Gå til innhold

Pulsklokke

Gjest ElisabethV

Anbefalte innlegg

Gjest ElisabethV

Jeg har en polar pulsklokke, som er 7 år gammel. Den har nå begynt å "slurve" litt. Plutselig har jeg 60 i puls under en trening, så er jeg plutselig oppe i 200.... Har akkurat byttet batterier, og pulsbeltet er nyvasket...

Så tror jeg skal invistere i en ny.

Og da trenger jeg TIPS

Hvilken har dere, er dere fornøyd osv :)

Trenger ikke å være så himmla avansert.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jeg har Garmin Forerunner 410.

Veldig fornøyd, bortsett fra at den er inne til service akkurat nå pga noe feil med pulsbeltet:p

Det jeg liker godt med Garmin sine, er at de har innebygget gps. Og jeg synes det er så moro å se hvor langt og hvor fort jeg har jogget eller gått på tur:) Det var derfor jeg valgte Garmin fremfor Polar da jeg skulle kjøpe i høst.

Men 410 er nok litt for avansert for mitt bruk, jeg bruker ikke en brøkdel av alle mulighetene. Jeg hadde klart meg lenge med Garmin Forerunner 210, som er billigere. Og mindre:) Ville gått for den hvis jeg skulle kjøpt ny nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jeg fant flere på kelkoo.no, de gir deg oversikten slik at du kan velge den billigste!

Men litt dyr, så jeg.. Hm. Hvis du ikke er så interessert i innebygd GPS som det jeg er, kommer du vel også langt med en av de nyere Polar-modellene. Men de har ikke jeg prøvd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...