Gå til innhold

- 25 kg


Gjest Bille84

Anbefalte innlegg

Gjest Bille84

God morgen! Nå må jeg si jeg ble glad. I dag hadde jeg veiedag og nå har jeg gått ned 25 kg siden januar. Så nå er det bare 7 kg til jeg har nådd målet mitt. Ønsker alle en fin sommer! Håper flere opplever det samme som meg for det er en utrolig god følelse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pingping

Oj, så utolig flink du har vært! Gratulerer ;) Hva er hemmeligheten egentlig? Det må jo være minst en kilo i uka. Jeg begynte i februar og har bare gått ned 8kg. Hmmm... Jaja, heldig du som får det til! :) Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bille84
Oj' date=' så utolig flink du har vært! Gratulerer ;) Hva er hemmeligheten egentlig? Det må jo være minst en kilo i uka. Jeg begynte i februar og har bare gått ned 8kg. Hmmm... Jaja, heldig du som får det til! :) Stå på![/quote']

 

8 kg er jo bra siden februar da :-)

 

Jeg spiser sunt mandag- fredag. Spiser frukt eller weetabix/havrefras til frokost, 1 tallerken suppe til middag og frukt på kvelden. Siden jeg er vegetarianer holder jeg meg unna kjøtt. Jeg veier meg lørdag morgen. Etter det har jeg hva jeg kaller kosehelg. Lørdag og søndag spiser jeg nøyaktig hva jeg vil og hvor mye jeg vil. Spiser også godteri i helga, men holder meg til nøtter, salt potetgull og noe sjokolade. For meg er det viktig å ha helgekosen for det gjør også at jeg aldri skeier ut i ukedagene og vekta går ned så har ingen dårlig samvittighet :-)

 

I begynnelsen brukte jeg reductol (ikke reductil). Reductol er et alternativ fra helsekosten. Ved hjelp av dette mista jeg søtsuget. Brukte vel reductol de første månedene, men nå trenger jeg dem ikke lenger. Så de kan jeg anbefale på det sterkeste for dem som sliter med sutsug.

 

Jeg har ikke vært så flink med å trene siden jeg slet med astma til å begynne med. Nå derimot er astmaen helt borte og formen er på topp. Kan fort ta en sykkeltur på 1 mil nå uten problem. Er nøye med å få i meg masse vitaminer.

 

Lykke til videre. Ikke mist motet. 8 kg er ikke dårlig i det hele tatt. God sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte1976

Oj, så utrolig motiverende!!! Jeg starter opp på kurs til uka, og mitt ønske er 20 kg ned (og inni hodet mitt ønsket jeg det på 6 mnd, noe jeg trodde var urealistisk) - men uansett så må livsstilen endres for evig, så jeg vet jo at jeg er ikke ferdigjobbet når jeg forhåpentligvis har nådd 20 kg minus.

 

You go girl! sier jeg bare. Du har vært superflink!!!

 

Du skriver at du spiser slik :"Jeg spiser sunt mandag- fredag. Spiser frukt eller weetabix/havrefras til frokost, 1 tallerken suppe til middag og frukt på kvelden"

 

..Det virker veldig lite, synes jeg .. er det alt du spiser i løpet av en dag?? Hva med lunch? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bille84
Oj' date=' så utrolig motiverende!!! Jeg starter opp på kurs til uka, og mitt ønske er 20 kg ned (og inni hodet mitt ønsket jeg det på 6 mnd, noe jeg trodde var urealistisk) - men uansett så må livsstilen endres for evig, så jeg vet jo at jeg er ikke ferdigjobbet når jeg forhåpentligvis har nådd 20 kg minus.

 

You go girl! sier jeg bare. Du har vært superflink!!!

 

Du skriver at du spiser slik :"Jeg spiser sunt mandag- fredag. Spiser frukt eller weetabix/havrefras til frokost, 1 tallerken suppe til middag og frukt på kvelden"

 

..Det virker veldig lite, synes jeg .. er det alt du spiser i løpet av en dag?? Hva med lunch? ;)[/quote']

 

20 kg kommer du til å klare fint :-) Ja, noen syns jeg spiser litt lite, men hadde aldri valgt denne kuren om jeg ikke koste meg i helgene :-) Det viktigste er å finne en kur som passer deg :-) Man skal aldri sulte seg selv og det å unne seg noe godt når helga kommer synes jeg er viktig. Før jeg begynte på kuren så spiste jeg bare en gang om dagen, altså et kjempe måltid. Derfor er 3 måltider "mye" for meg, men kommer nok til å legge på et måltid til etter hvert nå som det har stabilisert seg. Så helt enig med deg at det er viktig å få i seg nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...