Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

Hei er ei dame på 47 år...hvor mange ganger har jeg slanket meg...det husker jeg ikke...men nå vil jeg ta skjea i en annen hånd...målet mitt er og gå fettmarsjer hver dag og spise sundt...jeg vil være slank til 50 årsdagen min...Har startet for 17 dager siden og bare spist sundt...gått en times tur hver dag....Jeg skal veie meg den 31 Juli...Må ha en skikkelig tall på vekta før jeg går på den...Nå skal ikke spise usundt i sommer,bare mye jordbær og frukt...Du greier det hvis du tar frem stålviljen din...Stå på jeg skal suggere hodet ditt hver dag...Ha en fin slankedag alle sammen...

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maraton

Har passert 50 i år, og dessverre klarte jeg ikke målet mitt :)

Bli slank på 50 års dagen min.

Heier masse på deg :))

Krysser fingrene for deg, og titter innom deg av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei maraton koselig at du ser innom meg....Jeg vet hva som skal til men ennå er jeg på slankern...Jeg tror en gang slanker alltid slanker...Men nå er jeg ihvertfall på skikkelig sti igjen...Jeg har sittet rolig med ett operert bein i fire mnd,det er ikke bra for vekta...men nå glemmer jeg det og går videre med sund livsstil...Har du langt igjen til målet ditt du...Vi snakkes...god natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nå har jeg vært ute på dagens fettmarsj...deilig og kjenne kroppen svette skikkelig...Må ta en tur på butikken og kjøpe mer jordbær...gud hvor god den norske jordbæra er nå....etterpå skal jeg se på tour de france...gøy og følge med på de Norske gutta våres...Dem er dritflinke...Heia Tor og Edvald...Ha en sund fin dag alle der ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...er rart det der med sukker,hvis du spiser det vil kroppen ha ennå mere,holder du deg unna så savner jeg det ikke...Jeg må holde meg unna alt som er søtt,greier og være nazi så lenge jeg spiser frukt ,grønt og 1 glass med zero...er kjempeflink til og drikke masse vann...spiser knekkis til frokost og lunsj,spiser sund god middag om dagen....kjenner det på kroppen at nå er vi på rett vei...begynner og fryse til mer enn det jeg pleier..gikk 11800 svetteskritt i går..Ha en flott onsdag i solskinnet...Yes sola er her i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...i går ble det 11000 svetteskritt...i min verden er ikke husarbeid trim...i dag skal jeg på fettmarsj med naboen...må spise to knekkis med chootage cheese ,kanel og lett syltetøy...beste jeg vet til frokost..Ha en fin slankedag alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god formiddag...nå er jeg stolt av meg selv...greier og spise sundt og trimme hver dag...måtte det her vare veeeldig lenge...gubben synes jeg har blitt mye mindre over rumpe og lår...det er godt og høre sånne ting innimellom...bare fjorten dager til veiing,det blir spennende..det ble 11000tusen svetteskritt igår..Ha en flott slankefredag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god formiddag....dagene går kjempebra for meg...kjenner at energien kommer for fullt...og bra for selvtillit at ting begynner og fungere...tenk baare to uker igjen av juli...men jeg nyter hver dag...gikk 12000svetteskritt i går...deilig med raske fettmarsjer om dagen...Ha en finfin lørdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og god formiddag,har sovet litt lenge i dag...men det er jo ferie...nå må jeg få i meg knekkisene mine her og ut på tur...i går kveld spiste jeg grillmat,,det ble 1 kyllingfile med masse salat...to pølser...det var nok for meg...hmm kanskje magen begynner og bli mindre...det går bedre for hver dag som går...deilig og kjenne at det er jeg som bestemmer hva som skal inn i mathølet ...men fokuset må være der hele tiden....det fungerer best for meg ihvertfall...Ha en fin fin søndag alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...nå har jeg startet på uke 4 mot en sunnere livsstil...håper det går like bra fremover også...Har ikke spist sjokolade,is,kjeks eller kaker...det er en stor seier for meg...gleder meg til veiing den 31 juli...det ble 10800 svetteskritt i går..Ha en finslankedag alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei da er det atter en ny dag mot ett sunnere kosthold...i går ble det 10500 svetteskritt...må ta litt lengre turer etter en mnd...må øke for hver mnd som går..skal bli spennende og se etterhvert hvor dette ender..Ha en fin slankedag alle sammen...Du har vært kjempeflink Henna...stå på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...i dag har jeg holdt på i 1 mnd med sunnere livstil...det er nydelig og kjenne at det er jeg som bestemmer hva som skal spises...har vært på en liten ferie,har ikke fått vært inne her og skrivi noe...men jeg har vært like flink der hvor jeg har vært...gått turer og spist mye jordbær og frukt...Mine tanker går til de som er berørt av det fryktelige som har skjedd her i Norge...Jeg har felt mange tårer og spør hvorfor...Ha en fin dag alle sammen...snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god dag...nå er det bare 1 uke til jeg skal på vekta...gleder meg til det....Har vært på dagens fettmarsj...måtte ut og få noe annet og tenke på...Helt forferdelig det som har rammet landet vårt....føler med alle sammen...Ta være på hverandre i sorgen...snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...i går ble det 11500 svetteskritt på fettmarsjen....var godt og være på tur ,få tankene på noe annet en stund...skal spise frokost nå og gå på fettmarsj etterpå...skrive litt mer i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant det er vanskelig å holde fokus på vekta når så mye elende skjer rundt i dette fine landet vårt. Det føles litt meningsløst å tenke kalorier oppi alt. Men en god "fettmarsj" hjelper nå på mange ting ikke minst tankene også. Du er kjempeflink å trimme og du får nok uttelling neste uke når du veier deg:) Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Henna tusen takk for koselig innlegg....fint at det er spor etter noen her...I går ble det 11000 svetteskritt,,,men det er ikke koselig og gå rett på elgkua med barn...jeg ble drittredd og gikk fort gjennom skogen i går...i dag tar jeg fettmarsjen på veiene her...Ha en flott slankedag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med skogstur selv om du var litt uheldig å treffe skogens konge da:)

Selv har jeg også et flott turterreng å gå tur i/jogge. I dag skal jeg bare rusle en tur med hunden for jeg kjenner at beina trenger en pause. Prøver å få tre joggeturer og et par gåturer i uka. Skulle hatt noe styrketrening men det blir smått med det:(

 

Ha en fin dag videre på tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei må en tur innom og skrive noen ord...var på fettmarsj i går på asfalten...gikk 12600 svetteskritt...deilig spør du meg...men sliter veldig med beinet som er operert..men jeg skal passe på så jeg ikke sliter det ut...ikke ti ville hester skal få ødelegge for meg nå...det er nå det virkelig starter etter fem uker på slankeren...det er nå jeg må holde ut og være fokusert på alt jeg gjør...men jeg er sta som ett esel og det hjelper litt på...har aldri greid det som jeg gjør nå på sommeren noen gang...Men jeg vil bli slank en gang og bli der,da må jeg tenke som dem som er slanke derme basta...Jeg tenker ikke på sjokolade eller noe annet usunt...Jeg vil bli slank...Ha en fin slankedag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...i går ble det 11600 svetteskritt...jeg har lyst til og gå mye mer...men har ett bein som ikke vil mer pr dag...Jaja vær stolt av det du greier...sitter og tenker på at jeg skal gjøre slankinga alene helt til september...melde meg på kurs i Oktober til resten av kiloene...tror nok det er smart ja...Ha en finfin slankedag...snakkas..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på du...i går ble det 11800svetteskritt...jeg har såå lyst til og gå mer...men beinet mitt vil ikke være med på det gitt...jaja i dag er det såå varmt og fint vær her...må vel grille litt i kveld...bare sunne valg skal jeg grille..mye salat og kyllingfile..jordbær til dessert...jammi...Ha en fin dag i sola folkens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på du...i går hadde jeg en fridag fra fettmarsjen min...hjelper litt på det vonde beinet mitt...skal spise litt her nå så skal jeg på fettmarsj i skogen...tenk nå har jeg startet på den 6 uka mot ett slankere liv...skal på vekta i morgen...hmmm det blir spennende...kjenner på kroppen at den binder væske når det er såå varmt som nå..enda jeg er flink til og drikke masse vann..men det er deilig med det fine været som vi har om dagen...Ha en fin slankesøndag alle sammen...vi skal nå målet til slutt..snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen..jaja jeg er fornøyd jeg startet på 97kg den 25 juni...i dag veier jeg 90,8 kg..neste mål er 88kg...skal veie meg hver mandag fremover...det er nå det er viktig og holde fokuset...Målet mitt er 77 kg til slutt..men tenker 2 og2kg frem...kanskje til neste veiing er jeg under 90kg,håper det...I går ble det 9200 svetteskritt...Ha en fin slankemandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...det er jammen deilig og kjenne hvordan det føles og være sulten en gang i blandt...det pleier ikke vi som er overvektig og kjenne...men det er en fin følelse gitt....Tusen takk for koselig kommentar Henna...Ja jeg er fornøyd med de kiloene på fem uker...må ikke gå ned for fort heller...jeg vil at denne gangen skal det her vare...jeg frotser i morreller om dagen,,,dem er drittgode...ikke mye kalorier i dem...drikker masse vann...Ha en finfin tirsdag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...