Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

Hei ville bare si GRATULERER med 5 uker uten søtt, det er en prestasjon du skal være kjempestolt av. I hvertfall med tanke på at vi bombarderes med reklamer, godterier som ligger rett foran nesa når vi skal handle og alle anledninger som det er "nødvendig" å servere noe fetende/sukkerbomber. I tillegg til bransjene som gjør alt for at de unødvendige varene de lager skal havne i våre mager og på på våre lår, og "lurer" inn feilinformasjon sånn at de som ikke går inn for å finne ut av at dette ikke er bra, blir lurt til å tro at de spiser noe sunt!

 

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...i går ble det 10600 svetteskritt..det er skikkelig varm om dagen på fettmarsjene mine...Jeg leser mye i dagbøkene her ,det gir god inspirasjon til og være flink....Tusen takk for koselig kommentar i db min...det er nå jeg må være 1oo prosent fokusert fremover...Jeg vil at den fine stimen skal holde lenge...Ha en fin slankedag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på du...i går ble det 10800svetteskritt på fettmarsjen min...I dag skal jeg gå til fysio 1 time....trene stryke en halv time...jeg kommer til og bli sååå støl,har ikke vært der på en mnd pga ferie....Jeg var hos en venninne i går hun har ikke sett meg siden jeg startet på slankinga,hun sa jeg hadde blitt mye tynnene og det er deilig og høre fra andre...vi ser det ikke selv,men merker det på klærne og formen...Satser på og veie 85 kg innen utgangen av september...Yes det greier jeg...vil ikke være tjukk lenger...Ha en fin dag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig oppmuntring....Ja jeg er stolt av meg selv....men det er nå jobben virkelig starter for meg....fokuset og trimmen mååå være med hele tiden...Ha en finfin dag videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er denne dagen i boks også...fettmarsj på 11800 skritt...er i grunn ganske stolt nå av meg selv...er lov det vel...har dilla på moreller om dagen...dem er dritgode...og masse vann da selvfølgelig...det har blitt en fin vane for meg...Har trent styrke i dag også,,,blir sikkert støl i morgen...den tid den sorg...Ha en fortsatt fin kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink - skikkelig flink!

 

Trener du alene, eller sammen med noen?

Jeg går jevnlig på Body Pump trening, men treningen har hatt sommerferie, så når det starter opp igjen nå ved skolestart skal jeg stå å henge på dørklinken :)

 

Jeg er så heldig at jeg bor midt i skogen, og jammen er det god trim med en skogstur også. Ut å småjogge litt i skog og mark, opp og ned - hit og dit.

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...ja det er nydelig og være støl da vet jeg at kroppen våkner av dvalen..jeg er bare litt støl i rumpa og låra i dag...men går vel bort med en tur i skogen senere i dag...Ja jeg trener alene ,det er ikke noe lur ide og ta med folk som bare holder ut ei uke...Jeg går på fettmarsj uannsett vær ...har tredemølle som jeg skal bruke til vinteren...Jeg blir veldig fokusert når jeg driver og jobber med ny livsstil...Ha en fin helg...Kos deg med sunne ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal den støle kroppen min på fettmarsj i skogen...hadde fridag i går,men fikk 6000 skritt selvom...må få i meg knekkisen min her...kroppen må jo ha litt drivstoff..Ha en fin slankelørdag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god formiddag,det her går så det griner...i går ble det fettmarsj på 11200 svetteskritt...det koster blod,svette og tårer når man forandrer livsstil...men gud hvor bra det føles etterpå...nå har jeg ett par fin gnagesår på beina mine,men får teipe dem når fettmarsjen skal gås i dag...Tenk deg 6 uker uten søtt,det er lenge til meg og være,men jeg savner det heller ikke...Ha en fin slankesøndag der ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er denne dagen snart endt...vært like flink i dag også....om 2 uker har jeg holdt på i 2 mnd...det har egentlig gått fort...Vær like flink denne uka også...snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...Yes yes,,,jabbadabadu nå veier jeg 89,5kg tenk under 9o kg...det er ned 1,3 kg den siste uka...flotte greier og nå har jeg gått ned 7,5kg på seks uker...fortsett og fokusere du jenta...det blir resultat av det jeg gjør nå...neste mål er og se 88 tallet...Ha en fin slankedag der ute...Jeg skal på fettmarsj snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...i dag skal jeg til den årlige sjekk hos tannlegen...tar bussen til og går hjem...1 time...Jeg gleder meg såå til og komme ned til 85kg...må greie det vel innen september er over....Ha en flott slankedag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...i dag er det bare masse regnvær her...må gå fettmarsj etter seks i kveld,,,i går hadde jeg en dag som jeg var veeeldig sulten,men klarte og spise seks sunne måltider,,er stolt av meg selv...hode hadde nok lyst på det som var usunt men ikke jeg nei...nå er det snart 7 uker uten søtt,,,jeg skal greie 3 mnd...skal skal og må...Ha en fin dag i regnet alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært veldig flink i hele dag....fokuser det er nå du må kjempe videre...kiloene her skal til pers en gang for alle...Det er godt og kjenne at jeg har styr på hva som skal inn i gapet mitt...Drikker masse vann hver dag....eneste det er kjedelig og fly på toan hele tiden...menmen det er et lite problem egentlig...snakkes i morgen db min...deilig og skrive noen ord hver dag...snakkes...tenk deg rittis fin og slank til jul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig oppmuntring Henna...Du har jo vært såååå flink selv og er det ennå...Ja jeg skal mot 85kg fortere enn jeg aner....Jeg suggerer hodet mitt her hver dag,det hjelper..det ble baaare 4500svetteskritt i går,men idag er blir det mer...sola skinner her i dag...skal på fettmarsj i skogen etter frokost...Ha en fin slanke og trimdag du også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fettmarsj er jo det rette ordet på gåturer som skal svi av fettet for meg...hehe...jeg har lagt igjen mye fett på marsjene mine her i nærområdet vårt på noen år tilsammen...Ha en fin dag i sola...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...i går ble det 10000 svetteskritt...men jeg hadde en dag jeg var veeldig sulten igjen....men jeg spiste bare mat ikke noe dritt...Jeg vet at det er nå jeg må kjempe fremover...I dag skal jeg gå til fysio 1 time og trene styrke i 30min...det synes kroppen min er godt..Ha en fin slankefredag ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god plan for en fredag :)

 

Selv er jeg på jobb hele dagen, men håper jeg skal få tid til en hurtigtur til kvelden, innimellom alt mulig annet :P

 

Det kan av og til være litt tiltak å komme seg ut, men gud bedre hvor godt det er når man først har fått skoene på :D

 

God fredag og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan være tiltak og komme seg på tur...men nå har jeg kommet så langt at jeg får dårlig samvitthet hvis jeg ikke går på tur om dagen...Det er kaskje litt feil...noen ganger er det andre ting som må gjøres først...menmen..Du må ha en flott helg...må passe på og drikke masse vann i dag...det hjelper som regel på sulten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...