Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

Tusen takk for koselig oppmuntring...Ja jeg vil ha en evig forandring her...Du har jo vært kjempeflink da...du har ikke langt igjen til målet ditt...Stå på jente det her greier du med glans....Jeg kommer ned etterhvert og skaaal bli stående der...Jeg skal greie 85 kg innen september er omme...jeg skal finne livssendringer som skal vare livet ut...er dritlei av og gå ned de samme kiloene gang på gang...Det er jammen mange flinke folk her inne...det hjelper og lese om dem for meg...Ha en flott helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At døgnet burde hatt flere timer, men om så var - tiden hadde nok uansett ikke vært noe bedre av den grunn...

 

Nå er det en liten halvtime igjen, så er det bye bye kontor for denne uken - og HELG!

Solen skinner fra sin aller beste side - og jeg og guttene mine skal i kveld ha tacofredag!

 

God sunn helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...i går ble det 11600svetteskritt...i kveld må jeg finne noe sunt og smart til kos...når de andre her koser seg med snop og potetgull...se om de har igjen moreller...det er veeeldig godt...skal ut på fettmarsj her etterpå...med musikk på ørene så går det fort fremover...spiller bare hiphop oh techno..hehe gamle kjerringa...Ha en flott slankelørdag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en ny dag med mange nye muligheter...i går ble det 11000svetteskritt...det er litt grått vær her i dag,,,men får vel ta en fettmarsj etterhvert her...må våkne først...Ha en sunn og sprek søndag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen....jeg må vente til i morgen med veiing....i dag blir litt stressdag ,men greit nok kan vente til i morgen jeg...i dag blir det fettmarsj på tredemølla i garasjen...det skal regne 41mm her i dag...hjelp det blir oversvømmelse ...huske og ta på redningsvest da...Ha en fin dag i regnværet alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives du med tredemølle?

 

Jeg har flere ganger tenkt at jeg skulle kjøpt en, men jeg er redd den blir "støvsamler". Må nok kanskje lære seg å bruke den, og bli hekta?

 

Lykke til med dagens trim. Jeg gleder meg til kvelden, da blir det dans, styrke og yoga :D

 

Nå er det virkelig ny uke og nye muligheter. Jeg er spent på hva vekten vil kunne vise til torsdag :)

 

Torsdag skal bli min favorittdag :)

 

Ha en fin dag Rittis - og for all del, glem ikke redningsvesten om du skal ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo så flink at vi snart bare ser skyggen av deg bortover i det fjerne snart.

 

Superimponert over ståpå-viljen din og resultatene.

Kjedelig å ta av de samme kiloene gang på gang. Det vet jeg ALT om. Aner ikke hvor mange ganger jeg har tatt kiloene fra 85 til 80, men det skal ikke skje igjen.

I dag er jeg faktisk på "nye" kiloer. Lenge, lenge siden jeg har sett 76,5 på vekten. De som skal av nå tror jeg ikke har vært slanket bort tidligere. De er sikkert litt gjenstridige, men målet er i det fjerne, så her skal det jobbes.

 

Svinger innom å sjekker resultatet ditt i morgen.

Nå har du gått ned så mye såpass fort at du må være obs på at det kan bli litt stillstand snart. Men.... sånn skal det være. Husk at kroppen må få stabilisere seg litt før den fortsetter jobben nedover.

 

Vi heier hverandre videre. Vi kan og vi vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg liker og gå på tredemølla ...jeg kommer til og bruke den mye i vinter....Jeg må gå ute til snøen kommer...Det fineste som fins er jo trim ute i naturen,med musikk på øra...da går beina som trommestikker skal jeg si deg...Men er kjempegla for at jeg har skaffet mølla så jeg har den til kalde og glatte vintermåneder....Du kommer sikkert til og få ett fint resultat på torsdag...jeg skal følge med på deg...Jeg har vært ute i pøsende regnvært nå i 1 time og 30min...skinnbløt som ei katte...Ha en fortsatt sunn og fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige tilbakemeld...Ja kaskje det blir igjen bare skyggen av meg her på fettmarsjene mine...Neida det går så bra atte...Men du har ett poeng angående det at jeg snart vil få stillgang på vekta...blir spennende i morra og se hva vekta viser...Men denne gangen blir jeg ikke lei meg om vekta står rolig noen uker...jeg vet at jeg gjør alt riktig i forhold til kosthold og trim..kroppen må få venne seg til hva som skjer...jeg drikker masse vann om dagen...og muskla mine er i ferd med og bygge seg opp igjen...muskler veier jo mer enn fett så...men muskler forbrenner mer fett også...jeg suggerer hodet mitt hver dag for og holde fokuset på rett plass...Du også er en inspirasjon for meg...jeg ser at det nytter over tid...Ha en fortsatt finfin mandag...snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen i dag er vekta 88,8kg...det er 700gr ned den siste uka ...jeg merker at kroppen holder på væske pga musklene...men jeg må si meg fornøyd...bare 1,8kg til jeg har gått ned 10kg tilsammen...Yes jeg er fornøyd..i går ble det 14800svetteskritt...Ha en sunn frisk dag alle sammen...Jeg fortsetter mot ett slankere liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er KJEMPE flink!

 

Det er ordentlig gøy å lese om fettmarsjene dine, og så moro at det gir deg en hyggelig nedgang. Jeg nærmer meg -10 kg jeg også - fra jeg startet på GR kurset i januar.

 

Gleder meg til 10`ern er nådd :D

 

Ønsker deg en strålende dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig tilbakemelding...det hjelper og være her inne sammen med andre som sliter med akkurat det samme som meg....det er like vanskelig og slanke seg om en skal ned 5kg eller 30 kg...sammen er vi sterke mot målet vårt...Du må ha en sunn og frisk dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen og tusen takk for koselig oppmuntring....Det er nydelig når kroppen spiller på lag med deg....i går hadde jeg hviledag fra fettmarsjen...skal spise frokost her nå og gå på fettmarsj etterpå...I går kveld fikk jeg gubben til og bære inn tredemølla så jeg fikk vaska den og gjort den klar for høst og vintersesongen....kommer til og gå fettmarsjer ute så lenge det er fint vær ellers blir det inne på mølla mi...Ha en finfin slankedag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for deg................ nedgang, nedgang og atter nedgang. Dette går jo så det griner etter.

 

- 10 kilo kommer nok fortere enn du aner det med din kjempeinnsats.

 

Jeg roser meg masse om dagen. Og gjett om jeg blir blid og fornøyd av all rosen. :-) ( snakk om å mani****re seg selv). Fokuserer på alt som er bra, klapper meg selv på ryggen når jeg står over "den lille ekstra porsjonen", lar gåturene mine bli litt lengre enn beregnet, og gleder meg til å gå på vekten hver morgen. (vet at det ikke er anbefalt, men når ting går bra så inspirerer dette meg)

 

Anbefaler alle å benytte enhver sjanse til å rose, både seg selv og andre. Selv det å rose andre gir gode "vibber" og man blir lettere til sinns. Og positive ting fører ofte med seg mer positivitet.

 

Ha en strålende dag videre, du superflinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig oppmuntring...Helt enig med deg at og få mye ros og gi mye ros det hjelper på selvtilliten...og man blir sååå glad av det....Ja jeg skjønner deg på at du må på vekta hver dag,men jeg prøver og holde meg til en dag i uka...jeg blir så opphengt og det vil jeg ikke bli...Ha en fortsatt fin sunn dag....Har akkurat vært på fettmarsj i skogen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei db min...i går ble det 12600 svetteskritt....Det er sååå deilig og kjenne at jeg har stålkontroll på meg selv...har snart holdt på i 2 mnd...deilig deiligdeilig...det her gjør noe med selvtilliten min...neste mål er 85kg og da skal jeg kjøpe en ny olabukse...har mensen nå og da blir jeg ferdig før veiing igjen...Yes du er på vei jenta...smil til verden og verden smiler tilbake...jobb,fokus,jobb,fokus...du blir ikke slank av og ligge på sofaen...ut på tur aldri sur...Ha en flott slanketorsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er så sant det du sier.... Man blir IKKE slank av å ligge på sofaen. Det finnes ingen mirakelkurer annet enn sunn fornuft og mosjon :D

 

Jeg tenkte på det i går, når jeg var ute på tur... Jeg møter så godt som aldri noen andre mosjonister på tur - det er så mange i "mitt område" som lar seg selv forfalle. Jeg skal på ingen måte ta alle under en kam, men...

 

Folk blir overrasket når de seg jeg er ute å trener. Jøss - svetter du? Jøss - trimmer du eller?

 

Ja tenk! Jeg gjør det. Jeg ønsker å ta vare på kroppen min tenk!

 

Fortsett med godt humør, stålkontroll og gled deg til ny bukse :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg også,jeg vil ikke ha en kropp som forfaller så lenge det er noe jeg kan forandre på til det bedre...jeg føler meg ikke vel og gå rundt som ei vandrene bowlingkule...jeg gjør noe med det...men fy hvor mange jeg kjenner også som tror en blir slank av og sitte i sofaen og spise all dritt som er...uten og røre på kroppen...alle mulig slags unnskyldninger...alle kan røre på seg ,vi er ikke skapt til og sitte stille...du er så flink du sier dem,,,ja det kan dere også hvis dere setter viljen på prøve sier jeg ...det koster blod,svette og tårer,det vet jeg alt om...ingen lettvinn løsning...Ha en positiv og flott dag videre flyaway...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god kveld...ja det ble noen svetteskritt i dag også...i dag har jeg fått såå mange positive tilbakemeldinger angående prosjekt ned i vekt...det er veldig gøy og høre av andre også....det hjelper på og jeg blir ennå mer fokusert...men tenk om 5 kg til...gøy og tenke på...smakte på lavkarboknekkis i dag...hmmm det smakte fuglefrøbutikk...men greit nok...snakkes i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei atter en ny dag og mange muligheter...i dag blir det fettmarsj til fysio 1 time og 30 min styrketrening...dagene går fryktelig fort etter at unga har startet på skolen igjen...det er rart og tenke på at lillegutten min skal konfirmeres neste år...og snuppa mi går siste år på barneskolen...uff hvor fort tiden går...ser det på unga gitt...Ha en flott slankeferdag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg lever ennå uten sukker på menyen...hvem hadde trodd det vel,,,,hmmm ikkke jeg ihvertfall men ,nå må jeg jo tro på det....jeg som har vært den gottegrisen..men jeg greier meg fint uten...snodige greier i grunn...Livet er noe mer enn bare sjokolade,kjeks,kaker,potetgull...spise sunt og trimme...yeeeeeehhhhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at du får positive tilbakemeldinger - det gjøre det hele enda mer verdifult og moro!

 

Ja, nå er fredagen her :D ENDELIG!

 

Syns du er utrolig flink. Og det finnes jo så mye god mat, skikkelig snacks rett og slett, som ikke er hverken sjokolade eller andre søtsaker :)

 

Mannen hadde så enormt lyst på hjemmelaget pizza i dag. Så da blir det det hos oss. Det regner i bøtter og spann, så jeg tror ikke det blir soppkosetur. Men litt bevegelse må man få til allikevel.

 

Litt pizza til middag, og jeg tenker å ha litt salat ved siden jeg. Så får jeg i meg litt grønt også :)

 

God fredag til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...