Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest rittis

Dag 39...onsdag alt og snart helg igjen...skal på utdrikningslag på lørdag...jeg får kjøre noen av de andre,har ikke tenkt og drikke noen ting....er ikke glad i alkohol... B) da sparer jeg mange kalorier på det gitt.. B) i dag skal det koses i sola..Ha en fin dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 40...hmm det er litt for varmt om dagen...orker ikke gjøre noen ting B)liker meg best på ca 20 grader jeg...i dag skal jeg lage lapskaus til middag...sundt og godt :P kos dere i varmen..husk og drikke nok vann B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 41....yeehhh gubben kommentere i går at låra mine har blitt mye mindre den siste tiden...at dobbelhaka var borte...hehe det var gøy og høre at det jeg gjør for kroppen begynner og synes ...deilig med sånne kommentarer,det gjør noe med selvtilliten,,,det eneste jeg savner om dagen er kald iskrem,men det skal ikke kroppen min ha B)i dag går turen til veterinær for id merking og sprøyter for Nicogutten våres...God helg til verden der ute B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 46....nå era mor kjempelykkelig når granitten er på plass....det blei så pent...deilig og være ferdig med sommerens store prosjekt :P har igjen noe småpusling ute...fikk påfyll av sprøyter i går,nå holder jeg i 3 mnd fremover B) maten går kjempegreit om dagen...det går av seg selv B) Ha en fin onsdag B) B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 48....nå er gubben ferdig med gjerde her...det blei så fint atte...han har egentlig ferie men han jobber her hjemme hele tiden...er glad jeg har en så flink kjæreste og mann...i dag er han og hjelper broren min med listing... B) God helg der ute B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 49....det blir grilling i dag med bror og svigerrinne..jeg har lyst på alt mulig om dagen,,,men det er nå jeg må være sterk...finne sunne løsninger...Ha en fin lørdag B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 51.....puuhhh nå er det altfor varmt for meg....liker 15 til 20 grader...det var rimelig varmt på busstur til sverige..men endelig hjemme igjen.. B) drikk masse vann B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Dag 51.....puuhhh nå er det altfor varmt for meg....liker 15 til 20 grader...det var rimelig varmt på busstur til sverige..men endelig hjemme igjen.. B)/> drikk masse vann B)/>

 

Hei Rittis :)

 

Leeeenge siden.... Jeg har ikke vært innlogget her på forumet på en hel evighet. Hvordan går det med deg?

 

Klem til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...