Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

Hei og god formiddag....yes og gud hvor støle muskla mine er...i rumpa,låra og magemuskler...nå skal jeg spise frokost først etterpå skal jeg på fettmarsj så jeg får løst opp litt på kroppen...jeg kjenner godt at jeg lever i dag gitt...hehe...Ha en flott slankelørdag der ute alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god formiddag...i går ble det 14000svetteskritt...men hjelper det mot stølhet...nei...fy att det går ann og bli så støl i hele kroppen...går som ei gammal ei på 80år jo...det hjelper så lenge musklene er varme ,men ikke når jeg setter meg ned og skal opp igjen...men jeg må jo ha en fettmarsj i dag også da...1 time er nok,tror jeg...Ha en fin slankesøndag der ute alle sammen...mot ett sunnere og slankere liv...Yes stå på jenta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...yabbadabaduuuuu...Jeg veier 87,9kg i dag...YESYESYES...det her virker og det går så det suser...900gr ned siste uke...Jeg er så glaaaaaaad...bare 900gr igjen til 10kg merket...det kjennes og ses på kroppen min...nå har jeg igjen for og være flink...stå på jente...moro og gøy er det her..Det ble 13000svetteskritt i går...Ha en flott slankemandag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo hvor fort det går i skogen når jeg har noen og prate med ...må jo få med noen venninner på fettmarsjer,,,ingen har vondt av og røre på seg...kroppen vår er skapt til og brukes hver dag....Det hjelper på rygg,nakke og rumpe muskler...nå må jeg gjøre litt husarbeide her..Ha en fin dag i sola...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart hvor fort dagene går etter at mann og barn har startet på jobb og skole igjen...Jeg får ikke tid til og kjede meg ihvertfall...Har spist god middag i dag med kylling og blomkål...dritgodt...Nå er det godt og slappe av i sofakroken og sitte litt på pc...Ha en fin kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...i går ble det 11000svetteskritt...tenk nå er jer på uke 9 uten søtt,,,jeg er skikkelig stolt av meg selv....det går når viljestyrken er på plass 100 prosent....jeg overlever uten søtt...hvem hadde trodd det,ihvertfall ikke jeg før jeg begynte...men nå skal jeg se hvor mange uker jeg greier...i dag blir det fettmarsj sammen med ei venninne som skal være med og gå letorunden min...Ha en fin slankedag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelig kommentar...Ja jeg er heldig her jeg bor også...våkna til full sol på himmelen...det blir fint og komme seg på tur etterpå...Ha en flott dag videre du også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde litt variable arbeidstider, slik at jeg kunne vært mer ute på dagtid.

 

Men men... Ut å gå på kveldstid er ikke så galt det heller :)

 

Nyt dagen og sug til deg all den solen du kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjempefin tur i dag...deilig når sola skinner og er varm....Det er som du sier flott og gå på kveldstid også...men du må gå når du har tid til det...Ha en fin tur på kveldstid,,,nå driver jeg og farver håret mitt...deilig og få litt mørkere hår...stå på jenta ,du er også kjempeflink...føler meg lett og fin om dagen...det her går som en drøm ...Jeg har blitt kjempeflink til og bare ta sunne valg...drikker masse vann og fettmarsjer hver dag...vi er flinke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...dagene går altfor fort...i går ble det 14000svetteskritt...i dag skal jeg en tur til sverige og fylle opp kvota mi...det blir fettmarsj på meg senere i dag...jeg gleder meg til og se 86tallet....deilig og kjenne at det er full kontroll på hva som skjer her...Ha en sunn og frisk slankeonsdag...snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og atter en ny dag med mange muligheter...i går ble det 11500svetteskritt,,,I dag skal jeg til fysio og gå på tredemølle 1 time 30 min styrketrening...blir vel støl igjen i morra da...men det er godt og kjenne musklersom har våkna etter laaaang ferie...Ha en fin slanketorsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink med skritta altså......

 

Kos deg med dagens treningsøkt. Både junior og jeg skal til frisøren i dag, etter middag, men jeg håper vi skal rekke hjem til trening, evnt en god gåtur.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt som mål på skritta mine at minst 10000 hver dag må på plass...i går hadde jeg ikke lyst og gå etter harrytur...men tvinga meg ut,,,jeg angrer ikke etterpå...Jeg får så god samvittet etterpå ...gubben synes jeg er litt rar angående det med nok skritt...menmen det gjør ingenting.er litt rar jeg...Ha en fin dag i regnværet...snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det var nettopp derfor han falt for DEG? :-)

 

Viktig å sette seg mål, små mål, store mål, hverdagsmål etc....

 

Kjempe flott at du tok kontroll på hjernen din etter Sverigeturen! Og som du selv skriver, det er jo SÅ godt etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei da er denne dagen i boks også....i dag har det blitt 11500svetteskritt og 30min styrke...det gjør bra for kroppen....kanskje jeg slipper og bli støl i morra...tror jeg må få kjøpt meg en stor rockering og rocke flesket litt om dagen...Go natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen...er bare og gå på med ny giv...i dag skal jeg på fettmarsj sammen med ei venninne...må vel gå så sideflesket mitt for trimmen sin...tror jeg skal lage sunn pizza til middag i dag...det er litt rart om dagen og kjenne at man er skikkelig sulten etter ca 3 timer...jeg blir litt irritabel hvis jeg ikke får maten min til rett tid...Men gud hvor godt det er og kjenne hvordan det er og være sulten...før så var jeg matlei pga alt jeg dyttet av usunne ting i kjeften...har sluttet med all fisinga mi også...bare den normale kommer ut nå...Ha en sunn og frisk fredag alle sammen...snart helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink - virkelig flink!

 

Koselig at du har ei venninne du kan ut å brenne fett sammen med :)

 

Jeg kjenner også at jeg blir seriøst sulten etter en viss tid, og jeg blir "monster" hvis jeg ikke får maten min når jeg skal. Sier til junior av og til: Nå må mamma ha litt mat, så ikke jeg blir sur og sint..... :o

 

God treningsøkt i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det endelig helg her...skal ha besøk i kveld og da blir det taco...Jeg spiser ikke tacoskjell,,,jeg har grove pitabrød som jeg bruker og det er sundt og godt....i går ble det 11200svetteskritt...Jeg skal prøve og øke dosen med skritt neste uke..Ha en koselig og sunn slankelørdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kommentar i dbmin...ja det gjør noe med kropp og sjel og være uten sukker....hvertfall sånn gottegris som jeg har vært....nå koser jeg meg med frukt i stede for...jeg tror vi som sliter med vekta må finne ting som er sundt og kose oss med i lengden...en gang slanker alltid slanker...vi kommer alltid til og må passe på hva vi dytter i gapet...evig slanke mennesker spiser godis en gang i blandt...vi andre tror vi kan spise det 5 ganger i uka,og tror vi kan gå tilbake til det samme når vi er lei,,,men hmmm det funker ikke...Ha en flott helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen alle sammen...i går ble det 12500svetteskritt på mølla mi...fikk testa den ut...går så det suser...den skal jeg bare bruke når det er drittvær...liker best og være ute i naturen på tur...i dag hadde jeg tenkt på en 2 timers tur og gå til ei venninne som møter meg halvvegen....Ha en sunn og frisk søndag der ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig kommentar,,,,fint hvis jeg gjør at andre vil ut og gjøre det samme...ja fettmarsjen på to timer ga meg 14000svetteskritt...er jo sååå deilig og kjenne at formen har kommet på plass...gått mange lange bakker i dag...da blir kodisen ennå bedre...Ha en sunn og frisk søndag...veien til ett slankere liv er i horisonten...stå på jenta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...