Gå til innhold

Bli normal etter barnefødsel :)


Gjest Cath79

Anbefalte innlegg

Hei alle der ute :)

 

Jeg er helt ny og har aldri prøvd noe slikt før.

Jeg er mamma til 3.barn på 6,4 og 1 år og la virkelig mye på meg etter den siste.Nå er det gått 1 år siden den siste kom til verden og jeg sliter virkelig med å få de siste kiloene etter svangerskapet bort.Har et mål på 12 kg frem til august 2012 for da skal jeg gifte meg.Trenger virkelig noen som er i samme situasjon og som kan være motivasjonsvenn gjennom dette året.Dagene mine går i å være husmor og være hjemme.Blir veldig lettvint å spise usunn mat og "kjedespising".Fra høsten blir jeg aktiv i kom og dans igjen,og da blir det dans ca.2 ganger i uka og mange fjellturer.Prøver virkelig å finne den rette veien m trim som er greit gjennomført bart for en som bor i et område med uregelmessig vær.Maten er også et stort steg i rett retning,har meldt meg på kurset til GR som går av stabelen den 29.august og det ser jeg virkelig frem til.

Er stort sett veldig glad i brus og snop og lurer på om dere har noen tips/råd for å få bort sukkersuget :)

Håper noen tar kontakt og hart lyst å prate med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker også nå å bli normal igjen etter barnefødseler :)

Er kommet på for mange kiloer, og er veldig glad i å kose meg med sjoklade, brus og annet sukkerholdig. Ikke minst mine daglige kaffelatter eller cappucinoer..og det blir jo aldri med den ene..

Så har også meldt meg inn på gr-kurs som starter opp den 29/8 og gleder meg til å komme i gang igjen og bli inspirert til å lage sunn mat. har gått på kurs en gang tidligere og gikk da ned fra 90 til 80 kg og i dag er jeg oppe på 83 igjen..så nå er det på tide å gå ennå mer ned. Jeg vet at gr-metoden fungerer her, så blir godt å komme i gang nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...