Gå til innhold

Julemål 2011;)


Maximor

Anbefalte innlegg

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Flott Synøve, da er vi igang :) Jeg har veiedag imorgen og legger inn vekt og en målplan frem til jul :) Denne gangen skal jeg klare det, gir meg ikke nå :)

 

God helg folkens.

 

Heidi :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt lørdag som veiedag :) Synes det er en grei dag, da jeg kan legge inn alt her med engang.

 

Jeg starter på 85,1 kg idag og håper og ønsker meg ned til 75 kg innen juni neste år. Et langsiktig mål, men overkommelig. Klarer jeg det før er det bare bonus. Frem til jul har jeg som mål: minus 6-8 kg +/- :)

 

Ønsker alle lykke til, stå på - sammen er vi sterke.

 

Sommerklem fra

Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er med på å ha julemål!! Håper som Hemulen på 6-8 kg til da, det hadde vært supert.

 

Hemulen - for å lage signatur, gjør du som følger:

Gå til toppen av denne siden, der finner du to mappe-ikoner, og bak det øverste står det "Vektklubben diskusjonsforum > Motiver meg!". Klikk på "Vektklubben diskusjonsforum", deretter på "Endre signatur" (ligger like under bildet av dama med ryggsekk). :)

 

 

Mer senere, nå er det sengetid. :P

 

kveita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sovetroll56

Hei dere!

 

Er det plass til en jente som er 55????år

 

Jeg er med på slankekrigen også,men nå står vekta stille.Må trimme litt mer etter ferien tror jeg.

Julemålet mitt er 75 blanke kg,nåværende vekt er 82,4står litt i stampe som sagt.

 

Gi lyd /skrift hvis jeg kan være med.

 

God mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du være med vet du, Sovetroll56 - bare hyggelig med fler. Jeg er 51 år så godt voksen :)

 

Jeg har hovedmål 75, men tar ikke høyde for at jeg klarer det til jul - er motivert og all ting, men plutselig skjer det noe... :P Tar tiden til hjelp jeg.

 

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til alle nye:))jeg har da også mål om 75:)ligger på ca 86 nå, heidrar torsdag etter en ukes ferie.blir spennende å se. Går på Internett kurs:)) har problemer med vann i kroppen om dagen, så drikker grønn te og håper bli kvitt litt før torsdag;)

Klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70 kg, men for feig til å måle midjen...... kjenner/ser at tallet er høyere enn før ferien, så orker ikke å bli sur for det:D

Synøve - grønn te er supert som vanndrivende, men tips - kan virke oppkvikkene, ikke lurt å drikke rett før leggetid (erfaring;))

 

Målet til jul er å komme ned til evt litt under 65, disse kiloene er streve kiloene mine, så jeg kommer sannsynligvis hoppe opp og ned på vekta som ei aen loppe, men JEG VIL :)

 

lykke til alle, dette skal vi klare

 

velkommen alle nye og "gamle", god å være flere som drar tråden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, da er jeg i gang. For å sparke meg selv i ræva har jeg tatt Filiokus sin utfordring "2 buksestørrelser ned på 4 uker" (se Ned 20-30 kilo-forumet), hvor hovedingrediensen er Yngvar sitt treningsprogram (NRK Puls). Jeg startet det hele med 1 times jogge-/gåtur i kveld og er veldig fornøyd med innsatsen! Juhu!

 

Det skal sies at jeg absolutt ikke er tilhenger av å gå mye ned på kort tid, men en pangstart på treningsfronten er bare et pluss. Skal passe på å regulere maten tilsvarende.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg trent bort 800 kcal :P og jeg er fornøyd. Har også spist godt så nå håper jeg at jeg er på rett vei ;

 

Hvordan går det med dere jenter? Er det noen av dere forresten som har personvekta fra GR - den som er på tilbud nå? Er den isåfal OK?

 

Står på, kiloene skal vekk, vekk, vekk :)

 

Sommerklem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Vil også vere med her! Mitt julemål er å komme under 85 kg, det er ca 7,5 kg og burde vere eit realistisk mål.

Målet inkluderer å komme inn i min lillesøsters ballkjole for den er helt nydelig og er aldri blitt brukt desverre.

I morgen skal eg teste ut mine nye asics gel nimbus joggesko, hørt mykje bra om dei, både i terreng og på asfalt vart dei anbefalt til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, gruer meg like mye hver gang... Forrige torsdag hadde jeg et resultat på - 1,1 kg og det er jo supert på en uke :-) Håper jeg blir positivt overrasket denne uken også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med med et ambisiøst mål om å nå 75 kg til jul (ser det er fler med det målet).

 

Er nå 86,6, har gått ned fra drøye 94 i mars. Jeg trener meg ned i vekt, er veldig aktiv og ønsker å opprettholde muskelmasse. Begynt med styrketrening og gleder meg over å se kroppen forandre seg!

 

Klarer neppe noe mer enn 0,5 kg i uken i snitt, og ergo holder det hardt med 75 til jul, men det skal ikke stå på innsatsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sovetroll56

hei på dere!

 

Så fint at vi blir en del jenter her,kampen SKAL vinnes over kiloene på sikt ihvertfall.

 

Tenk dere følelsen:kjøpe en ny og moderne bukse som ikke strammer rundt livet og valkene ikke synes,for de er ikke der lengre!

 

Sånn kan det bli hvis jeg ihvertfall kan kvitte med med bilringene,for det er der det sitter.

 

Tar veiing på fredag/lørdag(kommer an på vaktene på jobben)

 

God onsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Hei Synøve og dere andre, jeg blir med på denne runden! Jeg sto over sommermål-runden, jeg visste på forhånd at det ikke ville bli særlig nedgang etter påske og frem til sommerferieslutt.

 

Men jeg var med på fjorårets julemål-tråd og aprilsnarrmål-tråden - og tror jeg gikk ned ca 7 kg på hver av rundene.

Så nå er jeg klar for ny runde med fokus og smal sti:)

 

Jeg veier meg i morgen, fredag er fast veiedag. Det blir første offisielle veiing etter ferien. Foreløpige tall viser at jeg muligens har gått opp 2-3 kg i løpet av ferien.

 

Mål settes etter veiing. Overordnet hovedmål frem til jul er å bli ferdig med slanking og komme meg over på Hold vekten. Puh:)

 

Jeg er bare ikke helt sikker på hvor langt ned jeg vil ennå:)

 

Psst Synøve: Så utrolig bra med 800 g ned!! Super start på veien mot jul:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Slett ikke verst til å være sommer Synnøve!

 

Hadde litt av en treningsøkt til å være meg i går! nesten 1 1/2 time med gåing og jogging intervall- må si dei nye løpeskoa bestod testen.

I dag blir det kun rockering før eg tar en intervall tur igjen i morga før jobb.

 

Min veiedag er lørdager siden eg er med på slankekrigen.

Når har alle dere andre?

så får dere nyte været som er så fint i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sovetroll56

Jeg har veid inn idag pga jobb i morgen 82,3kg ned 100gr,bedre enn å gå opp.

 

får prøve å få igang litt mer trim etterhvert.

 

Lykke til alle sammen

 

PS hva slags jobb har dere,synes det er ok å kjenne dere litt.

Jeg er hjelpepleier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...