Gå til innhold

Julemål 2011;)


Maximor

Anbefalte innlegg

JA stå på Ninjastar! Vi kan ikke gi opp selv i disse utfordrende tider med så mye fristelser. :)

 

Jeg har funnet ut at det er utrolig viktig å ha en realistisk plan for hva jeg skal tillate meg når jeg skal på noe. Og; for å ha sjans til å klare det, ikke være sulten, derfor spise før man går.

 

Når det gjelder alkohol er det et kapittel for seg selv fordi det alltid krøller til hele opplegget, men da jeg ikke er villig til å forsake vin til maten og sånn dropper jeg heller saus og dessert (bortsett fra kanskje en bitteliten baileys i godt lag (he he), det blir min erstatning).

 

Man oppdager jo fort når man er i dette siget at det utmerket godt går an å kose seg litt magrere (bare så skrekkelig synd at for min del når jeg kommer i en dårlig periode igjen, så har jeg fullstendig glemt dette. At det går an .......... :eek: )

 

Normal BMI ........... :), sukk; jeg er et stykke unna der altså, dessverre. Men kanskje til sommeren?

 

 

Det gjelder bare å jobbe på for og holde fokus.

YES WE CAN! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Som jeg har sagt: det er absolutt en stor utfordring med alle disse førjulsfestlighetene. Hadde noe både fredag og lørdag, men jeg var forholdsvis "flink" så det ble en bitteliten nedgang, og jeg kan fortsatt klare julemålet (selv om jeg føler det begynner å haste litt nå.) :confused:

 

 

JULEMÅL:

Start: 25/8 (17 uker til jul)

Hovedmål: ned 18 kg til jul

 

Delmål 1: 10 kg de første 7 ukene (kjærestetur)

FORLØP:

U1: ned 3,0

U2: ned 3,5

U3: ned 0,7

U4: ned 1,5

U5: ned 0,5

U6: ned 0,7

U7: ned 2,1

SUM: 12 kg

 

Delmål 2: ytterligere 6 kg til jul

FORLØP:

U8+9+10+11+12: ned 2,0

U13: ned 1,7

U14:ned 0,3

U15:

U16:

U17:

 

REST: 2,0 kg

 

 

Det gjelder å være EKSTRA nøye på hverdagene nå!!

Heia alle sammen!:D:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jeg er her:) Litt i rykk og napp, har hatt langhelg i Bergen og sliter med "etterslepet", for å si det sånn. Det ble utrolig lite fokus og altfor mye mat og snop, og jeg blir så oppgitt over at det så altfor ofte blir sånn! Må finne ut hvordan jeg på sikt skal klare å slutte med slik fråtsing.. Sukk!

 

Men nå har jeg ikke flere helgeturer på programmet fremover, og er veldig motivert for relativt streng innspurt mot jul. En stor utfordring i morgen, med heldagssamling på jobben etterfulgt av julebord. Men utover det, skal jeg bare på et julebord til - og det bør kunne gå an å holde seg noenlunde på stien helt frem til jul:)

 

Jeg er spent på veiedag i morgen etter all berg- og dalbaneopplegg i det siste. Tror ikke på nedgang, men satser på et ok utgangspunkt for de neste ukene.

 

Jeg har fortsatt ikke gitt opp julemål om å komme under 69 kg - men føler som deg, kess. Det begynner å haste litt, ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også, men har sittet fordypet i bachelor oppgave i en hver ledig stund de siste 5 ukene :D Derfor har jeg ikke prioritert forumet, MEN imorgen leverer jeg den og da er 4 års studie over, og jeg får myyyyyyye bedre tid :)

 

Vi høres, lykke til og stå på.

 

Klem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ferdig bachelor Hemulen! Er det ikke fantastisk deilig!?

 

Ja langhelger er en stor utfordring Ninjastar, for ikke å snakke om alt som skjer nå før jul! (Her må det visst jobbes hardt for å holde fokus.) Lykke til med veiing i dag, håper det går bra!

 

Denne helgen er den eneste jeg ikke skal noe spesielt på lange tider, så her må det bli "asketisk". Grønnsaker og suppe; det blir digg ............... :cool: :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

datt av lasset jeg.. siden sist har eg mistet kontrollen over helsa og er sykemeldt for tiden så fokuset har vært en annen plass.

Føler nå at ting begynner å røre på seg og kan begynne på nytt igjen, har gått opp til 93,4..

Men motivasjonen til å miste kg er her, så mitt nye mål til jul er å se 90 tallet, prøver å vere optimistisk!

Har trent 3 ganger denne uka og blir en tur i morgen også, på mandag begynner hjemmeeksamen men har bestemt meg for å dra på alle treningene eg ønsker for å lufte hodet.

 

Lykke til med innspurt nå før jul folkens! 22 dager igjen til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nessie så bra at du har fått tilbake motivasjonen!

Lykke til med eksamen, det er nok en veldig god plan å dra på trening innimellom for "å lufte hodet" som du sier!

 

Ha en fortsatt god helg jenter!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer hemulen, sikkert deilig å være ferdig;)og kess blir nok sommermål her også, ikke lett dette her.. vært litt mye om dagen, så har ikke engang rukket trening,ikke bra.

håper uken som kommer blir noe bedre:-)

så da sier vi igjen ny uke nye muligheter:-)lykke til alle sammen:-)

stor klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vekta har ikke rikket seg en meter selv om eg va på trening 4 ganger forrige uke.. derav en der eg holdt på å dø :-P

jaja, bedre lykke dere andre, eg får stupe inn i eksamensmodus igjen, men har trent litt i dag me :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir med nød og neppe at jeg klarer julemålet mitt. Må bare mobilisere ekstra nå de siste 2 ukene for det er mye som skjer. Hjælp!!........... :eek:

 

 

JULEMÅL:

Start: 25/8 (17 uker til jul)

Hovedmål (til jul): ned 18 kg

 

Delmål 1: 10 kg de første 7 ukene (før kjærestetur)

FORLØP:

U1: ned 3,0

U2: ned 3,5

U3: ned 0,7

U4: ned 1,5

U5: ned 0,5

U6: ned 0,7

U7: ned 2,1

SUM: 12 kg

 

Delmål 2: ytterligere 6 kg til jul

FORLØP:

U8+9+10+11+12: ned 2,0

U13: ned 1,7

U14:ned 0,3

U15: ned 1,2

U16:

U17:

 

REST: 0,8 kg

 

 

JEG VIL!

BASTA!

Lykke til med innspurten alle sammen!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vidunderllig kess! dette klarer du fint :-D er jo bare 400 g i uka det!

Gleder meg til påskemål :-)

 

Snikveeiing i dag vise 400 g borte, håpe det vise sej å stemme men ga meg uansett en liten bost, går på med fornyet kraft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Kess, det er helt utrolig bra hvor mye du har gått ned i høst:D Det er seier, uansett om du får vekk de siste 0.8 eller ei! MEN - etter så rå høstinnsats, er det INGEN grunn til at du ikke skal klare innspurten. Jeg har trua:)

 

Mitt julemål er 1.6 kg unna etter fredagens veieresultat på 70.4. Jeg vil ned på normal-BMI - og bli der. Så jeg har fortsatt fokus og gir meg ikke. Jeg har tre fredagsveiinger igjen. Det bør gå. Jeg nekter å gi opp!

 

Så vi får bare stå på, alle sammen:)

 

Ps Nessie, lykke til med eksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord, jenter!:)

 

Jo da, det er ikke så mye igjen, men jeg vet de neste ukene blir vanskelige derfor tar jeg ikke "seieren" på forskudd. :D

 

Men, uansett er jeg selvfølgelig happy med innsatsen denne perioden og så MÅ jeg klare å huske hvor bra det føles når trangen til å gi f kommer (for det gjør den, HELT sikkert!):eek:

 

 

GO GIRLS!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har seget ned ytterligere 200 g...

 

Så nå er det bare 1.4 kg igjen til julemålet:P

 

Det skal bli to tøffe uker, men jeg skal holde koken helt inn. Til helgen er det julebord, det er den eneste utskeielsen på programmet.

Og så skal jeg prøve å ligge unna all den fantastiske julekonfekten jeg har laget i helgen - den får vente til jul!

 

Håpet er å få øye på 69-tallet igjen til uka...... jeg VIL:D

 

God, ny uke til alle sammen - også får vi huske at det ikke er jul riktig ennå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yeey, 92,0 kg i dag, det vil si 1,4 kg siden forrige mandag og da har eg kun hatt en trening og 2 dager med godteri :-O

Sikkert grunnet eg ikke har trent, har følt meg skikkelig kraftløs siste dagane, så trening igjen i morgo!

I dag kom en kjole ej ha bestilt i posten, heeelt nydelig! passet perfekt men passer sikkert enda bedre om 2 kg..

 

2 kg igjen av julemålet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg definitivt ferdig med 4 års studie og jeg er superfornøyd med meg selv og den nye tilværelsen :D Den siste tiden har vært hektisk og jeg har ikke tenkt vekt, kcalorier eller trening :( Men nå skal jeg igang og nå har jeg mye bedre tid til all aktivitet jeg ønsker og gleder meg til det. Skal bare kose meg med strikketøy og et glass rødvin ikveld. Mandag "starter" jeg opp med å aktiviteten igjen. Gleder meg også til romjula da skal jeg på hytta på fjellet og håper å få gått litt på ski. Kos dere fortsatt. Spennende med dette nye utseende nå. :unsure:

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...