Gjest avk Skrevet August 5, 2011 Rapporter Share Skrevet August 5, 2011 Jeg er nettopp blitt lykkelig eier av et par spinningsko. Nå er problemet at jeg ikke skjønner hvordan klossene skal festes til skoa. Jeg tror kanskje dett skulle ha fulgt med en liten bruksanvisning, men det gjør det altså ikke, og jeg ser ingen åpenbar løsning på problemet. Noen kloke sprekinger som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest charliemor Skrevet August 5, 2011 Rapporter Share Skrevet August 5, 2011 Antar du mener det som kalles cleats. Fant en video på youtube; kanskje den kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest LILLEGUTT Skrevet August 5, 2011 Rapporter Share Skrevet August 5, 2011 Hei! Hvis det er SPD systemet du har så er det en grei bruksanvisning her: Lykke til..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest avk Skrevet August 5, 2011 Rapporter Share Skrevet August 5, 2011 Tusen takk! Det endte med at jeg ringte sportsbutikken og fikk en forklaring. Nå har jeg dobbelsjekket mot de veeeldig grundige filmene dere foreslo, og jeg mener de er korrekt skrudd fast. Nå gjelder det bare å få kommet seg på spinning igjen, og få festet greiene på pedalene. Det tar jeg når jeg kommer dit (med en liten umbrakonøkkel i lomma). På tide å få sløvheta ut av kroppen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar