Gå til innhold

Ned 5 kg innen desember 2011:)


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Lykke til på zumba maraton ikveld Tjorven hørtes gøyalt ut:)

 

Her er og en rolig dag,ble en tur til Drammen ,men ikke så mye folk idag som igår.

 

Følger med på minneseremonien idag,rørende å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 528
  • Created
  • Siste svar

Håper det ikke er for sent å slenge seg med i denne tråden:-) Jeg har som (del)mål å gå ned 5 kg innen desember så jeg føler jeg passer god inn her:-) Klarer jeg delmålet mitt er neste steg 5 nye kilo ned innen sommer 2012!! Jeg har gått på Grete Roede 2 ganger tidligere hvorav det ene var et internettkurs. Jeg gikk ned ca 8 kg begge gangene, men har dessverre godt opp igjen. Den ene gangen pga svangerskap, men den andre gangen snek kiloene seg sakte men sikkert på over tid. Jeg skal gjøre et forsøk på å gå ned på egenhånd. Jeg har kursbok og kan opplegget, men så var det dette med selvdisiplin......

 

Jeg er 35 år, gift og har to barn. Jobber fulltid. Fritiden går stort sett til ungenes akriviteter, men jeg elsker turer i skogen så det blir et par trimturer i løpet av uken. Har også medlemsskap på treningssenter. Jeg er ikke bekymret for at jeg ikke får trimmet nok. Min utfordring er at jeg er alt for glad i mat og søtsaker.

 

Min ferd mot en sunnere livsstil starter i morgen, men jeg tenker at jeg har onsdag som veiedag.

 

Ha en fortsatt fin søndagskveld:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Anbra.

 

Ble ingen Zumba på meg.

Etter min trimtur ute i dag, med jogging og hard stavgang ville ikke pulsen ned, igjen. Så får la kroppen slappe av til i morgen og se hva som skjer når jeg skal trene da. Hadde høy puls før jeg starte å trene i dag, også.

 

God mandag - det er jo min veiedag, men ikke gått ned noe denne uka, heller. Men ikke gått opp heller.

Men tilbake til det i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå:D

 

Klart vi har plass til flere Anbra,sier som Tjorven...velkommen hit:-)

 

kjedelig at du ikke har gått noe ned tjorven,men er sikker på at du går ned i vekt til neste uke!

 

Nydelig vær idag da sol og blå himmel,kan ikke bli bedre.:) Har fått unna masse husarbeid,som jeg bare har tenkt på..godt å få unna:)

 

Muligens det blir gå eller ergosykling utpå dagen.

 

ha en strålende uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi, som dere trimmer! Jeg er med og arrangerer barneidrett her, og det begynner på igjen i kveld. Da skal jeg prøve å få trimmet litt selv også, selv om jeg skal ha med 3-åringen.

 

Ellers går det sånn tålig bra, men har ikke mistet et helt kilo enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tirsdag,nydelig vær idag også,så ble en halv times tur i finværet.:) Muligens trimsykkel ikveld..får se an.:o

 

så flinke dere er til å trene ,4.1 poeng på en dag er supert.")

 

kos dere videre idag,")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for varm velkomst:-) Det ser ut som om det er mange ivrige og flinke sjeler her, så jeg håper at motivasjonen er smittsom:-)

 

Jeg startet i går og har første veiedag i morgen. Jeg får legge inn de"stygge" tallene etter veiing, så får jeg håpe de ser litt penere ut neste onsdag:-)

 

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Trent masse i dag, også. Alt for mye.

Først ble det en hard tur med staver, på 1,5 time i det nydelige været. 4 TP

Så ble det 2 timer dans, Swing, bugg, Rock i kveld og det ble minst, 3,9 TP.

Ikke lett å vite for har ikke pulsklokke på meg når jeg danser, hadde det en gang og da ble det på 3 timer 1500 forbrente kcal.

Det er 500 kcal i timen, men satser ikke på det.

I kveld tok jeg Swing i 30 min og 1,5 time med moderat dans. Men tror ikke det er helt riktig. Danser mest Swing mest. Men da blir det fryktelig mange TP.

 

Har fått nytet sola i dag, også. Herlig.

På dansen i dag trodde de jeg hadde vært i syden,

Men det er bare de 2 siste dagene som har gjort underverket. Men blir fort brun da.

 

Ikke veid meg denne uka, glemmer det på morgenen, og når jeg trener så mye går jeg ikke ned i vekt. Så nyter treningen så lenge jeg orker så får vekta komme etterpå. Føler meg vel for tiden og da får det være nok for tiden. "Glemme" vekta litt.

 

God onsdag, alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh,blir rent sliten av all den trimmen din jeg Tjorven..hehe..du er kjempeflink:)

 

Ana:lykke til med vektnedgang denne uken dette klarer du:)

 

Usj,ikke sol idag nei,bare regn,men ikke så mye.Blir nok innetrim idag,zumba eller aerobic.

 

veiedag imorgen,spent på vekten da,er heldigvis på vei ned igjen etter mensen,går alltid opp da.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

 

68, 0 i dag og ned 0,4...ikke så galt, fikk en litt overdreven treningstrang og er støl som en pinne! Men dermed ser treningen bra ut denne uken også. Og da kan det bare regne. Ut på alvorlig handletur snart...gulp. Burde regne trimpoeng for slike oppgaver også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det litt treigt på alle fronter, og klarte ikke ambisjonen om 7 trimpoeng forrige uke ... Da går man ikke ned, gitt. Det å ha både tid og motivasjon samtidig er vanskeligere enn man skulle tro. Men i dag skal det trenes. Jepp.

 

God dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ble det trimming, 25 min aerobic,tilsammen 2.1 trimpoeng denne uken,ikke akkurat noe å rope hurra for,men skal prøve å få 4 poeng til,søndag blir det ikke trim,skal til Tallin!:)

 

Gratulerer med nedgang frigg,kjempebra:)

 

chele: god trim!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en supertravel skolestart, så jeg har ikke skrevet noe hele uken! Full rulle med skolearbeid og hjemmearbeid...

 

Grattis med nedgang, Frigg! Bra jobbet :-)

 

Veiedag for meg også i dag. Står dessverre på stedet hvil, men ikke så veldig rart - er et svakt, savkt menneske... Har spist både kake, sjokolade og nøtter denne uken... Skjerpings!! Men, sanket inn ca 7,5 TP forrige uke, da...

 

Har vært på zumba i kveld - kjempegøy - må bare smile når jeg kommer fra trening!

 

Kjekt å lese alt dere skriver, damer, og velkommen til alle nye! Ser at vi veier omtrent det samme, Anbra :-)

 

_________________________

17.08: 74.9 kg midje: 82,5 cm

24.08: 74,9 kg midje: 82,5 cm

31.08:

07.19:

14.09:

21.09:

28.09:

05.10: ca 71 kg og midjemål under 80 cm

Endre/Slett melding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandrine

Hei spreke damer :)

 

 

Hvordan i all verden får dere tid til å trene så mye? Selv løper jeg mellom barnehage, jobb, barnehage, middag, lekestund, legging, husarbeid, nattesøvn, nattevåk.....og så er det på´n igjen til barnehagen osv på ny. Fatter ikke hvor jeg skal putte inn treningen... :o Men dere er flinke! All ære til dere!

 

Denne uken har vært travel så langt, så jeg har ikke rukket å skrive før nå, men mandagen startet gledelig med at vekten viste minus 800 gram. Hurra :) Håper det fortsetter sånn!

 

I kveld har min prinsesse hatt 13 barnehagevenner på bursdag her hos oss. Det gikk strålende med både pølsespising, kaker og lek. To timer med høyt tempo og høy lyd, men så koselig da. Nå skal jeg snart finne sengen og slappe av før en ny torsdag banker på døren.

 

Ønsker dere alle en kjempefin kveld og uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er første veiedag på kurset,og veier 78.7kg,håper å gå ned 300-500 gram pr uke ,da er jeg fornøyd.:)

 

25/8: startvekt 78.7kg

1/9:

8/9:

15/9:

22/9:

29/9:

6/10:

13/10:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Tenkte bare jeg skulle rapportere at jeg faktisk kom meg på joggetur i går, og hadde ny musikk på ipaden og det føltes bare så utrolig bra. Jeg liker jo egentlig godt å løpe, så da er det jo bare å gjøre det da!

 

Det var bare det. God dag til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en rolig dag i går med venner, fridag fra trening men det ble 30 min lett gange og det ble bare 0,5 poeng.

 

Idag ble det en "hard" time med staver, og det ble hele 3,1 poeng og forbrente over 600 kcal.

 

Ja, det er herlig å trene.

En dag uten trening er en dag uten mening..

jeg var så rastløs i går, men det gikk bra.

Regnet gjorde det litt lettere å ta det med ro.

 

GOd dag videre

og lykke til med trening og mat og unger.

Jeg har ikke unger og da blir det lettere.

Sønn min trener jeg med en gang i uka, f

for da får han "tatt i" som han sier :)

 

Frigg - gratulere med fin vektnedgang. Jeg står stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff,jeg sprakk idag,ikke spist så mye over,men jammen fælt alikevel,nettopp begynt på kurs jo,nei,det er bare å brette opp armene,kan jo ikke gi meg nå.Det er enda 6 dager igjen til neste veiedag..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fredag,håper på bedre vær idag tenkte gå en liten tur.:) ellers er det innetrim som står på planen,og helgevasken.:o

 

Kos dere masse i helgen,vi skal på tur til Tallin på søndag,gleder meg masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandrine - det er nettopp fordi jeg ikke lenger har barn i barnehage at det er så mye lettere å få trent, og det kan jo virke som gjelder flere her. Det kommer tider med større fritid, om det er noen trøst.

 

Og jeg spiste kake i går, Minni, betydelig mer enn planlagt...jaja. Den var god. Det bekymrer meg nesten at jeg skal på fest i morgen også... :)

 

Håper du ikke driver deg for hardt, Tjorven? Jeg har en tendens til å overdrive, og så stagnerer jeg. Dermed blir jeg litt bekymret for dere andre også ;-) Men jeg er misunnelig på dansingen din. Morsommere trim enn det finnes vel ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fredag' date='håper på bedre vær idag tenkte gå en liten tur.:) ellers er det innetrim som står på planen,og helgevasken.:o

 

Kos dere masse i helgen,vi skal på tur til Tallin på søndag,gleder meg masse:)[/quote']

 

Og ha en super tur, vi gleder oss til rapport!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapport kommer veit du..:)

 

Ble ikke gåtur idag,men fikk sånn lyst til å danse zumba..hehe..så ble ca 50 min trim,1.4poeng.(tar det under dans).puh..

 

Nå skal jeg sette meg ut på verandaen og nyte finværet!!:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frigg - ja, jeg har møtt veggen før. Så skjønner hva du mener.

Ja, dans er herlig. Ut igjen i morgen. Det meste starter opp til uka.

Ja, dans er herlig og en tenker ikke trening da.

 

Å i dag har jeg trent 6.3 TP

Det er helt rått.

Brukt over 1200 kcal, men er jammen meg trett og sliten nå da.

Var først en tur i skogen og det ble da 1,5 time i godværet - 4,1 TP

I kveld var det vanngym i 36 graders basseng - herlig og dermed ble det minst 2,2 TP.

Med for lite mat oppi dette, blir det ingen nedgang på vekta.

 

GOd lørdag, alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...