Gå til innhold

10 kg NED innen desember 2011


Gjest moii

Anbefalte innlegg

Deilig lørdag!!!

Våknet i mårrest å følte meg så bra, tok en liten snikveiing og dagen blir toppers.

Vekten var på 71,5 kg, 1 kg ned fra tirsdag, jeeeej!!! Veit det ikke er så lurt å gå på vekta hele tiden, men bare måtte. Nå blir det jo enda enklere å holde seg til sjokolade kontrakten.

Har 2 glass vin som venter på meg i kveld, og det er vel en god erstatning det da.

Ha en nydelig helg alle sammen!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Har vært på besøk hos ei veninne i byen, og da blir det jo ikke til at man teller. Men jeg har ikke spist potetgull eller annen godis, så det er da noe? Og dersom jeg ikke går ned i morgen så vet jeg hvorfor. Men nå er det tilbake til telling. Er i ferd med å bli skikkelig forkjøla, det er ikke gøy i det hele tatt. Uggen i kroppen. Drikker grønn te og håper det gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på besøk hos ei veninne i byen' date=' og da blir det jo ikke til at man teller. Men jeg har ikke spist potetgull eller annen godis, så det er da noe? Og dersom jeg ikke går ned i morgen så vet jeg hvorfor. Men nå er det tilbake til telling. Er i ferd med å bli skikkelig forkjøla, det er ikke gøy i det hele tatt. Uggen i kroppen. Drikker grønn te og håper det gir seg.[/quote']

 

god bedring! og husk at det ikke er lurt å trene om du har feber!

Det er lov til å ta livet med ro, også.

JEG har vært på hotell og ja det ble mye vin og tre små håndfuller med peanøtter, gode lunsjer med ost som dessert, men INGEN kake, søt dessert eller sjokolade og DET er jeg stolt av, for det dessertbordet er noe av det mest fristende jeg har sett på lenge.... nå må jeg inrømme at det var en liten kule sorbet etter middagen, men det var ferdig opplagte porsjoner (små), men ved lunsjene.... puh, det kostet ALT jeg hadde og vel så det å holde meg unna. Jeg spiste kornblanding med yoghurt og rikelig frisk frukt til dessert til frokostene, så ble det litt store lunsjer fordi jeg tillot meg å spise litt ost og grovbrød etter skalldyrene og fiskebiten... Denne uken går jeg nok ikke ned, mest pga vinen, men du slette tid så artig jeg hadde det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken går jeg nok ikke ned' date=' mest pga vinen, men du slette tid så artig jeg hadde det![/quote']

 

Greit at vi slanker oss, men vi lever jo også. Neste helg har jeg bursdag, og familien har meldt at de kommer. Så da får jeg vel bake da. Og jeg som er så glad i kake. Ny test av selvdisiplin. Men etter det blir det 3 uker uten noe særlig, før jeg skal til Kiel og tilbake.

 

Formen er bedre nå, var verst i går kveld og natt. Håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veier jeg meg... i dag har det vært håpløst dårlig på matfronten. Nesten ikke spist noen tilng... og bare pga rot! Trent har jeg heller ikke, men jeg holdt på med forskjellig i huset en times tid, bl.a med bæring av div.... så jeg ble svett, resten av dagen har vært småplukk, men ikke så mye stillesitting.

Har ingen store forventninger, men som du sier Doppler... vi lever og jeg syns det må være lov til å ha en slik helg som jeg hadde nå.... svært koselig på kveldene og skikkelig inspirerende kurs på dagen! YES!!! Særlig fordi jeg faktisk klarte å begrense meg i matfatet! Hadde det vært for 3 uker siden hadde jeg hatt nøtteposer på rommet, + kjøpt ekstra sjokolade.... i tillegg til at lunsjen hadde vært dobbelt så stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja enig.. vi skal jo leve med denne livstilsendringen!! Jeg tror det er viktig å kose seg og ikke kun tenke på å spise så sunt og trimme så mye! Litt bra er bedre enn ingenting!!

 

I dag har jeg vært på skogstur, ca 1 time tok det så det var en fin tur.. onsdag blir det sannsynligvis joggetur.. synes det er mer gøy å gå i skogen med venninner enn å jogge alene, selv om det er godt å få en skikkelig treningsøkt med musikk på øret også av og til! Håper dere får ei fin uke.. nå er det snart natta her i huset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. veiedag' date=' ned 1,4 kg !!! Deilig :-)

Ble vel sikkert så mye nedgang nå siden det ble så lite forrige gang.

Blir skikkelig motivert nå!!

Lykke til dere andre.[/quote']

 

 

SUUUUUUPERT!!! SÅ flink du er :-)

Hos meg var det stand by siden forrige uke, men flere cm inn i livet og det (!!!!) syns jeg er bra! Har vært lat til å ta mål over hele kroppen, men livet er jo en lindikator uansett. I dag skal jeg komme meg på en joggetur, enten ute i sølehavet, eller på tredemølla. (Må rydde unna en diger sofa som står oppå tredemølla... den skal til møbelsnekker´n i morra- har bare stått der fra i går... tredemølla er litt hellig sånn, skal ikke neddynges av ting - og er faktisk SVÆRT mye brukt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg var det stand by siden forrige uke' date=' men flere cm inn i livet og det (!!!!) syns jeg er bra![/quote']

 

Det er bra! Noe av grunnen til at du ikke gikk ned er sikkert at du etter helga har fulle veske og karbohydratlagre i kroppen. Slanking er jo utarming, så alle reserver må ut. Og det er bra å se at du ikke depper av den grunn. Dessuten det å måle cm er gull, det gir deg litt bedre innsikt i kroppen din og hvordan den endres, selv om vekta står stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. veiedag' date=' ned 1,4 kg !!! Deilig :-)

Ble vel sikkert så mye nedgang nå siden det ble så lite forrige gang.

Blir skikkelig motivert nå!!

Lykke til dere andre.[/quote']

 

Det er premien for å holde ut! Noen uker henger vekta, andre uker raser den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg følt meg som en ubetalt drosjesjåfør! Kjørt hit og dit... det har stort sett vært hyggelig, men har definitivt brukt mer penger enn det som kom inn!!!

Rakk en liten 4km løpetur på tampen (på en ryddet tredemølle). Det kjentes utrolig godt! Vel god natt alle, vi "snakkes" igjen. Maten har gått bra, men har vært lysten på søtsaker! Holdt meg i skinnet og lot alt passere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha timer selv i morgen, og når man er uggen og trener skjer en av to ting. Enten bli man bedre, eller så blir man verre. Men det er dårlig gjort mot kundene mine å gamble med å bli dårligere i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha timer selv i morgen' date=' og når man er uggen og trener skjer en av to ting. Enten bli man bedre, eller så blir man verre. Men det er dårlig gjort mot kundene mine å gamble med å bli dårligere i morgen.[/quote']

Off, ja det kan jeg forstå. Men skal heie på deg og håper du får en flott time!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærreguuuud!!! Æ e helt ødelagt, har ondt i muskla æ ikke trudd æ hadd!!

Var for første gang på Functional Moves i dag. Utrolig bra trening, svetten rann og rumpa og låran hyla. Blir fast time hver torsdag det ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærreguuuud!!! Æ e helt ødelagt' date=' har ondt i muskla æ ikke trudd æ hadd!!

Var for første gang på Functional Moves i dag. Utrolig bra trening, svetten rann og rumpa og låran hyla. Blir fast time hver torsdag det ja!![/quote']

 

Jeg har slitt meg gjennom mine timer, og orka ikke mer etterpå. Jeg satser på å komme sterkere tilbake. Jeg kutter heller litt i inntaket så lenge jeg er så rolig. Men jeg er ikke i form, jeg er jo ikke sulten noen gang, og det ligner ikke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit den inneholder fett, men sidene her skiller jo ikke på fett som er bra for deg og ikke. Majones er også fy, men lettmajones er jo bedre for deg enn feks lettmargarin. Litt inkonsekvent tenking..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit den inneholder fett' date=' men sidene her skiller jo ikke på fett som er bra for deg og ikke. Majones er også fy, men lettmajones er jo bedre for deg enn feks lettmargarin. Litt inkonsekvent tenking..[/quote']

 

Dette har jeg lurt på også! Avokado er kjempesunt... Jeg spiser det med god samvittighet likevel.

Har ellers hatt en helg med litt mye mat - omtrent som forrige helg, bare mindre vin, men enda mer stillesitting. I går spiste jeg litt ostepop og tortillachips... helt ulovlig, men knallgodt. Jeg er urlysten på sjokolade nå, men skal holde meg i skinnet.

Har ikke trent siden onsdag, har faktisk rimelig gos unnskyldning, men akkurat nå har jeg ikke god unnskyldning for å la være annet enn at jeg bar ikke har lyst. Dette tar jeg med ro, for jeg liker å trene og om jeg en dag gir etter for "gidder ikke-syndromet" så trener jeg likevel igjen i morgen. Noe helt annet er at jeg burde rydde og DET genet har jeg ikke, så gjøre jeg ikke det i dag, gjøre jeg det nok heller ikke i morgen....

Jeg trenger HJELP til ikke å skli ut i matveien. FÅ litt gode tips da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) Så flinke dere er.. jeg tror at man ikke må være for streng med seg selv for da kan man fort falle tilbake til gamle vaner når man har nådd "målet". Her er jeg gått ned fra 76 og nå viser vekta 72.6 kg og jeg går nå inn i min 7ende uke etter jeg startet å trene og spise sunnere... er stråååålende fornøyd og kondisen er jo så mye bedre:) gøy gøy:)

 

Maange klemmer fra meg:) Lykke til videre i uka som kommer.. Husk at trim er nok det viktigste for å få forbrenninga i gang.. å om dere er trøtt å lei av trimmen så er det bare å tenke at det er maaaaaange flere som trener og det er bedre enn å risikere mange sykdommer og det å bli doven å lat i sofaen.. Jaddda det er mange ganger det er vanskelig å komme seg ut døra.. jeg vet.. er selv småbarnsforelder.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 300 gram, og det er helt greit, jeg har vært syk og svært rolig, samt at jeg feiret bursdag med kaker på lørdag, så nedgang er helt topp.

 

Jeg har ikke noen gode råd ang mat, selv finner jeg glede i å si nei til mat som ikke er bra for meg. Jeg kan ta feks et kakestykke, veie det, finne ut hvor mange kcal det er, og så bestemme meg for om jeg vil ha det eller ikke. Og om jeg ikke vil ha det så føles det som en seier. Jeg er glad jeg ikke spiste det! Det gir meg en følelse av kontroll og mestring. Og så blir jeg glad fordi jeg lykkes. Nå har jeg slanket meg en mnd så jeg, og har et snitt på 800 gram i uken. Det er kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg løp en mil i dag på en time med en liten pause midt i, brukte i følge pulsklokka 587 kcal på turen... nå koser jeg meg med wasa sport + knekkebrød. det er så utrolig godt!!

Tipper at vekten ikke viser noen særlig nedgang i morgen etter helgen utskjeielser... vel, vel. det får nå bare være :-) (Skal love at kommende helg blir enda verre! Besøk av kjempegode venner som er like glad i mat som vi er i vår familie og vin, da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opp 0,1 kg og ned 0,8cm rundt livet.

Jeg merker det på klærne og på støvlene. I høst før jeg fant ut at jeg skulle gjøre noe med matinntaket, kjente jeg for første gang i historien at støvelskaftet klemte rundt leggen. Det har ALLTID vært for vidt. Men nå kjenner jeg at det er tilbake omtrent der jeg er vant til å ha støvelen, så det betyr jo at selv om vekten står stille, så skjer det jeg vil, nemlig krymping av kroppen. Vekttallet i seg seg selv er ikke så viktig, utseende betyr mer.

 

Vi står på fortsatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opp 0' date='1 kg og ned 0,8cm rundt livet.

Jeg merker det på klærne og på støvlene. I høst før jeg fant ut at jeg skulle gjøre noe med matinntaket, kjente jeg for første gang i historien at støvelskaftet klemte rundt leggen. Det har ALLTID vært for vidt. Men nå kjenner jeg at det er tilbake omtrent der jeg er vant til å ha støvelen, så det betyr jo at selv om vekten står stille, så skjer det jeg vil, nemlig krymping av kroppen. Vekttallet i seg seg selv er ikke så viktig, utseende betyr mer.

 

Vi står på fortsatt![/quote']

 

Du gjør flesk om til muskler, og en kilo er en kilo, men en kilo muskler er penere og tar mindre plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke veid med på tirsdag. Har ligget i influensakoma i en uke nå, meget lei ja!! Men er spendt på neste tirsdag da. Har bestemt meg for å ikke gå på vekta noen andre dager, blir jo gal av slikt :-)

Har faktisk sluttet å telle kalorier nå. Nå er det lavkarbo som er hovedfokus.

Har hørt så mange solskinshistorier om det, så nå måtte det prøves.

Er på min andre dag og har hatt litt hodepine (som da er veldig vanlig) men ellers så går det veldig greit.

Rart å ikke spise vanlig brød, pasta og ris, blir da mere grønnsaker og det er jo ikke dumt. Har laget meg et lavkarbo brød som er kjempe godt, så da er ikke savnet etter vanlig brød noe særlig.

Det som også er veldig bra er jo at matlysten ikke er der i det hele tatt, noe som også er veldig vanlig. Men passer på å spise alikavel, kroppen blir jo slapp.

Lørdagen blir det kos med en sukkerfri sjokolade og et glass tør hvitvin, er ikke noe å klage over det:-))

Kos dere videre med vektnedgangen damer !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert fint, men for meg som trener hardt funka det ikke. Jeg kan ikke tillate meg som instruktør å stille med en kropp som kjennes ut som lim. Men for moderat aktivitet skal det være greit. Videre synes jeg ikke noe om å spise egg med smør til frokost. Jeg vet at jeg ikke kunne levd på den måten.

 

Ellers så er det fint at du er over influensaen, den går sin seiersgang på skolen også, og både elever og lærere er nede for telling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...