Gjest Renate77 Skrevet August 31, 2011 Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 Er det noen som vet hvor mye man forbrenner ved bruk av rockering? Synes det er rart at det ikke står på lista når man registrerer trening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sivalur Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Hvor mye man forbrenner avhenger jo litt av egen vekt og hvor hardt man rocker. For en stund siden testet jeg rockering med pulsklokke. Jeg forbrant 70 kcal på 10 minutter. Jeg er forøvrig 1,75 høy og veier ca 81 kilo og har en rockering på 2,2 kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birkebeiner Skrevet September 10, 2011 Rapporter Share Skrevet September 10, 2011 Hei Jeg gikk på kurs en gang, og da fikk jeg høre at man kunne registrere det som gymnastikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SMM87 Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 hei. jeg spurte kurs leder å hun sa at man skulle registrere det som styrketrening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar