Gjest Konstantinopel Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Jeg vil ikke ha mulighet til å trene på treningssenter 2 uker hver måned det nærmeste året og har derfor skaffet meg noen enkle hantler og en enkel stepmaskin. Jeg blir jo svett og sånn, men kan ikke regulere tempoet noe på den. Hantlene/manualene er ikke like tunge som jeg pleier å ta, men øker antall repetisjoner og slikt med de. Når jeg fører dette inn så blir det jo selvfølgelig like mange trimpoeng, men er treningen like god? Det er jo opp til meg mye av det, men særlig stepmaskinen er jeg usikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Spipp Skrevet September 9, 2011 Rapporter Share Skrevet September 9, 2011 Hvor god treningen er, er som du sier opp til deg. Synes det høres litt rart ut at du ikke kan regulerer tempoet på stepmaskinen, hvordan fungerer den da? Har du sett på noen treningsprogram for stepmaskin og vekter for å gjøre treningsutbyttet ditt større? Dersom du du vil vite hvor mange kalorier som forbrennes, så bør du nok skaffe deg ei pulsklokke Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar