Gå til innhold

10 kg. ned på 10 uker sin treningsutfordring


Gjest Svirre

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte at vi kanskje kunne ha vår egen treningsutfordring i tillegg til 10 kg. ned-tråden.

 

Dette blir en tråd, hvor vi konkurrerer om flest trimpoeng, fra uke til uke. Vi starter med ny liste hver mandag og kårer en uhøytidelig vinner som får heder og ære og en virituell blomst hver søndag.

 

Noen som vil være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra initiativ! Alle treningsutfordringer tas imot med takk her i gården, jeg eeeeelsker å trene. Men jeg er nok ikke helt der at jeg klarer ned 10 kg på 10 uker, er det plass til meg likevel? Jeg vil jo gjerne det, altså, men klarer jeg 7,5 kg før jul skal jeg være verdens lykkeligste dame!

 

Mål for denne uken er å sykle til og fra jobb hver dag, det gir 3,4 TP/dag. Så en tur på treningssenteret i helgen, men hva jeg gjør der vet jeg enda ikke.

 

19.9. Sykkel 3,4 TP

20.9.

21.9.

22.9.

23.9.

24.9.

25.9.

 

Ha en super uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det, Sommerivrig!

 

Jeg er ikke sikker på om jeg klarer 10 kilo på 10 uker, jeg heller, i og med at jeg ikke har gått ned noe særlig de første tre ukene. Men jeg henger da med i tråden og er optimist, likevel. Og da må man ta grep og trening er et godt grep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål for uken med antall treningspoeng er 10 - men om jeg klarer det gjenstår å se... ikveld blir det hvertfall styrketrening (et kort 20 minutters program som ikke gir mer enn et halvt trimpoeng..) og deretter en time dans. Så får vi se utover uken hva jeg får til i tillegg til styrketreninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det to trimpoeng igår med dans og styrketrening. Begynner å få mer definerte armer gitt!! :P Men bingovingene er der fortsatt da. Tro om det er mulig å få dem smeltet bort eller om jeg har blitt for 'gammel'... Nei, det skal vel være mulig, må bare fortsette og trene og spise sunt!! Kjempegøy å være i gang med dansing igjen, det er virkelig den morsomste treningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerivrig, så flink du er til å sykle!! :)

 

Svirre, ikke lett å få kabalen til å gå opp nei..

 

Dans og styrketrening på mandag ga 2 trimpoeng, shred trening igår ga 1 trimpoeng. 3 down 7 to go.. hm. 7 trimpoeng på 4 dager, da må jeg jaggu stå på!! Satser på 2,5 ikveld hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer! :)

 

Dette var et smart påfunn!

 

Jeg er med, men vet ikke om jeg klarer å presse inn spesielt mange tp pr uke, men en utfordring kan hjelpe på motivasjonen det! :)

 

Vel, hittil har jeg 4 TP, og i kveld skal jeg på Zumba 1t og Pilates 1t (40 min Piltaes + 20 min styrketening)

+ styrketrening (10 min rockering hjemme)

Da klarer jeg 3,7 TP i kveld. :)

 

Da e jeg oppe i 7,7 TP etter i kveld.

Dvs. jeg har å komme meg på trening i kveld! hehe..

 

Jeg håper på Corebar 60 min på lørdags morgen, så da skal jeg klare 10 TP denne uka.

 

Skal vi regne fom. mandag tom. søndag pr uke?

 

Lykke til spreke damer!

 

Sivalur: Artig at det begynne å vises på armene at du er så flink til å trene! Deilig! Her har ikke amene blitt mer definerte, men grevinnehenget (heter det det?), begynner å komme vekk :)

 

Sommerivig: Så flink du er til å sykle! Jeg ønsker meg også sykkel, vi får se om det blir sykkel på meg til våren (for nå kommer vel snøen snart..) hehe.

 

 

HEIA HEIA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann damer.

 

Da ble det ikke så bra treningsresultat i dag som jeg hadde håpet på. Samboeren min er på jobb enda, så da kommer jeg meg ikke ut på trening.

 

Jeg har fått trent 15 mnutter med styrke da i hvertfall.. D hjelper jo litt :)

 

Det blir spinning og pump i 75 minutter på senteret i morgen tidlig i stedenfor, etter skole- og bhg-levering. :) Da får vi se, om jeg kommer meg i vei...

Jeg har aldri prøvd spinning, så jeg er spent. Har prøvd mye, men ikke akkurat det.. hehe

 

Da får vi se om jeg klarer de poengene jeg hadde satt som mål...hm... :)

 

Hvordan har dagen vært for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fast bestemt på og trene styrke ikveld, men har liksom ikke kommet så langt... Mangler fortsatt 7 poeng for å nå mitt eget mål for uken. Har ikke vært den beste uken treningsmessig.. Har ikke snikveid noe for en gangs skyld, men er redd det blir dårlig resultat denne uken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi skal konkurrere med hverandre, trenger vi litt bedre oversikt. Her kan dere kopiere lista og legge inn totalt antall trimpoeng _etter_ at dere har trent. Så kopierer vi bare den siste. Da blir det litt innbyrdes konkurranse også.

 

(Jeg finner ikke ut hva du har, Sommerivrig).

 

---------------------------------

Navn Uke 38

 

Phoebe84:_____4

Sivalur:_______3

Sommerivrig:___

Svirre:________

 

*kopier mellom strekene*

---------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har løpt rundt fra morgen til kveld, men jeg har ikke fått tid til å trene denne uka. Jeg håper jeg skal få gjort noe med det i helga, får nå er beina mine helt numne etter all betong- og asfalttraskinga, og de trenger virkelig å få løst seg opp litt. Men det er sjelden jeg har det så travelt, som jeg har hatt denne uka, så det blir et unntak for min del.

 

Jeg har fast snikveiing på fredager, da er det lettere å motivere seg for helga. Og denne gangen viste vekta en kilo ned. Jeg håper bare jeg klarer å holde på denne nedgangen til mandag, slik at det teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Da ble det ikke spinning på meg i dag siden nå er jeg hjemme med barn med omgangssyke... æsj....

 

Har fått trent rockering/styrkeprogram i 20 min i går, samt 15 min styrkeprogram i dag... wow..hehe.. jaja.

 

Har meldt meg på Corebar 60 min. i morgen tidlig, og afrodans 60 min. på søndag..

Tør ikke si i skrivende stund om jeg får kommet meg på de timene heller..

Men, jeg skal gjøre mitt beste. :)

 

------------------------------------

 

Navn Uke 38

 

Phoebe84:_____5,2

Sivalur:_______3

Sommerivrig:___

Svirre:________

 

*kopier mellom strekene*

------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

------------------------------------

 

Navn Uke 38

 

Phoebe84:_____5,2

Sivalur:_______6,5

Sommerivrig:___18,2

Svirre:________

 

*kopier mellom strekene*

------------------------------------

 

Dæven sommerivrig..... har ikke sjanse til å ta igjen deg, hehe. Ikke nådd jeg mitt eget mål om 10 TP heller, knapt nok de 7 som GR anbefaler. *sukk*. Ny uke, nye sjanser. Det ble jogging og styrketrening på fredag, ingenting igår og styrketrening igjen idag. Enda noe. Vurdere så smått og sykle til jobben imorgen hvis det fortsatt er oppholdsvær, men er såpass kort vei at det neppe blir mer enn 1 trimpoeng tur/retur. Så blir det dansing på kvelden og så får vi se utover uken. Vil prøve å trene styrke 3-4 ganger denne uken og jogge 2 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svirre kan rapportere 0 ordninære trimpoeng (da er ikke hverdagstrening tatt med, noe det ble veldig mye av denne uka, så jeg har ikke sittet på baken, akkurat). Det har vært så mye styr og så mye som må ordnes, at jeg flere dager har kommet hjem etter en titimers arbeidsdag med gjennomsvett bh. Men spinningtimene har måttet vike.

 

Det ser ut som om Sommerivrig er vår definitive supertrener denne uken! Gratulerer.

 

Jeg har som mål å henge litt mer med i svingene, neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke og nye muligheter! Denne uka starter jeg i alle fall friskere enn forrige!

 

___________________

Kopier mellom strekene

Uke 39

Navn..............Aktivitet..............Poeng totalt:

Svirre.............Spinning+styrke: 6,9 TP.

Sivalur...........

Sommerivrig..

Phoebe84.......

___________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow Svirre, så bra!! :)

 

Jeg kommer nok ut sist denne uken, men pytt, jeg fører opp den treninga jeg får til. Begynte igår kveld med dansing, og vi tok nesten en hel ekstra time, det var GØY!! :)

 

___________________

Kopier mellom strekene

Uke 39

Navn..............Aktivitet..............Poeng totalt:

Svirre.............Spinning+styrke: 6,9 TP.

Sivalur...........Dans:.................3,5TP

Sommerivrig..

Phoebe84.......

___________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

___________________

Kopier mellom strekene

Uke 39

Navn..............Aktivitet..............Poeng totalt:

Svirre.............Gå 40 min. 8,0 TP

Sivalur...........Dans:.................3,5TP

Sommerivrig..

Phoebe84.......

___________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow Svirre' date=' så bra!! :)

 

Jeg kommer nok ut sist denne uken, men pytt, jeg fører opp den treninga jeg får til. Begynte igår kveld med dansing, og vi tok nesten en hel ekstra time, det var GØY!! :)[/quote']

 

Så bra at det var så gøy at du fortsatte en hel time, da! Det høres jo ut som om det er noe som er riktig for deg.

 

Jeg er litt usikker på om jeg har registrert for høy intensitet på den spinningtimen, så det kan hende jeg skal justere ned litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...