Gå til innhold

Nok en ny tråd, måtte denne bli lang....


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Så gøy at vi er i farta alle sammen nå :)

 

Det går greit med treningen nå, har vel ikke trent så mye som jeg gjorde i august på mange år! Så er stolt av det. Denne uka har jeg hittil vært på 75 min yoga (fordi det er deilig ;) ), pluss en spinningstime. Så er godt i gang med ukas treninger.

 

Spiser så forsiktig jeg kan - MEN er veldig sulten og fysen om dagen. Så dette går ikke av seg selv nei.... Ble altfor mye middag i går....

 

Så om jeg skal se 78 tallet på mandag, må jeg være veldig skjerpet og flink de dagene som er igjen....

 

Er formen bedre Snupsipups?

 

Ha en fin torsdag - her skinner sola så fint og vi har en deilig høstdag B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Da er helgen her - og mine utfordringer blir som vanlig enda større :P

 

Jeg har trent i dag, og håper å få inn en eller to til i løpet av helgen. Jeg har tid til det - så da bør jeg gjøre det. Prøver å få litt fortgang på denne vektreduksjonen min - men det er jammen ikke lett....

 

Ha en riktig fin helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdags morgen og helg 😊

 

Uff ja,soleie68, helgene kan være en utfordring! Jeg er invitert på fest i kveld og så var å hode seg i skinnet når der blir deilig mat og mye god drikke...Nesten så jeg gruer meg litt, kjenner jeg på en mate må bruke energi på å stålsette meg mot fristelser..

 

Men skal på en lang tur i marka, ute er det ett herlig høstvær 😊 Så får vel forbrent noen kcal før festen!

 

God helg alle sammen, vi får nyte de med måte😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere

Jeg har ikke klart å faste skikkelig denne uka. Mandag var jeg på reise med jobb og torsdag ble det bare sånn halvveis. Prøver igjen i morgen. Det er vanskelig å faste når jeg ikke har de daglige rutinene. Men når jeg har en vanlig dag, så synes jeg det går veldig fint. Jeg har fremdeles ikke gått på vekta, og vil vente med det. Jeg vet at det er så umotiverende hvis jeg ikke går ned. Jeg forventer resultater så fort. Men vet at jeg må klare å gjøre noe med inntaket i tillegg til aktivitetene.

Jeg er definitivt i mer aktivitet enn jeg pleier, så det er bra. Jeg er støl i kroppen i dag etter yoga i går :) Jeg er over 1/4 i min hundredagersprosjekt. Det er ikke hver dag jeg når målet mitt, men det er ingen grunn til å gi seg. Så jeg må fortsette. Har ikke fått beveget meg så mye i dag, så det må bli en kveldstur tenker jeg.

 

20/100 - 26/100 - ingenting :angry:

21/100 - tur, 2t

22/100 - tur med innlagt løping, 40min

23/100 - syklet, 10 min...

24/100 - tur med innlagt løping og litt styrketrening hjemme, 40 min

25/100 - sykkeltur, 20min

26/100 - ingenting :angry:

27/100 - yoga, 90min

28/100 - idag. Må ut en tur i kveld.

 

Gratulerer med nedgang alle tre! Det er kjempebra. Og inspirerende. Nesten 5 kg storesøster. Så deilig det må føles!

Ha en fin søndag ettermiddag og kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det blitt søndag kveld, og jeg har endelig fått fullført mine 3 treninger denne uka. Den første ble på onsdag og den treningen ble i rolig tempo da jeg fortsatt ikke var helt frisk. Men de to siste har gått supert.

 

Matmessig har det gått ganske bra. Har spist passe mengder og stort sett sunt, men det har blitt to dager med en liten kakebit og en neve med potetgull i går. Så da får vi se om det var nok til å ødelegge nedgangen eller om vekta viser seg fra sin beste side i morgen.

 

Dagen i dag har vært merkelig - vi har hatt 25 grader og det i september. Men varmen og finværet har nok gitt meg energi for jeg har vært i aktivitet hele dagen, men hadde allikevel masse å gi på trening i kveld.

 

Håper det går bedre med fasten din i morgen Olga, og at Storesøster og Soleie har greid seg fint igjennom helgen tross ekstra fristelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om du har hatt en veldig god uke Snupsipups. # økter er kjempebra. Og din lille 'utskeielse' burde ikke ødelegge. Jeg krysser fingrene for deg for veiingen i morgen!

Jeg kom meg ut på en tur i kveld. Jeg fant en god runde som nok kommer til å bli min "hjelp jeg har ikke trent i hele dag, jeg MÅ ha 20 min med bevegelse"-tur. Det tok ganske nøyaktig 20 min, og det var et par gode oppoverbakker som gjorde at jeg ble varm og fikk opp pulsen. Ikke en skikkelig treningsøkt, men en god måte å ta igjen for tapt hverdagsaktivitet :)

Mitt mål nå er å få til minimum 2 skikkelige treningsøkter i uka. 1 styrkeøkt eller yoga, og 1 areobic eller joggetur. I tillegg til minimum 20 min aktivitet de resterende dagene.

25 grader i september høres nydelig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Så flinke dere er alle sammen nå - det motiverer!

 

Har gått ned 0,5 kg - så da viser vekta 78,5 kg. Var flink til og med lørdag.....så bakte jeg boller og kanelboller.....det var ikke lurt!

 

Må skrive det på kontoen for trøstespising. Tunge dager her nå, sønnen vår er blitt så mye sykere. Mammahjertet er knust over ungdommen sin som går glipp av ungdomstiden sin og har så mye smerter og plager. Ligger på rommet sitt i mørket, uten å klare noe. Nedtur for oss alle etter at sommeren var så fin. Lengter tilbake til tiden da alt var bra... Må tenke fremover og være positiv, klarer det stort sett - men akkurat nå har det vært tøft. Det går opp og ned...

 

Kjenner at det er tungt å motivere seg for å trene styrke alene, akkurat som om jeg ikke har krefter i kroppen til å drive meg fremover selv. Gikk derfor mest på gruppetimer forrige uke.

 

Huff, beklager sytingen...

 

 

Ble 14 trimpoeng, noe jeg er stolt av :)

 

Nå skal jeg på yoga - det blir godt for både kropp og sinn.

 

Ha en fin uke - god klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag..

 

Jaja..vekta viste litt feil vei i dag 😔 Men det er selvforskyldt...ble en ordentlig sprekk i helga. Så den festen ble kostbar på kcal fronten..

Men gjort er gjort og spist er spist. Ny uke og nye muligheter ðŸ‘

Det var godt å bli litt "holdt i ørene" av kursholderen på GR i dag, det gav meg motivasjon til uka her!

 

Så trist å lese om gutten din soleie68, det må være vondt og vanskelig for dere alle. Som mamma til en 14 åring og 18 åring kan jeg levende forestille meg hvor tøft det er.Håper det er noe som kan hjelpe han? Ta vare på deg selv så godt du kan, fint at du har funnet Yoga som en god trenings form😊 Tenker på deg😊

 

Ønsker dere alle en fin september uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Så flink du er med treningen Olga, du motiverer. :) Det blir nok flotte resultater ut av det der til slutt. ;)

 

Så trist å høre at sønnen din er dårligere igjen Soleie, skjønner godt at det er veldig tøft for dere alle. Bare en tanke, men har de tatt stoffskifte prøver av han?

Jeg syns du er utrolig flink som allikevel greier å trene så bra og har oppnådd et kjempeflott resultat. Gratulerer med nedgangen. :)

 

Bedre lykke neste uke Storesøster. Den festen var sikkert verdt det. Jeg tenker iallefall sånn. Er så sjelden jeg er på fest nå for tiden, så jeg orker liksom ikke å holde igjen akkurat da. Det er da mer enn nok av hverdager å gjøre innsatsen på, så en fest en gang i blant velter ikke det store lasset. ;)

 

Hos meg ble det 300 g ned. Ikke det helt store, men det går ofte i rykk og napp til meg, så da satser jeg på bedre resultat neste uke. Jeg er fortsatt motivert, og ser veldig frem til å få flere klær som passer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Hvordan går det med dere?

 

Jeg har vært trøtt og sliten de siste dagene, og mer sulten enn tidligere. Mistenker vel egentlig at jeg har spist for lite, og at kroppen nå sier ifra. Jeg veier aldri maten, og har vel egentlig ikke regnet kalorier den siste tiden heller. Så kanskje det er en ide å begynne med det igjen.

 

Har fått trent to ganger så langt denne uka, så er godt i rute. Men det har vært to tunge økter. I dag har jeg bare tatt det med ro, så satser på mer overskudd i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, da var 2 fastedager gjennomført denne uka. Gleder meg til i morgen når jeg skan spise :) Men må passe meg så jeg ikke fråtser i kanelboller og pasta...

 

De siste dagene mine ser slik ut på aktivitetsfronten:

28/100 - kveldstur, 20 min

29/100 - HARD aerobictime! 60 min

30/100 - syklet, 2t

31/100 - syklet 10 min + hagearbeid 2t

32/100 - syklet 10 min + hagearbeid 30 min

 

Veldig vondt å høre om sønnen din Soleie. ME er en forferdelig sykdom. Jeg skulle ønske det fantes en kur.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Da var det mandag igjen, og jeg har vært på vekta. Ned 700 g denne gangen, og det er jeg godt fornøyd med. :) Totalt er 3,1 kg borte så langt. BMIen har hoppet ned fra fedme til overvekt, og det føles hakket bedre. Men det er ennå langt igjen til normalvekt. Målet er å være der før neste sommer.

 

Det ble 2 intervalltreninger, 1 time styrketrening og en tur på 8 km forrige uke. Det kan jeg leve med. Kostholdsmessig gikk det bra 6 av 7 dager. På lørdag ble det både is og litt smågodt. Så da greide jeg ikke 100 dager uten, men føler jo at jeg har fått søtsuget mer under kontroll etter 4 uker uten. Merka nå at ikke alt godteri er like godt lenger. Noe smaker rett og slett fryktelig søtt. Men det var helt greit for da spiste jeg ikke så mye. ;)

 

Så flink du er med fastingen og treningen Olga. Du inspirerer, og jeg blir stadig imponert over deg. :)

 

Hvordan har det gått med de siste to da? Er dere fremdeles med oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Grattis med flott nedgang, Snupsipups! Supert - resultatene kommer når man klarer å være konsekvent over tid :) Ja, du inspirerer til å være i aktivitet Olga - bra jobba!!!

 

Forrige uke gikk bra egentlig - iallfall mht mat. Så nytt tall viser 78 kilo.Det er fint - men er utålmodig, kjenner meg fortsatt langt fra vel i klærne. Må ned et par kilo til før ting begynner å bli behagelig igjen ;) Ble lite trening forrige uke - har vel ingen god grunn....fikk bare ikke gjort det... Så denne uka må bli anderledes :)

 

Takk for gode tanker og spørsmål vedr. sønnen min - dere er søte alle sammen!

Ja, det skulle virkelig ha fantes en kur mot ME. Håpet er at det er medisin på markedet om ca 5 år - forskning tar tid. Han har tatt alt som er av prøver, alt er fint - som det er med ME - men han har alle symptomkriteriene på plass - så han har en veldig klar diagnose. Og, nei dessverre så er det ingen hjelp å få. Vi har valgt å ikke hive oss på diverse alternative behandlinger. Iallfall ikke enda. Det har vært såpass heftig med avtaler hos lege/spesialister/BUP/PPT/skole - at det er nesten godt nå å få styre det hele litt selv. Hadde det vært jeg som var syk - hadde jeg nok forsøkt diverse ting, men siden han bare er 14 - så venter vi. Er vel redd for å utsette han for noe som bare blir en belastning, uten effekt. Det skal noe til å takle det og. Så vi avventer. Men, han har bedre dager igjen nå - og det gleder vi oss over. Deilig for han å være litt på skolen :)

 

Ja, jeg skrev at maten gikk greit i forrige uke. Det gjorde det. MEN - det gjorde det IKKE i går! Vet ikke hva som skjedde, var så sulten og fysen alt på en gang - at det ble det både feil mat og for mye mat. Så da gjelder det å stoppe med en gang :o Huff!

 

Skal prøve å logge meg på oftere - det hjelper så godt på motivasjonen. Ha en riktig fin dag, og lykke til - god klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott resultat til deg også Soleie. :) Kjenner meg igjen i det du skriver om å være utålmodig. Jeg tar meg selv i å se meg i speilet og forvente at det jeg skal se der noe helt annet enn det som er reelt. Tror hodet mitt henger litt igjen på 70 kg, det er liksom det jeg forventer å se når jeg ser meg i speilet, for jeg har jo vært så flink i det siste.... Blir jo like skuffa hver gang før fornuften innhenter meg. Men om noen måneder, da skal det være realitet. ;)

 

Har nettopp gjennomført treningsøkt nr to denne uka, så da er jeg godt i rute. Har vært veldig flink med maten også. Har fått litt ekstra hjelp der forresten. I forrige uke var jeg til ernæringsfysiolog med sønnen min, han sliter nemlig med det samme som meg. Så nå har vi fått mange gode tips, og det har fått mannen min til å godta sunnere mat også. F.eks var fullkornpasta, fullkornstortilla og fullkorn ris bannlyst tidligere, men når ernæringsfysiologen sa det var det liksom greit. Knis, det er sånn jeg har villet ha det hele tiden. ;) Og nå blir det så mye enklere for meg også å spise sunt. Tror det vil ha en gunstig effekt på søtsuget mitt også.

 

Flott at det går bedre med sønnen din i perioder Soleie. Da får dere litt pusterom. Håper virkelig han kan bli helt bra etterhvert. Merkelig sykdom det der. Tilsynelatende ingenting galt, men allikevel så dårlig. Håper forskningen gir noen svar etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke gikk veldig bra og målebåndet viste 3 cm inn i livet :) Så kom helga med hyttetur og godteri både fredag, lørdag og søndag :( Mandag fastet jeg frem til middag, men gikk på en liten godteri-rest-smell på kvelden. I går ble det også en sjokoladesmell. Det er ikke bra. I dag har jeg fastet igjen. Så langt, så bra :) Spiste en banan da jeg ble sulten ved lunsjtider. Og så er det middag nå.

 

Aktivitetsmessig har det vært mindre enn i forrige uke, men jeg har stort sett klart 20 min

 

33/100 - Yoga, 80 min

34/100 - Tur, 20 min

35/100 - Tur, 60 min

36/100 - Sykkel, 30 min

37/100 - Sykkel, 20 min

38/100 - Sykkel, 20 min

39/100 - Sykkel, 10 min + tur ? Har ikke gått enda, men planlegger å gå en tur i kveld :)

 

Jeg er også utålmodig. Vi se resultater NÅ!

 

Du er flink til å trene Snupsipus! Og godt jobba med å knekke søtsuget. Hold stand! Gratulerer med overgangen til ny BMI-kategori :)

 

78 er et fint tall Soleie. Lykke til med videre nedgang. Ikke gi deg. Et gram og gangen! :) Jeg håper også at jeg er under 80 kg nå. Men jeg tør rett og slett ikke å veie meg. Jeg er så redd for at jeg ikke har gått ned noe særlig og at jeg mister all motivasjon. Jeg må være sikker på at magemålet faktisk er blitt mindre før jeg våger meg opp på vekta...

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en tur i går kveld. Med litt innlagt jogging :) Og yoga i dag. Så nå kan helgen komme. Men jeg må ikke fråtse. Jeg får jo lyst på både pizza, taco, pasta, potetgull, sjokolade, kjeks, brus, øl, vin, boller og smågodt når helgen kommer... Men kroppen blir jo ikke smalere hvis jeg inntar alt dette hver helg. Jeg skulle ønske vi hadde like dårlig tilgang på usunn mat som i gamle dager. Da appelsiner og rosiner var toppen på lykke....

 

God helg damer. Og LYKKE TIL!! :)

 

39/100 - Sykkel, 10 min + tur, 50 min

40/100 - Yoga, 75 min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og god helg!

 

Ja, den tålmodigheten……for min egen del så må jeg nok i enda større grad forstå at det å gå raskt ned har en sammenheng med hver lille bit som puttes i munnen. Ser at jeg nok fort kan spise mer enn jeg skal – eller ta feil valg, og da hjelper det lite å trene og forbrenne kalorier – OM jeg allikevel går i pluss på kaloriene totalt den dagen..

 

Håper dette skal gå bra, uten å styre sånn med veiing av maten – vet fra før at jeg kommer lang med å kutte ut absolutt alt av godis, og usunne ting, OG være måteholden på porsjonene.. Men, ja det går sakte……og vekta går veldig fort opp når jeg da har â€dårlige†dager.

 

Hadde som nevnt en skikkelig smell på mandag, og klarte ikke å hente meg inn før onsdag. Jada – da fyker vekta opp på et blunk! Det som stopper meg da, er å tvinge meg selv til å veie meg - se tallenes klare tale, hvis ikke så fortsetter jeg å spise feil – i skuffelse eller oppgitthet eller kall det hva du vil……..noen som kjenner seg igjen?

 

På trening er status 3 av fire gjennomført. Var stolt på torsdag – klarte å komme meg opp på spinning kl. 06.30. Trente ofte tidlig på dagen da jeg var ung – og kjente faktisk at jeg fortsatt liker det. Det er og deilig å kjenne at spinningen går lettere nå. Bedre form enn 1. August!

 

Så deilig å ha fått litt drahjelp av en ernæringsfysiolog, Snupsipups! Rart hvordan mye blir litt lettere når det kommer fra en â€fagpersonâ€. Lykke til!

 

Kjenner meg godt igjen hvordan du tenker Olga! Jeg er begynt å grue meg til hver helg. Har og lyst på alt mulig da… Men, i går kveld så gjorde vi noe lurt! Vi voksne er rimelig leie av taco nå etter samme rett på fredager i sikkert 15 år…..så da lagde vi taco til de barna, og så kjøpte vi deilig sushi til oss! Liker egentlig ikke at vi ikke spiser samme rett – men tenker at dette unntaket er helt innenfor ;) Jeg har endelig begynt å like sushi – etter å ha prøvd i flere år! Kjenner på kroppen at det var lurt. Så da var det bare å komme seg greit igjennom pizzamåltidet i kveld – og middagen i morgen….. Vil se 77 tallet på mandag

 

 

Lykke til med dagene deres – er så glad for at dere er her inne! Stor motivasjon for meg :)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vekta gikk ikke min vei i dag. Eneste utskeielse forrige uke var noen glass vin med ei venninne på lørdag, men trodde virkelig ikke det var nok til at vekta skulle gå opp. :angry: Men det var det tydeligvis.... Får bare satse på bedre resultat neste uke. Jeg har gjort alt etter boka både med tanke på kosthold og trening, så neste uke fortjener jeg virkelig bedre resultat. ;)

 

Hvordan har det gått med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

 

I går gikk jeg i den typiske "jeg går ikke ned i vekt uansett fella". Det medførte både ekstra mat, kjeks og dessert x 2 (var igjen mye etter middagen på jobb). Så nå gjelder det å holde tunga rett i munnen i dag og ikke fortsette frotsinga.

 

Har gjennomført to treninger så langt denne uka, så er godt i rute så langt.

Ellers synes jeg også at dette går sakte, ville helst ha vært slank i går. Får bare prøve å finne igjen tålmodigheten min og gi dette den tiden som trengs. Noen hurtig slanking har ingenting for seg, det vet jeg godt etter ørten slike forsøk tidligere i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Da har vi visst gått i samme felle, Snupsipups :mellow: Har spist feil, og mer enn jeg skal de siste dagene. Og føler meg dum og svak som ikke har viljestyrke etc. På lørdag morgen veide jeg 77,7 kilo. Det gjør jeg ikke nå - for å si det slik.

 

Jaja, det er vel bare å rettte blikket opp, og hente seg inn igjen før det blir for ille...... Tålmodighet og standhaftighet kom til meg ;) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, jeg hadde skrevet et litt lengre innlegg, men plutselig lukket nettleseren seg og alt forsvant. Det er så irriterende når det skjer.

Jeg har hatt en dårlig uke med trøstespising og lite trening :(/> Satser på at neste uke blir bedre.

Ville bare registrere det jeg har gjort av aktivitet. Det er heller ikke mye å skryte av. Kun litt hverdagsaktivitet og en tur.

 

lørd 41/100 - sykkeltur, 1t

42/100 - gikk, 1t

43/100 - gikk, 40min

44/100 - gikk, 30min

45/100 - tur, 40 min

46/100 - sykkel, 10min

47/100 - tur, 30min

lørd, 48/100 - gikk, 20min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Tenkte bare å logge meg på her, så kanskje jeg finner litt motivasjon igjen ;)

 

Har ikke spist som jeg burde, og trening ble det dårlig med hele forrige uke. Føler meg ikke i slaget i det hele tatt. Har gått 3 timer i skogen i dag, men det var kun fordi mannen min dro meg med - så jeg skal ikke ta ære for det nei....

 

Ny uke og nye muligheter! Tror jeg burde ta en uke med 100% logg på alt jeg spiser og trener - pleier å være det eneste som hjelper....

 

Hvordan er det med dere - har dere funnet tilbake litt motivasjon som dere kan dele med meg?

 

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble motivert i dag tidlig. Jeg satt ved pc'en og vurderte å bestille time hos psykolog. Jeg vet jo alt om hva jeg bør gjøre, men jeg gjør det ikke. Så det sitter i hodet. Jeg tar feil valg og jeg har et veldig følelsesmessig forhold til mat. Jeg må slutte med det, og har tenkt at jeg kanskje burde få mental hjelp. Mental trening rett og slett. Men det sitter litt langt inne. Samt at det er dyrt. Plutselig kjente jeg at jeg bare måtte komme meg i treningstøyet, snøre på meg joggeskoene og ta en løpetur. Det er jo sånn man blir sprek ;) Jeg ønsker ikke å bli en lat og tjukk person. Jeg ønsker å være en sunn, slank og sprek person! Så jeg jogget en tur på en halvtime. Prøvde så godt jeg kunne å ikke stoppe, men heller senke tempoet når det ble tungt. Jeg måtte stoppe 2-3 ganger, men er veldig fornøyd med at jeg klarte å jogge så pass mye. Og så tok jeg noen stykreøvelser i gårdrommet når jeg kom hjem. Så sikkert litt teit ut, men det driter jeg i!! :) I tillegg har samboern og jeg vært ute og gått en tur nå. Så jeg føler at jeg har tatt litt igjen for den uka som gikk.

Jeg skal fortsette med joggingen. For jeg vet jo hvor effektivt det er. Så får jeg heller få litt småvondt her og der. Og overse at magen disser!! :)

Og sofa og kveldskos er jo mye mye bedre ETTER at man har trent! Og det trenger jo ikke ta så lang tid!

HUSK! SLANK OG SPREK! IKKE TJUKK OG LAT!!!!

UT! LØP EN HALVTIME! SÅ, HJEMMEKOS!

I kveld begynner ny sesong av "Downton Abby". Det gleder jeg meg til. Er fint å ha en sånn koselig søndagsserie å følge med på :) Og i kvled skal jeg sette meg i sofaen med god samvittighet. Og det kan du også Soleie! #t tur er kjempebra. Neste uke skal blir mye bedre, ok? Avtale? Vi gjør det sammen! :)

Klem og god søndagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Damer :)

 

Ser ut som vi sliter litt med motivasjon for tiden alle tre. Jeg hadde mål om 4 treninger forrige uke, men endte med 3. Innafor det også, selv om det stikker litt i samvittigheten.

 

Uka ble slett ikke optimal matmessig. Flere dager med for stort inntak, og på lørdag tok det helt av. Ikke bra. Vekta gikk allikevel en del ned, skjønne det den som kan... Så nå er resultatet 3,8 kg totalt. Tror nok nedgangen kunne vært betydelig større denne uka om jeg hadde tatt det mer rolig i godteri og snacks skåla. Det ble sen middag og jeg var sulten, så da ble det som var lettest tilgjengelig putta i munnen. Ble nok bare enda mer sulten av det, så da ble enda litt mer stappa inn... Enn om jeg bare kunne ha tatt en brødskive isteden. Ja, ja man lærer forhåpentligvis av sine feil.

 

Nå skal jeg skynde meg å trene litt før det bærer avgårde på senvakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, Olga! Skal si vi tenker likt! Jeg har og tenkt mye på hva i all verden det er som gjør at jeg ikke får dette til? Helt klart at det sitter i hodet!

Vi får bruke hverandre som psykologer - dette kan vi! Så får vi snakke til oss selv, og tørre å spørre oss selv de ubehagelige spørsmålene ;)

 

Ut å trene og spise riktig! Så har vi det så mye bedre på alle måter!

 

Så flink du er som har gått ned nesten 4 kilo Snupsipups! Der ser du! Det nytter når man er tålmodig! Tenk på det du har klart, istedet for det du ikke er helt fornøyd med!

 

Jeg har fått feber og er ikke i slaget i dag, håper det går fort over!

Så krysser vi fingrene for at denne uka blir bra for oss alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...