Gjest Julianna Skrevet September 24, 2011 Rapporter Share Skrevet September 24, 2011 Da starter jeg en egen tråd hvor jeg kan loggføre hvor mange minutter jeg kommer opp i med sammenhengende jogging eller løping. Målet er å øke på å øke på med minuttet. Det store målet er 60 minutters sammenhengende løping/ jogging. Kan jeg klare det til jul? Målet for september som var 25 min er nådd, men ikke som snitt. Tror jeg setter mål ut fra hva jeg kommer opp i, ikke snitt for det vil jo øke det også. Og vil ikke komplisere mer enn nødvebdig:-) Målet for oktober er 40 min November 50 min. I september har jeg løpt slik: 16. Ute på asfalt 16 min 19. På tredemølle 30 min 22. På tredemølle 15 min 24. På tredemølle 25 min Gjennomsnitt er 21,5 minutt. Da er loggen igang:-):-):-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Julianna Skrevet September 26, 2011 Rapporter Share Skrevet September 26, 2011 Hele løperunden min ute, med oppoverbakker og innlagte omveier er tilbakelagt - Sammengende! 30 minutter ble det. Gikk lett i 20 min, til og med oppover lange dryge gikk greit. de siste 10 min var en kamp, en kamp som jeg vant. Har mer inne - dette er gøy:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Julianna Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Da har runden blitt tilbakelagt. Idag var det tungt fra start. Tenk det. Jeg slet hele veien. Hvor sakte er det mulig å løpe.... men jeg løp lenger idag. 31 minutter. Når jeg har klart dette med så tunge ben, så kan jeg klare mer... Det føles veldig godt å utfordre seg selv. Og å ikke gi seg når det butter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Julianna Skrevet Oktober 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Tredemølle, la meg lavt i fart de første 15-20 minuttene. Mellom 7 og 7,5 km, så økte jeg gradvis til 9. Det var ganske lett, de siste 10 minuttene var tøffe. Har trent mye danseaerobic i det siste, og det får opp både benstyrke og kondis. Veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anneberit Skrevet Oktober 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2011 brukte samme oppskrift som du, med litt mer og litt mer for hver gang. Til slutt klarte jeg 1 time med 10 km/t på mølle. Det var en utrolig herlig følelse, selv om jeg bare konkurerte med meg selv. Lykke til, du klarer dette. Pass bare på å ikke løpe for ofte, og øke for fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Julianna Skrevet November 5, 2011 Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 hyggelig innspill Anne Berit; og helt enig merker jeg ikke kan løpe for ofte eller å øke for fort. Litt treg med tilbakemeldingen jeg, men har vært litt daff på nettet en stund, men det kommer seg. Idag var jeg helt kake i overkroppen etter torsdagens tøffe core-økt, men beina var fine. Det ble 25 minutter på mølla med snitt ca 7,5. Det gikk helt greit, løper lett og fint. Jeg klarte målet for oktober med 40 minutter, men er usikker på hva som er realistisk for november. Har trent veldig mye dansing den siste tiden så benstyrken og kondisen begynner å bli god. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerivrig Skrevet November 14, 2011 Rapporter Share Skrevet November 14, 2011 Har du prøvd løpeprogrammene på http://www.iform.nu, Julianna? Jeg forsøker å følge et slikt og synes det er supermotiverende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Julianna Skrevet November 15, 2011 Rapporter Share Skrevet November 15, 2011 var inne nå og så Sommerivrig. Der var det jo kjempemye fint å lese. Løper en del på tredemølle nå og et par av programmene der må jeg prøve ut. Så gøy! Hvilket program følger du Sommerivrig? Idag løp jeg 20 minutter. Var tenkt å ikke løpe mer enn 5-10 min siden jeg var så uggen, og men når jeg kom igang måtte jeg nesten ta 20. Lett. Og kroppen våknet til liv gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerivrig Skrevet November 16, 2011 Rapporter Share Skrevet November 16, 2011 Jeg følger 10 km-programmet, det som er for de som kan løpe fem km og som vil løpe 10. Er i uke 3, så da skal jeg vel klare en mil i januar, da Men det er gøy, og jeg føler at jeg er ivaretatt på en måte - har forsvarlig progresjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Julianna Skrevet November 16, 2011 Rapporter Share Skrevet November 16, 2011 på det programmet Sommerivrig. kanskje jeg henger meg på etterhvert. Har dempet ambisjonene litt for november og desember, og får bare se hva jeg får til, siden det er så hektisk nå.:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Julianna Skrevet Desember 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2011 Jadda, venner meg vel til dette nye etterhvert. Etter noen fine juledager var det klart for trening igjen i går. Tenkte å bare løpe litt - ca 10 minutter. Men fant ut at 20 minutter måtte jeg kunne klare - og det gikk så fint. Deilig å løpe littegrann igjen. Må ta opp tråden der jeg slapp og sette meg nye mål for 2012: Januar: 40 minutter to ganger Februar: 45 minutter 2 x Mars: 50 minutter April: 55 minutter 2x Mai: 60 minutter. Ja det kan bli bra - passe ambisjonsnivå tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Caddie Skrevet Januar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 hei på dere. Da er jeg klar Julianna. Har jo lovt deg å komme inn her og registrere løping, men har ikke startet før nå. Jeg har småløpt to ganger denne uken. Tok ikke tiden, men gjetter 4 minutter sammenhengende. Gjenntok minuttene 3 ganger hver gang. Skal bli flinkere til å ta tiden og rapportere inn her. Håper på rask fremgang nå i starten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Julianna Skrevet Januar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 Så bra! Har ikke fulgt med her inne de siste dagene jeg NInass - men det var superhyggelig!!! Nå må jeg også skjerpe meg - gøy Jeg er faktisk superfornøyd - har nettopp tilbakelagt 40 minutter på tredemøllen. Skikkelig imponert av meg selv på nyåret - hadde planlagt 25 minutter, men merket at her var det bare å presse på. De siste minuttene var tunge, så jeg må jobbe bra for å komme videre. Håper på 1-2 økter med 20-30 minutter til uken. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar