Gå til innhold

Ned i vekt etter fødsel


Gjest SkinnyMinnie

Anbefalte innlegg

Gjest SkinnyMinnie

Hei, jeg fødte for 1 uke siden, og har mange kilo å ta av fra graviditeten. Har prøvd å være sunn i graviditeten, men som sagt bare "prøvd". Har spist mye middag, godteri, chips og det som måtte falle meg inn. Det får jeg igjen for nå, men det ansvaret overfor meg selv skal jeg ta. Herfra er det enten "forbli tjukk", eller gå inn for idealvekta! Jeg veide nok 87-88 kg da jeg fødte, og idag en uke senere veier jeg skuffende 81.6 kg. Hovedmålet mitt er under 60 kg, da det er der jeg trives med meg selv og kroppen min, så det er et stykke å gå. Det kommer nok også til å ta tid i og med at jeg ammer, og vil beholde den sunne morsmelka! :)

 

Jeg kommer derfor ikke til å lage en konkret målsetningsplan, men heller ta ett og ett delmål av gangen. Det første delmålet er under 78 kg.

Andre "regler":

trille tur minst 1 time hver dag dersom været tilsier det

drikke masse vann

spise snop kun lørdagskveld

spise mer grovt, og litt mindre karbohydrater

fokusere på grønt og frukt!

veiedager: mandag og torsdag

 

Det er bare å slenge seg med om noen ønsker det!

 

Vekt

man 26.09.11 81,6 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar
Gjest SkinnyMinnie
Hei' date=' ville lagt inn denne tråden på "gravid og ammende". Der treffer du likesinnede :) Jeg har vært der mye før og når jeg sluttet å amme kom jeg inn her for å fortsette.[/quote']

 

 

Hei, ja jeg var der da jeg var gravid. Men siden det er så liten aktivitet der, og mer her, så hadde jeg lyst til å ha denne tråden her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date=' ja jeg var der da jeg var gravid. Men siden det er så liten aktivitet der, og mer her, så hadde jeg lyst til å ha denne tråden her. :)[/quote']

 

Hjertelig velkommen :) Det med aktivitet går sikkert litt i bølger, var mye aktivitet for ammende når jeg var der, men det viktigste er å være men enten det er her eller der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Idag skulle jeg ha veiet meg, men siden vi pusser opp badet og har helt sperret det av kom jeg ikke til vekten. Tar det mandag som kommer. Har begynt å gå trilleturer på mer enn 1 time av gangen der jeg blir svett nå, så det er deilig! Ellers har det blitt litt søtt, men mindre enn tidligere. Jeg er flink til å ikke kjøpe søtt, men når det først er i hus skal det bare et bittelite svakt øyeblikk til. Men det går seg til etterhvert når jeg blir vant til å ikke spise søtsaker. :) Vært flink til å spise litt mindre brød også. :) Gleder meg til tiden fremover og se vekten gå nedover. Føler meg og er ganske tjukk nå, og det trives jeg ikke med! Trøster meg med at jeg kommer til å se mye vektnedgang da, og det er alltid motiverende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg faa vaere med? Var inne paa en annen traad i over et aar, men den har HELT dodd ut naa! Jeg har en liten jente paa 17 uker og sliter med gravidkg! Har et lite maal innerst inne om aa ga ned 8kg til jul! :D

 

Gleder meg til aa folge deg!! Dette klarer vi begge to! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Hei Knerte! Kjempefint om du blir med på denne tråden, så kan vi støtte hverandre! ;) Jeg har også som mål/håp å gå ned 8-10 kg før jul, så det er supert om vi kan motivere hverandre. Er som sagt ikke så streng på akkurat målene da, siden jeg vil bevare den sunne brystmelken også. :D Har du noen spesielle veiedager Knerte?

 

Idag har jeg veid meg, 80.2 kg. Ned 1.4 kg siste uken, men det var nok mye vann også, siden jeg ikke har vært så veldig flink denne uken. Jeg har gått turer, men har blitt litt ekstra mat i og med at mannen også har vært hjemme på permisjon. Idag begynner han i jobb igjen, og det er mye lettere for meg å holde fokuset når jeg alene konsentrerer meg om måltidene. Håper dette er siste gangen jeg ser "åtti-ett eller annet" på vekta! Denne ukens plan er: Null godis på hverdager (kun 1 bit mørk sjokolade til ettermiddagskaffen), og litt smågodt til lørdag. Fremover veier jeg meg mandager og torsdager, og det er ingen vei utenom disse! Hvis jeg først sluntrer unna en veiing har jeg så mye lettere for å skli litt ut.

 

Vekt

man 26.09.11 81,6 kg

man 03.10.11 80,2 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier meg hver onsdag! Forrige uke hadde jeg gaatt ned 1.2kg! Veldig fornoyd med det! Lurer veldig paa hvordan det gaar denne uka...foler meg litt sliten om dagen. Er saa utrolig varmt her (27 grader) saa syns det er mer tiltak aa komme meg ut paa gaaturer. Burde jo ikke vaere vanskeligere, men lettere naar vaeret er fint! ;) Men fikk gaat meg en times tur i dag med lille snuppa i vogna! Og foler jeg har faatt tatt meg inn etter helgens utskeielser!

 

Saa gleder meg til morgendagen hvor jeg skal vare enda sunnere enn i dag! :D

 

Noen spes grunn til at du veier deg 2 ganger i uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

27 grader??!! Hvor er du hen? Høres deilig ut! Kjempebra du fikk gått deg en tur selv om det er så varmt da. Her er det kjølig høstvær, ganske greit egentlig når det gjelder å gå tur, bortsett fra om det regner da... ;)

Jeg er egentlig fan av å veie meg 1 gang i uka, men jeg har så lett for å miste litt fokus når det er "lenge til" neste gang jeg skal veie meg. Med 2 veiinger i uka, er det liksom en ny veiing rett rundt hjørnet så da er det bare å holde seg i skinnet!

 

Gleder meg veldig til å bli kvitt disse kiloene. Kjenner så utrolig godt på formen hvordan 20 ekstra kilo tynger meg. Blir litt andpusten av å gå opp 1 etasje til og med! (Har kanskje litt med kondisen å gjøre også, he he). Og bare det å reise seg opp er så mye tyngre enn når jeg veier under 60 kg. Har gått ned de samme kiloene før også (før jeg var gravid), og følelsen av velvære når vekten slipper taket er helt utrolig! Ikke minst når mindre klær begynner å passe! Har bestemt meg for å ikke kjøpe nye klær før jeg er under 70 kilo. Føler det er så vanskelig å finne klær jeg føler meg vel i når jeg ikke føler meg vel på denne vekten. Forhåpentligvis bare noen måneder til jeg er under 70....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk paa vekten i dag og har gaatt opp 400g siden forrige uke. Det var skikkelig nedtur siden jeg foler jeg jobber for aa gaa ned. Det bstyr vel bare at jeg maa stramme inn mye mer paa maten! Jeg gaar MINST 4 turer i uka og driver med styrketrening HVER ukedag paa gulvet foran tv etter at snuppa har lagt seg! Har alget et skjema som jeg maa krysse av paa (motiverer meg veldig)!

 

Jeg bor i England og vi har hatt et par super fine uker! Bedre enn sommeren var! FOrtsatt knallvaer, men litt kaldere i dag! Egentlig litt deilig!

 

Ja kjenner godt til den folelsen det gir naar vekten gaar nedover! En fantastisk folelse og en glemmer at en i det heletatt har jobbet for det naar en hopper paa vekten og den viser et mindre tall! :D

 

Jeg begynte aa ta meg sammen naar vekten naadde 135kg!!! Serioest kan ikke fatte at jeg faktisk har veid saa mye! Gikk ned 31kg og stoppet paa 104 foer jeg ble gravid! Vil i forste omgang ned til 90 kg! I dag veide jeg 113.6! Hadde en fjern drom om 100 foer jul, men vi faar se hva som skjer! :)

 

 

Jeg faar bare ta meg sammen og jobbe mot en ny veiing neste uke!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Wow, du har jo gått ned masse! Da vet du hva som skal til og får det til videre også. Er jo ikke alle ukene man kan regne med å gå ned heller. Da jeg gikk ned tidligere fra 80 til 60, så var det uker jeg ikke gikk ned, men den neste uka igjen gikk jeg ned litt mer enn forventet. Jeg tror ofte vektnedgangen kan være skjult av at kroppen holder på mer vann, eller at det er lenge siden man var på "do". ;) I tillegg til at det er naturlig at vektnedgangen stagnerer litt til tider.

 

Deilig å bo i England da. Har hatt lyst til å flytte dit tidligere jeg også, men bor nå ennå her da. I hvilken by bor du? Studerer du?

 

Veide meg idag, og veier 79.3 kg. Da skal jeg aldri se 80-tallet mer, annet enn om jeg er høygravid ved en tredje anledning. De siste dagene har gått kjempebra! Har kuttet snop og brødskiver ganske bra. Og lytter mye til kroppen. Drikker masse vann også! Det eneste som kunne vært litt bedre hadde vært turene mine, men det kommer etterhvert! :DHar bestemt meg for å ha daglige øvelser slik du har også. Ikke så heftige ennå da, men sånn som å gå opp og ned trappa 10 ganger i løpet av en dag. Og noen beinøvelser. Sit-upsene får komme litt senere.

 

Vekt

man 26.09.11 81,6 kg

man 03.10.11 80,2 kg

tors 06.10.11 79.3 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, vet akkurat hva som skal til, det er derfor enda mer forbaska naar jeg ikke klarer det! hahaha:)

 

Jeg bor i en liten by som heter Daventry. 40min syd-ost fra Birmingham og ca 1.5time nord vest for London. Jeg traff en engelskmann da vettu, paa nattklubb i Fredrikstad (hvor jeg komme fra) og saa ble det til at jeg flyttet hit etter et aar med avstandsforhold! Har vaert her i 2.5aar naa og fikk vaar vakre lille snuppe 3. juni i aar! Akkurat rundet 4mnd og jeg fatter ikke hvor de mnd har blitt av!

Gikk ned 12 kg veldig fort etter hun var fodt, men saa stoppet det HELT opp! Saa naa maa det andre trix til!

 

SYns det hores ut som du har planen i orden!!! Gleder meg til aa folge deg framover! DU og har jo gaatt ned mase for saa vi vet nok begge to hvordan vi skal faa det til denne gangen ogsaa! ;)

 

Den styrketreningen jeg gjor hver kveld tar ikke mer enn 10-15min, men jeg presser meg selv og gjor fler repetisjoner HVER dag! om det bare er 2-3 mer saa blir det mange i lopet av noen uker og musklene utvikler seg!

Lurer paa om det kan ha no med a gjore at jeg ikke gikk ned men opp denne uken. Er vel naermest et aar siden jeg har trent noe som helst!

 

Naa ligger snuppa og sover og jeg har faatt hevet i meg litt lunch. To kokte egg, oliven, gulrot, agurk og litt fetaost med tzatziki dipp. Deilig!

Og jammen sover ho ikke enda...var og fikk siste vaksine paa sykehuset i dag (for ho er et aar). SUperflink var ho!

 

Gleder meg til aa hoere videre hvordan det gaar med deg!

Jeg har forresten skrevet ned grunnene til at jeg vil ned i vekt paa et papir i dag saa naar tunge stunder kommer kan jeg ta det fram og lese!! Saa haaper jeg motivasjonen kommer tilbake og jeg husker hvor viktig dette er for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Så spennende å flytte til et annet land pga kjærligheten. ;) Har dere funnet et navn som passer på både norsk og engelsk på jenta da?

 

Ja her går det greit for tiden. Bortsett fra barselbesøk på torsdag med kake, og var på jobben med babyen igår og selvfølgelig kake der også. Rar tradisjon å feire med å proppe seg med fett, sukker og tomme kalorier, men føler det blir for dumt å si nei når noen er så snille og baker da. Greide å begrenset inntaket litt da. Ellers har jeg godteridag på lørdager. Men var så fysen igår.... :/ Så fant ut at jeg kan dele Godt&Blandet-posen til lørdagen i 4, en del til meg og en til mannen fredag og lørdag. Følte meg litt nazi da, men da har jeg iallefall full kontroll over inntaket. Hadde vi åpnet posen kun lørdag og helt i skål, så hadde jeg nok spist 80 % av alt, så topp å dele det 50/50 og utover 2 dager da. Hihi...

 

Nå er jeg så lei av klærne mine, føler ingenting sitter fint. Så jeg vil heller ikke kjøpe nye før jeg er under en viss vekt (under 70 kg), så føler meg som en dass egentlig. Hehe, men jeg SKAL jo under 70 om ikke så altfor lenge, så får bare prøve å være tålmodig. Merker så godt at livskvaliteten blir bedre når man føler seg fresh, so I can`t wait!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Ny veiedag, og vekta viser 79.0 kg. Det er helt ok det, går nedover og det er fint!

Må bare ikke tenke så mye på hvor mye jeg faktisk veier, he he.. Gleder meg sååå til jeg er under 70! da skal jeg kjøpe nye klær! :)

 

Vekt

man 26.09.11 81,6 kg

man 03.10.11 80,2 kg

tors 06.10.11 79.3 kg

man 10.10.11 79.0 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada vi har funnet navn! Jentenavn var ikke no problem, verre om det var gutt, for der klarte vi ikke finne noe vi begge likte like godt!

 

Ja, det var litt av en utfordring skal jeg si deg aa flytte hit, saa hjemmekjaer som jeg er! Og man tror man kan engelsk....hmmm...heeelt til jeg fikk meg en jobb og traff paa faguttrykk osv. Nei jammen har en mye aa laere i livet! Men jeg er veldig glad for at jeg gjorde det!

 

Over til vekt:

Saa flink du er! Tror det beste er aa ikke tenke paa HVOR mye en veier, men heller tallet som gaar nedover! HELT ENIG! Jeg gikk paa vekten i dag (snikveier meg alltid mandager for aa se hvordan det har gaatt i helga), og var 200g mindre enn forrige onsdag saa det MAA vel bety at jeg kommer til aa gaa ned denne uka! Foeler at jeg begynner (litt) aa komme inn i en rutine! Og det foeles SAA godt aa ha kontroll over det jeg spiser!

 

Spiser til frokost og lunch 4 knekkebroed med smor og banan paa! Kjempegodt!!! Pluss to store glass vann! Og en multivitamin! :) innimellom spiser jeg smaa tomater og oppskjaerte gulrotter!

 

Ingenting kan maale seg med den foelelsen av aa gaa ned i vekt! Er den ikke bare heeelt fantasisk!? Kjenner at klaer blir mer behagelig og at dagligdagse gjoeremaal ikke blir saa forferdelig haaplost slitsomme! Faar mye mer overskudd!!! Noe JEG virkelig trenger med en liten en! :)

 

I dag startet vi dagen med aa vaske badet skikkelig. Ordentlig skrubbe OVERALT. Til og med flisene paa veggene helt opp til taket! Naa skinner det, og lille tuppa mi satt i vippestolen sin og tittet paa meg mens hun gnagde paa en av lekene sine, lekte litt med taerne og snakket med se selv :D Flinken!

 

Hvor hoey er du Smalasussi? Jeg er 176cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Så flink du er som skrubber badet og greier. Jeg og pleier å tenke på husarbeid som trening, sånn at jeg står på og anser det som en vinn-vinn situasjon! Alle monner drar når det gjelder bevegelse, trenger jo ikke å være arrangert trening for å forbrenne kalorier! Jeg prøver også å spise en del knekkebrød istedet for brød. Innimellom frister brødet, men har lett for å spise mye mer når det er brød. Jeg meldte meg på "slankekrigen" på motiver meg forumet, og har da tenkt til å veie meg på tirsdagene fremover. Siden jeg ammer er det jo litt begrenset hvor hardt jeg kan gå inn for vekttapet slik i konkurranseperspektiv, men det vil nok hjelpe meg med å holde fokus når jeg kommer i fristende situasjoner da. :)

 

Er forresten 168 cm. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...aa slanke seg?

 

Ja tenkte aa melde meg inn der selv, men kom aldri saa langt! Hvor gammel er din lille? Jente/gutt?

 

I natt fikk vi 8 timer sammenhengende sovn! Herlig! Snuppa sov10.5 time!! Fantastisk!

 

Ja det brodet, har en comfession:

spiste min vanlige frokost + 2 skiver med smor i dag! IKKE bra!!! Jeg har en tendens til aa slite med aa holde meg i skinnet dagen foer veiing. Det burde jo vaert omvendt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Man skal ikke slanke seg med stort kaloriunderskudd når man ammer, for det kan frigjøre miljøgifter som er lagret i fettet og disse kan gå ut i morsmelka. Men man kan ha et sunt kosthold og mosjonere når man ammer,og det kan fint resultere i vektnedgang uten å påvirke melka. Cluet er liksom å ikke spise for lite da.

Jenta mi er bare 3 uker gammel. Har også en gutt på 2.5 år, så her er det liv for tiden! Jenta er veldig snill da, hun sover mye og spiser godt!

 

Idag har vi trillet tur i 2 timer! Veldig bra! :)

Ikke fullt så bra er at vi har hatt barselbesøk og jeg har sikkert spist 100g sjokolade, og is! OMG!! At det er mulig sier jeg bare... Men ny dag imorgen heldigvis! :)

 

8 timer sammenhengende søvn?! Høres herlig ut! Her er det maks 4 timer, men det er jo slik det er istarten det. :D Hun sover heldigvis mellom hver amming og ganske lenge på morgenen, så føler jeg fungerer greit sånn søvnmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naa husker jeg ikke hvor mye jeg veide forrige uke for skrev ikke ned. men veide i dag 113.0kg saa det er i hvertfall nedgang (3-400g) tror jeg. ikke fornoyd med det mtp hva jeg sppiser osv. I dag er det svomming og da gaar vi ned til hotellet. (15min) og etterpaa gaar vi til jobben til samboeren min (40min) og deretter hjem igjen (20min). Litt er bedre enn ingenting!

 

Ja spist er spist...fokuser paa ny dag i morgen!!!!b eller som blir i dag!!

 

kjenner jeg mistet litt motivasjon naa....haapet aa gaa ned mer! Du er flink som faar til alt dette med 2 unger!!!!

Imponert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Ja det er ikke alltid det er like motiverende å stå på vekta, men jeg prøver alltid å fokusere på at "nedgang er nedgang". Det er kjempebra! Og om det er stillestand så er det også bra, for da viser kroppen at den tidligere vektnedgangen er stabil og ikke bare et blaff. Men uansett 300-400 g ned på en uke er veldig bra! Man kan ikke alltid forvente mer enn det.

 

Jeg syns det er litt interessant hvordan motivasjonen kommer og går. Når jeg hadde spist alt det usunne på tirsdag så følte jeg meg skikkelig dårlig og følte motivasjonen sviktet litt, siden jeg hadde sviktet meg selv. Men igår møtte jeg en ny nabo, og da jeg kom inn i gangen og så meg i speilet og så "hvem" det var han hadde hilst på, så så jeg en person jeg ikke vil være. En småfeit dame rundt 30 i joggebukse og bustete hår. Hva skjedde sier bare jeg? (vel, bortsett fra baby da.. hehe). Jeg pleide alltid å sminke meg litt hver dag, og gå i jeans og skinnjakker etc. Men nå passer ingen av buksene og jeg syns det er deilig å gni meg i øynene dagen lang uten sminke. Hehe... Uansett - det var ekstremt motiverende! Er virkelig smaken av søtsaker verdt denne kostnaden? I think not! Og det er helt poengløst å spise for mye usunt, når man selv kan styre å ikke gjøre det! Minnet om speilbildet sitter godt i, så jeg håper at jeg på nyåret kan se en litt fiksere versjon av megselv i speilet!

 

Igår hadde jeg en fin dag ang. mat, men fikk ikke trent. Idag har jeg startet med fiberknekkebrød og egg, så det er knall! Ellers er 2 åringen hjemme fra barnehage idag, så blir nok lite trening på dagen da, mulig jeg får til en tur ikveld når far er tilbake. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er veldig rart hvordan den motivasjonen flyr opp og ned. Noen dager foeler jeg at ingenting i verden kan stoppe meg, full av energi, paagangsmot og viljestyrke, saa kommer braatt dagen etter og det eneste jeg vil er aa hive i meg alt av driiiitmat jeg kan finne!

 

Hvorfor vil vi ha mat som ikke gjoer hverken oss eller kroppen vaares glad!????

 

Tenk deg etter nyttaar naar du hilser paa samme nabo igjen og kommer tilbake og ser deg i speilet "Jammen meg en flott dame han naboen fikk hilst paa i dag"

(babyen vil vare eldre og du har mer rutiner! som ogsaa gjoer det lettere aa faa tatt litt vare paa seg selv!!!)

Jeg har ENDELIG funnet en tid paa dognet hvor jeg kan hive meg i dusjen og bli der sa lenge jeg vil! Etter at snuppa har lagt seg!! For naa sover ho maaange timer! DET er deilig det!!!

 

Mange sier at det aa stoppe og tenke foer man hiver i seg NEI mat...jeg har en tendens til ikke aa tenke i det heletatt, og hvis jeg gjoer det tenker jeg bare at dette alene gjoer ikke at jeg legger paa meg vettu! Saa den strategien funker ikke for meg!!!

 

STAA PAA! Er saa utrolig verdt det naar en ser vekten gaar nedover, energinivaaet gaar oppover og humoeret blir saa utroolig mye bedre!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er min storste fiende. fofr gir meg selv lov til aa skeie ut, og skeier ut for mye 900g mer til morran i dag enn fredag morgen. herregud saa utrolig tragisk jeg er!!! naa er jeg sint, deppa og frustrert og litt mer sint paa meg selv!! veiedag onsdag er bare aa gjoere det en kan for aa rette opp helgens forferdeligheter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Er det ikke det man sier?

900 g opp kan ikke være helt reel vekt da, da må du ha spist 7000 kcal ekstra, og det skal vel litt til? Er nok kroppen som holder på vann etter at man har spist ekstra, så du vil nok se en lavere vekt enn det på onsdag da! :)

 

Jeg har også hatt en helg der litt for mye av det gode fikk innpass i kroppen... Jeg føler jeg begynner å bli mer bevisst på hva jeg spiser, men jeg kan fremdeles finne på å "ta en ekstra-siden det var så godt", "spiser litt godteri, selv om det er søndag" etc...

 

Konklusjonen blir vel at vi har forbedringspotensiale når det gjelder neste helg da! Å ha et forbedringspotensiale og noe å jobbe mot kan jo være litt motiverende? La oss håpe det!

 

Imorgen er det veiedag, og jeg håper jeg ikke har gått så mye opp... Det er litt pinlig når man melder seg på Slankekrigopplegget da... Hehe.. Blir spennende!

Er iallefall flink nok idag, så her krysses fingre og tær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkinnyMinnie

Omg- gått opp 300 g denne uken. Veier 79,3 kg idag. Jaja, vi kan vel ikke alltid forvente nedgang? Jeg vet iallefall hva som må gjøres annerledes enn det jeg gjorde denne uken da, nemlig å spise mindre søtsaker og bevege meg mer! :)

 

På torsdag reiser jeg og barna til mamma og pappa og skal være der over helgen. Da får jeg ikke beveget meg så mye som ønskelig og det blir vel noen fristelser der også, så jeg får bare prøve å fokusere så godt jeg kan. Jeg er alltid svakere i selskap med andre jeg. Kjipt!

 

Nei, nå skal jeg gjøre det jeg kan for å se nedgang på vekta neste tirsdag iallefall. Litt pinlig er det jo å være med i Slankekrigen for så å gå OPP i vekt da. Hihi... Jeg får bare stå for det. :)

 

Siden vi er i litt lik situasjon med litt oppgang så kan vi jo hente styrke fra hverandre, og hente oss inn sammen? Er det avtale? Vi har vel ikke akkurat gjort vårt beste den siste tiden? Jeg er sikker på at vi kan gjøre det mye bedre enn dette! Og ved neste veiing så SKAL vi se nedgang! :D

 

Vekt

man 26.09.11 81.6 kg

man 03.10.11 80.2 kg

tors 06.10.11 79.3 kg

man 10.10.11 79.0 kg

tirs 18.10.11 79.3 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...