Gå til innhold

Desember brud.....


Gjest Zidni

Anbefalte innlegg

11 uker igjen til bryllupet. Det meste er prøvd. Man vil jo gjerne se best mulig ut til den store dagen!

Men kiloene sitter fast... Gjør sikkert noe feil, så nå trenger jeg motivasjon og litt fagelig oppfølging! Har kalle all lyst ned 7 kg.... Minst! Noen som har gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest PolarErMinVenn

Ha troen, ikke gi opp! Klipp ut ett bilde av en brudekjole eller noe annet som minner deg på at du vil se best ut på kjøleskapet eller innsiden av skapet hvor godisen ligger=) Og tren litt hvos du ikke gjør det, husk også at en trent "tykk" kropp ser mye bedre ut enn en dvask "slank" kropp! Ikke tenk bare kilo, ELLER cm, også fasthet=)

 

Håper du finner motivasjonen her inne=) Det gjør jeg!

 

Uansett blir du en flott brud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at han vil ha deg som du er siden han alt har fridd ;) MEN om du selv synes det er for mye av det gode og har hastverk så ville jeg tatt et en-til-en kurs evt. vanlig kurs dersom det andre ikke er tilgjengelig der du bor. Det er vel nå 8 uker igjen og teoretisk kan du klare 8kg innen den tid. Kurs er litt dyrt, men tenk på kiloprisen :) jo mer du går ned jo billigere blir det! Lykke til med bryllup og ekteskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...