Gå til innhold

Det sitter mellom ørene


Anbefalte innlegg

Hurra for deg panki, jeg jubler med deg !! :D

Grattis så mye med 70 tallet forann B) det er jo bare helt fantastisk, du er faktisk snart i mål jente !!

 

Klemmer

 

Slutter meg til med gratulasjon, hurrarop og glede :D Og prøver å bli smitta av din standhaftighet, Panki! Ser forresten for meg at du har svevd over latinoparketten i kveld B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag her i gården :)

 

Vekta viste 78,0 kilo i morres, dvs 0,6 kilo NED !! Er veldig fornøyd med resultatet !!

spesielt siden jeg trodde lørdagens rødvins utskeielser kom til å få konsekvenser..

 

Dette går rett vei jenter, kjenner at jeg allerde nå begynner å glede meg til å se 77 tallet.. og ikke minst 72 tallet om noen måneder da..

 

Sommer 2012, here I come B)

 

Ha en flott torsdag, snart er det HELG :)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg jenter :)

 

Ja ja.. Så var det fredag igjen..Og i helga her så blir det kun SUNNE valg og ikke for mye rødvin som sist helg B)

 

Tror ikke helt jeg greier utfordringen til panki med 9 TP.. Har kun 3 ennå.. kjenner jeg ikke har vært helt topp motivert i de siste dagene når det gjelder trening.. litt trøbbel på hjemmefronten.. :( men har heldigvis ikke falt for fristelsen med trøstespising.. Så antall kcal har gått bra.

 

Hvordan går det med deg juni72? En stund siden jeg har sett deg her inne, håper alt er bra med deg :)

 

Håper dere får en flott helg alle sammen, snart blir det lysere og snart er det VÅR !!

 

Fredagsklem fra storesøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Helg!!

 

Gratulerer med nedgang storesøster!! Hyggelig å høre at det går den rette veien :).

 

Her har fokuset overtatt hodet igjen og jeg har virkelig hatt flyt denne uka!! Masse deilig trening og masse deilig lovlig mat B). Søtsug og oksehunger har sluppet taket og jeg er helt alminnelig sulten igjen om dagen. Oksehungeren kan ha sammenheng med mensen, men kan ikke huske det har vært så ille tidligere.

 

I dag reiser mann og barn, mens jeg skal være hjemme et døgn til :lol:. Gjett hva den tiden skal brukes til.... I dag skal jeg ta et kvarter i solarium (er skummamelk farget på hele kroppen....), trene zumba og en kombitime med spinn30, styrke30 og dans30 - før det blir sushi til kvelds (NAM NAM). I morra tidlig skal jeg trene spinn60, styrke60 og dans60 før jeg setter nesa mot resten av familien...

 

Når jeg leser dette skjønner jeg at jeg er blitt HEKTA på trening.... Syk på sinnet muligens, men utrolig morsomt B). For et år siden var det helt utenkelig at JEG skulle bli nettopp det, så det er håp for alle B). Så storesøster ikke gi opp treningsiveren, den kan komme plutselig!!! Ny utfordring: 9 TP neste uke ;).

 

Denne helga skal vi på hyttetur fra lørdag til søndag sammen med en vennefamilie, men med all denne treningen må det vel være rom for litt utskeielser også, målet er: MODERASJON!!!!

 

God helg alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster: Håper du klarer å holde fast i troen på å gjøre bra ting for DEG, selv om det er gruff på hjemmefronten. Ikke minst da er det viktig å være sin egen beste venn. Gåturer med fin musikk på øret kan jo være rene mirakelkuren for sjelefreden når livet er utfordrende - og så innkasserer man trimpoeng samtidig :D En ting jeg øver på (og av og til lykkes med) er å FORSTÅ den andre uten å prøve å forandre på noe eller argumentere eller klage, men samtidig heller ikke ta gruffet til meg. Altså la ansvaret for vedkommendes reaksjoner/utfall/følelser forbli hos vedkommende. Slik er det lettere å ha romslighet både for egne og andres følelser, er min erfaring. Lykke til med operasjon "Storesøsters behov og helse først er helt fint, for hun er ingen bulldozer men ei klok og bra dame som dessuten ikke går i trøstespisefella!" ;)

 

Panki: De gærne har det godt :D:D:D Det er moro for oss som følger deg på sidelinja også, med dine herlige treningsrapporter! Andre treningsnarkomane kunne jeg fort ha blitt mer irriret enn inspirert av, men det siste er altså tilfellet her, ganske enkelt fordi du er den du er :) I tillegg får jeg bekreftet at det er NORMALT med svingninger mht søtsug/sultfølelse, og at du slettes ikke gir deg over av den grunn - så da gjør såklart ikke jeg det heller :lol:

 

Juni72: Jeg ser fram til å sjekke inn her over helga og finne ut om du har lagt igjen livstegn - håper at du har det fint og berre gjer det på den måten som funker best for deg.

 

God helg og klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, flinke inspirasjonsjenter!

 

Leser innleggene deres så hyppig jeg kan men har visst ikke lagt igjen spor etter meg her inne siden januar :blink: ...det henger litt sammen med at verken treningsiver eller kostholdskontroll er helt på stell (fortsatt...jaja)...det blir stadig noen glipper med sjokoladeraid også utenom lørdager og for mye sofa- og tv-tid enn jeg burde. Mye stress i forbindelse med jobb og litt privat (mest om å sette egne grenser og samtidig gi slipp på kontrollbehov) og at det er ishålke med bittelitt grus på toppen gir ikke beste utgangspunktet for de fine gåturene mine.

 

Men, det ER lysglimt her - jeg har satt en grense for meg selv når det gjelder den videre veien mot ny livsstil...dette er en midlertidig periode hvor jeg har gitt meg "lov" til å være litt mindre motivert med ikke alt for dårlig samvittighet, så lenge jeg ikke overskrider 81kg på vekta...hittil har høyeste vært 80.9, så kanhende er denne perioden over allerede i morgen :) og i så fall er lørdag én dag i uka innført omgående og det bærer ivei til nytt treningssenter og ei tredemølle (i så fall ikke en dag for tidlig/sent?! hehe)

 

I går ble det et par støveletter på salg, de bør brukes utenpå jeans med smale ben, det hadde jeg jo ikke, så bar avsted til byen i dag - og jubel i taket! det var ikke noe nederlag i prøverommet: TO par skinny jeans - str 33/34 passet perfekt, faktisk - og var så fornøyd med modellen at 32/34 ligger klar i skapet til mage- og hoftemål passer inn i den også :)

 

Så, jeg har på en måte jobbet med det mellom ørene, selv om jeg nå er i et noenlunde selvvalgt platå - jeg ser verdien i å være fornøyd med dit jeg er kommet og er stolt over å ha klart å holde det nåværende vektnivået en måneds tid! Det er så mange kloke utsagn her inne i forumet - jeg skal selvsagt fortsette på veien mot hovedmålet...men ser at hodet må være med hele veien, og at avgjørelsen om det er 75 eller 72 som vil ende opp som trivselsvekt (eller et helt annet tall) er mindre viktig enn det å passe på å si meg fornøyd når jeg burde være det!

 

Gøy å lese om mindre klesstørrelser og hyggelige tall på vekta for dere alle :) You go, girls!

 

Lørdagsklem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er helga straks over, og det har vært en fin helg på mange måter ;). Bra med trening på fredag og lørdag formiddag og hyggelig med hyttetur fra lørdag til søndag. Moderasjon var målet, tja.... Det gikk vel litt ut over målet moderasjon på lørdag, men både fredag og tildels søndag har vært moderate dager B). Uansett spist er spist og i morgen er det en ny uke med fokus og masse trening igjen!! Jeg er klar!!

 

Juni72: Gratulerer med nye støvletter og smale bukser!!! Alltid artig å supplere garderoben med snertne plagg B).

 

Ønsker alle supre jenter en ny flott uke!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG fine resultater å rapportere om :D ned 1,4 kg siden forrige mandag, og greie resultater på målebåndet også. Ingen tvil om at 1600 kcal var for mye for meg. Prøver nå å holde meg på ca 1300, men ikke fanatisk. Blir det noen dager med 1400 innimellom er det ok, så lenge det ikke er pga søtsaker... Treningspoengene ligger ganske stabilt på +/- 10 poeng/uke, og det er et nivå jeg tror jeg vil kunne leve med på sikt også. Har stor og ekte treningsglede nå, og innrømmer glatt at det var ekstra moro å trene med ny bukse forrige uke - som faktisk var i største laget selv om jeg hadde kjøpt en str mindre enn det jeg trodde jeg trengte :P Likte modellen veldig godt, så det blir nok ei bukse til av samme slaget om noen uker. Kanskje det da blir TO str ned!!! Ho ho! Mener ikke å ta helt av her og bli hekta på å bli tynnest mulig, altså, men det er så MORO å se at det er mulig å nå målet om å komme tilbake til trivselsvekt og -størrelse. Hvor lenge det er til målet er nådd tenker jeg ikke så mye på lenger. Veien er målet, på mange måter :)

 

Hvordan har det gått med dere andre damer? Er du i ferd med å legge inn et nytt støt, Juni72? Høres ut som at du også blir en smule inspirert av nye bukser - gratulerer til deg! Kos deg med hvert steg i riktig retning, iført kule støvletter og lekre skinnyjeans :D

 

Og Panki, du skal vel svinge deg litt på latino-gulvet denne uka også - av og til får jeg lyst til å ha på klær som matcher musikken når jeg er på den type trening - er jo rene partyet :lol:

 

Storesøster, hvordan går det med deg og fokuset på DINE behov? Håper du har kost deg i helga, på en måte som har gjort deg godt i kropp og sinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmandag..

 

Hmm.. helga gikk IKKE bra her i gården.. Dessverre ble det ett dyp dykk i godmat/vin/potetgull på lørdagen :(

Satt å syntes såå synd på meg sjøl pga støyen i heimen..Og da ble det trøste spising ja.. Jeg bare dyttet innpå..

Men det positive var at det var KUN en dag og ikke no sjokolade spising.. Sjokolade suget var sterkt, men det klarte jeg heldigvis å styre unna..

 

Men gjort er gjort og spist er spist, i går var tilbake til den smale sti jenter :)

Så lærdomen min er: hvis jeg er følelsesmessig ubalanse, ikke noe vin her i gården !!

 

Men i uka her så velger jeg å ikke veie meg før neste mandag, jeg skal bruke uka her på å få av meg ekstra kaloriene fra lørdag og helst litt til !!

 

Panki: stå på videre med din fantastiske treningsiver, det er bare helt herlig å lese om det

 

Juni72: så bra jobba at du har holdt vekta en mnd, for det er jo det vi skal gjøre når vi blir ferdig også B)

 

viveabella: Grattis med nedgang på vekta, HURRA !!

 

Ha en fin mandag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster, jeg tenker på Karin Sveens boktittel "Kroppens sug - hjertets savn" når jeg leser det du skriver, og kjenner meg veeeeeldig godt igjen... priser meg lykkelig for at jeg både har et enklere liv nå en i yngre dager, og at jeg dessuten håndterer utfordringer bedre rett som det er ;) Plumper jo stadig ut i følelsesgjørme og selvmedlidenhet, men som vi har vært inne på før: det er ingen skam i å falle så lenge man reiser seg opp igjen - og det har du jo allerede gjort, så hurra for deg!! Kom på et annet bra sitat også: den beste hevn er et godt liv... Altså, jeg tenker da at dette kan overføres til de mange små og store "slag på trynet" man får, og at det beste man kan gjøre for seg selv og for å få markert seg overfor andre, er å ha det bra :)

 

Jeg er glad for egen nedgang, og prøver å se dagens dårlige form - som førte til avlysning av trening - som en test: klarer JEG å ha omsorg og respekt og kjærlighet for meg selv når jeg faktisk må hvile istedet for å trene? Klarer JEG å unngå panikk ("hjelp! Nå har jeg sluttet å trene!") og å unngå trøstefella selv? YES I CAN - blant annet fordi jeg kan "snakke" med dere kule damene her inne :D

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster, jeg tenker på Karin Sveens boktittel "Kroppens sug - hjertets savn" når jeg leser det du skriver, og kjenner meg veeeeeldig godt igjen... priser meg lykkelig for at jeg både har et enklere liv nå en i yngre dager, og at jeg dessuten håndterer utfordringer bedre rett som det er ;) Plumper jo stadig ut i følelsesgjørme og selvmedlidenhet, men som vi har vært inne på før: det er ingen skam i å falle så lenge man reiser seg opp igjen - og det har du jo allerede gjort, så hurra for deg!! Kom på et annet bra sitat også: den beste hevn er et godt liv... Altså, jeg tenker da at dette kan overføres til de mange små og store "slag på trynet" man får, og at det beste man kan gjøre for seg selv og for å få markert seg overfor andre, er å ha det bra :)

 

Takk for gode ord vivaebella, det varmer :)

Og den boka skal jeg lese !!

 

Klem fra storesøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :).

 

Status her etter en noe drøy lørdag og en "black tuesday" er litt opp :angry:. Motivasjonen svinger fra super motivert den ene dagen til toltal mangel på motivasjon den neste.... Har gått ned de samme kiloene gang etter gang nå sikkert 5 ganger siden 1.1 :blink:.

 

Lyspunktene er at jeg stadig har absolutt flest dager med bra fokus på maten, og jeg spiser mye riktigere enn tidligere. (Men den indre styrken til å ta av de siste kiloene mangler.) Trening er fortsatt kjempegøy, tror jeg kunne trent 2 ganger om dagen hvis ikke det hadde vært for familien...... Men det lar seg jo absolutt ikke gjøre så jeg får være fornøyd hvis jeg klarer å trene daglig :P.

 

Så jeg fortsetter på denne karusellen inntil videre. Det kan jo hende at jeg en vakker dag blir så svimmel at jeg går av karusellen som går opp og ned og finner styrke til å være veldig flink over tid ;).

 

Ha en super dag alle sammen!! Nå skal jeg gjøre meg klar til kiropraktortime før Zumba, latino og styrke står på timeplanen :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja..

 

Ser ut som vi er flere her inne som strever litt med motivasjon for tia... :rolleyes:

Mat inntaket mitt går greit, ligger på ca 1300 kcal, men så var det treningen da..Det har kun blitt noen små gå turer i uka her..

 

He he..kanskje panki kan sende meg litt trenings motivasjon, og jeg kan sende litt antall kcal motivasjon, det hadde jo blitt ett BRA resultat det B)

 

Men jeg har 6 kilo igjenn..og dette tar unødvendig laang tid.. så nå skal skal jeg ta ett oppgjør med mine tanker og min trenings motivasjon nå til helga!!

 

Skal berre gjere det !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, jenter - hilsen fra Liverpool! :)

 

Det er kjekt å være flere i samme båt i denne tråden - gjennomsnittet for motivasjon, innsats og resultater blir jo på den måten veldig bra :D

 

Foreløpig har jeg ikke trent i det heletatt denne uka - det var jo et par dager med skikkelig energisvikt (eller; energien jeg hadde gikk til diverse lege/sykehus/undersøkelsesgreier) før jeg reiste, og nå er det snakk om å komme litt på plass i min midlertidige utlendighet. Trodde jeg skulle få trent i kveld, men når det viste seg at jeg skulle jobbe 9-18, ble det litt i meste laget, gitt :P Veldig bra at det er en del morgentimer jeg kan få med meg på treninga - i morgen er det f.eks zumba kl. 07.30 og jeg trenger ikke å være på jobb før 10-11 i morgen - eg berre gjer det! :D

 

Jeg registrer matinntak hver dag, og kikker innom tråden her for å følge med på hvordan det går med dere - stå på videre! De siste kiloene er veeeeeldig gjenstridige, har jeg hørt, så det er litt av en prøvelse, men vi SKAL klare det! (sier jeg, som synes de første kiloene er skikkelig gjenstridige også :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå! Og hello Liverpool! :)

 

Her er status temmelig quo for tiden - kan snart "feire" 1-måneds-dag for stillstand på vekta, har jamen klart å slure rett i underkant av 81kg helt siden 14. januar. Tror nesten at kroppen har fått seg en ny (bare midlertidig!) trivselsvekt - men glad er jeg for det så lenge det fortsatt er treningstørke og jeg har lagt matregistrering litt på hylla.

 

Klarer på et vis å ikke ha dårlig samvittighet for denne perioden, ser heller på det som et sunnhetstegn og en slags øving til HV-fasen - er klar for en ny økt så snart motivasjonen for det øker - i mellomtiden er "alt" greit så lenge jeg ikke saboterer meg selv totalt ved å la det gå høyere enn 81kgs-grensa jeg har satt meg (da må jeg som tidligere nevnt til pers med både trim og registrering asap!)....kan gjelde alt fra i morgen av, så litt på tå hev er jeg jo :) men da jobber jeg jo med det mellom ørene ved at jeg er klar til å "måtte" ta meg sammen om det trengs :)

 

Synd du føler du går ned de samme kiloene gjentatte ganger, panki - treningsevnene dine er jo imponerende! Tenker det løsner seg for oss alle så snart været tillater masse svinsing ute i friluft og dagene blir lange og lyse :)

 

Nyt det vi allerede har klart å få til (eller av) - og ikke minst klær i mindre størrelser!

 

Heia for "berre gjer det"-mentaliteten!

 

Klem til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOOOOD MORNING!!!!!

 

Endelig helg, eller endelig er det jobbehelg..... Fordelen med det er jo at lørdagen blir mindre utfordrende.... Kanskje jeg klarer å ta et lite "jafs" på vektskalaen i negativ retning ;). Dagens vekt er 79,6 - noe jeg er veldig fornøyd med. Så hvis dette blir en helg i beste GR-ånd skal dette gå bra!!

 

Vivaebella: For meg som har grodd fast på samme avdeling i samme lokaler i 12 år så høres det veldig spennende ut å jobbe i utlandet. Ønsker deg lykke til. Er imponert over at du holder fokus underveis, tror jeg lett kunne bruk det som en mulighet til å nyte livet litt mer enn sunt er..... Stå på FLINKA!!!!

 

Storesøster: Høres veldig fristende ut å dele på trenings motivasjon og kalorier.... Hadde det bare vært så lett..... Bit tenna sammen og "berre gjer det" B).

 

Juni72: Så flink du er som holder vekten så stabil. Jeg svinger opp 2-3 kg på mandag og går de ned i løpet av uka.... Kan vi ikke bare avlyse lørdagene fremover.... Tror det ville løst litt av mitt problem :P. Men det jeg er fornøyd med, er at etter en "sprekk" er det fullt fokus samme dag eller dagen etter. Tidligere dro jeg med meg denne sprekke i minst en uke, og gjerne en til..... Trening har blitt et must for meg. Det er utrolig hvor godt humør man får av å danse :D :D :D. At ikke jeg har gjort dette før....

 

Gleder meg stort til plussgradene tar over og veien er bare, da har jeg som mål å sykle til jobben (ca 40 min hver vei - mye gratis trim der...) Stå på videre jenter!!!

 

Englejenta: Heng på!! Vi raser ikke ned i vekt lenger, men vi er veldig hyggelige da :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Englejemnta: velkommen hit :) Jeg var heller ikke med her fra starten, men føler meg veldig hjemme her nå, og breier meg ganske mye med det jeg har på hjertet. Det er alltid støtte å få her :) Har vært inne i noen av de trådene du har skrevet i før - hvordan går det med deg nå? Har du startet på kurs? Hvis ikke: Berre gjer det, som vi sier titt og ofte her inne :D Vi er visst ganske begeistret for Yngvar Andersen alle sammen B)

 

Rapport fra Liverpool igjen: Ahhh, nå snakker vi! Min første treningsøkt i utlendighet er gjennomført i morgentimene, og det med ganske bra stil om jeg må få skryte litt av meg sjøl :lol: En slags zumbatime var det jo, men ikke så mye latinomoves. Svetten silte åkke som, og pulsklokka kan bekrefte at det var bra med "heartbeat" hele timen gjennom. Så Panki, nå begynner jeg å få fastere grunn under føttene. Jeg tror det skal være mulig å holde meg på matta, og selv om søtsuget prøver å nappe den (matta, altså) unna til tider - når jeg er sliten og ikke kan få hvilt - så har jeg et arsenal av lure triks i veska, bokstavelig talt. Frukt og lettyoghurt er tingen som nødproviant. Stedet jeg jobber er bare helt utrolig fint, spennende, interessant, hyggelig og kult. De har kaffebar i 1. etg og bistro/restaurant et annet sted i bygningen - så fristelsene er igrunn ganske tilgjengelige hele dagen. Tenker jeg skal ha en cappuccino i dag - har ikke kaffemaskin her jeg bor, men latte/cappuccino er en hyggelig morgenrutine hjemme, så 1,5 dl lettmelk skal jeg vel få plass til i kaloribudsjettet nå også ;)

 

God jobbehelg, Panki - dans, dans, dans oppå bore´! Hvis det er et bord som er stort nok på jobb, da... spørs vel litt det, med dine "routines" :D Riktig god helg til dere andre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vivaebella: Så flott at du får svingt deg litt i din utlendighet!!! Zumba er vel et internasjonalt "språk" så det er bare å henge seg på!!! Jeg har gjort unna dagens trening (dvs dans og styrke) før jobb :D. Like morro som alltid :D :D. Blir nok en stillesittende jobb i dag, skal ut på transport, dvs 3-4 timer i bil i ettermiddag. Men det er deilig med noen annerledes dager ;). I helga skal jeg nøye meg med "bare" jobbing og ta helt treningsfri B). Det er mange uker siden sist jeg hadde treningsfri på lørdag, men føler jeg trenger det denne helga.

 

Så alle mann alle: GOD HELG :D :D :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen har det gått med dere i helga, damer?

Med meg har det gått ganske bra - ble litt smågodt og greier på lørdag, men snittet på 1413 kcal pr dag denne uka er da ganske respektabelt...? Særlig med tanke på utmattelse ved ukestart, reisedag midt i uka og nye omgivelser, lange arbeidsdager og maaaasse inntrykk hele veien, samt snakke/høre engelsk hele tida, er jeg igrunn ganske fornøyd med innsatsen både treningsmessig og matmessig. 8, 3 tp får være greit, synes jeg. Håper å få til 3-4 økter neste uke.

 

I kveld er jeg er trøtt som en dupp, til tross for at jeg sov til halv tolv. Tydelig at energinivået ikke er som det skal - men jeg kamuflerer det effektivt når jeg er på jobb, tror jeg. Skal prøve å få kortere dager neste uke, har jeg tenkt.

 

Veie- og måledag i morgen, men har ikke vekt tilgjengelig. Målebåndet får tale sitt meget konkrete språk - har en ganske grei følelse mht det. Buksa har iallfall ikke blitt trangere de siste dagene :D

 

Gleder meg til å høre nytt fra dere jenter - englejenta, hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :)

 

Ja, det blir lite innlegg fra meg så lenge det ikke skjer stort i forbindelse med trening...heller ikke denne helgen har jeg fått kommet meg ut på tur, var på nippet til å gjøre det, men...

 

Ellers er vekta fortsatt "snill" med meg - har faktisk sett 7-tallet nok en gang (men var ikke tirsdag, så teller ikke) og også 80 blank (fortsatt ikke på en tirsdag) - selv om jeg håper det skyldes at jeg klarer å holde på regelmessighet i måltidene, så vet jeg jo at porsjonene innimellom er litt i overkant av det de bør være - og at det går ned litt søtsaker jeg burde latt være... MEN det er i en mindre målestokk en "gamle" meg, så om det ikke er så at musklene sakte blir omgjort til fett (og dermed er skyld i at vekta ikke øker) så er jeg vel i en slags hold-vekten periode her jeg er nå...

 

Om bare seks dager er vi over i "Junaiten" på en ukes ferie - har kjøpt ny shorts (str 44) og er greit fornøyd med det gamle badetøyet (bestilte nytt på nett, men returnerte alt siden det så helt grusomt ut på meg). Vi skal kose oss, men ikke overdrive, det finnes lure valg også i feriesammenheng. Tar med treningstøy, men har ingen garanti for at det blir trening utover mye gåturer.

 

Så, jenter, jeg VET jeg kommer mye sterkere tilbake, samtidig har jeg innsett hvor viktig det er å gi meg selv skryt for resultatet jeg har oppnådd hittil - jeg har vært kjempeflink som har gått ned 14 kilo siden forrige februar (og mesteparten kun siden oktober)! Det er fortsatt en skam å snu, så om jeg kommer over den magiske grensen på 81 kg....er det opp fra sofaen og hengemyra sporenstreks! Det er så langt motivasjonen strekker seg akkurat nå, og da får det være sånn en stund til. :)

 

Ha en fin uke, alle sammen!

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter :)

 

Vekta står stille på 78 kilo, og jeg har vært i tenkeboksen i helga..

Vet at NÅ er det viktig at jeg ikke "hviler på laubærene" og slapper for mye av.. men tar tak i mine 6 siste kilo!!

 

Så nå er det på`n igjen, jeg vet jo hvordan jeg skal gjøre det : all mat skal noteres, masse vann og MINST 8 TP hver uke fremover.

Og for å holde fokus så skal jeg rapporter her inne hvordan dagene går fremover..

 

Englejenta: velkommen hit

Panki : stå på videre med din fantastiske trenings vilje

Juni72 : grattis med alle kiloene som er borte og ny shorts

Viveabella : så flott at du får trent når du i Liverpool

 

Sender dere en masse :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, jenter, jeg VET jeg kommer mye sterkere tilbake, samtidig har jeg innsett hvor viktig det er å gi meg selv skryt for resultatet jeg har oppnådd hittil - jeg har vært kjempeflink som har gått ned 14 kilo siden forrige februar (og mesteparten kun siden oktober)! Det er fortsatt en skam å snu, så om jeg kommer over den magiske grensen på 81 kg....er det opp fra sofaen og hengemyra sporenstreks! Det er så langt motivasjonen strekker seg akkurat nå, og da får det være sånn en stund til. :)

 

Du har så rett, så rett, Juni 72 - selvskryt er på sin plass :lol: Det er jo helt fantastisk det du har oppnådd vektmessig så langt, og i samme slengen har du etter det jeg skjønner fått til en endring i vaner/uvaner også. All grunn til å kreditere seg selv, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter :)

 

Vekta står stille på 78 kilo, og jeg har vært i tenkeboksen i helga..

Vet at NÅ er det viktig at jeg ikke "hviler på laubærene" og slapper for mye av.. men tar tak i mine 6 siste kilo!!

 

Så nå er det på`n igjen, jeg vet jo hvordan jeg skal gjøre det : all mat skal noteres, masse vann og MINST 8 TP hver uke fremover.

Og for å holde fokus så skal jeg rapporter her inne hvordan dagene går fremover..

 

Englejenta: velkommen hit

Panki : stå på videre med din fantastiske trenings vilje

Juni72 : grattis med alle kiloene som er borte og ny shorts

Viveabella : så flott at du får trent når du i Liverpool

 

Sender dere en masse :):):)

He he, som å lese om meg selv for et par uker siden, dette :D Konklusjonen er også den samme: laurbærhviling bør det ikke være for mye av... samtidig er det jo greit at det ikke blir kjemperesultater hele tida, og at fokuset ikke skal/kan holdes på dette prosjektet hele tida (jfr Juni72). Livet kommer jo garantert til å svinge etter at ønsket vekt er nådd også.

 

Selv måtte jeg jo bare innse at jeg spiste etter feil meny - føler at omlegging til meny 1 gir greit utslag for meg. Vanskeligere å utligne med mye mer trening - det lar seg bare ikke gjøre i praksis, så jeg sier meg fornøyd med 7-10 tp i uka og en meny jeg går ned med - om enn saaaakte...

 

Stå på videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :rolleyes:.

 

Her er alt som det har vært de siste ukene..... Fullt fokus på mat og trening i uka - og så er det helg :blink:. Selv forrige helg hvor jeg jobbet klarte jeg å stappe inn både det ene og det andre.... Utrolig hvor mye som kan stappes inn i det store svarte hullet midt i ansiktet på 30 minutter :angry:. Atter en gang er spist spist, og heldigvis ble det mandag igjen..... Jeg håper virkelig at jeg kan finne motivasjon til å beholde fokuset i helgene også. Det hadde vært mye hyggeligere å melde om nedgang for en gangs skyld!! Men jeg kan i allefall melde om god treningsiver og fokus 5-6 dager i uka. Det er jo egentlig ikke så ille ;). Jeg jobber videre og har det veldig bra om dagen ;).

 

Nå sitter jeg på nattevakt, det er dørgende stille - hører kun suset av ventilasjonsanlegget. Timene blir utrolig lange..... Jammen godt jeg kan bruke tida foran PC`n :).

 

Vi snakkes :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...