Gå til innhold

Det sitter mellom ørene


Anbefalte innlegg

Hmmm, hvorfor i all verden har de snudd om på rekkefølgen på innleggene igjen? Virker helt bakvendt å ha første innlegg først - og nyeste innlegg helt bakerst...håper de snur om på det snart! Ellers har jeg visst omsider fått midlertidig tilgang på det alle kursmedlemmer får, bla fordeling proteiner/karbohydrater/fett, men det skulle visst forsvinne igjen (etter forrige helg?).

 

Panki, det høres ut for meg som du alt har funnet tilbake til motivasjonen etter første sprekk på fire måneder (hvor bra er ikke det, da!!! Fire måneder er LENGE!:)) Stå på, du greier fint å plukke tråden opp og holde på den videre fremover!

 

Selv har det blitt så som så med treningsplanlegging - i alle fall ukesplanlegging. Mandag+i dag gåtur=4,6TP og over dobbelt så mye som forrige uke, bra start! I går ble det hverdagstrim på jakt etter ca halvparten av årets julegave, var rask og effektiv siden jeg (som er ute i seneste laget) hadde liste over gaveønsker). I morgen skal jeg ta en sunnhetsanalyse - og mer hverdagstrim for å få siste halvdel av julegavelista i havn + kanskje en gåtur på tampen?

 

Har et lite lønnlig håp om å klare å få til ca en times daglig gåtur denne uka, mulig det ikke er gjennomførbart på selve julaften, men de andre dagene (utenom gårsdagen og kanskje morgendagen...hmmm) burde jeg få det til - så da kan det være treningsmålet denne uka!

 

I matveien synes jeg selv at kontrollen er ganske god - spiser ofte og mindre porsjoner, ingen tendenser til godterisprekk hittil (temmelig fornøyd med det!) og klarer å velge fornuftig, kose meg med hvert måltid og unne meg en bit Lindt i blant. Det går fortsatt overraskende bra å unngå alle fristelser som er i hus!

 

Regner med det blir sånn passe rolig her inne mot helgen,

så om ikke jeg "ser" dere før, så ønsker jeg dere alle:

 

EN RIKTIG GOD JUL!!!

 

Den beste gaven til oss selv er å ta gode valg men samtidig kose oss med god samvittighet (ikke dytte maten inn, men NYTE hver bit), det kommer mange hverdager igjen snart - og DA er det bare å Berre gjere det! videre :D

Åja, vekta viste forresten 200g ned i går (og morsomst av alt - forrige ukes nedgang førte til førsteplass i nest siste runde av Slankekrigen4!) - glemte helt å bruke målbåndet, dessuten er det kjedelig uansett så lenge vi ikke har fått tilbake alle gamle registreringer, orker å vente til neste tirsdag!

Endret av Juni72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!!!

 

Må bare dele at jeg har funnet fokus igjen!!! 3 dager med normal hverdag, og det er overhodet ikke vanskelig å gå tilbake til opplegget mitt :D . Er veldig fornøyd med det, og en tur på vekta i dag viser at jeg straks er tilbake der jeg var før "sprekken".

Treningen har jeg nesten blitt "avhengig" av, så det går helt av seg selv. Ligger mellom 16-20 tp pr uke. I jula må tilpasse meg resten av familien, men jeg tenker at jeg drar på trening før de andre har kommet seg ut av pysjen. Heldigvis har mannen min skjønt at jeg er lettere å ha med å gjøre hvis jeg får trent litt ;)

 

Er veldig imponert over standhaftigheten din Juni72. Du er virkelig flink til å planlegge dagene dine. Keep up the good work :) .

 

Utfordringen for meg i jula blir å holde fokus selvom fristelsene står i kø!!! Jeg har en plan om at jeg skal kose meg litt på lillejulaften, ha frie tøyler julaften og finne fokus igjen 1. juledag.

 

Så til alle der ute: GOD JUL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD JUL til juni72, panki,viveabella og alle andre flotte jenter her inne :)

 

Jeg håper dere alle får en god og fredelig jul, husk at vi skal kose oss ( men bare med måte da..) og forhåpentligvis blir dette jula hvor jeg/vi IKKE har lagt på oss siden 1 desember.

 

Her i gården skal jeg følge oppsatt plan for kcal inntak og nyte å ha fri fra jobben.. I morgen er det pynting av juletre og huset, så da kan jula bare komme. Vi sees i mellom jula jenter, nå tar jeg en liten pause fra å skrive her inne, men skal tenke på dere !!

 

Jule klem fra storesøster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!!!

 

Må bare dele at jeg har funnet fokus igjen!!! 3 dager med normal hverdag, og det er overhodet ikke vanskelig å gå tilbake til opplegget mitt :D . Er veldig fornøyd med det, og en tur på vekta i dag viser at jeg straks er tilbake der jeg var før "sprekken".

Treningen har jeg nesten blitt "avhengig" av, så det går helt av seg selv. Ligger mellom 16-20 tp pr uke. I jula må tilpasse meg resten av familien, men jeg tenker at jeg drar på trening før de andre har kommet seg ut av pysjen. Heldigvis har mannen min skjønt at jeg er lettere å ha med å gjøre hvis jeg får trent litt ;)

 

Er veldig imponert over standhaftigheten din Juni72. Du er virkelig flink til å planlegge dagene dine. Keep up the good work :) .

 

Utfordringen for meg i jula blir å holde fokus selvom fristelsene står i kø!!! Jeg har en plan om at jeg skal kose meg litt på lillejulaften, ha frie tøyler julaften og finne fokus igjen 1. juledag.

 

Så til alle der ute: GOD JUL!!!

Så flott du har funnet fokus igjen panki :) Jeg beundrer viljestyrken din og ikke minst trenings kapasiteten din.

 

Klem fra storesøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei god, fredelig og på alle måter balansert jul ønskes Juni72, Storesøster og Panki - og evt andre som leser og følger med her inne :)

 

Etter rask gjennomlesning av siste dagers nedtegnelser fra dere, smiler jeg stolt og fornøyd: alle har motivasjonen på plass, og alle har klart sine personlige utfordringer med glans - dvs reise seg og fortsette i riktig retning når man har snublet, på den ene eller andre måten. Hurra for dere! Hurra for oss! Hurra for alle kule og lure damer som setter helsa og velværet øverst, også i den travle julestri og søte juletid!

 

Etter en viss juletrefotdramatikk står nå grana stødig og fin i all sin prakt. Masse amaryllis og svibler over alt i huset men null slag med julekaker - jeg er i god gang med å skape meg den jula jeg ønsker og trenger ;)

 

Det blir nok noen over middels solide måltider i forbindelse med denne jula også, men jeg har fire uker med gode moderasjonserfaringer å lene meg på, så jeg har trua på at dette skal gå fint. Ikke nok med det; jeg har fortsatt som mål å gå NED litt hver uke, også i selve juleuka... spørs om det blir mye zumba på stuegulvet, ja B)

 

Koooos dere alle sammen - berre gjer det på en lur måte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

 

Har bestemt meg for å veie meg i dag og 30/12 for å unngå de demotiverende "toppene" som kommer hvis jeg skal veie meg 2.juledag og 2. januar..... derfor:

 

Dagens vekt: 80,4 kg, dvs ned 1,6 fra mandag (etter katastorfesprekken) så nå er jeg der jeg var før denne :P . Midjemålet følger også vekta, i dag 81,5cm :D .

 

Så jeg er veldig fornøyd med uka så langt!! Ha en fredlig og koselig julefeiring med måtehold i matveien B).

 

GOD JUL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel overstått jul, alle sammen!

 

På tide med litt oppsummering:

 

Tre juledager til ende, veldig hyggelige bortebesøk og selvsagt plenty med fristelser!

 

Hvordan synes jeg at det har gått? Temmelig bra, med unntak av i går kveld og dagen i dag har jeg tatt de beste valgene jeg har kunnet, samtidig som jeg har kost meg og kjent meg god og mett (men ikke kvalmende stappmett), liker heldigvis vann best som tørstedrikk, så det har blitt MYE vann til maten.

 

I morgen vill vekta vise meg hva ei uke med alt for lite trim (!) og flere dager uten registrering har ført til, men hverdagen er tilbake fra og med i morgen, dermed basta! Det har vært deilig å senke skuldrene veldig disse dagene, jeg kjenner det koster litt ekstra krefter å fortsette i god stil igjen...men jeg SKAL klare det!

 

Én sløvekveld/dag igjen før jeg skal brette opp ermene og Berre gjere jobben! Nyter den så lenge jeg :)

 

God 2. juledag, jenter! Håper vekta er snill med dere (og meg) fremover - og at vi alle trår til enten nå i romjula eller fra og med januar igjen - heia oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God romjul!!

 

Julas værste utfordringer er overstått, og det er deilig. Jeg justerte kosemålene mine noe, og har holdt meg innenfor de. Det ble selvfølgelig mer kos enn det burde, men jeg tenkte at det er faktisk JUL!! Fra tredje juledag har jeg hatt fullt fokus på maten igjen, og det er faktisk deilig og ikke vanskelig i det hele tatt :D . Trening har det blitt hver dag med unntak av julaften så der har jeg ikke gått på noen smell.

 

Vekta har nok gått litt opp, men jeg jobber nå for at jeg skal klare desemberutfordringen på 81 kg 1.1.12.

 

Gleder meg til å høre hvordan det har gått med dere alle sammen. Nå er det matplanlegging for resten av ettermiddagen og kvelden før det bærer avsted på jobb :P .

 

Ha en fortsatt trivelig romjul ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinasjonen fridager, forkjølelse og fristelser var visst det som skulle til for å ramle ned av pidestallen - brått slutt på "flinkis"-dagene - her har det verken blitt gåturer, styrkeøvelser, små og hyppige måltider eller null søtsaker etter juleuka var overstått (og som jeg trodde skulle bli den største utfordringen, se dét).

 

Når jeg får ork til å starte på ny frisk vet jeg ikke helt akkurat nå, jeg forsøker å pipe Berre gjer da! (må skaffe meg t-skjorta til Yngvar) til meg selv, men ørene er tette pga forkjølelsen og dørstokkmila har tatt foreløpig overhånd...

 

Holder meg syltynt innenfor desemberutfordringen fortsatt, så dét er for tiden eneste målsetning - å ikke overstige vekta fra 1. desember når vi trer inn i det nye året.

 

Godt å se at det er "liv" her, panki, fra nyttår er det nok fullt kjør igjen, blir koselig å fortsette ferden sammen - målene ER oppnåelige (forkjølelse er forbigående, og da skal det bli raskt trav i omegnen igjen!)

 

God romjulsklem, allihopa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni72!!

 

Trivelig å høre fra deg igjen, det har vært veldig stille her i jula. Men håper alle er tilbake når det nye året har tatt over ;). Ille dumt å bli syk i jula, sånt passer aldri. Du får pleie kroppen og helsa. Den smale sti kan du finne tilbake til når formen kommer seg og overskuddet til å planlegge og gjøre sunne gode valg er tilbake. Vi vil før eller senere møte motgang, og da er det viktig å legge det bak seg og ta ny sats så raskt som mulig ;).

 

Jeg har uten sykdom justert kosegrensene mine, ikke lett å være like standhaftig når det flyter av fristelser overalt.... Men jeg har nå vært flink siden 3. juledag.

 

Dagen i dag har vært en utfordring... Søthungeren har vært enorm, men det ser ut til at jeg vinner denne dagen :D . Jeg jobber også for å klare desemberutfordringen, og tror det skal gå - iallefall nesten. Og det er jeg faktisk fornøyd med ;).

 

Nå er det straks natta, må lades opp slik at jeg er klar for trening før jobbehelga braker løs:-))

 

Riktig godt nytt år til alle som leser dette :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, og vel overstått julefeiring så langt :) Takk for hilsen inne hos meg også, Juni 72.

 

Jeg er veldig glad for at treninga går greit nå - jeg trener zumba hjemme for det meste, men har også vært på en pilatestime på treningssenteret denne uka. En gåtur i friskt tempo ble det også på mandag, tross holkeføre, så jeg er godt fornøyd med egen innsats sånn sett. Selv om alle fridagene medfører mindre generell aktivitet enn de jeg har når jeg er på jobb. Kun en treningsfri dag i uka betyr at treningspoengene kommer opp på akseptabelt nivå - og det trengs!!! For i romjula har det ikke vært like lett å følge den smale sti og de lure valg, gitt... Det blir antagelig oppgang på neste veiing. Men hvis jeg har samme vekt (og altså ikke økt vekt) 1. januar som jeg hadde 1. desember bør jeg unngå total mental knekk iallfall B) Spennende!

 

 

I kveld er det middagsselskap som jeg gleder meg til - spise EN porsjon SAAAAKTE og ta en liten porsjon dessert... skal kjøre bil, så alkoholinntaket blir null. Samme i morgen; jeg melder meg frivillig som sjåfør :lol:

 

 

 

Håper dere alle får en kjempekoselig nyttårsfeiring, og så snakkes vi her snart. GODT NYTTÅR!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år 2012 alle sammen! :D

 

I fjor klarte jeg altså å ta meg sammen og motivere meg selv til å starte på veien til en ny livsstil. Startvekt 89,9kg 10. oktober 2011 - i dag 81,3kg 1. januar 2012. (Siden GR fortsatt ikke har fått på plass mine tidligere registreringer, så må jeg altså selv regne ut total nedgang...jaja ;) ): Totalt 8,6kg på ca tre måneder!

 

På veien har jeg vært så fantastisk heldig å kunne dele spørsmål, erfaringer, oppturer og nedturer (heldigvis få!) med mange supre jenter her inne på forumet: Henna, Marianne72, storesøster, rittis, panki, Vivaebella, Nickii, Bijou og mange, mange fler! Dere er alle en STOR og ikke minst VIKTIG!! del av min ferd mot delmål og hovedmål - og en ny livsstil - tusen takk alle sammen! <3 <3 <3

 

Gleder meg til fortsettelsen (full fart videre så snart forkjølelsen har helt sluppet taket!) - og jamen skal ikke fjorårets helt i treningstøy, Yngvar Andersen, i gang med ny runde 2 buksestørrelser ned på 4 uker (Bedre Puls! Nrk) :D Kan man ønske seg mer?! :)

 

Ha en feiende flott (kanskje regnfylt?) 1. januar, allihopa!

Heia oss - vi skal Berre gjere det! i 2012 også! :D

 

Oioi, nå er vektnedgangen oppdatert likevel, så bra! Feil tall som utgangspunkt (88,3kg), men kjekt å se en jevn, nedadgående kurve...har savnet den, da.

Endret av Juni72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår juni72 og alle dere andre flotte jenter her inne :)

 

Ser ut som både juni72, panki og vivaebella har hatt kontroll i jula og samtidig kost dere,jeg er stolt av dere!!

 

Men så var det meg da...uff og uff.. :(

Jeg sprakk fullstendig julaften og det har sklidd helt ut med masse mat og ikke no trening..og er ikke igang ennå..jeg har gruet meg skikkelig til å bekjenne mine synder her inne..det har vært fælt å miste kontrollen helt..

 

Men nå er det kun ei uke igjen før jeg skal starte med GR aktiv, jeg er bare sååå utrolig glad for at jeg tok den beslutningen før jul..

Så i morgen er det tilbake på veien mot et sunnere liv jenter, jeg skal notere alt jeg putter i munnen og ha minst 8 TP :)

 

Nyttårs klem fra en litt flau storesøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår juni72 og alle dere andre flotte jenter her inne :)

 

Ser ut som både juni72, panki og vivaebella har hatt kontroll i jula og samtidig kost dere,jeg er stolt av dere!!

 

Men så var det meg da...uff og uff.. :(

Jeg sprakk fullstendig julaften og det har sklidd helt ut med masse mat og ikke no trening..og er ikke igang ennå..jeg har gruet meg skikkelig til å bekjenne mine synder her inne..det har vært fælt å miste kontrollen helt..

 

Men nå er det kun ei uke igjen før jeg skal starte med GR aktiv, jeg er bare sååå utrolig glad for at jeg tok den beslutningen før jul..

Så i morgen er det tilbake på veien mot et sunnere liv jenter, jeg skal notere alt jeg putter i munnen og ha minst 8 TP :)

 

Nyttårs klem fra en litt flau storesøster

GODT nyttår til deg også, Storesøster, og hurra for at du er ved relativt GODT mot og straks på rett vei igjen :) Jeg har hatt veie-og måledag i dag, og det var virkelig ikke godt nytt. Jeg havnet også på galeien i romjula - så mye sukker har jeg ikke fått i meg på lenge... Noe av godteriet koste jeg meg oppriktig med, men en god del bare ballet på seg i "god" gammel sukkeravhengighetsstil. Så nå er jeg forberedt på abstinenser, og på at jeg må holde meg selv i nakken for å planlegge og gjennomføre alt som har med mat å gjøre igjen. Vet jo at om bare noen få dager vil alt føles mye bedre, så det er om å gjøre å klappe seg på skuldra i stedet for å slå seg i hodet for feil man er veldig klar over... Så spennende med Grete Roede aktiv, da, det gleder jeg meg til å høre mer om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt år nye muligheter!!!

 

Godt nytt år alle sammen :) Endelig er det nye året her fylt med helt vanlige hverdager og med mulighet til å planlegge matinntaket uten altfor mange fristelser :P Det er helt greit for meg i allefall. Jeg har hoppet over veiing i dag, det ville bare gitt nedslående resultater... Holder fast i vekta 30.12, og jobber hardt med å holde den neste mandag. Nyttårshelga ble også her av den søte sorten, men jeg koste meg litt ekstra for jeg hadde jo bursdag på lørdag (enda en fiiin unnskyldning....). Men nå er det hverdag, og første dag har sålangt gått veldig bra, nå er det middag og så trening :).

 

Så storesøster og vivaebella dere er ikke alene om å gå på en smell, men det er bare en ting å gjøre - ta seg selv i nakken og bare gjøre det vi har gjort i hele høst B). Dette kan vi, og sammen klarer vi fortsettelsen også!!!

 

De nye GR-sidene er veldig trege, er det et problem hos dere også??? Noen tips til hva jeg kan gjøre for at de skal bli raskere??? Det er nesten slik at jeg gruer meg til å registrere fordi det tar så lang tid. Og det er jo ikke en bedring, men et stort skritt i gal retning....

 

Stå på jenter!! Husk at dette KAN vi!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puhh.. Jeg er heldigvis igang :)

 

Det kjennes såå godt ut å være tilbake på den "smale" sti, i går ble det en gåtur ut i frisk og kald luft og i dag blir det puls step etter jobb !!

Kjenner jeg er sulten ja.. Det ble ALT for mye mat i jula.. Var inne her i går å noterte mat inntaktet, og da gikk det forferdelig saakte.. Men det virker bedre i dag :)

 

Yes, panki : dette KAN vi !!

 

Ha en flott tirsdags ettermiddag/kveld jenter. Enn du juni72 : hvordan går det med deg?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Bare kort innpå, jeg klarte ikke å vente med veiing helt til neste mandag. Hoppa på i dag og ble gledelig overraska :D. Vekta viste 80,6 kg, det er stillstand fra lille nyttårsaften og ned 0,4 kg i desember!!! Det må jeg si meg strålende fornøyd med, og litt fortjent kanskje. Har trent hver dag utenom julaften, nyttårsaften og 1. nyttårs dag. Totalen trimpoeng ligger på 16-18 pr uke (STOLT!!!).

 

Nå gleder jeg meg til å høre fra alle sammen, spesielt de som har hatt "ferie" herfra i jula ;).

 

Sammen er vi sterke - dette kan vi!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var kjempehyggelig lesning, jenter! FOR en supermotivert gjeng :D

 

Jeg krasjlandet på sofaen i dag etter temmelig krampeaktig kjøretur hjem fra jobb - et vanvittig uvær i dag! Kjedelig å dra både til og fra jobb i mørket, men sola har jo snudd og vi er på vei mot lysere - og lettere tider :) Bihulene er nokså tette fortsatt, så er i grunn fortsatt forkjøla, men MYE bedre i forhold til forrige tirsdag. I går fikk jeg tatt meg en gåtur, ca 1,9TP - og i dag viste vekta 81,1kg! Har ikke stålkontroll på hvor mye opp og ned i jula, omleggingen har tuklet det litt til for meg der (har gått opp over 400cm totalt :) men det hjalp sikkert på at jeg la inn mål for hals, lår, hofte, bryst og ende i tillegg til midjen :) hehe)

 

Neste delmål 80 kg er altså 1,1kg unna - jeg klyper meg litt i armen og kan nesten ikke tro det er sant! Deretter 6 kg ned til hovedmålet (justert én kilo ned fra tidligere) 74kg. Har HELE vinteren og våren foran meg på å gjøre det, så stresser ikke, det viktigste er å holde riktig fokus og gjøre dette til en varig endring - jojoslanking er det slutt på!

 

Når jobbrutiner er på plass igjen og forkjølelsen helt vekk skal jeg legge opp treningsplan og middagsplan for hver uke - samt kanskje slenge meg på en eller annen treningsutfordring eller ny slankekrigrunde, hva som helst som kan gi en ekstra dytt til å gjøre de riktige valgene. Etter romjula så vet jeg jo at jeg er like flink til å spise sjokolade som før, og ikke bare Lindt! Synes samtidig at det var en ganske kontrollert sprekk, det var ikke ekstrem fråtsing som tidligere, derfor var det ikke med alt for dårlig samvittighet ting gikk ned på høykant.

 

Gjort er gjort og spist er spist! Fremad marsj!

 

Gratulerer med gode valg, jenter, er kjempestolt av dere :)

 

Heia oss!

Klem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA!! :D

 

I morres så tok jeg mot til meg og kom meg på badevekta.. jeg har ikke faktisk ikke hatt mot til å se hva julens utskeielser har transformert seg til..

 

Ble superglad for tallet som lyste mot meg var : 79,4 !!

( 01.12.11 var vekta på 80 kilo og målsetningen var å holde den også etter jul)

 

79 kilo er også mitt første del mål, så nok en gang HURRA !!

¨

Kjenner at dette gir meg masse motivasjon :) Nå gleder jeg meg til GR aktiv på mandagen, for her skal det trenes !!

 

I går så var jeg ute i snøværet ( skikkelig masse blaut snø som kom) og gikk en tur på hele 7 km.. ble både blaut og sikkelig sliten..

 

Tror jeg skal skifte veiedag til torsdager, av en eller annen merkelig grunn så veier jeg mindre da.. Vet jo at det antageligvis er bare tull, men jeg gjør alt for at motivasjonen skal holde seg oppe.

 

I går tenkte jeg på deg juni72, synes det var så bra og inspirerende det du skrev: gjort er gjort og spist er spist. Fremad marsj !! Sa det til meg selv flere ganger i går og kjenner at det funker, for her er det fremad marsj !!

 

Ha en flott torsdags ettermiddag/kveld jenter.

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott resultater både Storesøster og juni72!!! Der ser dere kontrollert "fråtsing" går an en sjelden gang uten at det betyr katastrofe B). Nå har vi vel alle erfart at hodene våre har dårlig samvittighet for utskeielsene vi har gjort, mens kroppen ganske raskt går tilbake til "flink og sunn" modus så fort sukkerinntaket faller!! Så jeg tolker det som at det er greit å kose seg til jul, påske og en bursdag i ny og ne - forutsatt at hverdagen med sunne valg kommer raskt tilbake!!!

 

Stå på videre, nå skal jeg se Criminal Minds ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag jenter :)

 

Puhh.. snart er det helg.. kjenner at etter over ei ukes fri så har det vært litt stress å komme tilbake til hverdagen.. Men nå er jobb rutiner på plass, er igang med både riktig antall kcal og trening, og juletre,nisser og annet jule "greier" er ut av huset.

 

Heldigvis blir den ingen store utfordringer i helgen, ungene er ute av huset, så jeg og samboern skal kose oss alene.. Det blir vel litt god mat og drikke, men innenfor kcal rammene da B)

Jeg har også planer om gå turer og zumba på søndag.

 

Håper dere får en fin helg i det nye året, god helg !!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...