Gå til innhold

Nydelige barneklær, dansk design


Koalamamma

Anbefalte innlegg

Er det ingen som har sjekket ut denne ennå? Sist jeg var innom kjøpte jeg et skjønt tyllskjørt til prinsessa på 6, men lillesøster på 2 ble så misunnelig at jeg måtte ha et til henne også :) Storesøster på 9 har bl.a. fått kosedress fra "My cinnamon girl" og bor nærmest i den.

De har også noen skjønne ulldresse til baby og finklær til jul, mye fint både til gutt og jente.

Blir du venn med epleskrinet.no på facebook tror jeg du får FB-rabatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, så er jeg litt "inhabil" i denne saken ;) Det er ei av venninnene mine fra trilleklubben jeg ble med i nå med minstemann som har startet butikken nå i sommer! Synes hun er modig som tør å satse og vil gjerne spre det gode budskap for å støtte opp om en god venn :) Håper mange flere tar turen innom http://www.epleskrinet.no og kikker litt! De får stadig nye varer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, bildene ville ikke limes inn... Se nettsiden eller facebook for bilder og priser.

 

Body med bilprint i flotte blåfarger fra småfolk. Øko-tex - 100 sertifisert

 

body epleprint grønn -

 

Body med klassisk epleprint i grønn. Uten tvil printet som "alle" forbinder med småfolk

 

Drageprint heldress - ej sikke lej

 

Heldress i bomull fra ej sikke lej sin barnetøy kolleksjon.

 

ej sikke lej body pingvin

 

Søt turkis body fra ej sikke lej med pingin i arktis print. To trykk knapper opp i hals.

 

ej sikke lej genser pingvin

 

Nydelig genser fra ej sikke lej i turkis med pingvin i arktis print. Det er en lomme foran påÂ…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...