Gå til innhold

Polar pulsklokke

stairway

Anbefalte innlegg

Gjest PolarErMinVenn
Jeg har en gammel Polar F4 klokke' date=' og har lyst på ny. Men hvilken bør jeg velge av Ft7, Ft40, Ft60 eller Ft80?

Jeg skal begynne å trene i treningsstudio, i tillegg trener jeg litt på step og trimsykkel hjemme + går/sykler fram og tilbake til jobb.[/quote']

Jeg har FT 60, er veldig fornøyd med den! Den lagrer hver treningsøkt, du den måler kalorier, viser gjennomsnittspuls og max etter endt treningsøkt. Du kan legge onn de vanlisgte dataene, kan overføre til pc med ektra utstyr, kan svømme/dykke ned til 30 m. Du må ikke ha den på armen, kan feste den på sykkelen, den viser fremdeles pulsen din. Puls kan vises som % (om du legger inn maxpuls) eller i vanlige tall=)

Jeg hadde samme problemet du har nå, hvilken skal jeg velge? Jeg tok FT 60, for husker ikke hvem det stod mellom, overaskende så telte ikke den kcal, så den ville jeg ikke ha, og det at jeg kan svømme med den!

Jeg fikk god hjelp i butikken, dvs intersport, også kjøpte jeg den på e-bay tror jeg det var ;) (er heldig og har ei venninne som bor i england)

Vet ikke om du ble noe klokere, kan bare argumentere FOR ft60, og MOT den det var som ikke telte kcal men som jeg ikke husker hvem av de det var.. Tror kanskje ft80 men..

Lykke til hvertfall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...