Gjest madeleinerenate Skrevet Oktober 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Da hadde jeg blitt kjempe takk nemlig ! ! ! Finner den ikke selv , har prøvet alle mulige kalkulatorer , men ingen fungerer ! Håper noen kan hjelpe meg , og finne min perfekte daglige kcal , hvor mye jeg har til kos i helgen og hvor mye trimpoeng jeg trenger gjennom uken ! Har et mål om 1 kg i uken ! Hadde vært herlig med minus 19 kg på 22 uker ... ( vekt : 79 , høyde 1.60 , alder : 31 , kjønn : kvinne , hverdags aktivitet : lav ) ( trimpoeng ? veldig spent å høre hva jeg bør ha ! ) skal jeg ha den same daglige kcal gjennom alle ukene ? Håper det finnes noen her som kan hjelpe meg ! ! ! Blir kjempe takk nemlig ! ! ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest madeleinerenate Skrevet Oktober 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Ønsker å høre hva dere ville ha anbefalt viss dere var meg ! Hvor mange trimpoenger ville dere ha anbefalt meg , viss jeg hadde til dømes ligget på 1550 i ukedagene og spart 350 til helgen , tenker trimpoeng totalt på en uke ? Interessert å høre hva dere mener ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerivrig Skrevet Oktober 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Jeg tror ikke det finnes et perfekt svar på det, jeg! Dersom du liker å trene er det jo både gøy og lurt å trene mye, og liker du det ikke er det liksom ikke noe ide å satse på 20 TP/uke. Om du skjønner hva jeg tenker. Egentlig ville jeg begynt i den andre enden: Hva slags trening er det, nøkternt sett, mulig for deg å gjennomføre i løpet av en uke? Og da bør du legge en realistisk plan som du faktisk kan forplikte deg til å følge opp! Også tilpasser du matinntaket etter det. For å bruke meg selv som eksempel: Jeg sykler til jobben i sommerhalvåret, det er et godt stykke. Da får jeg mye trim og kan spise mye. Nå har jeg ikke praktisk mulighet til å trene like mye, og tilpasser matinntaket etter det. Like mye mat hver dag? Tja, ikke for enhver pris, men det er jo lurt å ikke ligge veldig lavt dager med høy aktivitet. Det er jo ikke meningen du skal bli svimmel og uopplagt heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frkR Skrevet Oktober 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Har svart deg under "ny i vektklubben" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar