Gå til innhold

My slim down diary


Anbefalte innlegg

Denne uken har jeg tenkt å teste ut en liten ting.

Skal spise mellom 1400-1700 kcal og se hvordan kroppen reagerer med økt matinntak.

Kommer jeg til å gå ned i det hele tatt,eller gå opp for aller første gang siden start :huh:

 

Grunnen til denne lille testingen er rett å slett at jeg er litt lei av å spise omtrent samme kcal mengde uke etter uke,og fordi jeg vil ha en spiseuke der jeg kan spise litt nammis.

Må jo unne meg det en gang i blant-for å ikke bli helt opphengt i å spise minimalt og bevege meg max hele tiden.

Får virkelig ikke håpe at dette her viser opp på vekten kommende veiedag.. :unsure:

 

XX fingre,tær & alt som krysses kan B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅjoda,

opp +500 ,og det for aller første gang på 15 uker. 66,5 - Liker ikke :(

 

Godt jeg tok denne testen nå,så nå vet jeg 100% at denne "kosematen" alltid ødelegger for meg og fremgangen min.

 

Men utrolig irriterende at jeg må leve sååå strikt for å komme ned til ideal vekten min...arrrgg <_< Trene kan jeg heller ikke som alle andre,livet er MEGAurettferdig iblant for sure!!

 

Men lykkes skal jeg uansett hvor lang tid det tar-er jo ikke steinbukk for ingenting :P

Dermed basta bom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tok sannelig igjen forrige ukes oppgang med 1 kilo ned -HURRRAYYY

Er på det fine 65 tallet,nærmere bestemt 65,5 :)Det er minus hele 19 kilo fra start det!

 

Men jeg har blitt så sinnsykt slapp i fisken!!! Bokstavelig talt så har rumpa mi fått gjennomgå heftig i denne slankerunden.*sukk*

Mye har jeg tatt av der,og det syns for å si det slik..den er slapp og ugjenkjennelig :(

 

Ettersom jeg ikke kan trene slik som "de fleste",

så må jeg begynne med noen enkle knebøy & div på stuegulvet-vel å merke uten vekter av noe slag.

Desverre så vet jeg av erfaring at ting går MYE tregere på denne måten,uten noen form for tyngde...men men-

bedre enn ingenting får man tenke da ;)

 

Men akkurat nå sliter jeg med motivasjonen-

noe jeg alvorlig talt må ta seriøst!!!

Har godtesug fra en anen verden,og samtidig lyst å spise fra jeg står opp til jeg legger meg.. vræææl :o

Som vanlig har dette alt med mine følelser å gjøre.

As usual.

 

Keep strong miss capricorn!!!!!!!!!!!!!!! (Egenfeedback må til ja) B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg vite svarene på blodprøvene jeg tok forrige uke.

 

Jeg som alltid har hatt et perfekt resultat å vise til på helsefronten, fikk denne gang høre at jeg nærmest er tom for B12 og D-vitamin,samt svært lavt jernnivå.Sikkert ikke det verste man kan mangle,men det er ivertfall et mulig svar til hvorfor jeg har følt meg så sinnsykt slapp og energiløs siste ukene.

 

Ellers idag trillet vi oss en laaang og delvis rask tur på 3 timer i det deiligste vårværet-og stakk samtidig en tur innom apoteket og handlet med meg div vitaminer og anet++

 

Imorgen er det atter igjen veiedag,og spenningen er på topp ikveld B) Mon tro om jeg kan lande på enda et nytt tall :huh::unsure:

 

Det vil morgendagen vise :)

 

GO0D HELG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

2 Travle uker med minimalt fokus på slanking,mat og det fysiske i det hele tatt!

 

Gikk alikevel ned 0,4 forrige uke og 0,6 denne,som totalt blir minus 1 kilo,

og dermed enda et flott nytt tall,som lyder 63,8 :)

 

Ellers synes jeg veknedgangen går tregere jo nærmere jeg kommer målet,

men virker som det er slik for de aller fleste.

Så jeg er ivertfall ikke alene om å føle det sånn!

 

Og det mest positive nå er at vekten min presis er på det den var dagen jeg tok graviditetstesten for strax 2 år siden :wub:

Så jeg har jo nådd et stoooort mål,men dog så er jeg ikke helt der jeg vil være heller.

Kommet meg inn i str S igjen og superduper lykkelig for det så klart,

men kan nesten ikke vente til jeg har kommet meg under 60- noe jeg ikke har vært siden jeg var i tenårene!

Femtitallet,here i come again weeeeeee :DB)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Starter herved på nytt.

STARTVEKT- 1.MAI 67,2 - NÅ 62,8 Kg

 

Da var jeg tilbake kjære dagbok.

Vært mye opp og ned med vekten siden sist men har holdt meg under 70 kilo heldigvis.

 

Veier pr idag 62,8 og er på mitt aller slankeste på mange år!! Dette grunnet sunn og streng!!! diett pluss at jeg trener squats med vekter på stuegulvet.

Kroppen må mer enn alt anet strammes opp etter all jojo slankingen jeg har drevet med,så det er det jeg fokuserer mest på nå fremover.

Føler meg mer motivert en noen gang,og holder stå kurs mot mitt mål på 52 Kilo.

Har jo hele året på meg,så 10 kilo er ikke umulig heldigvis.

 

Måtte det bare gå veien nå :-) Tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest dagboken din og jeg er imponert over at du klarer å holde fokus... :)

 

Godt jobbet, selv om du har hatt noen opp og nedturer på veien. Det er jo sånn hele livet... både for oss som skal endre livsstil for å finne en vekt vi kan leve bedre med og for de som har funnet trivselsvekten sin.

Selv hadde jeg en god vektnedgang i fjor, men har nå stått på stedet hvil i over ett år. Det er vel kanskje på tide å ta tak igjen... Har som deg begrensninger med føtter og ikke samme mulighet til å bevege meg som andre, men har funnet ut at sykkel og svømming er herlig trening. Det er i alle fall herlig når jeg får gjort det.

Har du gullmedlemskap her inne?

 

Lykke til videre...

klem noris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei,så hyggelig med besøk :)

 

Tusen takk for det noris,har ikke vært det letteste og fokusere på

sunn kosthold samt trening og aktivitet når jeg har mye anet og streve med i hverdagen. Men jeg gir aldri opp,og faller jeg så er det opp igjen på hesten :D

Nei,jeg er ikke gullmedlem-gjør dette på egen hånd all the way..

Leit og høre at du også har problemer med det fysiske,alt blir så mye tyngre da vet jeg.

Kan jeg spørre hva det er du sliter med?

Massevis av lykke til deg med -pluss klem i retur :)

 

 

 

UKERAPPORT :

 

2 uker har gått, og vekten viste torsdag 7.August 61,9 Kg. Er en nedgang på 500g fra forrige uke.

Ikke verst når jeg tenker på at hvor lite aktiv jeg har vært,og spist min først muffins på flere måneder! Vel..3 stk var det :P Vel og merke av den minste sorten B)

Føler meg slapp,sur og uggen,men det er vel mest pga frøken mens som har meldt sin adkomst idag.blææh!

Begynner og kjenne det at jeg er veldig utålmodig om dagen også,det går så utrolig sakte men det er vel det som er det beste i lengden sies det.Er nok sikkert også slik at vektnedgangen går tregere jo nærmere jeg kommer..

Må bare innse at ting tar tid,og til slutt SKAL jeg nå målet mitt,

og det helst til bursdagen min på nyåret 5.januar 2015 !

 

Minus -9,9 kilo to go

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...