Gå til innhold

Gir jernet!


Gjest PolarErMinVenn
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Det har vært meget travelt siste uka hjemme og et par telt turer, og da blir det lite nett ;) Det går hvertfall bedre på kjærlighetsfronten enn vekta.. :wub: Var nemlig på teltur med han natt til i dag og det var så koselig :D

 

Ble 90 min styrke og cardio på mandagen, dobbel økt m totallt 2,5t delt på først en styrke økt så en cardioøkt på kvelden, og det var harde økter! Så litt roligere 75 min onsdags morran, telttur til torsdag. torsdag var pakkedag osv, så ingen trening :( Fredag var reisedag, og den ble lang.. Ble fly til alta og ikke lakselv, så buss derfra til lakselv, handle litt mat og sånt der så kjøre de siste 25mila hjem.. Bare å pakke ut og om og på ny telttur :P

 

Mandag starter jeg en "ny" tråd. Rett og slett fordi jeg må starte på nytt. Og mandag pasaser det å gjøre det, første dag på jobb etter sykemelding og litt ferie, starter opp med treningen igjen her i Kjøllefjord, også er det jo litt nytt på kjærlighetsfronten også, som jeg faktisk har litt tro på denne gangen :rolleyes:

 

5 uker sykemelding + 1uke ferie= 6 kg opp! :(

 

Jeg orker ikke forsvare, krangle eller sippe over det. Jeg ergrer meg jo litt, men sånn er det bare, derfor vil jeg strate på nytt, og da mener jeg på nytt og legge alt det gamle bak. Velkommen til ny tråd på mandag, blir sikkert noe som Gir jernet med nytt mot eller noe sånt :P

 

God helg a dere!

 

Skjønner at det er litt ergelig. Men jeg synes du har en riktig innstilling. Her er det bare å gå på igjen med nytt mot. Ny tråd i morgen blir knallbra. Jeg er også veldig klar for en ny frisk start. Har jo syndet heftig i det siste. Må komme meg inn i rutiner for kosthold og trening igjen. Vi snakkes i ny tråd :)

 

Ps. Så koselig å høre om at det tar seg opp på kjærlighetsfronten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 550
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...