Gå til innhold

En rød tråd


Anbefalte innlegg

Hvor ble det av dere, jenter? Slukt, eller iallfall oppslukt - av julestria...? Jeg fikser ikke verken trening eller mat slik jeg ønsker, og har selvsagt ingen andre å skylde på enn meg sjøl :P Kjenner meg bare ikke i stand til å mobilisere nå. Kort og godt. Men jeg prøver iallfall å kose meg med å kose meg ;)

 

Klem til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei ;)

 

Beklager mitt fravær de siste ukene :( Men her har den hektiske førjulstida tatt fra meg all motivasjon og selvkontroll.... Så nå lar jeg jul være jul og koser meg masse :o, men med klare intensjoner om at 2. Januar er det fullt fokus igjen B). Alt er ikke svart for jeg er på trening 5-6 ganger i uka, og det har jeg også tenkt å gjøre i jula.

 

Så riktig god jul til dere alle. Jeg kommer sterkere tilbake på nyåret :) .

Klem fra Panki <3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Godt nyttår jenter :)

 

Her i gården forsvant all motivasjon og viljestyrke i en hektisk førjuls periode..

Dessverre.. vet jo at det er bare "tomme" unnskyldninger, men sånn ble det..

Jeg har ikke gått på vekta ennå.. Tror nok at det har kommet på noen ekstra kilo ja..

 

Men nå er det ett nytt år og nye muligheter !!

Skal bruke den første dagen i året til å tenke igjennom HVA jeg lykkes med når det gjelder å gå ned i vekt, og lage en plan for 2013 :)

 

Har allerde begynt når det gjelder mat, ingen kaloririke måltider i dag :) Men trening må nok vente til i morgen.. trøtt etter nyttårsfesten..

 

Håper dere blir med meg på en sunn vår !!

 

Nyttårsklem fra storesøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år jenter ;)/>

 

Som flere her inne har motivasjonen vært fraværende i jula.... Egentlig i hele november og desember. Men på mirakuløst vis har jeg holdt vekta sånn nogenlunde, helt til romjula ..... Jula her hos oss har vært preget av influensa :(/> Jeg har vært så syk som jeg ikke har vært på 10 år..... Formen er fortsatt ikke bra, men nå gidder jeg ikke sitte i ro lenger... Får heller ta noen hvilepauser i løpet av dagen. Det er meg liksom ..... Hvile midt på dagen for å orke resten :(/>

Men jeg satser på at formen gradvis blir bedre. Uansett må jeg ta tak i kostholdet mitt, og det har jeg tenkt å gjøre. Veier meg i morra jeg. Det blir ikke noen høydare akkurat.....

 

Vi snakkes snaaaart ;)/> Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)/>/> GODT NYTTÅR fra meg også :)/>/>

 

I oktober hadde jeg fortsatt et ørlite håp om å nærme meg målet mitt på ettårsdagen for denne tråden, men som dere vet svant håpet når vi skrev november. Etter det har det gått aldeles feil vei, og da snakker jeg både om trening og kosthold. Jeg hadde ei ganske fin førjulstid med koselige aktiviteter, og var fullstendig klar over at det gikk på bekostning av gode treningsvaner. Vi feiret nyttår på et fjellpensjonat med fantastisk mat og MIGRENE for min del, så det ble en økning på 1,5 kg bare i løpet av de to dagene vi var der. Urk! Jeg føler meg absolutt ikke fit for fight nå heller, men har tenkt å bare overhøre min indre protest så godt det går :P/>/>

 

Veide akkurat 77 kg i går, og er dermed tilbake på startstreka fra 21. november 2011. Skal ikke prøve å late som at jeg er lett til sinns og full av pågangsmot - men prøver iallfall å være snill med meg selv og ikke refse meg for at jeg nok en gang har lett etter trøst i søtsaker. Livet byr meg på ganske store utfordringer synes jeg (helse og familiesituasjon) men jeg VET jo at mitt beste "våpen" er å ta vare på meg selv for å klare det jeg må.

 

Here we go :D/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversikt etter uke 1 2013

 

Jommen sa jeg smør, som bestemor sa!!! Kun 200 gram ned i uke 1 - men det er jo mye bedre enn 200 gram opp :D Et ørlite hint om at kroppen innstiller seg på nye tider, kanskje?

 

Startvekt 1. januar: 77 kg

Vekt i dag: 76,8 kg

Trim første uke har bestått av 4 gåturer på 1-2 timer, noen alene og noen med hunder. Totalt 8,2 TP - slett ikke verst!

Kaloriinntaket har jeg null oversikt over, men jeg er 100 % sikker på at jeg har fått i meg temmelig mye mer enn nok :P

 

Det ble en frisk gåtur i dag også, og det føles veldig godt sånn i starten av ei ny uke. I morgen har jeg et forsett om¨å komme meg på trening, og gruer meg noe innmari. Mest fordi det er så j#*%@g å nok en gang pese rundt i alt for trange treningsklær... men det er som kjent i motbakker en kommer seg oppover, og jeg vil jo opp på målets topp!

 

Hvordan har dere det på nyåret, jenter?

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)/>

 

Uke 1 ble for min del en fiasko ......;( Formen er fortsatt ikke bra etter influensaen i jula. Rett og slett sliten med vondt i hodet og tett nese. Trening blir det så som så med..... Har ikke trent så lite på nesten 2 år..... Men jeg prøver å lytte til kroppen og holde meg på moderat intensitet selvom hodet vil noe helt annet :(/> Og i tillegg til veldig lite trening så har inntaket vært skyhøyt :angry:/> .

 

Men heldigvis kommer uke 2 med nye muligheter :mellow:/> . Mandag er gjennomført på anstendig vis, kontrollert inntak og ei moderat danseøkt :)/> . Planen for dagen i dag er en tur med gode venner på formiddagen og forhåpentligvis ei spinningøkt i kveld hvis kroppen spiller på lag ;)/> .

 

Jeg har satt veiedag på onsdag, så i morra skal jeg til pers..... Forrige uke viste ca 84,5 kg :blink:/>

målet er i første omgang å komme seg ned mot 80 kg hvor jeg var i oktober.

 

Så vi er atter en gang i samme båt Vivaebella, så nå er det bare å brette opp ermene og ta tak for å skyte fart i riktig retning B)/> . 2013 skal bli et flott år :D/> .

 

Vi "snakkes" snart . Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Fikk ikke veid meg som planlagt i går, for jeg klarte ikke sove i løpet av hele natten.....skal liksom ikke være mulig å ligge i et mørkt rom i en seng ei hel natt og ikke få til å sove.... På morgenkvisten endte jeg på sofaen, kl 0530 sovna jeg og 06 vekka gubben meg :( . Så gårsdagen ble litt groggy.

 

Var på vekta i dag, men det kan ikke være helt reelt, 82,5 kg er ca halvannen kg mindre enn forventet. Men jeg hadde ei tøff spinningøkt sent i går kveld og har svetta som en gris i natt...... Men det pusler seg nok i riktig retning - og det er bra :P .

 

Nå skal jeg sende avgårde barna før jeg skal ut å gå tur et par timer og hvis jeg fortsatt er i farta tar jeg en tur på senteret og kjører litt styrke. Har ikke kjørt styrke siden før jul, så det kommer nok til å kjennes ;) . Men nå er lungene tilbake til normalen, så da kan jeg presse meg litt lenger enn jeg har gjort på en stund :) .

 

Ha en fin dag der ute :D . Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Etter en uke med greit fokus kom helga...... Hvorfor skal det være så himla vanskelig å holde seg i skinnet da ???? Nå ble det jo nedgang likevel, men resultatet kunne vært det dobbelte hvis jeg hadde skjerpa meg :angry: Heldigvis har denne uka vært en god uke kostholdsmessig. Jeg prøver alt jeg kan å motivere meg selv til å møte helga med fokuset intakt :huh: . Skal vekta fortsette nedover bør jeg klare det......

Formen er fortsatt ikke helt 100 %, men jeg nærmer meg. Er i allefall i gang med full trøkk på utholdenhetstreninga, på styrketreninga kjenner jeg at jeg fremdeles har litt å gå på. Satser på at fremgangen fortsetter og at jeg er der på et blunk B) .

 

Hvordan går det med dere Vivaebella og Storesøster ???? Jeg lurer ille ;) .

 

Ha en fiiiiin helg alle sammen :D. Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag :D

 

Må bare kjapt innom for å rapportere om ei helg hvor jeg har klart å begrense inntaket av søtsaker og potetgull B) . Jeg bestemte meg for å kose meg litt på fredag, og det gjorde jeg. På lørdag og søndag har jeg kun smakt B) . Klapp på skuldra til meg selv :D

 

Denne uka skal all trening være restitusjon. Dette i håp om at kroppen skal hente seg helt inn etter influensaen jeg hadde i jula. Formen er bedre, men styrketrening tåler jeg foreløpig ikke......

 

Ha en fin fornuftig uke der ute B). Jeg venter veldig på å høre fra dere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Tydeligvis ikke helt våken i dag jeg.... Var helt sikker på at det var onsdag og veiedag i dag. Men det er jo tirsdag :huh: Vel jeg har nå allerede veid meg, og resultatet ble 900 gram ned (til 82,4) :D . Veeeeeeldig fornøyd med det B) . Det hjelper tydeligvis med litt moderat helgekos..... Første delmål er å komme under 81 kg, og dit er det ikke langt igjen. Hvor ferden går etter det får jeg se mens jeg går :P .

 

Ha en fin dag alle sammen :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, standhaftige Panki! Hallo, stillferdige Storesøster! :)/>

 

Du er skikkelig i gang med nye, fine takter, skjønner jeg, Panki. Så bra :)/>

 

Her har det ikke vært mye positivt å melde, desverre. Det er vel igrunn full kollaps på alle fronter (egen helse, datters helse, samliv og jobbsituasjon) - dvs mye mer enn nok å håndterefor a mor sjøl, og dermed blir søtsakene veien til både trøst og beskyttelse og selvsagt også veien til nok en stor belastning. Da i form av vektøkning, mismot, manglende treningsvilje osv.

 

Jeg er rett og slett så skamfull over tingenes tilstand at jeg ikke orker å eksponere meg verken for meg sjøl for andre (altså er jeg ikke på treningssenteret og har ikke vært der på mange uker) eller i form av å bruke kroppen ellers... for da merker jeg jo bokstavelig talt for hvert skritt hvor ille det er fatt og det er så stusselig. Joda, jeg vet at stillesitting ikke hjelper på formen, tro det eller ei :P/>

 

Alt i alt en ugunstig blanding av utfordringer og fornektelse. Siden vekta nå er på 79 kg, begynner det å nærme seg at jeg må over på et annet forum også - og DET skal jeg IKKE!!! Nå er jeg 18 kg unna målvekt. Jeg vet godt at "mat er kilo og trening er gram", og siden maten jo er min største utfordring fordi jeg bruker den til å dekke alle mulige behov som jeg ikke får dekket på "normal" måte, er det å få kostholdet på stell som er det første delmålet. For å komme dit, har jeg skjønt at det er om å gjøre å lage seg bitte små underdelmål - de må være små nok til at de helt sikkert kan nås, uten at det oppleves som et kjempeløft. For er det noe jeg gjør hele tida, i forhold til situasjonene nevt over (egen helse, datters helse, samliv og jobbsituasjon)så er det å gjøre mitt ytterste for å bære bører som hver for seg er for tunge.

 

Jeg er igang med å bygge en god plattform for videre arbeid. Dette gjør jeg:

 

1. Hver dag tar jeg kosttilskudd i form av omega3 + vitamin D. Dette begynte jeg med i midten av november.

 

2. Hver dag mediterer jeg. Dette begynte jeg med for 4 dager siden, etter noen forsøk før jul hvor jeg sovna før jeg hadde pustet dypt 3 ganger... he he! Jeg har trent meg opp til å kunne være våken og avspent samtidig nå. For noen uker siden var ikke det mulig - ingen mellomting mellom "våken med hjerteklapp og høy puls" og "søvn". Dette er i ferd med å endre seg. Kontakten med seg selv er det aller viktigste for å kunne håndtere hva det måtte være

 

3. Hver dag spiser jeg alminnelig, sunn mat (helt innafor GR-kosthold) og i moderate mengder. Jeg unngår kaker og søtsaker. I dager den andre dagen jeg gjør dette...

 

Et steg om gangen! Vi vet jo alle at det er fort gjort å snuble når det gjelder dette med maten/søtsakene. Derfor har jeg bestemt meg for at de to første tiltakene (kosttilskudd og meditasjon) skal få være hovedprioritet, uansett hvor ofte jeg måtte "sprekke". For ved å fortsette med de to tingene jeg faktisk kan mestre, vil jeg jo bygge min egen indre styrke sakte men sikkert, og dermed også bli stadig bedre rustet til å klare meg uten matmisbruket som mestringsstrategi.

 

Neste steg vil selvsagt være å komme igang med fysisk aktivitet igjen. Det er jo passe sprøtt å nekte seg selv noe en egentlig synes er moro, som på alle måter er sunt og som jeg allerede har betalt for (autotrekk på treningssenteret...)! Men, jeg skal IKKE havne i selvanklagetralten når det gjelder dette. Bare fortsette skritt for skritt i riktig retning, og glede meg over de gode endringene når de kommer.

 

Jeg merker allerede en slags fornyet ro og tillit til meg selv, når jeg gir meg selv det jeg VIRKELIG har behov for, gjennom meditasjonen.

 

Ja, dette ble rene avhandlingen - men slik blir det når det er lenge mellom hver gang jeg er inne og skriver her.

 

Fine og gode dager ønskes dere som leser :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Kjære Vivaebella. Jeg synes det var kjempetrist at du sliter med det meste om dagen. Jeg tror du er inne på rett spor når du prøver å gjøre små endringer som føles overkommelige. Det er faktisk veldig krevende å holde fokus, og vi straffes hardt når fokus glipper og gamle vaner overtar fordi vi ikke har energi. Det igjen gir enda mindre energi og skyld og skamfølelse som trekker oss enda lenger ned :huh: Det at du på nytt har funnet en vei du føler du kan begynne på vitner om at det er lys i tunnelen, og at du ikke har gitt opp. Og det er kjempebra!!!! Små skritt i riktig retning, så skal du se at det løsner etterhvert. Hvis du trenger noen å "prate" med utenfor det offentlige så send meg en privat melding ;). Stå på, dette klarer du!!!!!!

 

Her går det på det jevne. Forrige uke trente jeg kun restitusjon, og det gjorde susen B). Overskuddet er tilbake og jeg kan si at jeg er helt frisk igjen :D. Men etter å ha spist ei halv langpanne med focacciabrød, spekemat til en hel flokk og drukket litt alkohol og spedd på med en haug smågodt i helga så er jeg fornøyd med 200gr i minus denne uka.

Nå har jeg et par dager fri fra jobb og de skal nytes :P .

 

Stå på videre Vivaebella, dette klarer du!!!

Klem fra Panki.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen, tusen takk, Panki - utrolig godt med BÅDE forståelse og oppmuntring, og veldig hyggelig med tilbud om "privat support", selv om jeg foreløpig holder meg til denne tråden i all offentlighet :)

 

Dessuten både hyggelig og imponerende nytt ang. formen og innsatsen din - saltmat pleier ikke å være gunstig for vekta dagen derpå for min del, så at det var målbar nedgang må jo bare bety en ting - at du fikser brasene :)

 

Vekta viste i dag 78,4 kg, dvs 600 gram ned. Det etter ei uke uten trim (som planlagt) og ikke spesielt strengt kostregime. Jeg klarte å holde meg helt unna søtsaker/kaker som jeg planla, og knasket mandler og frukt når suget meldte seg. Dvs, suget meldte seg vel ganske ofte, og mange av gangene bare overså jeg det, mens andre ganger "måtte" jeg ha noe. Meditasjonen holder jeg fast ved, sammen med omega3-tilskuddet, og denne uka har jeg følgende plan:

 

1: minske porsjonene fra 2-3 brødskiver til 1 brødskive til frokost og lunsj, og heller fylle på med en frukt mellom måltidene

2: Koret starter opp igjen - første øving i kveld

3: Begynne å innarbeide fysisk aktivitet i tillegg til hverdagsaktiviteten. F.eks 10-20 min styrkeøvelser, dans eller bevegelighet hjemme (og våger jeg meg en tur på treningssenteret er det bare en bonus)

 

Hvordan ser uka ut for deg/dere? Noe spesielt på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag :)/>/>

 

Uka som gikk var ikke så verst matmessig, trodde jeg. Men når vekta i dag viste 900 g OPP, vet jeg ikke helt... må nok ta "hardere" midler i bruk, ja! Så nå er jeg innstilt på å registrere det jeg spiser her inne, og startet i dag.

 

Tror jeg bør ha en ganske mager start om det skal monne - 900 g ned på de to første ukene hjelper ikke akkurat på motivasjonen, kjenner jeg. Spesielt ikke når den siste buksa jeg klarte å presse meg inn i, nå ikke lenger kan brukes. Trenger ikke flere nederlag nå :o/>/> Jeg prøver meg på meny 1, dvs 1300-1400 ckal/dag.

 

Det ble minimalt med fysisk aktivitet i uka som gikk; jeg klarte ikke å følge opp intensjonen. men en skitur ble det faktisk, i knallvær på lørdag. Bare 8 km, men temmelig seig stigning mye av turen, så jeg er fornøyd med det. Ikke minst er jeg fornøyd med at jeg ikke hadde vondt i hoftene når jeg gikk, og heller ikke har fått det etterpå. Dette var en ganske spennende test på nettop det, faktisk. Så da vet jeg at det er nok en ting jeg kan gjøre igjen, som jeg ikke hadde sjans til i fjor, pga smerter.

 

Hvordan går det med dere andre? Er det fortsatt framgang å spore? Jeg krysser fingrene for det :)/>/>

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Her slenger det i vei..... Som så mange ganger før er jeg supermotivert i 2 uker for deretter å kollapse en uke eller to :( Resultatet er totalt sett stand by ...... Nå har jeg atter en gang tatt meg selv i nakken og startet kampen mot målet. Men på lørdag er det ny 3-retters middag med treningsgjengen. Det gleder jeg meg veldig til, men den dagen kommer det til å bli ALT for mye av både mat og drikke...... Så denne uka er motivasjonen å se best mulig ut på lørdag, så er det ny start på mandag -IGJEN :blink:

 

Ellers så er barna friske, været er bra - men jeg er lei vinter...... Mannen min og jeg er inne i en tøff periode oss i mellom, så humøret er ikke alltid på topp :( . Men jeg satser på at ting går seg til etterhvert.... Det er uansett ikke noe problem å få dagene til å gå. Jobb, trening, lekser, matlaging, husarbeid og utbredt taxivirksomhet fyller dagene :huh:

 

Så jeg kjenner meg godt igjen i intensjoner som går i vasken. Men vi klarer å ta oss inn igjen, så det er fremdeles HÅP B) Jeg krysser fingrene for at lysere tider og dermed forhåpentligvis mer energi hjelper oss videre mot målet ;) . Stå på videre Vivaebella. Lykke til med registreringen. Jeg tror på deg !!!

 

Ønsker deg en super dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panki, da er vi fler i samme båt, som vanlig hadde jeg nær sagt :P Livet byr på fler motbakker enn "bred landevei" for tida, ja. For min del vet jeg godt at maten ikke kan løse utfordringene, og at jeg fyller på med slik trøst nettopp fordi jegikke klarer å finne trøst og støtte som duger andre steder. Nå mener jeg ikke at søtsakene heller duger som trøst, men de er iallfall lette å få tak i og avviser meg aldri.

 

Etter tre uker med null godteri har jeg gått OPP enda en drøy kilo, så nå i dag viste vekta 79,9 kg. Da er det nesten så man må trekke konklusjonen at det er lurt å begynne å spise godteri daglig igjen... :angry:

 

Jeg har lagt inn mine data på nytt for å beregne riktig GR-meny, og har som ventet endt på meny 1, med 1300 ckal pr dag. Jeg vet godt at det i seg selv ikke er noe stort problem for meg å "klare meg" på såpass lite kalorier.

 

Mitt problem er at jeg ikke klarer å finne noe som kan hjelpe meg å håndtere følelsene som følger med alle utfordringene. Maktesløsheten, sorgen, selvforakten, utmatelsen, sinnet, tiltaksløsheten - og den dårlige selvfølelsen som sniker seg på og vokser, som resultat av alt dette.

 

Likevel - jeg gjør et nytt framstøt for å redde meg selv fra undergangen, for å si det en smule dramatisk :D For jeg må jo bare beholde troen på at jeg kn klare å gjøre endringer, selv om jeg egentlig er i ferd med å miste håpet.

 

Pokker til greier, altså. Ikke mye muntrasjonsråd igjen i meg, beklager det til dere som evt leser... Nå skal jeg registrere maten jeg har spist hittil ii dag, og legge en matplan for helga og kommenede uke. Og i løpet av hver eneste dag SKAL jeg få til 30 minutters fysisk aktivitet, om det så bare blir forsiktige rusleturer i snegletempo. Fordi jeg fortjener det! Jeg sier det, men føler det ikke. Det jeg føler er at jeg aldri kommer til å nå målet om å nå trivselsvekta og bli der.

 

Ikke lett å visualisere målet når jeg har så mange års erfaring med jo-jo-vekt. Likevel prøver jeg å holde fast på tanken om at selv om det er mye i tilveærelsen jeg alene ikke kan ta ansvar for, eller å endre, kan jeg velge å gjøre alt jeg kan for å ta vare på meg selv. Så får troen på at jeg kan klare det store målet bygges opp gjennom å nå de små målene først.

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag :)

Forrige uke ble avsluttet med stil, vil jeg si. Fine trimturer både lørdag og søndag, og et kosthold så tett opp til det ideelle at jeg er stolt av meg selv :P Vekta viste 78,8 i dag, så da går det riktig vei igjen.

 

Kjenner at det er mer krevende å innarbeide nye vaner nå som jeg har lagt til flere faktorer, og har begynt å jobbe 20 %. Men jeg gir meg slett ikke, og kjenner at jeg er i ferd med å sny fokuset i en veldig positiv og konstruktiv retning. Hurra!

 

Denne uka er det vinterferie her hvor jeg bor, og det betyr en ting mindre å "slite" med siden min kjære tenåring dermed ikke skal opp og avgårde på skolen :)

 

Her er mine fokuspunkter - dvs ting jeg vil gjøre daglig:

 

1. Følge GR-meny 1

 

2. Ta omega 3

 

3. Meditere 10-30 min

 

4. Trimme tilsvarende minst 1 TP

 

5. drikke 10 glass vann

 

Hva gjør dere for å holde fokus, jenter? Ritualer? Bønner? Bannskap??? Let me know! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fantastisk vær på østlandet i dag, og finfine løyper oppkjørt i Mjøskanten - så i dag slo jeg til med en skitur! Ikke mange som har kjent meg siden barndommen ville trodd det om meg; jeg HAAAATET å gå på ski som barn og ung :P Turen innbragte 3,5 TP, og det er jeg veldig godt fornøyd med. Selv om jeg ennå ikke orker å utsette meg for treningssenteret, er jeg da ganske flink til å legge et grunnlag for å få en positiv opplevelse nåer jeg en vakker dag kommer meg dit B)

 

Muligheten for en skitur i morgen også er absolutt tilstede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig hadde vi -20 grader her, så skituren utgikk i går. Men i dag er det en del mildere igjen, så etter frokost og litt husarbeide har jeg tenkt meg ut. Såpass bestemt er jeg at jeg sitter her i ullundertøy og med pulsklokka på plass allerede :P

 

Håper dere "bare" er travle på en god måte, jenter, og at jeg "ser" dere her inne igjen snart.

 

God helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)

Er absolutt her, men dagene er supertravle ;(. Jeg har jobbehelg, så ikke noe hvile her.... Treningsmengden er på plass, og maten jeg spiser er heller ikke ille. Problemet er alt ekstra som forsvinner i det store svarte hullet :(. Men har stadig intensjoner om å skjerpe meg - så vi får se da vettu ;)))

God helg :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og god mandag :)

 

Godt å "se" deg, Panki - håper du får til det du vil framover. Min første fullførte uke med relativt nøyaktig registrering, og økt trim, har igrunn vært riktig så bra, og det har gitt synlige resultater på vekt og målebånd. 77,2 kg veiet jeg i dag tidlig, og det er hele 1,6 kg ned. Vet jo at det ikke er sannsynligmed like mye nedgang som dette hver uke, men det hadde virkelig gjort seg :P

 

Strålende sol i dag - ny skitur på meg?!? Tror faktisk det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen ble det skitur både på mandag og i dag. Supert å kunne utnytte solfylte formiddager når jeg foreløpig ikke kan jobbe fullt :) Og deilig å få samlet trimpoeng på denne måten. Med mandagens gåtur på til sammen en time til og fra korøving ligger jeg ganske så bra an denne uka. Det trengs, for i går tenkte jeg å slå til på "- 100,- på alle jeans" på Kappahl, men kapitulerte da ikke en gang str 44 var mulig å få på seg. Ingen jeansprøving på meg før den største jeg allerede har i skapet begynner å bli for stor! Håper å nå det målet i løpet av ebn måneds tid...

 

Hva med dere, jenter, hvordan står det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag klarte jeg å sprenge meg inn i den gamle buksa mi - denstørste jeg har. Pewnt er det ikke, men ikke mer ubehagelig enn at det kan passere som en avveksling for de lange skjørtene med strikk i livet, som er min uniform for tida.

 

Strålende sol i dag også, men jeg vet ikke om det blir noen skitur. Hodepinen pleier ikke akkurat å bli bedre av sollys (bruker alltid solbriller ute, men i dag er ikke det nok). Jeg får se om jeg blir bedre i hodet utover dagen. Føler meg rett og slett litt ille til mote for å ikke benytte anledningen til å samle treimpoeng, men det er jo egentlig helt greit å la være også - ukesmålet om 7 TP er jo allerede passert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, logistikkdronninga fiksa biffen så det ble skitur i dag også :lol: Trimpoengene bare triller inn - hurra for det! Og til tross for en sprekk i går (micropop + hasselnøtter + 50 g 70% sjokolade)viste vekta i dag positive tall. Me3n offisiell veiedag er mandag, så jeg skal ikke ta seieren på forskudd... Bare ta helg med riktig god samvittighet ;)

 

God helg til dere som leser også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...