Gå til innhold

En rød tråd


Anbefalte innlegg

Uke 16

 

Mandag 5. mars 2012

 

Vekt: 71,3 kg (- 0,9 kg, totalt - 5,6 kg)

Hals: 33 cm (-0, totalt - 1)

Overarm: 32,5 (-0 totalt -1,)

Bryst: 95 (+2, totalt -1)

Under bryst: 75 (- 1,5, totalt -5)

Midje: 75 (- 1, totalt -6)

Hofter: 98(-1, totalt -4)

rumpe: 105,5 (-0,5 totalt -4,5)

Mage: 95,5 (-0,5 totalt -6)

Lår: 61 (-0, totalt -4)

 

Mandag: vekt 71,3 - - tp - - kcal

 

 

Vekt: 71,3 (-

0,9, totalt

 

Innom her også jeg med gratulasjoner.. HURRA !!

 

Klemmer fra storesøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...flytter innlegget til denne sida, jeg. Så slipper jeg å bla fram og tilbake :P

 

Uke 16

 

Mandag 5. mars 2012

 

Vekt: 71,3 kg (- 0,9 kg, totalt - 5,6 kg)

Hals: 33 cm (-0, totalt - 1)

Overarm: 32,5 (-0 totalt -1,)

Bryst: 95 (+2, totalt -1)

Under bryst: 75 (- 1,5, totalt -5)

Midje: 75 (- 1, totalt -6)

Hofter: 98(-1, totalt -4)

rumpe: 105,5 (-0,5 totalt -4,5)

Mage: 95,5 (-0,5 totalt -6)

Lår: 61 (-0, totalt -4)

 

Mandag: vekt 71,3 - - 3 tp (Boogie woogie og styrke) - - 1534 kcal

 

Tirsdag: vekt ?? - - 2,7 tp (zumba) - - 1324 kcal

 

Onsdag: vekt 71 - - 0 tp - - 1249 kcal

 

Torsdag: vekt 70,7 - - 2,5 tp (dansemix og styrke) - - 1400 kcal

 

Fredag: vekt 70,6 - - 0 tp - - 1239 kcal

 

Lørdag: vekt: 70,3 - - 4,5 tp (styrke + div dans) - - 1808 kcal

 

Søndag: vekt: 70,7 - - 0 tp - - 1453 kcal

 

Totalt 12,7 tp

Gjennomsnittsinntak pr dag 1430 kcal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk & takk for gratulasjoner, Storesøster :) Måtte jeg bare ikke havne i brødkurven denne uka... bakte nemlig nyyyydelig brød før jeg dro på trening i kveld, og tok meg selvsagt noen velfortjente skiver etterpå. Bare veldig fort gjort at kaloriene hoper seg opp på denne måten - spiser jo mye mer enn jeg skal når brødet er så deilig og ferskt... Det er ikke like ferskt i morgen, så kanskje det hjelper ;) Pleier å spise havregrøt av 40 g Bjørn havregrøt med kruskakli, men akkurat nå er jeg tom for det, så det blir vel fort et par skiver til frokost... også lettvint til lunsj, da gitt B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et par tre dager med fantastisk god form ("bare" smerter, ikke utmattelse), spørs det om det nå har snudd igjen. Hodepinen kom i går i løpet av dagen, og det er akkurat som at den borer et hull i energitanken slik at energien bare siver ut, uten at jeg får brukt den. Sykmeldingsdag i dag, og jeg benyttet den til å prøve å sove vekk hodepinen. Det funka ikke, men i det minste sparte jeg kalorier siden jeg sov forbi frokosten og første måltid ble lunsj :lol: I morgen er vi bedt i middagsselskap, til en som kan mistenkes å ha dessert å by på, så det er veldig kjekt å ligge greit an kalorimessig B) Nå tar jeg en liten bytur med DIGRE solbriller - sola er strålende og våren i anmarsj, og det skal nytes selv om det gjør fysisk vondt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treninga i går, lørdag, var kjempemorsom, og brant bra med kalorier. Det ble 12,7 tp denne uka. Ikke stort sammenligna med andre jeg vet om (ja, Panki, det er deg jeg har i tankene...he he!) men jeg håper det holder til målbar nedgang selv om snittinntaket har vært 130 mer pr dag i snitt enn det jeg iflg meny 1 skal ha. Har uansett følt meg i bedre form enn pålenge det meste av uka, så alt i alt er jeg fornøyd med livet og egen innsats :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treninga i går, lørdag, var kjempemorsom, og brant bra med kalorier. Det ble 12,7 tp denne uka. Ikke stort sammenligna med andre jeg vet om (ja, Panki, det er deg jeg har i tankene...he he!) men jeg håper det holder til målbar nedgang selv om snittinntaket har vært 130 mer pr dag i snitt enn det jeg iflg meny 1 skal ha. Har uansett følt meg i bedre form enn pålenge det meste av uka, så alt i alt er jeg fornøyd med livet og egen innsats :)

 

Så bra med 12,7 TP vivaebella :) Godt å høre du er fornøyd med livet :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 17

 

Mandag 12. mars 2012

 

Vekt: 70,5 kg (- 0,8 kg, totalt - 6,4 kg)

Hals: 33 cm (-0, totalt - 1)

Overarm: 32 (-0,5 totalt -1,5)

Bryst: 94 (-1, totalt -2)

Under bryst: 77 (- 0,5, totalt -5,5)

Midje: 74 (- 1, totalt -7)

Hofter: 97(-1, totalt -5)

rumpe: 105 (-0,5 totalt -5)

Mage: 95,5 (-0 totalt -6)

Lår: 60,5 (-0,5 totalt -4,5)

 

Mandag: 70,5 kg - - 2,9 tp (Boogiewoogie og styrke) - - 1216 kcal

 

Tirsdag: 70,7 kg - - 4,3 tp (Zumba + styrke) - - 1357 kcal

 

Onsdag: 70,9 kg - - 0 tp - - 1385 kcal

 

Torsdag: 70,8 kg - - 2,7 tp (yoga, dansemix, styrke)- - 1215 kcal

 

Fredag: 70,4 kg - - 0 tp - - 2192 kcal

 

Lørdag: 70,4 kg - - 0 tp - - 1419

 

Søndag: 70,7 kg - - 0 tp - - 1307 kcal

 

Totalt 9,9 tp

Daglig inntak i snitt: 1441 kcal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulsklokka forteller om høy forbrenning på trening, og antall tp blir iallfall ikke dårligere enn vanlig (7-8 tp) - MEN vekta vil liksom ikke være med på "nedturen" mot 70 kg :angry: Kan hende kroppen holder på vann etter ganske hard styrketrening to dager på rad - men i går hadde jeg helt treningsfri, så det burde jo ha gått seg til nå. I kveld er det dansemix og styrke, og kanskje yoga først... men så blir det antagelig helt treningsfri både fredag, lørdag og søndag. Jeg synes det er overkommelige utfordringer når det gjelder mat/spising, og har ikke hatt noen "uhell" i så måte på lange tider. Da mener jeg "uhell" av typen "oj, der puttet jeg visst en kjeks i munnen når jeg passerte bordet på spiserommet". Sånt var jeg igrunn ferdig med lenge før jul, men så ble det litt vanskelig igjen rett etter jul, siden jula i seg selv naturlig medførte litt mye mer godtespising enn vanlig. Nå for tida er det ganske greit å overholde regelen om en lørdag i uka, og da enten i form av godteri eller dessert. Kaloriinntaket var litt høyere enn planlagt forrige uke, men jeg gikk ned likevel. Litt irriterende at det går feil vei på vekta da. MEN jeg vet jo at dette kan gå andre veien igjen i løpet av få døgn, så jeg har IKKE tenkt å trøstespise pga dette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka bestemte jeg meg for at jeg skulle spise smågodt i helga, og det er herved gjort. Intet mindre enn 330 g løsvektgodteri, som alene utgjorde mesteparten av dagsbehovet for kalorier... men jeg har jo spist andre ting i løpet av dagen - bare sunne og små måltider, så jeg satser på at systemet skal klare å takle sukkersjokket likevel. Og så blir det ikke mer søtmat denne helga. PROMISE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært ei fin helg med et veldig givende kurs, og matinntak under kontroll. Likevel er dagsgjennomsnittet også denne uka 140 kcal mer enn jeg iflg. meny 1 skal ha... Kan ikke si at jeg ser fram til veiing og måling i morgen, nei. Forbedringspotensiale finnes dog - særlig på grønnsaksfronten! Om å gjøre å fylle på med 5 om dagen, så ender jeg kanskje med et inntak som er riktigere + bedre balanse i vitaminer og mineraler og det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yohoooooo det er mandag!!!!

 

Du er superflink Vivaebella!!! 140 kcal for mye pr dag er for mye, men samtidig ingen sprekk. Tør ikke regne på snitt kaloriene mine engang.... Helgene er rene marerittet :angry:. Og motivasjonen for å være flink da er ikke eksisterende..... Jeg er "tjukk" på mandag og slank på fredag hver uke :blink:. Skulle ønske jeg kunne finne litt standhaftighet fra fredag til søndag også.... Har gått opp og ned de samme kiloene siden midten av desember....

 

Det positive er at jeg har fokus fra mandag til fredag kl 17..... Treningsvilje og iver er på topp, og formen er super ;). Har i allefall ikke gått på noen sprekk i den forstand at jeg har ødelagt det jeg jobbet med fra august til desember :P. Så jeg jobber videre med matfokus og leter febrilsk etter helgemotivasjonen!!!

 

Nå er det straks ut i skogen og løpe med mine nye treningsvenner B).

Ha en strålende uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandags rapport fra storesøster :(

 

Uff og uff.. På søndag ble det en TOTAL sprekk med sjokolade.. MASSE sjokolade..

Jeg fikk nok en gang erfare at triste følelser blir til negative " synd på meg selv" tanker og da var det gjort...

 

Så jeg velger å ikke veie meg i dag, har gått ned 2 kilo på 2 uker og vil ikke demotivere meg selv..

Så jeg holder fast på det positive, legger helga bak meg og tenker at nå er det en ny uke med nye muligheter :)

 

Viveabella: er spent på dine resultater og Panki: lykke til med å finne helgemotivasjonen, du må ta med deg at du gjør en knall bra jobb midt i uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 18

 

Mandag 20. mars 2012

 

Vekt: 70,5 kg (- 0 kg, totalt - 6,4 kg)

Hals: 33 cm (-0, totalt - 1)

Overarm: 32 (-0, totalt -1,5)

Bryst: 94 (-0, totalt -2)

Under bryst: 77 (- 0, totalt -5,5)

Midje: 74 (-0, totalt -7)

Hofter: 97(-0, totalt -5)

rumpe: 105 (-0, totalt -5)

Mage: 95,5 (-0, totalt -6)

Lår: 60,5 (-0, totalt -4,5)

 

Mandag: vekt 70,5 - - 3 tp (boogie woogie og styrke) - - 1406 kcal

 

Tirsdag: vekt 70,5 - - 2,8 tp (zumba) - - 1274 kcal

 

Onsdag: vekt 70,4 - - 0 tp - - 1464 kcal

 

Torsdag: vekt 70,8 - - 2,5 tp (Dansemix + styrke) - - 951 kcal

 

Fredag: vekt 71,3 - - 0 tp - - 1191 kcal

 

Lørdag: vekt 70,1 - - 2,8 tp (zumba) - - 1626 kcal

 

Søndag: Vekt ?? - - 1 tp (gåtur) - - 1112 kcal

 

Oppsummering:

12,1 tp

1289 kcal/dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yohoooooo det er mandag!!!!

 

Du er superflink Vivaebella!!! 140 kcal for mye pr dag er for mye, men samtidig ingen sprekk. Tør ikke regne på snitt kaloriene mine engang.... Helgene er rene marerittet :angry:. Og motivasjonen for å være flink da er ikke eksisterende..... Jeg er "tjukk" på mandag og slank på fredag hver uke :blink:. Skulle ønske jeg kunne finne litt standhaftighet fra fredag til søndag også.... Har gått opp og ned de samme kiloene siden midten av desember....

 

Det positive er at jeg har fokus fra mandag til fredag kl 17..... Treningsvilje og iver er på topp, og formen er super ;). Har i allefall ikke gått på noen sprekk i den forstand at jeg har ødelagt det jeg jobbet med fra august til desember :P. Så jeg jobber videre med matfokus og leter febrilsk etter helgemotivasjonen!!!

 

Nå er det straks ut i skogen og løpe med mine nye treningsvenner B).

Ha en strålende uke!!!

Wow, løpetur i skogen er jo fantastisk! Er fortsatt "allergisk" mot jogging (kjenner det begynner å klø på ryggen og koke i topplokket bare ved tanken :P ) så jeg er mektig imponert! Helger kommer jo alltid til å være helger, med en kollektiv innstilling i samfunnet til at da skal man kose seg, og kos er ofte synonymt med kaloririk mat og drikke... så MODERASJON er vel egentlig den eneste mulige og nogenlunde tilfredsstillende løsningen her. Jeg synes det har blitt litt bedre de siste to mnd for min del, men er veeeeldig svak for både fredags- og lørdagskos... og MÅ få til inntak på max 1300 pr dag man-fre hvis jegskal ha noe ekstra lør og søn. Men helt lett er det ikke, nei. I dag har jeg planen klar for alle måltider, så det er jo en start. Verken vekt eller målebånd viste noe som helst krymp i dag, og jeg vil jo så gjerne videre, så jeg får tenke på holdningen min når jeg startet i november og skrev om hvorfor den røde tråden min er nettopp rød:

 

"Rødt = kjærlighet, lidenskap og varme!

Rødt = varsel, fare og sinne...

 

Jeg VARSLER meg selv om at jeg står i FARE for å utvikle et stort SINNE mot meg selv. Dette vil jeg bøte på med KJÆRLIGHET til meg selv og min helse, med LIDENSKAP for å leve fullt og helt, og med VARME tanker til og om meg selv i denne prosessen jeg har satt igang."

 

Greit med en påminnelse fra meg til meg og alle andre som trenger det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandags rapport fra storesøster :(

 

Uff og uff.. På søndag ble det en TOTAL sprekk med sjokolade.. MASSE sjokolade..

Jeg fikk nok en gang erfare at triste følelser blir til negative " synd på meg selv" tanker og da var det gjort...

 

Så jeg velger å ikke veie meg i dag, har gått ned 2 kilo på 2 uker og vil ikke demotivere meg selv..

Så jeg holder fast på det positive, legger helga bak meg og tenker at nå er det en ny uke med nye muligheter :)

 

Viveabella: er spent på dine resultater og Panki: lykke til med å finne helgemotivasjonen, du må ta med deg at du gjør en knall bra jobb midt i uka :)

Mat og følelser har veldig lett for å gå opp i en ikke særlig gunstig enhet, ja... du har imidlertid allerede reist deg opp og fortsatt videre i riktig retning, og DET er det som teller :) Jeg er sikker på at det i seg selv lagrer seg som et lite bevis på at du er på lag med deg selv, slik at det kanskje neste gang blir lettere å ikke oversette vonde følelser til trøstespising. Og for en seier det blir, når du med lette/tunge/sinte/triste/lykkelige steg langer ut på en "avledningstur" i stedet for å dykke ned i chipsposen, godteriskåla eller matfatet. INGEN vits å prøve å fortrenge følelser, eller skamme seg over dem - tvert i mot: få dem ut tydelig og klart, slik at DU SELV vet hva du føler og hvorfor, og på en måte som er konstruktiv for DEG og din vei videre. F.eks ved en hurtigmarsj opp på nærmeste topp, eller rundt i nabolaget så sørpa skvetter :D 2 kilo på 2 uker er jo fenomenalt, og uansett om du ikke hadde hatt denne helgesprekken, kan det jo hende at nedgangen ikke går like radig de neste to ukene. Selv om dette skjer, må vi ikke gi oss!!! Selv har jeg gått ned nøyaktig 0 gram og 0 mm den siste uka, og jeg innrømmer glatt at det gjør meg en smule frustrert. Vet at jeg har ligget litt høyt i kaloriinntak, men jeg har jo også trent litt ekstra, så jeg må si jeg hadde håpet på noen gram iallfall. Jeg må bare ta de riktige valgene fra time til time de neste dagene, sørge for å ta vare på meg selv og ikke kaste bort energi på anger og selvbebreidelser. Da vet jeg at jeg også kan håndtere andre vanskelige følelser bedre. Du er flink som tenker som du gjør - grip de nye mulighetene og nyt stegene på veien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keep up the good work, ja... vet ikke om jeg kan si det er det jeg gjorde i går - det ble ei skive mer enn planlgat til kveldsmat i går... Lagde ostesmørbrød til oss alle, nøye oppveid rasjon til meg. Og så orket ikke gubben å spise opp den siste skiva si, og dattera hadde allerede spist sine tre - og vips, hadde jeg spist den selv. I dag har det gått greit alt ii alt, jeg ender iallfall såvidt under 1300 kcal, og trente hardt både i går og i dag, så kanskje det går greit likevel. Ønsker jo snart å merke utslag på vekt og målebånd igjen B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går gærne veien med kaloriinntaket - føles ikke bra akkurat nå, for jeg har jo vært så sulten og følt at jeg har spist så lite... det som fikk regnestykket til å ikke gå opp var middagen - det var ikke et alternativ å ikke spise seg mett da, for å si det sånn. En altfor krevende dag på jobb igjen. Mengden jeg spiste var ikke så stor til middag heller, men kaloriinnholdet i den paien, DET var stort. En planlagt nødløsning når den ble kjøpt inn - med tanke nettopp på at det blir noen ekstra krevende dager innimellom, hvor kreftene ikke strekker både til å jobbe og lage middag. Dette er helt reelt, altså. Jeg har vært under utredning for mine mystiske plager noen mnd, og legene har funnet ut en del om hva det IKKE er (og det er jeg glad for, så klart). De er forøvrig enige om at NOE er det, siden jeg har det som jeg har det. Konklusjonen er atter en gang at jeg må prioritere meg selv høyere, noe som innebærer å sørge for nok "hviletid" til at de lar seg gjøre å planlegge løsninger for slike ekstra krevende dager - lettvinte løsninger som samtidig går overens med helse, sunnhet og vektnedgang. Jada! Eg berre gjer det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper legene finner ut av hva som plager deg viveabella. Det er jo såå slitsomt å slite med helsa..

For det vet jeg mye om.. men er heldigvis frisk NÅ :)

 

Ellers går det bra med antall kalorier i uka her, ligger på ca 1300. MEN så var det denne treninga da... sukk.. Det har kun blitt noen gå turer på kveldstid, men satser på puls step i morgen :)

 

Ha en flott torsdag :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper legene finner ut av hva som plager deg viveabella. Det er jo såå slitsomt å slite med helsa..

For det vet jeg mye om.. men er heldigvis frisk NÅ :)

 

Ellers går det bra med antall kalorier i uka her, ligger på ca 1300. MEN så var det denne treninga da... sukk.. Det har kun blitt noen gå turer på kveldstid, men satser på puls step i morgen :)

 

Ha en flott torsdag :)

 

Klem

Takk for det, Storesøster :) Jeg har følt meg ganske bra et par uker nå, og treninga fungerer utmerket, så jeg er igrunn fornøyd (men har tenkt å fortsette, altså - hviler ikke på laurbærene ;) ). Denne uka har det sålangt vært noen svingninger i både vekt og kaloriinntak - men snittet disse fire dagene er iallfall innafor "lovlig" inntak, nemlig 1275 kcal/dag. Kveldens treningsøkt var fin - dansemix og styrke - og på lørdag planlegger jeg zumba. Da ender jeg i såfall med 4 gode økter denne uka, og det er et nivå jeg rett og slett er ganske kry for :D

 

Håper dagen din var bra, og at fredagen blir SUPER! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 19

 

Mandag 26. mars 2012

 

Vekt: 70,3 kg (- 0,2 kg, totalt - 6,6 kg)

Hals: 33 cm (-0, totalt - 1)

Overarm: 32 (-0, totalt -1,5)

Bryst: 93 (-1, totalt -3)

Under bryst: 76,5 (- 0,5 totalt -6)

Midje: 74 (-0, totalt -7)

Hofter: 96,5(-0,5 totalt -5,5)

rumpe: 105 (-0, totalt -5)

Mage: 95 (-0,5 totalt -6,5)

Lår: 60 (-0,5 totalt -5)

 

Mandag: 70,3 kg - - 2,6 tp (Boogie woogie + styrke) - - 1241 kcal

 

Tirsdag: ?? kg - - 2,6 tp (Zumba) - - 1529 kcal

 

Onsdag: 69,8 kg :D - - 0 tp - - 1361 kcal

 

Torsdag: 69,8 kg - - 2,4 tp (Dansemix + styrke) - - 1543 kcal

 

Fredag: 69,9 kg - - 0 tp - - 1351 kcal

 

Lørdag: 69,3 kg - - 3,2 tp - - 1862 kcal

 

Søndag: 69,2 kg - - 0 tp - - 1118 kcal

 

10,8 tp totalt

1429 kcal/dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 19

 

Mandag 26. mars 2012

 

Vekt: 70,3 kg (- 0,2 kg, totalt - 6,6 kg)

Hals: 33 cm (-0, totalt - 1)

Overarm: 32 (-0, totalt -1,5)

Bryst: 93 (-1, totalt -3)

Under bryst: 76,5 (- 0,5 totalt -6)

Midje: 74 (-0, totalt -7)

Hofter: 96,5(-0,5 totalt -5,5)

rumpe: 105 (-0, totalt -5)

Mage: 95 (-0,5 totalt -6,5)

Lår: 60 (-0,5 totalt -5)

 

Mandag: 70,3 kg - - 2,6 tp (Boogie woogie + styrke) - - 1241 kcal

Grattis med nedgang viveabella :)

Dette går rett vei !!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag :D

 

Gikk på vekta i morres etter 2 uker, og vekta viste 76 kilo :D

( det vil si minus 1 kilo på 2 uker )

 

Jeg er superfornøyd, har nå gått ned 8 kilo !!

Og har 4 kilo igjenn til målet mitt. Deilig tanke..

 

Har begynt å få kommentarer fra venner og familie, og kjenner at jeg er mer fornøyd med kroppen min enn på lenge !!

 

Klemmer fra ei superhappy storesøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer selv, Storesøster - så HERLIG!!! Kun 4 kg igjen til målet er en seier i seg selv :) Har du et mål mht cm (livvidde/hoftevidde/buksestr etc) også? Det har jeg, og jeg er foreløpig usikker på om målvekta mi skal være 60 kg, eller om musklene har formet kroppen slik at det er OK med en vekt på f.eks 62 kg. Enn så lenge er det bare å jobbe på - nedgang på 0 g forrige uke og kun 200 g denne uka er litt i treigeste laget, altså. Minimale utslag på målebåndet også, så det er rett og slett fettet som er skikkelig gjenstridig :angry: Jeg skal sjekke om kaloriinntaket fortsatt er riktig - vet jo at det stopper opp om man spiser for lite også, og jeg har jo gått ned over 6,5 kg og trener mer nå enn til å begynne med.

 

Jepp, etter ny beregning bør jeg spise 1387 kcal pr dag. Det er 800 kcal mindre enn mitt dagsforbruk, når jeg har 10 tp/uke - og det har jeg jo for det meste. Jeg prøver dermed å få til et dagssnitt på ca 1400 kcal denne uka, så får man se om det gir noe utslag. I følge GR bør man ligge 500-800 kcal under sitt dagsforbruk (medregnet tp), så sånn sett burde jeg jo ha en del å gå på her. Spennede, og litt skummelt - jeg vil jo for all del unngå å gå OPP igjen B)

Endret av Vivaebella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flotte resultater Vivaebella og Storesøster!!! Selvom du for øyeblikket ikke går så mye ned i vekt Vivaebella så er du standhaftig og klarer deg uten utskeielser, det er jo "dritbra"!!! Jeg holder som vanlig koken i uka, men forrige helg var en eneste stor utskeielse fra ende til annen....

Nå jobber jeg med å finne en strategi som jeg kan følge i påsken. Vi skal være på hytta fra lørdag - mandag etter påske, dvs 10 dager i strekk på et sted hvor jeg erfaringsmessig mister alle hemninger i godteriveien :angry:. I tillegg blir det jo betydelig mindre trening.... Ingen god kombinasjon :blink:.

Treningsmessig holder jeg koken som vanlig :P. Kjenner at kroppen er sliten i dag etter ei knallhard økt i går kveld, men det er bare å komme igang, så ordner det seg som regel ;). For på formiddagen i dag er det "date" med jentene på senteret fra kl 9-12 med 3 timer a` 45 min ren GLEDE!!!!!

 

Så stå på videre flinkiser!!! Jeg slenger snart innom igjen :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...