Gå til innhold

En rød tråd


Anbefalte innlegg

Takk for det, Storesøster :) Den planlagte og kjempemorsomme treninga i kveld måtte vike for en fysisk nedtur pga helsetilstanden. I morgen har jeg muligheten igjen - og hvis samvittigheten tillater det, tar jeg ei ekstra økt da. Dårlig samvittighet for å trene er nok et kjent fenomen for flere enn meg. I mitt tilfelle, akkurat nå, handler det om at jeg skal være borte i to uker i strekk på jobb i utlandet fra tiiiiidlig onsdag morgen, og siden dattera mi er på farten i kveld, blir morgen kvelden den siste vi har sammen på ei stund. Og den samme dattera er ikke særlig fornøyd med at mor skal være borte, så det er om å gjøre å forebygge vranglåsing av tenåring B)

 

Ellers må jeg jo si at totalsituasjonen for helsa har vært bra i en drøy måned nå, så jeg må jo bare lære meg å håndtere at jeg ikke kan kommandere kroppen til å samarbeide. Men at jeg faktisk må utføre i praksis min fine teori om å gjøre TILPASNINGER til realitetene når det gjelder helsa. Tanken var at det skulle være lettere å takl slike nedturer som i dag når jeg tross alt trener regelmessig og gjør mitt beste for å holde meg i form. Tåle også grånyansene, ikke bare se dette i svart eller hvitt... så krysser jeg fingrene for bedre form i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag:73,2 kg - - 0 tp - - 1307 kcal

 

Tirsdag:73,3 kg - - 0 tp - - 1421 kcal

 

Onsdag (reisedag): 73,7 - - 0 tp - - 1610 kcal

 

Torsdag: vekt ?? - - 0 tp - - 1212 kcal

 

Fredag: vekt ?? - - 3 tp (zumba) - - 1311 kcal

 

Lørdag: vekt ?? - - 3,5 tp (zumba + gåtur) - - 1824 kcal

 

Søndag: vekt ?? - - 1,8 tp (gåtur) - - 1208 kcal

 

Oppsummering: Med utmattelse ved ukestart, reisedag midt i uka og nye omgivelser, lange arbeidsdager og maaaasse inntrykk hele veien, er jeg igrunn ganske fornøyd med innsatsen både treningsmessig og matmessig. Håper å få til flere økter neste uke.

 

Totalt 8,3 tp og gjennomsnittlig 1413 kcal pr dag er respektabelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en dag... start hos fastlege, deretter full fres på jobb for å få unna det som hadde deadline før Liverpoolavreise samt raske med ting som må være med i bagasjen - deretter bensinfylling og samtale på mobilen med prosjektarrangør SAMTIDIG, og så 45 min kjøring til nevrolog/sykehus og div prøver, så 45 min hjem - innom butikk for de siste tingene til middagen + bagasjen - laget og spiste middag og sovnet tvert! Våknet nøyaktig kl 18, når treninga begynte B) Vel, vel. Middagshvilen var jo helt påkrevd for å kunne gjennomføre siste innspurt på Liverpool-pakkinga. Litt av hvert å tenke gjennom når man skal være borte og jobbe to uker i strekk. Ikke har jeg oversikt over dress code heller, så mulig de kommer til å se på meg som en klovn :D Har med treningssko for både inne- og utebruk og ca 1/3 av klærne er treningsklær, så jeg føler meg jo ganske godt forberedt mht å berre gjere det mens jeg er der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er jeg i min strøkne, lille apartment i Liverpool :lol: Gårsdagen var reisedag, og startet kl 04. Skulle ikke opp før 05, men de firbente i heimen sørget for at jeg ble en early riser! Så den store utfordringen ble å holde seg i skinnet når det gjaldt mat/kioskvarer, siden det var det eneste tilgjengelige store deler av dagen. Jeg merket tydelig at kroppen VIRKELIG hadde trengt å sove/hvile, og da det ikke var mulig, kommer forsøk på kompensasjon i form av oksehunger/søtsug. Alt i alt er jeg fornøyd; det hele endte på litt over 1600 kcal og NULL søtsaker/snacks til tross for alle muligheter under veis til nettopp det :)

 

Jeg var i et møte på min midlertidige arbeidsplass etter at jeg hadde fått installert meg i leiligheten, og så på butikken for å sikre meg noe bra mat til oppholdet. Regner jo met at jeg vil bli temmelig lei av å spise medbragt havregrøt med kruskakli til alle måltider i 2 uker :D Har dessuten ikke fått tak i salt ennå,så dagen frokost smakte temmelig vassent. Orket ikke å gå på butikken igjen i kveld - aaaaltfor lang dag på jobb, så jeg var superfornøyd med at jeg hamstret litt frossenmiddager fra Weight watchers i går B)

 

Min fine plan om å trene i kveld røk ganske motstandsløst når jeg skjønte at jeg kom til å jobbe til kl 18 og hadde holdt på siden kl 9. Kanskje ikke sååååå lenge, men med tanke på at jeg EGENTLIG skulle jobbet 50 % hvis jeg hadde vært hjemme, er det vel greit at jeg ikke prøver å være superwoman første dagen her. Og så har jeg sett at det er en del morgentimer på treninga her borte, så det kan jo bli en løsning.

 

Konklusjon: So far, so good, vil jeg si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det ble zumba i dag tidlig - ganske artig og veldig bra trening selv om det ikke var så mye latinorytmer å høre. Prøver meg igjen i morgen formiddag - satser på at noen ikke dukker opp da også, slik at det blir ei luke for meg. Dagen har vært veldig givende på jobb - tror jammen jeg føler meg fornøyd med meg selv og mitt bidrag også :) Super følelse!

 

Litt fantasiløs meny har jeg her, og den blir neppe bedre av at jeg ikke klarer å finne igjen den stoooore Tescoen jeg handlet på første dagen :D Er på et greit nivå kalorimessig - disse ferdigmiddagene fra Weight watchers som jeg fant i frysedisken er geniale! Skulle gjerne hatt noen flere av dem framover. Ergo: Må sjekke kartet litt nøyere B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen bra at ikke alle Liverpooldamer er morgenfugler på lørdager - for det ble en ledig plass til meg på zumbaen i dag også, siden et par av de andre ikke dukket opp :D

 

I morgen tenkte jeg at trimmen skulle bli en laaaang og fin tur i skikkelig rusletusletempo¨, for å bli litt bedre kjent her. Virrer jo rundt her i de samme gatene som ei huggern høne, så jeg trenger både å få orientert meg skikkelig, og å finne steder som er fine gåturruter. Nå har jeg heldigvis skjønt hvor Tesco er, så i dag skal jeg fylle opp igjen lagrene av sunn og god mat :) Skal handle hudpleieprodukter også - det er jo mye billigere her og grei kurs på valutaen, så det blir jo et kupp! Etter zumbaen i dag var jeg innom Sport Direct - alltid billig der, og jeg fikk med meg 1 Nike sports BH med regulerbare stropper, 2 Lonsdale-BHer - den ene i 1 str mindre enn den jeg bruker nå, som sklir opp over puppene :o og en i enda 1 str mindre til neste vektmilepæl. Er bare målet under bysten som blir mindre, da.... satser på at cup-størrelsen blir nogenlunde den samme også når resten av kroppen har krympet en smule :P Kjøpte også et par halvhansker til strikktreninga hjemme - får jo gnagsår mellom tommelen og pekefingeren av det. Strammer srikken så veldig, da vet du.. :lol: Dette utstyrsgildet kostet meg mindre enn £51, dvs ca 464 kr! Det er jeg storfornøyd med, rett og slett.

 

Skal prøve å finne noe kalorifattig kosemat på butikken i dag - er jo lørdag, og den kommer som kjent bare en dag i uka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag kveld... jeg er trøtt som en dupp, til tross for at jeg sov til halv tolv. Tydelig at energinivået ikke er som det skal - men jeg kamuflerer det effektivt når jeg er på jobb, tror jeg. Skal prøve å få kortere dager neste uke, har jeg tenkt.

 

Oppsummering av uka: Med utmattelse ved ukestart, reisedag midt i uka og nye omgivelser, lange arbeidsdager og maaaasse inntrykk hele veien, samt snakke/høre engelsk hele tida, er jeg igrunn ganske fornøyd med innsatsen både treningsmessig og matmessig. Håper å få til flere økter neste uke. Styrketrening har det blitt null av, så der er det forbedringspotensiale ;) Kan jo ta litt styrke her hjemme i leiligheten om det skulle knipe, men motivasjonen til det er visst ikke helt tilstede. Får se om det byr seg noen muligheter i løpet av ukas timeplan på treningssenteret.

 

Totalt 8,3 tp og gjennomsnittlig 1413 kcal pr dag er respektabelt... I morgen skulle jeg veid meg, men har ikke vekt tilgjengelig. Målebåndet får tale sitt meget konkrete språk - har en ganske grei følelse mht det. Buksa har iallfall ikke blitt trangere de siste dagene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UKE 13

 

13.02.12: resultater fra vekt og målebånd:

Vekt: ??

Hals: 33 cm (-0, totalt - 1)

Overarm: 33 (-0,5 totalt -1)

Bryst: 94 (-0, totalt -2)

Under bryst: 77 (-1, totalt -3)

Midje: 77 (-1, totalt -4)

Hofter:100(-0, totalt -2)

rumpe: 106 (-1, totalt -4)

Mage: 97,5 (-0, totalt -5,5)

Lår: 61 (-0, totalt -4)

 

 

Målebåndet viser en viss krymp siden sist, det er deilig! Det rare er at det føles som mer enn bare litt, men målebåndet lyver jo ikke. Uansett sitter buksene mer behagelig nå :)

 

Mandag: vekt ?? - - 0 tp - - 1194 kcal

 

Tirsdag: vekt ?? - - 0 tp - - 1325 kcal

 

Onsdag: vekt ?? - - 2,7 tp (ellipse, styrke, mølle) - - 1218 kcal

 

Torsdag: vekt ?? - - 0 tp - - 1307 kcal

 

Fredag: vekt ?? - - 2,6 tp (zumba) 1207 kcal

 

Lørdag: vekt ?? - - 2,9 tp (zumba + 8 etg trapp!) 1585 ckal

 

Søndag: vekt ?? - - 0 tp - - ca 1000 kcal

 

Gjennomsnittelig inntak pr dag: 1262

Trimpoeng: 8,2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en lang og innholdsrik arbeidsdag er over - endelig, får jeg si, for jeg er jo helt knocked out! Godt å være i fred og ro her i leiligheten nå...

 

Valentines day er ganske store greier her i UK, men jeg later som ingenting og koser meg aldeles alene - dog med msn-kantakt med familien.

 

I kveld skal jeg legge meg litt tidligere for jeg MÅ få trent i morgen tidlig. Vanskelig å komme seg hjem fra jobb før 17.30, og så skal det jo spises middag, så da er det igrunn ganske urealistisk å tro at jeg skal klare trening etter det. Og jeg må jo sanke tp, må vite :P Null hittil denne uka, så det vil jeg gjøre noe med snarest!

 

Siden jeg er nabo med Jamie Olivers italienske restaurant, driver jeg og pønsker ut en bra dag å spise der. Fredag og lørdag kveld er uaktuelt, tror jeg - blir liksom litt vel påfallende å sitte mutters alene på en sånn "ut med partneren"-kveld. Har ikke noe problemmed å være alene, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var neeeeesten så jeg la meg til å sove igjen når klokka ringte i dag - stuptrøtt og sliten. Men - jeg hadde jo bestemt meg for zumbatime! Rett før jeg var framme kom jeg på at det var onsdag, og da begynner timen enda 15 min før, dvs 07.15. Siden jeg uansett var på beina, OG hadde sikret meg med iPod i tilfelle det var full klasse, gjennomførte jeg en times meget bra trening, om jeg så må si det selv :D 20 min ellipsemaskin, 20 min styrke med vekter og 20 min mølle (rask gange i oppovrbakke funker fint på mølle) ga 2,7 tp. Det føltes godt - og kom godt med, for også denne dagen ble mer enn lang nok og slitsom nok på jobb. 10-17.30 er jo egentlig kort dag her, og normal hjemme - men siden vi har jobbet med barn og funksjonshemmede fra 10.30-16, og ryddet, vasket og forberedte morgendagen fram til kl. 17, føltes det som mer enn jeg kunne klare. Men jeg klarte det likevel :) Avsluttet det hele med storhandel på Tesco, så da ble det sushi til middag, gitt B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en travel dag på jobb, fra 9-18 og så er det "hjemmekontor etterpå. Men i morgen - DA blir det en finfin dag! Strater med zumba 07.30 og skal deretter lage vafler (riktignok i stekepanne) og lefse med gravelaks og sennepssaus som jeg skal ha med på jobb. Vaflene serveres selvsagt med brunost - og alle får Kvikklunsj og Freia sjokoladehjerter :D Har med en halvflaske akevitt også, men regner vel ikke med at så mange drikker - tror de fleste skal jobbe litt til etter den presentasjonen jeg skal ha kl 16. Mye jobb med å lage presentasjonen på engelsk, men moro skal det bli! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lærer stadig noe nytt om meg selv - blant annet har jeg nå lært at jeg er en ekte optimist og at jeg i det store og hele er en positiv person! Ja, faktisk er jeg optimist på grensen av det naive av og til - særlig når det gjelder tid/energi. Det blir alltid mer å gjøre enn antatt, og stort sett tar det lenger tid også. MEN jeg vil mye heller være tidsoptimist enn å bekymre meg på forhånd for hvordan alt skal gå :) Det ble jobbing til langt på natt torsdag kveld, og jeg var oppe kl. 06.45 dagen etter for å få med meg zumbatimen kl. 07.30. Deretter var det jobbe,jobbe,jobbe på pc´en for å bli ferdig med presentasjonen samtidig som jeg stekte vafler (eller, lapper ble det jo egentlig, siden jeg ikke har vaffeljern :D ) og smurte lefsebusser og holdt på. Jeg rakk det akkurat! Hurra for meg! Etterpå var det to ganske korte møter, så nok en gang var jeg ferdig på jobb sent på ettermiddagen - kl. 18.45. Hodepinen kom ved lunsjtider, så fredagskvelden ble meget rolig, nesten ikke pålogga nettet en gang. Og i helga burde jeg egentlig fått gjort en god del jobbrelaterte ting, men jeg skal nøye meg med LITT - i allefall prøve... Og så skal jeg kose meg med en KVIKKLUNSJ!!! Ble igjen litt etter presentasjonen i går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhh... en ganske fortreffelig søndag, sammen med min engelske vennine som jeg ikke har sett på snart 25 år! Og vi spiste på Jamies italienske... siden jeg ikke rakk annet enn et par latte før middag endte jeg på rekordlavt kaloriinntak til tross for den italienske, oljerike maten - vi spiste litt forskjellige småretter + dessert. Skal bli interessant å måle seg igjen i morgen - og igrunn veldig spennende å se hva vekta viser neste mandag :) Er ganske optimistisk med tanke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 14

 

20.02.12: resultater fra målebånd:

Vekt: ??

Hals: 33 cm (-0, totalt - 1)

Overarm: 32,5 (-0,5 totalt -1,)

Bryst: 92 (-2, totalt -4)

Under bryst: 75 (-2, totalt -5)

Midje: 75,5 (-1,5 totalt -5,5)

Hofter: 99(-1, totalt -3)

rumpe: 106 (-0, totalt -4)

Mage: 96 (-1,5 totalt -5,5)

Lår: 61 (-0, totalt -4)

 

Ah... en gledelig start på uka med krymping både her og der :D Brystmålet trenger egentlig ikke å krympe noe særlig, da... men i dag hadde jeg på en ganske stram sportsbh når jeg tok mål - skulle jo straks på zumba, må vite - så mulig puppene rett og slett var i en skvis :P

 

Mandag: vekt: ?? - - 3 tp (zumba) - - 1244 kcal

 

Tirsdag: vekt ?? - - 2,6 tp (mølle + styrke) - - 1230 kcal

 

Onsdag: vekt: ?? - - 0 tp - - 2065 (hjemreisedag)

 

Torsdag: vekt: ?? - - 0 tp - - 1472 kcal

 

Fradag: vekt: ?? - - 0 tp - - 601 kcal

 

Lørdag: vekt: 71,4 - - 0 tp - - 2094 kcal

 

Søndag: vekt: ?? - - 1.8 tp (gåtur) - - 1493 kcal

 

Gjennomsnittelig inntak pr dag: 1457 kcal og totalt 7,4 tp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flotte mål-resultater Vivaebella :). Er utrolig imponert over din disiplin i utlendighet!!! Det blir veldig spennende å se hva vekta viser når du endelig treffer den igjen ;).

Det høres faktisk deilig ut å være helt sin egen herre og ikke måtte tenke på andre enn seg selv...."drømmer....." Men her er det vinterferie med 3 barn i heimen som forventer allverdens oppvarting av mor.... Men i dag har jeg tenkt å snike meg ut en times tid nå på formiddagen så jeg får danset litt Zzzzumba!!!

Jeg har jobbet 5 av de siste 6 nettene så det var utrolig deilig å sove en natt igjen :P. Helgen har vært "så der", absolutt ikke helt katastrofe, men det ble både vafler, boller og bursdagskake.... Tror vekta er stabil som den har vært de siste ukene, men har en følelse at målene er noe mindre. Har ikke målt meg på 2 eller 3 uker så det blir spennende å se. Har egentlig veiedag på onsdag, men da jobber jeg tidlig så mulig jeg utsetter det til torsdag :) .

 

Ha en flott dag alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhhhh.... hjemme igjen! :lol: Veeeeldig godt, og ganske snålt også. Det meste av utpakkinga er gjort og kaloriinntaket er telt opp. Reisedager er utfordrende saker, og jeg slo til med en "lille lørdag"-sjokolade for å feire hjemkomsten på Gardermoen, så jeg endte på godt over 2000 kcal i dag. Har sikkert svidd av noen kcal også - mye gåing, bæring og løfting - men vekta kommer sikkert ikke til å vise det helt store utslage av de to "flinkisukene" mine, for kroppen pleier å både holde på vann og ellers generelt bli litt i ulage av flytur etc.

 

Panki - takk for godord :) Og du har så rett, så rett; jeg har hatt full frihet og smult farvann i det siste. Det er om å gjøre å bruke litt tid og mental energi på omstillingen til "hjemmefronten" igjen - og det SKAL jeg klare, altså B)

 

I morgen tidlig er det ny legetime - 100 % jobb er 100 % uaktuelt kjenner jeg :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undersøkelse på sykehuset i dag tidlig - hjemme kl 11 og sov til 18.30.... dermed ikke det store kaloriinntaket i dag :lol: Rakk litt havregrøt før jeg dro, og all-bran med yogjurt til kvelds samt en banan og et eple. Pålegg om å holde meg i ro uten fysiske anstrengelser i 48 timer utelikker den planlagte zumbaen i morgen - og i kombinasjomn med anbefaling om å drikke mest mulig cola og kaffe er det jo rene komedien for en som prøver å endre livsstilen til det BEDRE :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27.02.12: resultater fra målebånd:

Vekt: 72,2 kg (totalt - 4,7 kg)

Hals: 33 cm (-0, totalt - 1)

Overarm: 32,5 (-0 totalt -1,)

Bryst: 93 (+1, totalt -3)

Under bryst: 76,5 (+ 1,5, totalt -3,5)

Midje: 76 (+ 0,5 totalt -5)

Hofter: 99(-0, totalt -3)

rumpe: 106 (-0, totalt -4)

Mage: 96 (-0 totalt -5,5)

Lår: 61 (-0, totalt -4)

 

Brystmålet varierer med hvilken BH jeg har på - det bekymrer meg egentlig ikke så mye. Men at vekta viste nesten en kg mindre et par dager før offisiell veiing er irriterende, ja... mat og helse har bydd på mye større utfordringer i uka som gikk, en de to foregående. Jeg fikk jo et par dagers treningsforbud på sykehuset, men når influensaen fra Liverpool også med ett blusset kraftig opp, ble det hakket for mye, synes jeg. Hjemme fra jobb i dag også, med dundrende hodepine og ellers de vanlige smertene i kroppen. Min datters brownie ble fortært i store biter i går - det gjør neppe saken bedre :P Satser på bedre tider snart...

 

Gjennomsnittelig inntak pr dag forrige uke: 1457 kcal og totalt 7,4 tp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UKE 15

 

Mandag: 72,2 kg - - 0 tp - - 1444 kcal

 

Tirsdag: ?? kg - - 0 tp - - 1382 kcal

 

Onsdag: ?? kg - - 0 tp - - 1386 kcal

 

Torsdag: ?? kg - - 2,4 tp (dansemix + styrke) - - 1275 kcal

 

Fredag: vekt: 71,8 - - 0 tp - - 1300 kcal

 

Lørdag: vekt: 71,2 - - 2,8 tp (aerobic og styrke) - - 2319 kcal

 

Søndag: vekt: 71,4 - - 2,7 tp - - 1355 kcal

 

Gjennomsnittelig dagsinntak: 1494.

Totalt 7,9 tp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Vivaebella :)

 

Grattis med at du har gått ned 4,7 kilo totalt, håper du nyter følelsen og for mer skal det jo blir B)

 

Uff, så trasig med influensa, jeg håper du fort blir frisk igjen. Sender deg en masse " bli frisk" tanker

 

Og du, takk for ditt innspill ang fokus.. Den trengte jeg !!

 

Klemmer fra storesøster

 

Takk for det, Storesøster :) Mye bedre i dag - var på jobb og det gikk greit sånn influensamessig - MEN så vanskelig å holde orden på hodet! Dvs tilpasse arbeidsmengden etter sykmeldingsgraden... er også veldig glad for at du tok fokusinnspillet mitt i beste mening - det kan jo bli litt mye "jeg vet best"...og det er alltid så mye enklere å minne andre om hvordan de skal holde fokus, enn å klare det selv :D Jeg VET at fokus på helse og balanse mellom arbeid/hvile/trening/kosthold er det eneste som kan bringe meg til målet mitt også. Så når jeg i dag endte med en ferdigpizza til middag etter den mildt sagt krevende arbeidsdagen, må jeg bare berømme meg selv for at jeg faktisk IKKE falt for fristelsen til å spise en til til kveldsmat... Snittinntaket denne uka er dermed allerede godt over det jeg "skal" ha, men det kunne vært mye, mye verre. Kjente virkelig at mat = rus/bedøvelse i dag, og jeg er superstolt for at jeg ikke lar "mye vil ha mer"-stemmen få siste ordet. I morgen tror jeg at jeg er klar for trening igjen også - HURRA! :D Fokus, pokus filiokus B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster, takk for gode ord :)

 

Søndag kveld, og snart ny uke - med veiedag i morgen! Denne uka har kaloriinntaket blitt enda litt høyere i snitt enn det som var meninga... Skjønner jo at jeg må ligge UNDER 1300 på hverdagene hvis jeg skal kunne ha litt ekstra inntak på lørdager og fortsatt ende på 1300 i snitt... Uansett, jeg er fornøyd med at det ikke ble verre :P Har jo vært ennå sykere enn "vanlig" denne uka, så det kunne fort blitt mer trøstespising enn som så - og jeg klarta å få til 2 solide treningsøkter + en fin gåtur i nydelig vårvær i dag, og endte på 7,9 tp TIL TROSS for at jeg var syk helt til tirsdag. Synes jeg er flink, jeg :D Og vekta har vist nedgang i løpet av uka, så nå krysser jeg fingrene for morgendagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 16

 

Mandag 5. mars 2012

 

Vekt: 71,3 kg (- 0,9 kg, totalt - 5,6 kg)

Hals: 33 cm (-0, totalt - 1)

Overarm: 32,5 (-0 totalt -1,)

Bryst: 95 (+2, totalt -1)

Under bryst: 75 (- 1,5, totalt -5)

Midje: 75 (- 1, totalt -6)

Hofter: 98(-1, totalt -4)

rumpe: 105,5 (-0,5 totalt -4,5)

Mage: 95,5 (-0,5 totalt -6)

Lår: 61 (-0, totalt -4)

 

Mandag: vekt 71,3 - - tp - - kcal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...