Gå til innhold

Mia tar grep - igjen


Anbefalte innlegg

Jaha - da var det fredag - og ukeslutt :D

 

Hadde en "urolig" dag sånn matmessig i går. Gikk noenlunde bra helt til kvelden. Da fikk jeg utrolig lyst på nøtter - og satte til livs 50 gram hasselnøtter. Masse kalorier i 50 gram hasselnøtter dere :P

Og et par skjeer med is ble det også. Fortærende og irriterende - for den isen kunne jeg godt unnvært - hadde ikke spesielt lyst på heller - men allikevel spiste jeg den. Det er sånn uforståelig i ettertid - men noe jeg må gripe tak i og bearbeide :(

 

I dag skal vi rydde bort jula - og så blir det god mat og vin sammen med min kjære. Men jeg skal holde meg langt unna nøtter og dessert - kors på halsen ;)

 

Skal bli godt med helg. Travelt på jobb nå i disse årsavslutningstider. Blir full fres neste uke også - sannsynlig overtid. Får planlegge litt sunn overtidsmat - og sette opp tid for trening. Planlegging er alfa og omega for meg - må vite hva jeg har å forholde meg til.

 

Ha en fortreffelig fredag damer - ukas beste dag spør du meg :D

 

Klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ei helg i utskeielsens tegn viste vekta en oppgang på 0,1 kg - og det er ikke vektas feil for å si det sånn :o

 

Nå gjelder det å sette fokus. Spist er spist - men jeg nekter å ha dårlig samvittighet - den har jeg kvitta meg med :P

Hadde jo ei fortreffelig helg da - men kunne godt klart meg med litt mindre av både det ene og det andre :rolleyes:

 

Og det er jo ikke akkurat kjekt å komme på vekta hos min søte kursleder å ha gått opp. Så mitt mål til neste mandag er full fokus på inntak og trening.

Trente spinning i går - skal ut på trimtur i dag.

 

Var i bursdagsselskap i går - det gikk forholdsvis greit. Hadde et ørlite kakestykke - og maaasse kaffe :)

Dagen i dag blir uten de stor utfordringene matmessig - tror jeg.

 

Vel - sånn er nå livet. Det byr på både medgang og motgang - nedgang og oppgang. Men vi satser helst på medgang og nedgang damer.

 

Lykketilklem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en riktig så sunn dag i går. Følte jeg klarte å ta grep for å snu den negative trenden jeg var på vei inn i :)

 

Ble server deilig kyllingwok da jeg kom hjem fra jobb. Du verden som det hjelper med litt god oppvartning når en er sliten og har hodet fult av tall :P

 

Og etterpå en laaang trimtur - i silregn. Men friskt var det for å si det sånn. Og etter en varm dusj var alt såre vel ;)

 

Status for dagen - godkjent :D

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var det fredag - og ukeslutt :)

 

Har vært en travel uke - eller uker - på jobb. Men nå begynner talla å falle på plass. Lønns-og trekkoppgavene blir kjørt i dag - og jeg kan puste lettet ut. Gikk bra i år også ;)

 

Koselig middagsbesøk av eldste barnebarn før dagens trimtur. Kom ikke tørrskodd fra den i går heller - men man pakker seg godt inn i flees, regntøy og gode sko - og da kan det bare regne :D Godt var det iallefall....

 

Regner ikke med at helga fører til de store utskeielsene - bare hjemmekos for oss to :P Har et par bøker som ligger og bare venter på å bli åpnet - og med et glass rødvin og to blir fredagskvelden optimal :D

 

Håper alle klarer å motså de største fristelsene. Men skulle vi nå ramle ned i dypet så karrer vi oss opp igjen - og starte med friskt mot.

 

Dagens lille:

"Du kommer til å gjøre mye dumt, men gjør det med begeistring!"

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagen ble så avslappende som vi ønsket ;)

 

Ble møtt med levendelys, fyr i peisen, avkjølt hvitvin og ferske reker da jeg kon hjem fra jobb. Ikke verste måten å avslutte arbeidsuka på det nei :P

 

Var flink og klarte å holde inntaket på både mat og drikke sånn noenlunde innenfor et akseptabelt nivå.

 

I dag har jeg vært på besøk hos min søte mamma. Vi var på vår lille cafe og drakk kaffe og spiste vafler. Var vel ikke helt optimal lunsj da - men av og til får vi tråkke utenfor den slagne landevei. Gjelder "bare" å ta seg inn igjen - så går det så bra så ;)

 

Nå står trimturen for døra - og så blir det middag med deilig biff og et glass rødvin og to. Jajamensann - man kan nyte selvom man skal ned i vekt :)

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det veiedag i går - og med en nedgang på 1,6 kg er jeg storfornøyd med egeninnsatsen :D

Ikke like fornøyd med midjemålet - kun ned 0,5 cm. Men det minker iallefall.

Vekt nå: 86,2

Midjemål nå: 92,0

 

Mandagens resultater :)

Totalt antall kcal: 1359 - skal ligge rundt 1500, men godkjent ;)

Inntak av vann: 2,0 liter - og det er bra til meg å være!!

Spinning: 2,3 trimpoeng

Skritt: 5496

 

Aktiv spinning var et smart trekk hos meg. Nå gleder jeg meg til mandag og kurs - og det trodde jeg ikke i min villeste fantasi jeg kom til å uttale :lol: Men vi har det rett og slett gøy - knallhard økt - men utrolig givende. Og vi er alle i samme båt - ingen superspinnere på dette kurset nei. Vi formelig ramler av sykkelen alle mann etter endt økt.

 

Så mandagen får i aller høysete grad godkjent karakter. Nå står tirsdagens utfordringer for døra. Skal i jenteklubb i kveld - men føler meg godt forberedt til å møte de utfordringene. Tar en rask trimtur i forkant ;)

 

Lykke til med tirsdagens små og store utfordringer jenter :)

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig koselig kveld i går. Kjekke jenter - og masse å oppdatere hverandre om. Har ikke vært samlet siden slutten av november - så her måtte innføres taletid :D

 

Gikk fint med mat og inntak også. Ble servert den deilig skalldyrspai, etterfulgt av en lekker kake. Ble et lite stykke pai og masse salat på meg + et ørlite kakestykke.

Føltes ikke som noe "offer" i det hele tatt.

Og jeg hadde tatt en rask trimtur på 1 time og 15 minutter i forkant - jajamensann, her går det unna ;) Litt skryt av seg selv er lov!!

 

I dag har jeg fri - fra jobb :P

Litt ekstra arbeid i heimen hører med - men også litt luksus i kvardagen.

Skal på fotpleie og nye litt egenbehandling. Dette er en luksus jeg unner meg sånn ca hver sjette uke. Ubetalelig egentlig - velvære i høysete :lol:

 

Litt oppsummering:

Totalt inntak: 1404 kcal

Vann: 2,0 liter

Trimtur: 2,9 trimpoeng

Skritt: 13711

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ei hektisk uke på meg og det måtte streng prioritering til for å få alt vel i havn ;) Men klarte det denne gangen også!

 

Etter jobb i dag skal det veies og spinnes - og nye gardiner skal opp på kjøkken. Akkurat for øyeblikket henger det røde gardinger der - heldigvis uten julemotiv da - men ganske så julerøde ;)

Vel - blir endring i glaset i dag :)

 

Var inne og så på resultater for uka som var - og den får godkjent.

Gjennomsnittlig inntak 1599 kcal. Litt over estimert - men ikke mer enn jeg er komfortabel med.

15,0 trimpoeng - svært fornøyd med egeninnsatsen der

67448 skritt - hadde håpet på 70000. Så der har vi iallefall et forbedringspotensiale. Satser friskt denne uka :lol:

 

Så dermed var jeg igang med ei ny uke. Med nye muligheter og nye valg. Måtte de bli sunne og gjennomtenkte :D

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det ble 0,9 kg ned - strålende ;)

Nå veier jeg 85,3 - og har 3,8 kg igjen til BMI overvekt. I henhold til en kalkulator her på nett kommer jeg dit i midten av mars dersom jeg klarer en halv kilo i uka :D

 

Ble nok ikke noen nye gardiner opp i går gitt.

Brukte kvelden til å surfte på nett og lete etter utleiebolig i Spania. Vi planlegger å ta med hele familien på tur - og trenger derfor litt plass.Må ha hus med 5 soverom så vi slipper å bo oppi hverandre.

Største urfordringer er at Spania er et fremmed land for oss - grekofile som vi er. Men det er mye enklere å komme seg til Spania enn Kreta - så da forsøker vi solkysten.

Har sett oss ut noen hus som kan passe. Nå gjenstår å sjekke ut stedene de ligger. Får ta en telefon til ihuga spaniaentusiaster å forhøre oss litt :)

 

Ellers var det spinning i går. Gikk utmerket den også. Har litt problem med et kne - våget derfor ikke ha full belastning. Men det holdt - er iallefall ikke verre i dag.

 

Bedt ut på middag i dag - kjempekoselig.

Hadde planlagt trimtur - men får se når vi kommer oss hjem.

 

Alt vel så langt hos mia :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jahaja - ka ska ein vel sei :huh:

 

Dette har vore ei veka der adle fortsetter og gode intensjonar har falt i grus. Der ein har gitt itte for adle ( iallefall monge) fristelser - der trimminga va et fremmedord - der GR sidene e blitt fortrengte og aldelse ikkje brukt te det dei sko brukas te og der følesen av nederlag e faretruande nærme :(

 

M E N ....... nå e det på tide å bretta opp armane. Nå har eg hatt ein alvorlige prat med meg sjøl - om ka eg egentligt vil og kaffor eg vil ner i vikt og kaffor det e viktigt for meg. Og faktisk så kom eg te at eg e villige te å fortsetta endringane - helsegevinsten e større enn nytelsen :P

 

Så e stille på kurs i kveld - ser sannheten i kvitauga - nullstille - og starta vekå med blanke ark :)

 

Lykka te adle - både dei så streve og dei så føle dei har kontrollen. Me gir oss ikkje!

 

Klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så va det opp 0,3 kg - aldeles ikke uventa. Hadde egentligt frykta det mye verre :)

 

"Planen" for denne uka er ned de hersens 3oo grammå - og ytterligere ned - totalt 1 kg hadde vært optimalt. Det satse eg på :rolleyes:

 

Da gjelder det å visa måtehold i matfatet - og ein utrolige treningsiver :P

Mandagen gikk iallefall bra. Lå litt for lavt kalorimessig - hadde en god spinningøkt på 30 minutter der en ga jernet - og avlutta med "Broen" og en raus og god kopp te. Bra dag :D

 

I kveld er det venninneklubb. Der blir det nok god mat, men det skal går bra. Stadig optimist :)

 

Dette kommer til å gå min veg....

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt dag :D

 

Et aldeles nydelig vintervær - kaldt, ingen vind og S O L :)

 

Laang trimtur etter jobb - 1,5 time i raskt trav ga 3,7 poeng på trimskalaen. Bra jobba synes jeg :)

Litt problem med kneet - men det holdt. Kjente det godt i natt da - men kjennes ikke så ille ut i dag heldigvis.

 

Venninneklubben var trivelig som alltid. God mat - der jeg forsynte meg "med måte". Et ørlite kakestykke fant jeg også rom for. Og endte opp med 1557 kcal. Den godkjenner jeg glatt :P

 

Fridag i dag. Så planen er en lang trimtur nå på formiddag - handletur etter lunsj og feiring av bursdag hos min datter i kveld. Blir matutfordringer der også. Men de takler jeg :P

 

Stå på - ikke glem å nyte nuet da :D

 

Mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilige lørdag ;)

Været er ikke så aller verst egentlig. Kald vind - men man har jo vindtette jakker må vite :P

 

Så planen er en lang tur senere i dag - først er det lunsj og så ettermiddagsjazz. Kan ikke gå glipp av den :D

 

Skal lage meg havregrynsgrøt til lunsj i dag hadde jeg tenkt. Med rosiner og litt eplemos blir det en høydare det ;)

 

Var og invisterte i brodder til joggeskoa tidligere i dag. Var farlig glatt i går kjente jeg - og brekt lårhals står ikke på min ønskeliste nei!! Så nå kan jeg trave i vei...

 

Ellers blir det hjemmekos i kveld. Rolig og fredelig med bare meg - ei stor krus te og ei god bok. Det blir lørdagskvelden sin det tenker jeg.

 

Måtte helga bli til nytelse og rekreasjon :D

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i går - det gikk fint :D

Ned 0,7 kg - så nå viser vekta 84,9. Og da er det bare 3,4 kg igjen til BMI overvekt. Du verden men det skal bli godt å bli kvitt denne fedmekategorien :P

Og midjemålet er under 90 cm - 89,5 for å være nøyaktig. Og stadig synkende. Gledelig i forhold til helsa iallefall!!

 

Går egentlig ganske så bra. Kurs og ei god økt spinning på mandagene - og skikkelige gode trimturer ellers i uka.

Litt dårlig samvittighet for ikke å utføre styrketrening - men håper å komme igang etter hvert med det også.

 

Satt og så på Ingen Grenser - og bestemte meg der og da for å kutte all syting om småvondter og å synes synd på meg selv som ikke kan spise alt jeg kunne tenkt meg :huh:

Fy søren - det pågangsmotet enkelte der viste er det bare å ta av seg hatten for :D Og her sitter jeg og lurer på om jeg gidder å tre på meg treningstøy for en rask trimtur - skammer meg :(

 

Så her trår vi til dere - JUST DO IT

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke - med nye muligheter :)

 

Forrige uke gikk egentlig veldig bra.

 

Gjennomsnittlig kcal lå på 1563 - og jeg oppnådde den nette sum av 6,6 på kostholdsscore. Det godkjenner jeg glatt ;)

Jeg gikk 82552 skritt og fikk 17,6 trimpoeng - og det er superbra. Da var jeg på trimtur nesten hver dag. Mandag er det kurs og spinning - og søndag ble det faktisk ikke tid. Travelt med morsdag :P

 

Og det beste av alt - ned 2,0 kg :D:D

 

Vekta ligger nå på 82,9 kg - og jeg har 1,4 kg igjen til mitt første hovedmål - BMI under 30.

 

Midjemålet viste et tap på 0,5 cm - og ligger nå på 89,0 cm

Går senere der synes jeg - men jeg begynner iallefall å ane en midje inni der et sted :P

 

Har mått investere i et par nye bukser - de gamle faller av. Du verden for en deilig følelse. Skal gjemme en til skrekk og advarsel - de andre "fedmeklærne" går rett i en eller annen innsamlingskasse :)

 

Men det nytter ikke å hvile på laurbæra nei. Bare til å brette opp ermene og ta utfordingene på strak arm.

Blir noen å forholde seg til denne uka også.

Skal i venninneklubb i kveld - skal feire mitt barnebarns 15års dag på onsdag - og på lørdag drar min datter og jeg på bytur med mange innlagte pauser og stor lunsj. Og i dag er det kake på jobb!!!

 

Ikke blir det så mye trim heller. Må iallefall stå over torsdag og fredag - men får satse stor de andre dagene.

Hadde iallefall ei kjempeøkt på spinning i går - ble noen trimpoeng av den ja :P

 

Så vi står på - tar utfordringene etter hvert som de kommer - og bare kjenner på den mestringsfølelsen etterpå når vi har klart å holde oss sånn noenlunde til planen :)

 

Dagens lille:

"Også i livets seilas må man bruke motvind for å komme ser framover!"

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 8 - du verden som disse ukene bare fyker avgårde :huh:

 

Vi har vinterferie på vårt kurs denne uka - så da blir det ingen veiing. Blir spennende å se hva 14dager på egenhånd har forårsaket av opp- og nedturer. Egentlig burde det ikke være noen problem - men det er det jo. Derfor jeg går på kurs med ukentlige veiinger :P

 

Var ikke flink til å notere mat og trening forrige uke - og vet det skled ut. Gjør lett det når jeg lar alt skure å gå.

Og "sluntrer" jeg unna det ene drar det lett andre ting med seg. Som trimmen - så ikke mange trimpoeng heller.

 

Derfor fult fokus denne uka. Spiste sundt og godt i går - trimtur på 1,5 time. Gikk nesten 10 km faktisk. Veldig greit med disse "appene" på mobil da. Fant en treningsapp og den logger antall kilometer - tid - gjennomsnittsfart osv. Inspirerende ;)

 

Så - fokus tilbake. Jeg satser på å nå BMI under 30 innen 5. mars :D

 

Dagens lille:

"Livet er 10% det som hender deg og 90% hvordan du takler det!"

 

Dette takler vi dere :)

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen flotte treningsøkter denne uka.

Ut på tur i regnvær og blest - men du verden så godt allikevel. Hjem til en varm dusj - og kan synke ned i godstolen med verdens beste samvittighet :P

 

Sunn mat og mengder helt etter boka - og det har vært tilstrekkelig.

Men akkurat nå har jeg "lyst på" et eller annet. Heldigvis er ikke tilgangen så stor akkurat her på jobb. Gudene vet hvordan jeg hadde taklet å ha masse mat rundt meg :huh:

 

Vel - akter ikke å falle for fristelsen nå nei. Vet middagen står på bordet når jeg kommer hjem. Og det blir en lang tur i dag også. Har vært sol og fint i dag - men akkurat nå kom regnet tilbake. Så da blir det full mundur med regntøy i dag også ;)

 

Vel - våren kommer vel en gang......

 

Måtte vi klare å holde fristelsene på avstand :blink:

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Mia, Jeg slenger meg på, syns din historie er ganske lik min. For 10 år siden gikk jeg ned 20 kg, men 10 har sneket seg på igjen, og nå er jeg snart ferdig med kurs 1. Har gått ned 5 kg og er fornøyd med det. Fortsetter direkte med kurs 2.

 

Jeg er 66 år og AFP- pensjonist. Så jeg skulle ha god tid. Men tida flyr fra meg. Ville gjerne holde litt igjen.

 

Jeg trener på Spenst 3 ganger i uka, og nå er jeg jammen ute å går en tur nesten hver dag også. Ellers har jeg gått lite site år, har så dårlige knær. Jeg har opperert 3 ganger og det neste er kunstig kne. Enda en grunn til å bli lettere. Jeg veier 85 kg og er 163 cm, så du skjønner at det trengs å redusere vekta.

 

Syns du er så positiv og har så pågangsmot at jeg blir inspirert av å lese deg. Håper å gi litt tilbake etterhvert. Har lest deg en tid nå, men nå gjorde jeg alvor av å svare deg.

 

Du hører fra meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Mia, Jeg slenger meg på, syns din historie er ganske lik min. For 10 år siden gikk jeg ned 20 kg, men 10 har sneket seg på igjen, og nå er jeg snart ferdig med kurs 1. Har gått ned 5 kg og er fornøyd med det. Fortsetter direkte med kurs 2.

 

Jeg er 66 år og AFP- pensjonist. Så jeg skulle ha god tid. Men tida flyr fra meg. Ville gjerne holde litt igjen.

 

Jeg trener på Spenst 3 ganger i uka, og nå er jeg jammen ute å går en tur nesten hver dag også. Ellers har jeg gått lite site år, har så dårlige knær. Jeg har opperert 3 ganger og det neste er kunstig kne. Enda en grunn til å bli lettere. Jeg veier 85 kg og er 163 cm, så du skjønner at det trengs å redusere vekta.

 

Syns du er så positiv og har så pågangsmot at jeg blir inspirert av å lese deg. Håper å gi litt tilbake etterhvert. Har lest deg en tid nå, men nå gjorde jeg alvor av å svare deg.

 

Du hører fra meg igjen.

Så koselig da - så kan vi forsøke å komme oss nedover sammen :)

Godt med input fra andre i samme situasjon - da kan vi holde motet oppe hos hverandre da ;)

 

Ikke godt med disse knærne nei. Kjenner det jeg også - og det er en av grunnene til at vekta må ned hos meg også. Prøve meg på litt jogging jeg - det måtte jeg stoppe med. Kneet holdt ikke gitt - men til raske turer holder det. Og da går jeg da vet du :P

Styrketrening er mitt svake punkt - men har store ambisjoner om å starte sånn litt etter hvert. Er ikke noe glad i treningssentrer - så håper å få til noe hjemme. Har flere treningsvideoer fra GR - det er bare å starte.

 

Og du - vi nyter hvert kilo vi mister. Lurt av oss å fortsette på kurs tror jeg. Helsegevinsten er stor om vi klarer å komme oss litt nedover - og det driver meg. Og må jo innrømme at det er mye kjekkere å handle klær med en litt mindre kropp ;)

 

Vi står på du - satser friskt gjennom helga - og ser målet blinke i det fjerne :D

 

klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen!

I dag har jeg vært på 30 min. styrketrening, verdens flotteste instruktør, bare å se på han er jo vært oppmøte. Du skulle nesten vært der så hadde du skjønt hva jeg mente. Kanskje du fikk lyst til å gå på trenings-senter også! Neida, jeg er ikke guttegæren, men noen er jammen verd å kikke litt på.

10 varmegrader her i dag, og snøen smelter så det synes fra time til time. Hentet sykkelen opp fra kjelleren og syklet til byen. Jeg føler meg veldig sporty for tiden.

Mitt beste tips for tiden er KÅL. Jeg koker og river og lager stuing og blander det i alt. Tror det er slankende. Og så er det lett å fylle grønsak-kvoten med det. Fint for fordøyelsen er det også, får virkelig fart på sakene. Coleslaw står i oppskriftheft sammen med seibiff. Veldig godt!

 

Denne helgen er vi bare hjemme, det er godt. Da blir det lettere å kontrolere matinntaket.

 

Dette kurset har alt gått greit for meg, men jeg vet jo at det kommer dager som ikke er det.

 

Ha en god helg

 

Klem Sarri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen ;)

Går greit med deg Sarri?

 

Min helg har vært deilig og avslappende - og litt i overkant kalorimessig :P

Litt selskapelighet - kaker i massevis. Ingen unnskyldning for overspising - men klarte ikke å holde meg til planen. Litt sur på meg selv for det da :angry:

Var på besøk hos gode venner lørdag - ble servert en aldeles nydelig stenovnsbakt pizza - og rødvin. Masse salat også heldigvis - det berget meg fra å ta et ekstra stykke. Og så spaserte vi hjem - en tur på rundt 45 minutter i en aldeles nydelig og stjerneklar kveld :)

 

Kaffebesøk hos en gammel tante på søndag - ble servert vafler. Spiste litt - men var struktrert med inntaket.

Kom hjem og gikk amok i konfektskåla - at det går an - voksne dama :blink:

 

Har over 20 trimpoeng denne uka - det er mye mer enn jeg pleier å klare. Så nå er jeg spent på veiing i kveld ;)

 

 

Kanskje jeg skulle sjekke ut instruktørene på trenignssenteret gitt. De jeg har sett til nå er ikke noe spesielt å hvile øynene på altså :D Men jeg forstår hva du mener Sarri!!

 

Vi satser for fult. Skal komme tilbake å rapportere resultat i morgen.

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen!

Høres ganske vanskelig ut denne helga di. Jeg har hatt en veldig lett helg både matmessig og ut på tur, men jeg går ikke ned!! :angry::angry: Heller litt opp. Vet jo at det måtte komme, men alt har gått så greit dette kurset. Men jeg har gått ned 7 cm rundt livet, får bare trøste meg til det.

 

Glad jeg har deg å beklage meg til, det hjelper det. Det er litt tåke både ute og inne her i dag.

 

Hadde forresten en lang tur i går med datter og 2 barnebarn som sprudlet og sprang rundt som yre foler. :) Sola skinte og rene påskestemningen ute ved havgapet.

 

Nå er det ny uke og nye muligheter. Skal ha laks til middag, da får jeg et hjerte. Blir ganske barnslig av dette her.

 

Siste kursdag til onsdag. Håper det er litt ned til da hvertfall.

 

Vi tastes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var siste veiing på dette kurset tatt. Kan ikke si jeg var særlig fornøyd med resultatet nei :angry:

 

Ned 0,7 kg på 14 dager - hva skal man si :huh:

Og jeg som virkelig har stått på denne uka. Vel skled det ut uka før - men ikke så mye.

Vel - nyttet ikke å henge med nebbet. Her må hard lut til :P

Og jeg har jo gått ned over 11 kg på 2 kurs :D

 

Litt fakta:

Ned 0,7 kg - vekt nå 82,2 kg. Det vil si 0,7 kg til BMI under 30!!

Midjemål ned 0,5 cm - og viser nå 88,5 cm. Har faktisk tapt 9,0 cm rundt livet siden jeg startet :)

 

Gjennomsnittlig kcal lå på 1621 - og med et kostholdsscore 5,7

Klarte 21,4 trimpoeng - og gikk 84716 skritt. Det er jeg virkelig fornøyd med :D

Derfor jeg var sånn mellomførnøyd med vektresultatet!!

 

Men nå er det ny uke. Og jeg skal klare meg 14 dager på egenhånd. Vi reiser på fjellet søndag - så da mister jeg første kurskveld på neste kurs. Satser på at det går bra jeg da ;)

 

Så du ser Sarri - vi sliter vist begge to med å gå ned for tida. Men vi gir ikke opp nei - det må jo løsne tilslutt. Får grave fram staheten - og så lysner det vet du :P

 

Nå må jeg jobbe videre :)

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var ditt kurs ferdig da. 11kg på to kurs er vel bra! Det skl du være fornøyd med. Og midjemål ned bra også. :D

 

Jeg kan ikke la være å veie meg hver morgen. Men det er jo veldig dumt, vekt ned betyr veldig godt humør og opp betyr ganske motløs. Men altså ingen forandring denne siste uka. Min siste dag er i morgen, så da kommer dommen min.

 

Du får resultat i morgen kveld.

 

Tror jeg vet noe jeg har gjort feil de siste dagene. Har nok for store og sjelden måltider, selv om kalori-inntaket er greit. Det blir min oppgave i morgen... i går hadde jeg kosthold-score på 9,2 ? Rare greier det der. :blink:

 

Jeg er nå på en vekt jeg har hatt lenge 85,5 kg. Det har vært vanskelig å komme under dette i sikkert et par år. Så det er nok der jeg er nå.

 

Rapport kommer i morgen, ha det bra så lenge!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...