Gå til innhold
mia52

Mia tar grep - igjen

Anbefalte innlegg

Liker så godt din humor :rolleyes::):)

Mandager er bra og i morgen har vi en ny!!

Kom hjem fra Tenerife for et par timer siden. Har ikke snakket med vekta enda...

Leit med skuldra di da, ting går ikke så lett over av seg selv når man ikke er 17 lenger..

Jeg har gjort noe uhørt, jeg har meldt meg på Extravagansa.. vet ikke helt hva det er, men de driver med det på trenings-senteret mitt. Nå måtte jeg gjøre noe annet enn GR. Vet ikke helt om jeg kan skrive det her, men jeg våger. Det begynte forige uke mens jeg var på Tenerife, så jeg vet ingen ting enda, men noe nytt må til. Finner ikke noe inspirasjon til å gjøre en innsats lenger. Syns du jeg har sviktet???

Da vi ankom Tenerife forige søndag, var det nærmest orkan. Og mandag gikk vi tur med gjensnørte anorakker, og før vi kom oss tilbake til hotellet var vi våte til skinnet. Men det ble bare bedre og bedre for hver dag. Badet i sjøen og slappet av i sola. Du skulle vært på tur med mine venninner, de spiser ikke. Jeg kan umulig ha lagt på meg denne gangen. Men de drikker vin.. :lol:

Godt å ha deg tilbake Mia, har savna deg. Kanskje du må finne på noe nytt du også. Hvis vi ikke kan skrive om det her, så finnes det jo andre måter. Det er jo ikke så mange andre som trøster oss likevel..

Klem fra Sari :unsure:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen hjem Sarri :D/>

Ferie er ferie - men godt det ble bedre vær utover. Vi reiser for å få litt sol også B)/>

Høres spennende ut med den extravagansaen du. Og jeg må nok si meg litt ening med deg - finner ikke helt den store inspirasjoene jeg heller lenger. Men jammen kan vi benytte disse sidene for det - trur eg iallefall - målet er jo å få av de hersens kiloene som stadig sniker seg innpå.

Tror det er mange her inne som bruker andre metoder enn GR :P/>

Så da håper jeg på en tilbakemelding når du har fått det nye opplegget ditt.

Ellers er skuldra blitt bedre - men ikke helt bra. Så jeg tror jeg moter meg opp til den MR'en jeg. Best å få sjekka det ut skikkelig.

Etter ei koselig helg var det på tide å ta fram vekta - det var ikke så koselig :mellow:/> Hadde faktisk gått opp 3 hekto - og det hadde jeg slett ikke forventa. Ikke noen god start på uka for å si det mildt. Men har fått snakket meg selv til rette - og håper jeg har nok mot og mannskap til en snuoperasjon.

Så her trengs masse oppbakking ser du ;)/>

Spent hvordan det går med vekta di. Tenkt - du har kanskje gått ned på ferieturen Sarri. Da blir jeg imponert da :D/>

Må kanskje skaffe meg sånne venninner jeg også. Mine er like glad i mat som meg - og vi lar oss lett lede inn i fristelsen når vi ute på bytur :P/>

Nei - nå er det slutt på deppinga. Her bretter vi opp ermene - handler sunne ingredienser og nyter våre tilmålte kalorier.

Godt å ha deg med på turen - trenger trøst og oppmuntring og et ørlite spark bak sånn innimellom.

Snakkes du

Klem fra mia

Men vin kan være skummelt det da - sånn kalorimassig. Men

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God formiddag Mia.

Jeg er fortsatt i feriemodus, kommer ikke i gang i dag, er liksom litt ør :mellow: Kanskje flyturen sitter igjen enda.

Skal ha møte med dama på Extravagansa i morgen formiddag. Det er jeg spent på :)

Ellers sviver jeg litt rundt, vasker tøy og rydder på plass i langsomt tempo..

Hvordan er det med deg, skal du greie deg på egenhånd eller skal du gå kurs? Kurslederen min har sitt siste kurs nå og henne hadde jeg stor tillit til. Litt derfor også at jeg valgte noe annet.

Tenker du på hvor stor del av livet vi bruker på å være misfornøyd med å se ut som vi gjør og om det er verdt det? Nå gjør vi noe ordentlig og så er vi ferdig med det :D . FOREVER!

DET SKAL VI BRUKE DENNE VÅREN TIL. :):):)

Hvis jeg ikke får til dette nå, så skal jeg godta at jeg er tjukk og så skal jeg ikke tenke noe mer på det. Noen gjør jo det også.

(Dette er jo ikke sant)(Bare ønsketenkning).

2013 er vår nå skal vi gjøre det som er bra for oss :)

Klem Sarri.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også sagt det der med å godta seg som en er uten å mene det. Skulle ønske jeg kunne :mellow:/>

Nei - da gjenstår å nå sitt mål dette året. Skal ikke bli noen sulfide ( det blir jeg ikke allikevel) - men slank nok til å kunne kjøpe de klærne som jeg liker - ikke bare være glad når jeg finner noen som passer.

Så vi satser for fult :D/>

Jeg lurte på kurs - men orker rett og slett ikke bruke tid og penger på det akkurat nå. Og det koster for mye til å bare dilte med synes jeg.

Vi fikk også en ny kursleder på det siste kurset jeg gikk. Og det var ikke det samme - klarte liksom ikke å finne tonen med henne. Kjekk og grei og alt det der - men ikke helt samkjørt med meg.

Men har lyst å vise at dette kan jeg klare. Og så er jo du her da Sarri - så litt aktiv her inne og full av pågangsmot - har tro på dette jeg :)/>

Klem fra meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jenteselskap i går - godt voksne jenter for å være ærlig - men høres så høytidelig ut med dameselskap ;)/>

Med andre ord - vi feiret min venninne som rundet 60.

Siden hun rusler rundt på krykker for tiden ble det en rolig feiring på dagen - men hun "truer" med å komme sterkere tilbake :D/>

Og da - vel; man kan jo tenke seg til at denne mandagen ikke var etter boka for å si det mildt :P/>

Masse mat og ingen trening - og litt dårlig samvittighet.

Blir vel ikke stort bedre i dag. Da er det klubbkveld med jentene - blir litt ekstra da også.

Burde jo gå bra - men er i "ventetilimorgen"-modus for tiden. Farlig tendens - må ut av den snarest.

Og så snør det her! Og snøklokkene som stikker opp overalt - vil ha vår nå.

Jaha - mitt mål for øyeblikket er å komme tilbake på sporet av det sunne livet. Må nok jobbe hardt for det - kommer ikke av seg selv har jeg erfart :rolleyes:/>

Klem fra mia

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen

Uff, disse selskapene som ødelegger for oss. Skulle jo bare vært hyggelig,men det blir jo delt glede av det, når det gir dårlig samvittighet.

Nå er jeg i begynnerfasen med noe helt nytt. Det er vanskelig, men det syns jeg GR var også til jeg kom inn i det.. og nå kan jeg det nesten for godt. Dette nye er stort sett Fedon Lindberg, hvertfall er det det som er nærmest. Jeg har prøvd det, men på egenhånd. Og jeg har gitt opp. Men nå blir det god veiledning tror jeg. Må jo bare gi meg over i kurslederens hender og stole på henne. Hun virket veldig flink. De fleste andre har tatt første uke med pulver til shaker og supper, men hun syntes at jeg skulle bruke mat-metoden, siden jeg ikke er bra (enda).

Glykemisk indeks er ganske uforståelig for meg foreløbig. :mellow:

Men det går vel opp for meg etter hvert. Hovedsaken er : Ikke sukker og hvetemel. Og ikke poteter, ris og pasta. Grønsaker som gror over jorda og bær og nøtter er tillatt. Så er det sammensetning av måltidene som er neste problem. Det heter ikke problem men utfordring. ;)

Fikk også med en CD med mental trening. Den er nok bra for meg. Slapper veldig av med den. Jeg har så mye indre stress pga sykdommen min. Den er nesten blitt psykisk nå tror jeg.

Skal en runde med en personlig trener til uka for å få veiledning i apparatene på treninga. Liker ikke sånne jeg, men jeg får ta med det jeg kan og prøve å være positiv til det også.

Dette ble visst mye på en gang, men jeg kommer tilbake med ny rapport.

Snøvær her også og kalde vinder fra nord. Og jeg som er så klar for våren.. B)

Klem Sarri.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) Fredag igjen!! :)

Jeg gikk ned 1 kg første dagen på den nye maten, ikke til å tro.

Men det har ikke fortsatt da...Hadde vært fint med 1 kg om dagen da hadde alt vært unnagjort på 14 dagers tid. Eia var vi der. :):)

Hvordan går dine dager? Alt i samme tralt? Det er jammen utfordrene med noe nytt, men mannen min er ikke fornøyd med dette. Han kunne ikke tenke seg et liv uten brød og mange poteter, men han spiser jo det. Får håpe han blir mer possitiv etter hvert. Det er jo mye lettere med GR som alle kan spise det samme. Og lettere for meg hvis han var litt mer possitiv til dette.

God Helg! :):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende med nye utfordringer Sarri :)/> Håper du får mannen med på laget etterhvert - iallefall som støttespiller.

Tror jeg holder meg til det kjente og kjære jeg - selvom det er full stillstand her. Og det er ikke dietten sin feil for å si det sånn :D/>

Tror at våren er en vanskelig tid for meg - så samme tendens i fjor. Tok fram gamle notater - og på denne tida i fjor gikk det opp og ned da også. Litt greit å se - så nå håper jeg å kunne møte denne utfordringen.

Ellers går det jo stort sett greit - men altfor lite trening denne uka. Den utfordringen må jeg også jobbe med.

Så vi får fortsette som best vi kan Sarri. Har tro på oss jeg - men kanskje vi stresser for mye med dette? Litt avstressing er nok ikke dumt nei :)/>

Trivelig helg til deg - og alle andre som titter innom :D/>

Klem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle dere her på denne tråden!

Skulle så gjerne klart å ta av mellom 10 til 15 kilo,men det er vanskelig.Har prøvd litt lavkarbo,men gikk opp igjen alt sammen,kjedelig.Har prøvd GR mange ganger før i tiden,og tenkte kanskje det kunne være noe nu.Har kommet inn i en godtekosetid,helt trasig å være der.Klarer ikke å komme meg ut av det suget,men jeg tenkte jeg skulle prøve å bli litt motivert her inne,så da har dere og jeg en jobb å gjøre,hehe.Nu skal jeg en tur til Kiel med min halvsøster på mandag,så da blir det jo litt vanskelig å dra på slanketur,men jeg kan jo bruke disse dagene på å komme meg i slankemodus.Så når jeg kommer hjem igjen skal jeg sette i gang.Håper jeg kan klare å få av meg en del kilo før sommeren kommer.

Da sees vi senere jenter!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God morgen damer ;)/>

Så koselig med nye "venner" da - håper du stikker innom etter Kiel-turen pus52.

Da er du råklar for å starte kampen mot kiloene tenker jeg :rolleyes:/>

Min motivasjon er heller ikke på topp - resultat denne uka er minus 0,2 kilo. Det vil si at jeg logga 81,5 kilo i dag.

Så nå vil jeg ikke lenger vente på motivasjonen men ta det den harde veien.

Blir som å slutte å røyke dette tenker jeg. Bare å bestemme seg for å klare det.

Det gjør jeg akkurat i dette øyeblikk - jeg bestemmer meg for å gjøre det :D/>

Plan: Ned 0,5 kilo i uka - rundt 6 uker til mai - 78 kilo 1. mai - yeeehhhh ;)/>

Heng dokke på - for jeg trenger en heiagjeng. Lover å heie meg hes tilbake ;)/>

Kossen går det med din diett Sarri?

Håper mannen din er med på laget nå. Kan du lage noenlunde det samme til middag til begge - bare at du holder det unna poteter og underjordiske grønnsaker? Brokkoli og blomkål er jo supergodt - får pøse på med det :)/> Og finner du "nye" grønnsaker er jeg takknemlig for tilbakemelding.

Vi satser sterkt framover. Jeg skal ha middagsgjester i dag - men håper på 1 times treningstur allikevel.

Klem mia

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble invitert ut på middag i går, inklusive middagsgjesten min - kalkun med fult tilbehør og litt til + hjemmelaget is. Hvem kan si nei til hjemmelaget is?

Spiste godt - og lenge - var kjempetriveligt :D/>

Men så fikk jeg presset inn en times trimtur - og føler meg faktisk ganske så flink

I dag planlegger jeg en sunn suppe til middag - og trimtur. Må jo blir bra dette :rolleyes:/>

Vi satser sterkt damer - det er nå det gjelder.

mia

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God morgen! :)

Gråvær og 7 minus og sterk vind her i dag. Nå vil jeg ha slutt på denne vinteren :( Hadde planer om å pusse vinduer i dag, ser knapt gjennom dem når sola står på, men det slipper jeg. Alt for kaldt.

Ellers går jeg en kilo opp og en kilo ned annenhver dag, skjønner at de sier en ikke skal veie seg, men det er helt håpløst for meg, da forsvinner all kontroll.

Har ikke løst denne koden for maten enda. Men i morgen er det møte om mat, så da får jeg vel svar på noen spørsmål. Boka er foreløbig uforståelig for meg. Har brukt en bok av Fedon Lindberg.

Ellers bruker jeg CD til avspenning og motivasjon, den er fin.

Hjemmelaget IS... sier ikke mer, jeg hadde kastet meg på den ja. Is er det beste jeg vet. Men vaniljekesam er nesten like godt som soft-is synes jeg. Og litt bær med kesam er med i denne dietten, som mellommål.

Jeg sliter meg gjennom dagen som et stort spørsmålstegn. :unsure:

Høres ut som motivasjonen for trening er bra for tiden Mia. Stå på!! Kanskje du skal begynne med noe helt nytt også? Bare et forslag. :)

Vi står på. Vårt år i år! Du også PUS. Hører vel snart fra deg. Vi trenger flere støttespillere. Tror mannen min trenger litt tid til omstilling han også, selv om han ikke trenger å delta i dette.

Klem fra en lettere frustrert Sarri. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gulrotsuppe med strimlet svinekjøtt - anbefales :)/>

Etterpå en rask treningstur med innlagte joggeintervaller - jamman kjenner jeg formen begynne ø bedre seg :P/>

Var tøft å jogge da - ble litt kortere intervaller enn planlagt - men jogget gjorde jeg :D/>

Fridag - den skal brukes til planlegging/innkjøp til bursdagsfeiring på fredag og lørdag. Må jo gjøre det skikkelig når min kjære fyller år må vite ;)/>

Fredag blir det et lite slutta lag med venner - greskinspirert meny - og lørdag blir det kaffeslabberas med familien. Så dietten min kommer til å få noe å bryne seg på her :)/>

Må ikke trokke på vekta hver dag vet du Sarri - prøv med et par ganger i uka. Det gjør jeg - og slipper de daglige forskjellene. Råd fra ei som måtte gjemme bort vekta i en overgangsfase ;)/>

Håper du får en grei innføring på matfronten - er jo en helt annen hverdag enn vi er vant til. Men det ordner seg vet du - etter en stund blir det like lett å følge som GR.

Klem fra mia

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for den, du er god å ha. Må bare tro på at det blir like lett. De sa på kurset: En god vane tar 3 uker å ødelegge, men 2 år å virkelig innarbeide. Eller noe sånt...

Har vært på styrketime i dag, vikar-instruktør. Morsomt med nye koster.. de feier best. Og inspirer mer.

Lykke til med selskap for mannen, er det jubileum ? Gresk mat er alltid godt syns jeg, elsker gresk mat.

Skal ha familien på lammestek til søndag. Lurer litt på hva jeg skal ha til dessert.

Kurset mitt er i kveld, det blir spennende.

Sarri.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elsker også gresk mat. Blir Stifado med gresk salat og tzatziki. Har heller ikke bestemt desserten enda - det blir enten noe syndig med sjokolade - eller en fruktsalat med kesam. Vet jo hva jeg burde velge ;)/>

Er ikke jubileum da - han blir 62. Eller kanskje man kan kalle det et slags jubileum - kan jo ta ut pensjon nå. Men han har bestemt seg for å fortsette iallefall et år til :)/>

Flinke du er med styrketrening Sarri - min dårlige samvittighet.

Har slitt med en skadet skulder siden vi var på cruice - og fikk tilbakemelding fra MR i dag. Problemet er en delvis avrevet sene. Legen ville ha meg til en spesialist for utredning - så får vi se hva resultatet blir.

Håper du blir litt klokere etter kurset i dag :)/>

Mia

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg kommet hjem etter en fantastisk tur til Kiel med min søster.Vi skravla,lo,og fikk noen dype gode samtaler også,pluss litt vin,øl,mat og vann,hihi,ja litt vann også.

Nu får jeg veie meg i morgen,grøss og gru,og så får vi starte derifra.Det blir en myk overgang så jeg kommer meg inn i hvordan dagene skal legges opp med matinntaket.Så i morggen blir det å handle inn en del som jeg må ha for å kunne lage ok mat.

Da må jeg få lagt meg,og så blir det spennende tider fremover,jeg gledegruer meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen hjem pus52 :)/>

Søstre er gode å ha du - jeg har to - og vi kan virkelig kose oss sammen. Bor i samme bygd - men travle som vi er er det ikke alltid like lett å avsette tid til samvær. Prøver så godt vi kan da - og vet at der alltid er noen som stiller opp dersom det trengs :)/>

Har faktisk klart å holde fokus i tre dager nå - men så har jeg ikke hatt de store utfordringe heller da. Blir verre mot helga :rolleyes:/>

Treningstur på 1 time i går - den er godkjent - like så menyen. Ble potetomelett etter en oppskrift fra GR. Måtte ha noe lettvindt og mettende før jeg skulle trene ;)/>

Kald vår hos meg - frost og masse tele i bakken. Og vi som pleie å plante ut påskeliljer på denne tida.

Men våren kommer vel til slutt i år også :D/>

Måtte dagen blir unik - vi gjør iallefall så godt vi kan.

Klem fra mia

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da har jeg vært å handla inn masse deilig som ligger i kjøleskap og fryser.Har vært på en jobb med mannen min i dag og det var en slitsom jobb så det får være trimmen min i dag.Jeg er uføretrygded men kan jo jobbe litt,men jeg klarer bare noen dager i året,sånn innimellom når jeg kan bestemme selv,og nu trengte han hjelp fordi han er blitt syk,ja sånn er det av og til,det blir litt vanskelig med å få alt til å gå i hop,men sammen får vi det nå til på et vis.

I dag ble det den jobben og handling på timeplanen,og nå er jeg helt utslitt selv om vi sov 1 times tid da vi hadde spist middag som var rester fra dagen før.Vi hadde deilig stekt torsk,brokkoli og litt potetmos.

Veide meg i dag tidlig og det var jo ikke så pen vekt da! 89,3,så nå er det bare å være flink framover, så blir det spennende tider-

Så flink du har vært å trimma Mia,det hjelper sikkert på vekta og formen etterhvert.Det blir jo bedre med vær og føre må en vel håpe,det er jo kjempekaldt ute.Jeg bor i Oslo og vi har heller ikke vår.Ha en fin kveld,vi får være flinke så blir vi til oppmuntring for hverandre,og trøst når det butter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se det ja pus - da er du jo helt klar til å starte på omleggingen du ;)/>/>

Ikke alltid livet går på skinner nei - godt dere kan hjelpe hverandre gjennom hverdagen da :)/>/>

Gikk tålig bra i går. Fikk en rask treningstur på 1 time - maten var forholdsvis mager og sunn og humøret er egentlig på topp :D/>/>

Ble "syndig" dessert som skal serveres i dag. Laget sjokolademousse - fordi det hadde "bursdagsbarnet" mest lyst på. Lager i små porsjonsskåler da - så får jo unne meg en sånn jeg også. Ellers er jo menyen forholdsvis mager. Men det blir jo vin i tillegg :rolleyes:/>/>

Sol - blå himmel - vindstille og rundt 1 minus her på sørvestlandet i dag. Så det er jo praktfult - men nå lengter jeg etter våren.

Ellers har jeg det bra :D/>

Trivelig helg da jenter - og kryss fingrene for at jeg ikke ramlet oppi kakefatene i helga ;)/>/>

Klem fra mia

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdag og helg.

Ja,det ble litt kos i går kveld med potetgull og litt øl.

I dag får jeg være litt strengere,for kan ikke ha kosekveld hver kveld.

Ikke så mye som skjer her i dag,for her har mannen helvetesild og jeg er ikke i form jeg heller.Vondt i halsen og fibromyalgien herjer i kroppen,men vi får prøve å kose oss allikevel.Ha en fin helg alle sammen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så var det hverdag igjen - men plutselig kommer alle helligdagene i påsken.

Glede meg til å nyte fridager selvom min kjære drar ut på skjætorsdag. Ikke farlig for meg da - jeg har hele familien rundt meg + masse venner. Og min beste venninne er i samme situasjon - så vi skal nok vite å kose oss sammen. Gode krimbøker ligger også på vent :D/>

Og når vi ser på langtidsvarselet så får vi tidenes påske når det kommer til været. Derfor vaska vi ut av hagestua i helga - og innviet sesongen med en nydelig rødvin - og gresk mat. Fortreffelig :D/>

Og da kommer vi til sakens kjerne - jeg glemte å gå på vekta i dag. Får ta det i morgen. Men må nok beskjemmet innrømme at kaloriinntaket i helga ikke følger noe GR-opplegg. Flaut å innrømme da - men sånn er det :mellow:/>

Sikker derfor jeg glemte vekta også i dag........

Hvordan går det med dere andre da? Sarri - har du fått dreis på dietten?

Håper det går bedre med deg etterhvert pus - ikke godt med så masse vondt iallefall.

Trenger et lite heiekor jeg nå merker jeg - har masse marsipankake igjen fra helga. Og er redd det går med et stykke og to i dag også :blink:/>

Klem fra mia

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påske B)

Tror vi får bruk for solbriller B)

Ikke lett denne dietten min nei, men jeg har ikke spist poteter og brød og ris eller pasta. Masse grønsaker og proteiner. Men det er så kjedelig å se på maten til mannen min, som jeg har mere lyst på. Jeg har ikke vært sulten side lille-julaften, men nå må jeg nok være på bedringens vei, for i dag våknet jeg og var sulten. Og det har jeg vært i hele dag. :mellow:

Jeg hadde helvetsild og litt over 1 år siden, Pus. Det klødde så jeg trodde jeg skulle bli gal, på puppen. Kjentes ut som jeg hadde brent meg på brennesle. Men fikk salve som hjalp veldig godt,hadde nok et lett angrep.

I går spiste jeg marsipan-sjokolade 3 stk. :o så spiste jeg ei skje saus på lammekjøttet og et lite stykke kake. Med GR hadde dette vært greit, men helt feil med opplegget mitt nå.

Hadde forresten gått ned 3% fett. på ei uke. og de sa det var bra.

Så skal jeg styrke muskelmassen. Et unikum av ei vekt på dette kurset skjønner dere. Hadde forresten for lite vann i kroppen også, og jeg som drikker så mye vann :angry:

I dag er det full skjerping igjen.

Grønsaker over jorda er mange! Har brukt litt rosenkål og vanlig hodekål de siste dagene. Men vi kan spise grønsaker fra det underjordiske også. men i mindre grad. Og løk er OK.

Mia, prøv noe annet, du går bare lei av å prøve om og om igjen. Blir lettere å skeie ut for hver gang du gjør det.

Gjør hvertfall om på rutinene dine. Spis en helt annen frokost enn du pleier hvertfall.

Skal på harrytur til Sverige i morgen, Får prøve å finne noe godt og sundt der borte hos naboene våre. De har veldig stort utvalg av alt mulig der.

Vi tastes dere. Hyggelig med flere støttespillere :)

Sarri

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk på vekta i dag da - bare idiotisk å "lure" seg unna.

Hadde faktisk gått ned 0,4 kg - lurer på hvordan det har gått til :P/>

Logga ei vekt på 80,1 - og da må jeg jo bare gi jernet sånn at jeg kommer under 80 neste mandag.

Alltid litt av et styr med ny diett Sarri - men det kommer seg jo etterhvert. Tror ikke jeg kaster med på den - enda iallefall. Føler en må ha god oppbakking iallefall i starten for at det skal bli riktig. Og her har vi ikke noe tilbud til akkurat det. Må kjøre et stykke da - og det vet jeg av erfaring renner ut i sanden etterhvert :rolleyes:/>

Nå i påsken har jeg lagt opp til en litt mer spennende hverdag sånn til forkost og lunsj iallefall. Middagen har vi alltid vært flinke til å variere. Men når jeg har mange dager fri er det lettere å lage seg noe annet enn den tradisjonelle børdskiva.

Vel - da satser vi stort jenter. For jammen kan vi hvis vi vil.

Satser ikke på den store nedgangen i påsken - men heller ikke opp. Jeg satser forresten på å kommer under 80 - hva satser dere?

Stor og oppmuntrende klem fra mia

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er vi hjemme og slapper av,men det er vanskelig med maten,blir så kosesyk når det er så mange dager som vi bare sløver.I dag skal vi til mamma hele familien og jeg vet at hun har mye mat på serveringslista si.Ja,det er bare 1 dag,men jeg er ikke så motivert,men jeg prøver å se meg selv i speilet og da får jeg litt mer lyst å være flink,så jeg får vel ha et stort speil med meg der jeg er,hihi.Ha en fin uke,så skal jeg nok få somlet meg til å være flinkere.Jeg har ihvertfall ikke kjøpt noe smågodter eller sånn denne påsken,kun 1 pose med ostepopp som mannen min og jeg skal dele,den er enda ikke åpnet,ikke dårlig til å være meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påske B)/>

Tror vi får bruk for solbriller B)/>

Ikke lett denne dietten min nei, men jeg har ikke spist poteter og brød og ris eller pasta. Masse grønsaker og proteiner. Men det er så kjedelig å se på maten til mannen min, som jeg har mere lyst på. Jeg har ikke vært sulten side lille-julaften, men nå må jeg nok være på bedringens vei, for i dag våknet jeg og var sulten. Og det har jeg vært i hele dag. :mellow:/>

Jeg hadde helvetsild og litt over 1 år siden, Pus. Det klødde så jeg trodde jeg skulle bli gal, på puppen. Kjentes ut som jeg hadde brent meg på brennesle. Men fikk salve som hjalp veldig godt,hadde nok et lett angrep.

I går spiste jeg marsipan-sjokolade 3 stk. :o/> så spiste jeg ei skje saus på lammekjøttet og et lite stykke kake. Med GR hadde dette vært greit, men helt feil med opplegget mitt nå.

Hadde forresten gått ned 3% fett. på ei uke. og de sa det var bra.

Så skal jeg styrke muskelmassen. Et unikum av ei vekt på dette kurset skjønner dere. Hadde forresten for lite vann i kroppen også, og jeg som drikker så mye vann :angry:/>

I dag er det full skjerping igjen.

Grønsaker over jorda er mange! Har brukt litt rosenkål og vanlig hodekål de siste dagene. Men vi kan spise grønsaker fra det underjordiske også. men i mindre grad. Og løk er OK.

Mia, prøv noe annet, du går bare lei av å prøve om og om igjen. Blir lettere å skeie ut for hver gang du gjør det.

Gjør hvertfall om på rutinene dine. Spis en helt annen frokost enn du pleier hvertfall.

Skal på harrytur til Sverige i morgen, Får prøve å finne noe godt og sundt der borte hos naboene våre. De har veldig stort utvalg av alt mulig der.

Vi tastes dere. Hyggelig med flere støttespillere :)/>

Sarri

Hei! Hva slags salve brukte du? Kan du huske det? Han lurte fælt på det mannen min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider