Gå til innhold

Mia tar grep - igjen


Anbefalte innlegg

Sykling ble det i går gitt :)/> Synes det er utrolig kjedelig med denne innesyklinga - men tror den er effektiv :)/>

Så da var det bare å finne fram god musikk - tenke positivt - og tråkke i vei. Og jeg var iallefall svett etter ei økt på 40 minutter -og stiv i rumpa :P/>

Tar en treningsfri dag i dag. Da får det bli litt husarbeid før hybelkaniner og annen uhumskhet overtar heimen ;)/>

Hagen skulle også hatt sitt - men med de nedbørsmengdene vi har om dagen er det best å planlegge inneaktiviteter.

 

Ellers er jeg ved godt mot - så langt :D/> :D/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full fres i hagen i dag - fridag og sol - så dette må nyttes på best mulig måte B)/>

 

Soverommet står også for tur - full lufting av sengetøy for øyeblikket ;)/>

 

Planlegger kyllingwok til middag - sunt, lettvindt og godt.

Og siden jeg er inne i en positiv steem for tiden - treningstur i kveld :D/>

 

Ellers alt vel :rolleyes:/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en super dag - travel, men fikk gjordt masse som jeg har utsatt over lengre tid. Og det føles godt :D/>/>

 

Wokemiddagen min smakte fortreffelig. Jeg sløyfet risen ( er ikke så glad i den allikevel) og brukte masse grønnsaker i stedet. Funka utmerket - klarte faktisk ikke å spise opp alt. Var nok sulten da jeg kuttet grønnsaker da må vite :P/>/>

Må lære meg begrensningens kunst der også!!

 

I dag planlegger jeg ørret i en aller annen form. Kanskje woke der også - med litt reker på toppen :rolleyes:/>/>

 

Ble ingen trening - litt dårlig samvittighet for det. Men masse hagearbeid får gjøre susen på den fronten.Blir ikke tid til alt - så hard prioritering måtte til ;)/>/>

Men i dag står sykkelen klar. Tror jeg prøver å ta økta før middag.

 

Det går litt opp og ned her i verden - men nå skal det ned :D/>/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, opp og ned!!

 

Det har vært for mange hytteturer og middager hos andre. Resultat opp nesten 2 kg, og jeg skylder mest på vin og annen alkohol men også på at jeg har skeiet ut med gal mat. :(:( Forbasket at det er så lett å gå opp og at jobben med å komme ned igjen er så stor. Da tenker jeg: Var det virkelig verdt alle de glassa med vin som jeg like godt kunne vært uten? Når skal jeg lære at jeg kan ikke ta bare litt av det og litt av det flere dager på rad.....

Ikke har jeg trena i hele sommer heller. Har hatt vann i kneet og forstuet tommel. Men nå er det nesten bra igjen. så i morgen må jeg til pers. Rart at det er så mye verre å komme avgårde når det er lenge siden sist.

 

Nå prøver jeg så godt jeg kan å gå ned igjen og blir veldig skuffet når vekta viser det samme, jeg veier meg jo hver dag, mister helt kontrollen ellers, sykt?

 

Jeg synes du fortjener å gå ned litt nå, Mia. Du står på og trener og tenker sund og riktig mat hele tiden høres det ut som. Det må da snart løsne for deg også nå :)

 

Min plan for morgendagen er Puls/Power kl kvart over ni i morgen. Jobbe i haven ( har anlagt et nytt steinbed inne i skauen vår. Ikke store skauen altså) Der skal jeg ha en benk, sort med røde puter og et rødt bord. Har vært på salg på Plantasjen i dag. Gleder meg til å plante. Skal ha skyggeplanter og takløk og en plante som skal krype opp over en stor stein. Tror det blir fint. Har hatt mange tunge løft på stein jeg har flyttet. Trening i sånt også.

Så blir det mye salat og enten laks eller kylling.

 

Håper at etter helgen så er jeg på vei nedover igjen :rolleyes::unsure:

 

 

Sarri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer og holder deg med selskap på benken din jeg Sarri - høres kjempekoselig ut :)/>

 

Og skjønne du - takk for oppmuntringen. Men jeg må nok påta meg stillstand og oppgang på min egen kappe :mellow:/>

 

Som deg har det blitt litt av alt - hver dag. Et glass vin og to går fint det - av og til. Men ikke hver dag nei :P/>

Og det har blitt med en til to ganger trening i uka. Gudene må vite hvordan det hadde sett ut uten :o/>

 

Men nå føler jeg meg aldeles ikke vel - for å si det mildt. Så nå må jeg bare innse at her må det tenkes og planlegges og noteres. For dette går ikke lenger!!

 

Så vi får heie på hverandre - karre oss på trening og spise sunn mat. Jeg planlegger en ny og superfin kjole til julens festligheter :D/>

 

Klem fra en optimistisk mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ingen trening i går gitt - så noen trimpoeng kan jeg ikke skryte på meg :mellow:/>

Klippet plen da - i en time!

Men det er med en sånn traktorplenklipper - så kan vel ikke akkurat si jeg ble utslitt :P/>

Vi har en stor eiendom som vi har overtatt. Der holder vi på med oppussing og vedlikehold ved siden av vår nåværende. Tar tid sånt - iallefall når min kjære er på jobb i 14 dager. Da faller alt på meg :D/>

 

Nydelig wok med laks og scampi - og masse grønnsaker til middag. Holder fortsatt koken i matveien - det er trimmen det skorter på.

Lurer på om jeg skal melde meg på organisert trening - eller om det faider ut i støttemedlemskap på sikt. Får la tanken modne til vi har vært på ferie ;)/>

 

Nydelig dag her. Sitter på jobb og nyter utsikten til havna - sjøen ligger helt blank :)/>

Blir nok en flotte dag - og i dag skal jeg trimme :D/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker disse rolige søndagene der man kun kan konsentrere seg om å nyte :D/>

 

Har hatt ei fine helg så langt. Fikk besøk av sønn og svigerdatter denne helga. Koste oss med god mat på kvelden - men stod over vinen. Og dermed var jeg innenfor kaloriregnskapet :)/>

I går ble det rester på meg siden de unge var i bryllupsfestligheter - og inenfor da også. Holdt hardt en stund i går kveld da. Viste jo godt at det var sjokolade i skapet - medbrakt av gjestene. Men lovet meg selv at jeg skulle vente en time før det var lov - og da hadde jeg ikke like lyst på denne sjokoladen.

Men i dag er det lov med en softis - den skal nytes :P/>

 

Overskya i dag- og det er meldt regn. I går var det en praktfulle dag- strålende sol. Så dagen ble tilbrakt på terassen med masse sunn drikke B)/>

 

Nå skal jeg besøke min skjønne mor - og da gjelder det å stålsette seg for nystekte vafler. Det er tradisjon på søndager - vafler hos min spreke gamle mor på 83 :D/>

 

Husk å senke skuldrene da - vi nyter dagen

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag - og sommer :)/>

Synes ikke det er så hakkande gale og gå på jobb når været er så flott som i dag. Litt skyer riktignok - og ikke de beste utsiktene - men nå er det en deilig morgen ;)/>

 

Og så hadde jeg gått ned 0,8 kg - juhuuu - det er dobbel nedgang av hva jeg har estimert utover det. Har laget meg et diagram - og den nedoverstreken er utrolig motiverende :D/>

Altså vekt i dag - 81 blank....

 

Har hatt ei flotte og avslappende helg uten de store fristelsene. Eller de var der - men jeg klarte å begrense meg.

Holdt meg langt unna sjokoladeskåla - den fikk ungdommene ta seg av. Hadde en vaffel hos min mor på søndag - og klappa meg selv på skuldra for vel gjennomført plan. Selvros skal man lytte til - den kommer fra hjertet :D/>

 

Vel - dett var dett. Nå kommer en vanskelig andreuke. Blir noen flere utfordringer - men tar dem på strak arm jeg. Ikke så galt med de utfordringene jeg vet om på forhånd. Da kan jeg planlegge etter det.

 

Og så var det trimmen da - min store dårlige samvittighet. Ble kun 1 økt forrige uke. Mon jeg klarer å øke til to denne uka? Satser på det :P/>

 

Huhei jenter - stå på

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut på middag hos min datter og familien i går - grilla kylling og pannekaker - det gikk bra ;)/>/>

Spiste 2 pannekaker da - men de var små :P/>/>

 

Ellers gikk kvelden med til stryking og ordning av klær. Stryking står på min "verstingliste". Kan ikke fordra det for å si det mildt. Og så har vi masse sommertøy som må under strykejernet for å se noenlunde presentabelt ut. Jaja, nå er masse klart til turen iallefall. Og vær sikker på at det skal en riktig god grunn til at de skal brukes før det :D/>/> :D/>/>

 

Trimmen tror jeg vi lar forbigå i all stillhet.....

Har store planer for i dag da :rolleyes:/>/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig forferdelig dag i går - bare "rotespising" :unsure:/>

 

Estimerte noenlunde alt jeg hadde trykke innpå - og det var ille, veldig ille :o/>

 

Nå er jeg passe forb**** på meg selv - men har ikke tenkt å la dette blir en vane. Sunn frokost og sunn matpakke med på jobb i dag :)/>

 

Er bare litt frustrert over at dette skjer igjen og igjen. Man ser seg jo som et noenlunde oppegående og tenkende menneske - og så gjør man sånne idiotiske ting.

 

Vel - her skal gamle vaner brytes - tilbake på den sunne sti - jeg skal vinne!!!!

 

Ellers har jeg det bra :D/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Mia :rolleyes:

 

Kjenner meg så altfor godt igjen!!! Hadde bursdag-selskap i går med hele familien samlet. Hadde laget koldtbord og bakt kaker. Måtte jo smake både på det ene og det andre.... Opp 1 kg i dag. Snakk om å være forbannet :(:angry::angry::angry:

 

Ikke gikk jeg på Bodypump i dag heller. Hoven i fingrene og ellers. Var nok for mye salt-mat også. I dag drikker jeg vann i bøttevis og har vondt av meg selv. Vondt i hodet har jeg også. :mellow:

 

Nesten som å være narkoman!! Plutselig har vi puttet noe i munnen som vi ikke egentlig skal eller vil ha. Trenger psykologhjelp etter min mening.

 

Ha en god dag :) Godt å høre at du ellers har det bra!! :)

 

Klem Sarri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en slags avhengighet iallefall Sarri :P/>

 

Sluttet å røyke for 25 år siden - var lettere det. For det kunne jeg slutte helt med. Mat må vi jo ha innimellom :D/>

 

Men vi er oppegående damer - vi kan klare dette. Så vi får være psykolog for hverandre :D/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk bedre i går - og enda bedre så langt i dag. Så nå er humøret på topp. Og så er det fredag - og jeg skal hjem om en halv time :D/> :D/>

 

Vel er det silregn her - men skitt au - man har hole hus som vi sier her på plassen ;)/>

 

Hadde planlagt grilling - det blir nok kanselert. Eller - maten blir nok grilla - men inntatt under tak.

Skal ha tynne, grilla lammekoteletter med gresk salat og tzatsiki. Må jo begynne å kjenne på den greske følelsen - bare ei uke til vi setter oss på flyet.

Vin blir det også til - er jo fredag :P/>

 

Nyt helga - det skal jeg :)/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke og nye muligheter! :)

 

Søndag hadde vi full høst med nedbør i store mengder og sterk kuling, men i dag skinner sola og vi spiste gryna våre ute igjen. Setter så pris på å spise frokost ute under epletreet. Vi har forresten måttet trekke bordet ut for det er litt kaldt i skyggen under der nå.

 

79,2 kg i dag, bare jeg er under 80 så holder jeg motet oppe. Tar med meg hunden og ser etter sopp nå i formiddag. Jeg har vært så glad i å gå i skauen, men har nesten sluttet med det.Det skal være min gode ting for meg selv nå i høst. :)

 

Gleder meg på dine vegne til å komme til Hellas. Skal bli godt det nå B) B) For meg er Hellas best i verden. Når jeg står på gresk jord så føles det som å komme hjem. Sola, det turkise vannet og alle luktene. Kjenner roen senke seg bare jeg tenker på det. Liker så godt å se på gamle mennesker der også, de ser helt annerledes ut enn gamle her. De har liksom lov å være gamle og er fornøyd med det. :)

 

Kos deg der nede. Livet må da være mer enn å tenke slanking. Tenk heller sunt. Spis salatene, de gode tomatene, fisken og det gode lammekjøttet. Dropp heller brødet og risen og pastaen. Drikk litt vin og "Lev, elsk og spis" (har du lest den)?Og svøm uten å sloss med maneter og andre uhumskheter. Svømming er behagelig form for trening, blir ikke så svett engang. Hvor skal du bo?

 

Håper å høre fra deg før du drar, Hvis ikke God Tur.

 

Klem fra Sarri :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha - nå nærmer ferien seg med stormskritt :D/>

Bare denne uka på jobb - og så farer mia avgårde mot vidunderlige Kreta B)/>

 

Hadde en forsmak på gresk mat i helga - og det var ikke særlig oppløftende på vekta nei. Hadde iallefall trodd på 4 hekto ned - ble 0. Får være litt sånn polyanna-aktig - det gikk iallefall ikke opp ;)/> Og det selvom det ble vin både fredag og lørdag. Nå er vel ikke akkurat lammekoteletter det magreste heller - men gode er di :P/>

Reker på lørdag og laks på søndag. Ikke så aller verst meny - derfor ble jeg litt snurt på vekta i dag. Skal ta en siste vektsjekk på fredag - og så blir det spennende når jeg kommer hjem igjen da :P/>

 

Full fres på jobb - masse planlegging når jeg blir borte 2 uker. Og så skal det strykes og pakkes på hjemmebane. Hus og hage får få en lite oppshining - og da tenker jeg at vi er klare.....

 

Men altså først ei ukes jobbing :rolleyes:/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er du vel der da??

 

Men sommeren er ikke verst her heller da!. B)B) 20 i vannet både i går og i dag. Men slangen i Paradiset heter brennmanet! :( :( :(

heldigvis ikke så mange.

Solen skinner fra skyfri himmel og vi har det godt. Må bare nytes i fulle drag. Jeg har glemt å veie meg om dagen, så lykkelig er jeg over dette været.

Tror jeg har glemt meg litt med maten også, men i morgen er det jo mandag igjen. Så da er det å ta rev i seilene. Pluss striskjorte og havrelefse og alt annet...

 

Ha en fin siste august-uke alle som leser dette :D :D

 

Sarri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hallo!! :) :)

:)

 

Nå er du vel hjemme igjen, brun og blid?

Venter på å høre fra deg.

 

Jeg har det rravelt om dagen. Mannen min blir 70 til fredag. Og jeg baker og styrer. Nå lukter det sjokoladekake i hele huset. Men jeg tror det er noe i veien med bakepulveret. Kakene blir så flate!! :huh:

 

Jeg får trent for lite og har gått opp 1,5 kg. Litt for mye av slikking av boller og smaking på kaker også. Men til uka er jeg i gang igjen.

Vi skal ha krabber og har bestilt Mørekrabber. Alle i vår familie gleder seg veldig. Krabber er absolutt yndlingsmat til alle sammen, store som små.

 

Denne sommeren er bare helt perfekt. I går regnet det, og det var godt, for der så tørt ute. Soppen lider under det. Bjørnebæra har tørket også. Men ellers nyter jeg hvert sekund av den. Vi spiser gryna våre ute hver dag enda.

Det første jeg ser om morgenen er Ei rogn bugnende full av rognebær som henger ned, så tunge og mange er de, men fuglene er i full gang med å høste den. I går syltet jeg plommer og epletreet står med nesten moden frukt. Høsten er min beste tid. Har alltid vært glad i den. Håper den fortsetter med fine og varme dager. :)

 

Klem fra Sarri

 

 

 

Og så venter jeg på nytt fra deg :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Igjen B)

 

Ser ut som fredag den 13. var den siste sommerdagen foreløbig. Vi hadde en koselig feiring av mannen min. Velkomstdrink i hagen og krabbe-spising lang tid. Så avsluttet vi med kaker. Jubilanten fikk mye større skjerm enn han hadde og nå sitter vi og føler oss som publikum til "Skal vi danse". Det er ikke så viktig med så stor skjerm for meg, men alt er jo bedre, for ikke å snakke om fotballkamper... han er sååå fornøyd.

 

Men i dag pisker regnet mot rutene og plommer og epler blåser ned av trærne. Ergerlig å se all den gode frukten som ligger på bakken. Har satt på varmovn for første gang i dag og alle lamper er tent. Jeg har strikke og lydbok dag. Trenger en ordentlig slappe-av-dag etter alle forberedelser til denne 70 års dagen. Vi har rester av kaker igjen også, som roper på meg, men pudlen har bursdag i dag, 11 år, så vi får dele litt med henne. Tror hun må få min del hvertfall.

 

Jeg som veier meg hver dag minst.. har ikke vært på vekta på 4 dager.Skjønner ikke helt den. Har aldri pplevd det før at jeg bare ikke veier meg.. :o Men jeg ville vel bli deppa. :( Må til pers igjen. I morgen skal jeg på trening, må jo komme i gang igjen.

 

Du da MIA?? Er hverdagen kommet til deg? Nå er du vel hjemme? Var nok litt utolmodig sist, men jeg savner deg. Nå trenger vi moralsk støtte av hverandre :) :)

 

Klem :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja - det gikk iallefall ikke nedover i ferien :unsure:/>

Har holdt meg langt unna vekta etter ferieturen. Men i dag kunne jeg ikke feige ut lenger - og det ble et nedslående resulatat. Jeg hadde gått opp 2,4 kilo!!!!!!

 

Og så vi som trimgikk nesten hver morgen - 30 minutter på sand.

Men så ble det masse god mat og drikke også da. Vin til både lunsj og middag - småknask på ettermiddagen, varm lunsj og store middager. Så da gikk det som det gikk.

Kan ikke gjøre noe med det nå.

Men jeg kan komme inn i kvardagstralten igjen - sunne middager og mindre lunsjer - uten vin :P/>

 

Hadde en fantastisk tur. Vi leide bil og surfet rundt på sørkysten av Kreta - og i fjellene i Rethymnon-området. Fant oss små, koselige rom for natta, spiste på små og lokale travernaer og hadde det fantastisk. Og i vinter skal jeg lære meg det greske alfabetet ;)/> Skiltinga er så som så - og når vi kunne lese skiltet skulle vi tatt av :)/>

Da var det bare å snu ved første anledning :D/>

Men skilt med greske bokstaver kom alltid litt før. Av og til var det "grodd" inn i busker og trær da - men litt svinn må man regne med!!

Flott vær - flotte opplevelser og nydelig mat.

Og maten får jeg som sagt svi for nå :rolleyes:/>

 

Så nå bretter jeg opp ermene - smører min matpakke - lager sunne middager - og nyter litt vin på lørdagene :D/>

 

Ser dere har hatt en flotte feiring av mannen - krabbe blir aldri feil du ;)/>

Og gratulera te pudlen - bare fora an med kaka :)/>

 

Vel - nå trenger jeg oppbakking som aldri før Sarri. Vi får hjelpe hverandre nedover utover høsten. Så tar vi kilo for kilo - dette kan vi klare ;)/>

Føler meg veldig lite motivert - men får bite tennene sammen!!

 

Klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvardagen kom med alle sine krav og plikter, sorger og gleder :)/>

Nå må jeg innstille meg på å gå ned de samme kiloene atter en gang. Du kor eg e leie av det :angry:/>

 

Av og til ( ganske ofte ) tenker jeg at nå gidder jeg ikke mer. Men så er det denne helsa da. Ligger dårlig an statistisk med foreldre som begge har hatt hjerteinfarkt - og med diabetes på morssida.

Så jeg bør iallefall gå ned 10 kilo.

Og når sant skal sies så føler jeg meg litt fjongere med mindre kilo på kroppen :rolleyes:/>

 

Vel - da er det bare å satse videre da. Man vil jo helst ha sånn noenlunde bra helse framover - og litt fjong er ikke å forakte det heller. :D/>

 

Og smått om senn skal jeg kiloene til pers. Og da blir det ny kjole til julens selskaper ;)/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Mia!!

 

Godt å ha deg hjemme igjen :)

 

Ja, nå trenger vi hverandre. Tror du vi kan greie 5 kg til jul????

Er det for stort mål? Se på slankekrigen i dag og se hvor innbitte de er, må da gå an å lære noe av dem.

 

Skal vi veie på fredag eller mandag. Kanskje mandag er best, så vi ikke lurer oss selv med å slanke hele uka på helgens utskeielser og ikke komme noe videre. det har vi gjort for lenge både du og jeg.

NÅ ER DET ALVOR.

 

HELSA VÅR KOMMER FØRST! :rolleyes: Så får vi det fjonge i tillegg.

 

Det sto på en GR side at maten er kilo og trim er gram. Det er altså maten vi må satse på å ikke putte for mye i oss. Så kommer grammene av seg selv når vi trener. Men 1000 gr gir jo en kilo, så det er jo viktig det og da...

 

For en fantastisk tur dere må ha hatt. Høres helt nydelig ut. Jeg har gått på flere gresk-kurs, og kan lese det. Kan også forstå noen enkle fraser og snakke litt med gamle damer, fortelle at vi er fra Norge og at vi synes det er veldig vakkert i Hellas. Da blir de så blide :)

 

Bokstavene er ikke så vanskelige, men det er jo både store og små varianter. Ta 3 om dagen, så er du snart gjennom alfabetet. Men det er noen lure- bokstaver som er sammensatt av 2, så i alt har du f.eks 5 i`er. Kanskje lurt å gå på kurs hvis det er noe sånt hos dere. Her er det ikke lenger.

 

Full skjerping. Jeg spiser ikke brød, pasta, ris og poteter. ( men kakene kommer inn der, og det fikser jeg ikke helt). Skal på Hotel i Telemark 3 dager med gamle kolleger. Så der kommer utfordringer igjen. Vi slipper ikke unna dem, så planlegging må til. Men jeg veier meg til mandag, og tar det derfra... Er vi enige om det? :unsure:

 

Ha en fin dag!

 

Klem fra Sarri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag - 81,0 kg. Og jeg som hadde greid å komme under 80. Men i dag er det mye vann, og vann og vann. Må kvitte meg med all overflødig ting fra hotell-oppholdet mitt.

 

Vakre Telemark. Var på Straand Hotel i Vrådal, spiste lunch på Dalen Hotel og så på Stavkirke, gammelt Kopperverk og et fint museum. Var innom flere Bruktbutikker. Skikkelig dametur. Svømte alle 3 dager og fikk deilig masasje.Alt for mye god mat, men det gikk bra. Men så var det desserter ( i flertall). Særlig synes jeg fromasj er veldig godt!!

 

Men nå har vi en ny uke :):)

I dag skal jeg klippe pudelen. Stakkar hun er så tuspete og ustelt. Ser ikke øynene hennes engang. Nå skal hun bli den vakre hunden hun er, igjen.

 

Starter du på en ny god uke i dag du også? :unsure: Vi får slå følge.

 

Klem fra Sarri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Mia :rolleyes:

 

Hvor blir du av?

 

80,4 i dag. Hadde håpet på at jeg var under 80 igjen, men lett skal det ikke være.

 

Den fine høsten fortsetter, men temperaturen er litt lavere. Vi har hatt 2 netter med frost. Jeg har bredd over Georginene mine fleece-pledd og de har greid seg. Ellers er alt i form i haven. Roser har nye knopper og Spanske Margeritter blomstrer på nytt.

 

Denne uka må vi høste eplene. Har et tre som bugner av nydelig frukt i år. Prøver å gi bort, men det er ikke lett. Det er jo begrenset hva vi kan spise og lage eplekake av.

 

Savner deg!!

 

Klem Sarri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - hva skal man vel si :unsure:/>

Fikk plutselig alt som har med slanking og sånn helt opp i halsen - har vært deppa og lei - pessimistisk og optimistisk om hverandre - fast bestemt på at jeg skal ned det ene øyeblikket, og like fast bestempt på at nå gidder jeg ikke dette mer - det neste :mellow:/>

 

Men nå har jeg landa - nå skal jeg satse videre nedover ;)/>

Hadde et stort oppgjør med meg selv etter en runde i trange prøverom. Dette vil jeg ikke mer. Jeg liker egentlig å shoppe jeg - men akkurat for øyeblikket er det pyton :huh:/>

 

Så Sarri - nå er jeg her om du fortstatt vil ha følge med ustabile meg.

Skal ikke "fortrenge" disse sidene lenger - men heller bruke de for alt de er verdt.

 

Vekt i dag: 83,9 :angry:/>

Klem fra mia

 

PS

Jeg har sjekka greskkurs her i området - det er ingen. Bare masse spanskkurs. Så jeg pugger litt greske bokstaver - begynte med store. Men fant ut at jeg kanskje måtte ta med de små i samme slengen :P/>

Vanskelig - men ikke umulig ( akkurat som med slankinga) :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Mia :D

 

Jeg forstår deg så godt. Det verste er at en begynner å mislike seg selv. Nå må du gjøre noe nytt, en liten ting som er helt ny. Kan ikke holde på med det samme når det ikke gir den forandringen vi vil ha. Begynn med en ny treningsform, eller gjør noe helt annet med ett måltid. Ta en shake til frokost eller kveld. Eller noe annet som du ikke har gjort. Pilates, yoga.Jeg kommer med forslag.

 

NRK hadde et gresk-kurs for noen år siden, med bok og kassett. Lurer på om det fortsatt eksisterer. Prøv å undersøke det. Du ser at det ikke er så vanskelig med greske bokstaver! :) De fleste er jo like våre, hvertfall veldig mange.

 

Er så glad for å ha deg tilbake, jeg trenger deg også. Her har festlighetene stått i kø, med kaker og god mat og drikke. Har ikke veid meg etter helga, reker og skalldyr i flere dager er ikke det rette for meg. Jeg holder på så mye vann, etter salt mat. Pluss alle kaker og tull. Skal på trening i dag. Skal veie meg etter det.

 

Jeg tenker fortsatt på 75 kg. Det er mitt mål.

 

Du må ikke miste motet, jeg er her for å gi deg et spark bak. Som jeg trenger deg til å gjøre med meg også.

 

Klem Sarri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...