Gå til innhold

Mia tar grep - igjen


Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen ;)/>

 

Startet et "tenkt" kurs i dag :)/> Det skal gå over 7 uker med min mann som veiekontrollør. Jeg har satt av kr. 2500,- ( som er prisen på et GR-kurs!). De pengene skal gå til en ny jakke om jeg klarer å komme ned til 85 kg til 8. desember :rolleyes:/> Dersom ikke blir det min mann som nyter godt av de pengene :huh:/>

Vet det kan blir en utfordring framover mot desember. Masse selskapelighet og sånn. Men 2,5 kg burde gå rimelig greit på 7 uker :P/>

 

Veide meg i dag - 87,5 kg :)/>

 

Jaha - planen er i alle fall ypperlig :D/>

 

Sarri - hvordan går det med deg? Bare til å hive seg innpå både med opp- og nedturer.

Er jo greit å ha noen å spille på lag med - så håper du trer støttende til :D/>

 

Ha en fortreffelig uke da :)/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Mia.

 

spennende med det hjemme-kurset ditt ;) Jeg melder meg på!!

Jeg veide meg ikke i dag, men gjør det i morgen. Så får mannen din kontrolere meg også. Tar ikke sjangsen på å sende ham 2500 men....Kanskje min mann får det isteden.

 

Jeg har problemer med å logge meg inn. Vet ikke hvorfor... :(men i dag gikk det etter flere forsøk.

 

Så bra at Hellasturen din var så vellykket B)B)

Vi er heldige som kan reise og oppleve...

 

Det går ikke så bra med meg for tiden. forige helg var jeg på legevakta, hadde så vondt i maven. Der sa de at jeg hadde mavekatar. Så har jeg hatt vondt i hodet siden det også. Jeg har legetime neste fredag. Syns det er litt lenge til. Men jeg håper jo hele tiden at det skal bedre seg.

 

I dag er det sol og 15 gr. i skyggen. Vi har spist lunch på terassen. Ellers har det vært vind og regn i flere uker. Helt rart med sol og lys i dag. De melder regn igjen fra i morgen. Så jeg prøver å være mest mulig ute, men det er så slitsomt med hodepine. Har hvertfall fått hengt ut ei vask.

 

Veier meg i morgen og gir deg resultatet.

 

Klem fra Sarri. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)/>/>/>/>

 

En grå dag - men ikke så galt som værdamen truet med. Lovet masse regn - og det er ikke kommet hit enda i alle fall. Kanskje vi får en noenlunde tørr tur allikevel i kveld :P/>/>/>/>

 

Tok en kondisjonstest i går - helt etter boka til Yngvar :)/>/>/>/>

Fy søren så elendig formen er. Men han lover jo stor bedring etter 7 uker - og det satser jeg sterkt på nå :rolleyes:/>/>/>/>

Testen gikk ut på armhevinger, planken og løping. Skulle løpe 1 km så fort en klarte. Vi løp fram og tilbake i oppkjørselen vår. Den er på 200 meter - så det ble 5 turer. Lurer på hva naboene tenkte der vi halset etter hverandre fram og tilbake langs veien :D/>/>/>/>

Jaja - fikk nå gjennomført testen da. Klarte jo ikke å løpe mer enn en lengde jeg. Så forbedringspotensiale er stort for å si det sånn!!

Men nå et jeg i gang...

 

Huff a meg Sarri. Ene plagen etter den andre hos deg jo :huh:/>/>/>/> Og så magekatarr da. Får du noe medisin for plagene? Hodepine er i alle fall ikke godt å gå rundt med - sliter en helt ut det.

Krysser fingrene for at du får hjelp.

 

Foten min er blitt utrolig mye bedre - neste helt 100% faktisk. Kan kjenne litt til det dersom turen blir lang - men bevares, det er til å leve med. Så letta for at jeg slapp operasjoner og greier.

Har fortsatt kontakt med kiropraktoren min da - foreløpig en gang i måneden. Så får vi se framover.

 

Hadde vi bodd litt nærmere kunne vi kontrollert hverandre Sarri. Nå får vi notere ned og melde fra :)/>/>/>/>

Vi tar små skritt - tror det er lurest. Men ned skal vi - sant?

 

Ha en strålende dag alle sammen :)/>/>/>/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen.

Skulle vært moro å være deres naboer, men kanskje det kan være litt inspirerende :) Mannen din da, er han sprek og i god form? Greier du mange armhevinger forresten? Der er jeg veldig, veldig dårlig. Men jeg har ikke den store interessen for akkurat det heller. Står på knærne, men jeg står veldig på knærna. Treneren vår i dag, vikar, sa at vi kunne begynne på kjøkkenbenken, stå litt langt i fra. skal prøve det. :)

:)

Veide meg til morgenen i dag, 87,3,. Men du sier små skritt. Hvor små??

Det går jo ikke nedover i det hele tatt, det er jo små skritt oppover i steden. .Tror vi må legge lista litt høyere enn som så, ellers blir det bare på stedet hvil.

 

Jeg fikk syrenøytraliserende for maven. Så spiser jeg banan og brocoli og drikker blåbærsaft. Ikke kaffe, te eller melk. Ikke spise sjokolade eller sjokoladekake. 3-4 mandler når jeg kjenner at det svir under brystbeinet. Jeg er heldigvis litt bedre alt.

:)

Så godt at hælen din er nesten bra :).

 

Skal ha kyllingfilet i dag. blomkål og brocoli og søtpotet.

 

Har vi veiedag på mandag?? God dag det for da må vi skjerpe oss i helga.

 

Gråvær her i dag også, men det regner mer løv enn vann.

 

Da er vi i gang!!!!

 

Klem Sarri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - ja, tror nok de lurte på hva som skjedde :D/>/>

 

Vet du Sarri - jeg klarte akkurat 6 armhevinger :P/>/> Og da hadde jeg "bygget opp" med bøker - mange bøker ;)/>/>

Men jeg klarte de 6 på tå - og er veldig fornøyd med det egentlig. Har aldri vært noen reser på de armhevingene jeg heller. Men nå skal jeg jammen meg forbedre denne rekorden på 6;)

Ny test om 4 uker.

 

Han trenger å trene mannen min også. Men han er bygget på en helt annen måte enn jeg. Lang og tynn - så noe slanking trenger han ikke. Men det legger seg rundt livet på han også når han ikke passer på. Og da er det trening som må til der i gården. Derfor har han kastet seg på mitt opplegg ;)/>/>

 

I går hadde vi en "liten" tur på 40 minutter - så var det 30 minutter med styrketrening. Kjenner ikke så veldig mye i dag - kanskje jeg ikke tok i nok. Men klarte i alle fall ikke mer der og da :huh:/>/>

I dag er planen intervalltrening på sykkel.

 

Og klarer jeg å gjennomføre treningsplanen - skal jeg være nede i 85 kg til begynnelsen av desember, med litt justering på inntaket :P/>/>

Satser ikke mer. Så er planen å holde de 85 gjennom hele advent, jul og nyttår. Og så setter jeg nye mål på nyåret.

Det er ikke mange kilo - men det er en vanskelig tid også framover.

Så Sarri - 85 kg til 8. desember - OK??

 

Jeg veier meg mandager - vi kan jo rapportere da?

 

I dag blir det koteletter i form med masse rotgrønnsaker til middag.

Men så kommer prøvelsene :huh:/>/>

Fredag har vi invitert gode venner på reinsdyrkjøtt med god vin og lørdag er vi invitert bort. Og da vet jeg det blir masse god mat og god drikke da også.

Dette kommer til å holde hardt - men jeg får innta masse vann.

 

Godt det er litt bedring å spore hos deg også. Og du - sjokolade og sånn - det trenger vi jo ikke :rolleyes:/>/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilige lørdag :)/>

Laang frokost med te og dagens avis.

Opphold - men noen truende mørke skyer hos meg i dag.

Planlegger ei økt med styrketrening i dag - og kanskje en rask tur ;)/>

 

Hadde besøk av gode venner i går. Serverte ytrefilet av reinsdyr - deilig og sunn mat. Men - ja for det er jo et men - det måtte jo bli rødvin til - og den drar opp kaloriinntaket så det monner :P/>

 

Og i dag er vi invitert ut. Og der blir det masse god mat - og vin. Så det blir ei heavy helg dette her.

 

Håper trimmen bøter på noe. Resultatet vi vise seg på mandag :rolleyes:/>

 

Håper helga viser seg å bli unik :D/>

 

- mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig lørdag, ja. SOLA SKINNER :)

 

Høres helt proff ut det opplegget deres. Må jo gi resultater.

 

Jeg var på Pilates-trening i går og er helt ødelagt i dag, er så støl og lemster at jeg kan nesten ikke bevege meg, tar hvertfall litt tid å komme i gang. Mye stønning i vårt hjem i dag :mellow:

 

Var ute til lunch i går, jeg valgte rekesmørbrød og drakk vann. De andre drakk vin, men jeg kjørte så da var unnskyldningen god.

 

Nå skal vi kjøre yngste barnebarn på svømmekonkurranse, så det blir ingen trening i dag, får kanskje ta noen armhevinger på kjøkkenbenken så har jeg gjort noe. :)

 

 

Ha en god helg!! B)

 

Veiing på mandag morgen. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, 200 g er vel noe, er ikke fornøyd med det :angry:

 

87.1. håper du har gjort det bedre enn meg. Gikk en lang tur i blåsten i går. Lengere en jeg har gjort på lenge, så beina er nok bedre. Kunne jo nesten ikke gå 100 m tidlig på sommeren. Jeg har tatt Glukosamin og kanskje det hjelper?

 

Ny uke og nye utfordringer. Det foregår så mye denne uka. Symøte, samling med noen gamle kollegaer og stor fest i danseklubben vår. Jeg er i festkommiteen og får en stri tørn med jobbing der fra fredag til rydding på søndag. Men vi gleder oss alle sammen. Over 100 gjester skal vi plassere og fore. Maten er bestilt, men det er jo stor jobb likevel.

 

Tror ikke hverken diett eller trening kommer i fokus, men i morgen skal jeg på Godt Voksen Partiet hvertfall. :)

 

Skal bli moro å høre hva du har fått til

 

Klem Sarri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag :rolleyes:/>

 

Min vekt viste 87,1 kg - altså ned 0,4 gram :)/>

Hadde egentlig håpet å komme under 87 - men da får jeg ta det til neste veiing :P/>

Vi ligger kliss likt Sarri ;)/> Og ned er ned. Vel rusler vi med små skritt - men vi rulser nedover :D/>

Totalt ned 1 kg siden restart. Må jo klare å holde meg til planen sånn at jeg får beholde pengepotten :rolleyes:/>

 

Så flott at beina er bedre hos deg også. Mine er nesten helt bra. Kjenner litt vondter dersom jeg tar en ekstra lang tur 2 dager på rad. Men ellers er de utrolig bra. Håper vi fortsetter denne gode trenden du - fordi vi fortjener det ;)/>

 

Du får en travel helg skjønner jeg. Men sånn er noen uker - vi tar utfordringene på strak arm.

Får en travel helg jeg også. En festival på gang her - og vi har billetter til torsdag, fredag og lørdag

Men jeg skal bare være gjest og publikum.

Så jeg tror ikke jeg får fullført mine treningsøkter i henhold til Yngvars bok. Og da må jeg ta den uka om igjen sier den kjekkest Yngvar :D/>

 

Men summa summarum - føler at jeg er kommet i gang.

Det ble for mye mat i helga - men treninga har vært helt etter planen.

Og jeg er full av pågangsmot ;)/>

 

Vi står på - og tar utfordringene etter som de kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle flotte damer :)/>/>

 

En grå og våt dag. Godt å ha en jobb der en kan nyte varmen innendørs da :P/>/>

 

Ser jeg har blingset litt i innlegget mitt i går. Var 400 gram ned - ikke 0,4 gram :D/>/> Heldigvis da :rolleyes:/>/>

 

Ellers gikk gårsdagen som planlagt. Wok med laks og maaasse grønnsaker til middag. Hurra for wok'en sier nå jeg - i alle fall når jeg er alene. Putter oppi nesten alt av kjøtt og fisk og skalldyr - og dynger på med grønnsaker. Sunt og godt - og følelsen av å spise masse ;)/>/>

 

Fikk en god tur på 1time - jogga faktisk litt innimellom også :P/>/> Ikke mange minuttene om gangen - men fikk opp pulsen litt i alle fall.

Og rett etter at jeg hadde kommet hjem - kom regnet. I bøtter og spann - men da var jeg trygt i hus :D/>/>

 

I dag blir det venninnekveld. Litt større utfordring da altså. Men man må jo lære seg å leve med de også.

 

Me står på dokke - dette kan me klara ;)/>/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var maratonhelga over :P/>/>/>/>/>

Sarri - hvordan gikk det med din?

 

Har hatt noen fantastiske dager med litterært påfyll - vennetreff og masse god mat og drikke fra torsdag til søndag.

Det har blitt lite/ingenting trening disse dagene - så dermed må jeg ta uke "om igjen" ifølge Yngvar sitt opplegg :P/>/>/>/>/>

Menyen har blitt til etter hvert - og da skjærer det seg av og til ;)/>/>/>/>/>

Totalt er jeg derfor fornøyd med nedgangen på 0,3 kg - og jeg har kun 1,8 kg igjen til desember-målet :D/>/>/>/>/>

 

Planen i dag er hjemmelaget fiskesuppe til middag - og en treningstur på i alle fall 60 minutter.

Været ser lovende ut så langt - så da blir det rene fornøyelsesturen :rolleyes:/>/>/>/>/>

 

Ellers er treningsplanen for uka:

Tirsdag - styrke

Onsdag - treningstur

Torsdag - intervall

Lørdag - styrke

Søndag - markatur

 

Og klarer jeg det får jeg lov å gå videre til uke 3 i treningsopplegget :D/>/>/>/>/>

 

Klem fra mia - som føler seg sterk og motivert ;)/>/>/>/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake - litt beskjemmet og aldri så lite flau:(

 

Har ruslet litt rundt i "kulissene" her en stund og lurt på om jeg skulle legge igjen spor etter meg. Og nå har jeg bestemt meg - jeg lager min egen tråd:)

 

Har vært "medlem" her for noen år siden - da under navne Pandora. Gikk faktisk ned over 15 kilo fram til 2009 - og har gått opp over 9 kilo fram til i dag. Fikk plutselig en aha opplevelse da jeg "så" at nå nærmer det seg 10 kg opp. Vel - det kom jo ikke plutselig. Har bare klart å fortrenge det.

 

Men nå er det slutt. Jeg har klart det før - og skal klare det igjen!!

Ser at noen av mine "bekjente" fra den tida har vært mye smartere enn meg - de er fremdeles medlemmer her inne. Skal nok "lure" meg innom dem og hilse på etterhvert:)

 

Men nå er det altså offisielt - jeg starter på nytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen i går ble fulgt til punkt og prikke gitt :D/>

 

God fiskesuppe med masse grønnsaker, torsk og laks. Sunt og godt ;)/>

 

 

Og en treningstur på 7,37 km på 1 timer og 9 minutt i følge Endomondoen :P/>

 

Koste meg med litt gresk yoghurt med nøtter og honning etter turen.

 

Hadde tenkt å rydde litt i klesskaper og sånn i går - det ble det ikke noe av. Får se om dagen i dag blir mer strukturert :huh:/>

Må pakke bort sommertøyet og finne fram vintertøyet. Vi har vel knekt den verste sommeren nå tenker jeg :D/>

 

I dag står styrketrening på programmet. Det er ikke min favoritt - men må man så må man ;)/>

 

Lykketilklem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle dager er like lette :mellow:/>

 

Hadde gode fortsetter for dagen i går - og så skar det seg allikevel :huh:/>

 

Begynte så bra - sånn ca fram til lunsj. Etter det var det bare sorgen. Tror jeg gjorde alle feil som gjøres kan. Alt for mye og usunn mat og ingen trening.

Føler nesten jeg er tilbake til start :P/>

 

Har heldigvis klart å ta meg sammen i dag - i alle fall så langt ;)/> Måtte jo liste opp alle fordeler med en sunn kvardag - og viktigheten av jevn trening for meg selv. Håper det hjalp. Har i alle fall ikke lyst på en sånn dag til. Og det er jo et pluss :)/>

 

Nei - man får rette ryggen og stå løpet ut. Vil jo det også egentlig - men fy søren så lett det er å falle tilbake.

 

Godt med en liten utblåsing - nå er jeg klar for fortsettelsen :P/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle dager og ikke alle uker ;) er lette. :angry:

 

Har jo ikke orket å skrive, for jeg står på stedet hvil - 87,1 -. I forige uke før den store festlige helgen startet var jeg helt nede i 86,4, men det gikk over. Og etter all jobbing i festkommiteen var jeg helt utslitt. Pluss at jeg hadde fått med meg kakerester av verdens flotteste kaker hjem. Så da ble det kaker i 3 dager. Men festen var vellykket!!

 

Denne uken er ganske hektisk den også. Må passe barnebarn, vi er i sving begge to med kjøring og henting på svømming og cheerleading og andre ting. Jentene våre er opptatt med prøver og generalprøve på en stor danseforestilling i mavedans. Vi skal se den lørdag sammen med venner og så skal vi ut å spise etterpå. Gresk restaurant tror jeg det blir. Tror de serverer kalorier der.

 

Tror du har vært superflink, jeg. Du får si som Ole Brum "gjort er gjort og spist er spist og sånn er det med den saken". Du må bare legge det bak deg. Så bra som du har begynt, så må du jo bare fortsette. Les det du har skrevet de siste dagene :rolleyes: Kommer sterkt tilbake jeg også. Nå har jeg urinveisinfeksjon så overskuddet er ikke alt for stort, men jeg gjennomførte trening tirsdag med stil. Etter det har det mest vært henting av barnebarn.

 

Stå på min venn og store trøst.

 

Sarri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt med noen trøstens ord - takk Sarri :)/>

 

Ja - jeg skal legge dagen i går bak meg og se framover. Alt er jo ikke ødelagt om en dag går skeis. I mål kommer man - bare ørlite senere enn beregnet ;)/>

 

Ikke rart du strever når du må slite med kakerester på toppen av alt. Godt festen var vellykket, da glemmer man lett alt stresset i forkant :D/>

Jammen har de det travelt disse unge også om dagen. Men du så gøy det blir å se på den danseforestillingen - masse stolte besteforeldre der kan jeg tenke meg.

Og forresten kan det hende at de greske kaloriene er like "tunge" som de norske - men de er i alle fall gode :rolleyes:/> Nyt med god samvittighet.

Og så henger du deg på etter hvert. For vi skal rusle nedover sammen vet du :)/>

 

Store klem fra mia - som virkelig setter pris på en god medslanker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper med litt peptalk - takk Sarri :D/>/>

 

Gårsdagen gikk strålende - og jeg er superfornøyd med meg selv. Så glad jeg klarte å snu den begynnende negative trenden.

Sunn mat og 60 minutter på sykkel - iberegnet 20 minutter intervall. Var skutt - men fornøyd - da jeg formelig ramla av setet :rolleyes:/>/>

 

Så nå gjelder det å ta med seg denne følelsen inn i helga. Trodde vi kom til å få ei rolig helg. Men er bedt ut både i dag og på lørdag. Så nå gjelder det å holde tunga rett i munnen. Gleder meg selvfølgelig - må bare planlegge godt. Får tenke gjennom hva og hvor mye jeg kan unne meg - plan er viktig ;)/>/>

 

Dagens lille:

"Begynn å gjøre det som er nødvendig, deretter det som er mulig,og plutselig greier du det umulige!"

 

Ønsker alle lesere ei nydelige helg :)/>/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du tok deg inn igjen.

 

Glemte å si at sola skinte her i går, hele dagen og vindstille!!

Fikk pusset alle vinduer. Ganske god trim i det også. Står ute med langkost. Mye tøy og bøy.

 

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra Pilates. Det er veldig kjedelig! :(

Men det tar jo i alle muskler som en ikke vet at finnes.

 

Målet for denne helga må være å ikke gå opp igjen , ikke et eneste gram.

Jeg kjører i kveld og tar antibiotika, så jeg tenker at vann er beste drikke for meg.

 

Våknet til snøvær i dag. Været er hvertfall ikke kjedelig.

God helg og klem fra Sarri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så snø da Sarri 😯 Vel - det er jo november. Her kommer det ned ferdig måka som regel☔ï¸

Vi har sol faktisk - men blåser stikker og strå - og er iskaldtâ›…ï¸

 

Så det blir styrketrening i dag - og en liten tur på sykkel - innendørs😉

 

Var ute på besøk i går. Ble nok litt over mitt kaloribehov, men ikke så mye. Summa summarum godkjentðŸ‘

Ny viljetest i kveld😀

 

Og forresten - den vinduspussen er en skikkelig treningsøkt - hurra for degðŸ‘

 

Nå er det trening☺ï¸

 

Klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god mandagsmorgen - eller formiddag da :P/>/>

 

Faktisk gløtt av sol hos meg i dag. Men det trengs også - har regna kattunger hele helga. Så nå er det på tide å tørke opp.

Tross silregn og vind dro vi på tur i går - ikledd regntøy og fjellsko ble det en god times tur i ulendt terreng ;)/>/>

 

Trengte det da etter utskeielser på lørdag. Ble servert ribbe med tilbehør og hjemmelaget karamellpudding med krem. Man hører formelig kaloriene :mellow:/>/>

Og når en da putter på vin så kommer en langt over dagsrasjonen :rolleyes:/>/>

 

Vel - det var da :huh:/>/> Heldigvis klarte jeg å ta meg inn igjen i går - og det ble ned 0,3 kg gitt.

Har klart 1,6 kg til nå - da gjenstår 1,5 til mitt julemål. Og det skal jeg klare.

Er ikke så storforlangende - små skritt - men de må gå ned :D/>/>

 

Klarte i alle fall mitt treningsmål for uka - så da slipper jeg å ta uke 2 på ny - igjen :)/>/> Nå går jeg videre til uke 3 iflg Yngvars program.

Mandag - Treningstur

Tirsdag - Styrke

Onsdag - Intervall på sykkel

Torsdag - Fri

Fredag - Styrke

Lørdag - Fri

Søndag - Tur i marka

 

Hvordan går det med deg Sarri? Håper det blir litt roligere denne uka for deg også.

Gikk det bra med danseforestillingen forresten? Tenker du koste deg :)/>/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :)

 

Jeg må visst ta både uke 1 og 2 om igjen. Men denne uka skal jeg trene hver dag. Vanngym i dag, Puls/styrke i morgen, bodypump onsdag pluss svømming. torsdag er det dansen og fredag Pilates. sånn, nå er det sagt.

 

Forestillingen var helt fantastisk.. Med fantastiske danser Vikingkvinner i Østerled. Kulisser som lysmannen laget med prosjektor. Vi var ute på havet med vikingskip, inne i sultanes slott og harem. Ute hos nomader i teltet deres og hjemkomst til en Vikinggård. Pluss mye mer. Det kan ikke beskrives. Datteren min sto bak alt dette og jeg er så stolt.

 

Her regner og regner det. Men sånn er vel høsten. Hvertfall bedre enn snø, selv om det blir ganske lyst med alt det hvite på bakken.

 

De greske kaloriene var ganske gode må jeg si. Det ble ikke vann, men alkoholfritt øl. Der kunne jeg spart noe.

 

Denne uka skal jeg trene og bare spise fornuftig.

 

Klem fra sarri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære Sarri :)/>

 

En fabelaktig treningsplan for uka har du - klarer du den har du jammen grunn til å være stolt av deg selv. Og da trenger du ikke ta noen som helst uke om igjen ;)/>

Så tar du maten med etter hvert - og så raser vi sakte nedover vektskalaen :D/>

Tålmodighet er tingen - og det er lenge til sommeren. Men vi legger grunnlaget nå sånn at det ikke blir sånn stress utpå våren ;)/>

 

Det høres ut til å ha vært en utrolig flott opplevelse - den danseforestillingen. Du må ha en flink datter, ikke rart du er stolt!!

Så koselig å kunne sitte å nyte den opplevelsen :)/>

 

Utrolig - men det er opphold i dag også her hos meg. Får nyte det mens man kan :)/>

 

Gårsdagen gikk etter planen. Spiste suppe til middag - og fikk en lang trimtur i kveldinga iført gode joggesko og refleksvest. Har invistert i hodelykt også. Den tar jeg i bruke når jeg beveger meg litt ut i terrenget. Vi har en ganske bra natursti - men det er ingen lys der. Og på denne tida er det jo mørkt når jeg har spist middag. Men med lys på hodet går det greit.

Styrketrening i dag - og fiskekaker til middag :rolleyes:/>

 

 

Stå på Sarri - hurra for oss....

 

Klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp Hura for oss ja :) 2 dager med vel gjennomført trening. Jeg er skikkelig fornøyd med meg selv. Det er vel lov å si det? :)

 

Er vi i en god stim nå? Det føles sånn. Håper bare knærna mine tåler dette. Men pytt. Jeg får ta det når det kommer. Jeg tar Glukosamin, tror det hjelper, men det er ikke helt godt for maven min, så nå er jeg nøye med å ta det sammen med mat. Slurvet nok med det sist når jeg endte med mavekatar.

 

Det er jammen god følelse å være fornøyd og ikke sur på seg selv for alle tabber og utskeielser.

 

Hvis du har lyst, så gå inn på YouTube og se på Sandefjord Folkedans. Ganske fornøyelig. Jeg danser ikke, var bare festkommite denne gangen.

 

Gutta (mennene) våre er ikke så veldig fornøyde med de små skjørta.

 

Torsk og løk og tomatsaus av egne tomater til middag.

 

Opphold her i dag også, men tåke og trist vær.

 

 

Ha en fin dag :

 

Sarri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god torsdagsmorgen :)

 

En våt og grå dag ser det ut til å bli - men tørt og varmt inne heldigvis :rolleyes:

 

Hadde fri fra jobb i går - og planlagt masse som skulle gjøres i heimen. Men det ble kafe og tur på by'n med datter og barnebarn i stedet. Mye hyggeligere det. Ikke alltid det klaffer at vi har fri samme dag :)

Så da koste vi oss - og det ble noget usunt må nok innrømmes. Men ble fint tatt inn igjen - så håper ikke skaden ble altfor stor.

 

Verre var det at jeg droppa treninga også - det er ikke bra. Og på grunn av kurs får jeg ikke gjort noe i dag heller. Vet med meg selv at jeg ikke orker å ta fatt på styrketrening når jeg kommer hjem i kveld.

Skal se jeg må ta uke 3 på ny også :mellow:

 

Vel - det er bare å fortsette med friskt mot. Man tråkker litt utfor den smale sti av og til - men da gjelder det å finne veien tilbake så fort som mulig :D

 

Stå på - vi kan klare dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god torsdagsmorgen :)

 

En våt og grå dag ser det ut til å bli - men tørt og varmt inne heldigvis :rolleyes:

 

Hadde fri fra jobb i går - og planlagt masse som skulle gjøres i heimen. Men det ble kafe og tur på by'n med datter og barnebarn i stedet. Mye hyggeligere det. Ikke alltid det klaffer at vi har fri samme dag :)

Så da koste vi oss - og det ble noget usunt må nok innrømmes. Men ble fint tatt inn igjen - så håper ikke skaden ble altfor stor.

 

Verre var det at jeg droppa treninga også - det er ikke bra. Og på grunn av kurs får jeg ikke gjort noe i dag heller. Vet med meg selv at jeg ikke orker å ta fatt på styrketrening når jeg kommer hjem i kveld.

Skal se jeg må ta uke 3 på ny også :mellow:

 

Vel - det er bare å fortsette med friskt mot. Man tråkker litt utfor den smale sti av og til - men da gjelder det å finne veien tilbake så fort som mulig :D

 

Stå på - vi kan klare dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...