Gå til innhold

Mia tar grep - igjen


Anbefalte innlegg

Jaha - da var jeg veiet. Det ble jo opp da må vite - noe annet var ikke å forvente etter 14 dager med mat hele døgnet :o/>

Men nå er jeg tilbake til normalen. Og selv om denne uka ikke har vært helt optimal så er jeg på rett spor :)/>

 

Satser på sunt og godt denne uka. Meny er satt opp - i dag blir det finnbiff. Og trening kommer man ikke utenom - treningstur i dag. Håper regnet holder seg borte. Men man har da regntøy. Så regn er ingen unnskyldning har jeg bestemt :lol:/>

 

Ellers er jeg ved godt mot - merkelig nok. Ser jo at det ikke akkurat suser nedover vektskalaen - men jeg skal i alle fall holde stand der jeg er. Og så er jeg innstilt på å gå nedover sakte men sikkert. Satt opp 0,3 kg pr. uke som en gjennomsnitt. Det er vel et nøkternt mål vil jeg tro.

Får se det an noen uker.

 

Godt mot damer :)/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og velkommen hjem :) .

 

Cruise er nok ingen slankekur nei ... men så fint at det var vellykket fra ende til annen!

 

Jeg går nå her med sykdommen min. Men synes det går litt bedre. Har vært bedre etter Hellasturen. Om to dager skal jeg prøve meg med 10mg kortison igjen. Har prøvd to ganger før også men håper det lykkes denne gangen. Har sluttet å legge på meg også, så nå ser jeg litt lysere på tilværelsen.

 

Her har vi hatt gråvær mange dager, ser at dere har hatt strålende vær. I dag småregner det og er surt og kaldt. Jeg er. Ikke helt ferdig med å rydde inn fra hagen heller, men det er så surt ute, så jeg strikker her inne isteden. :)

 

Jaja, Mia , da er det på an igjen!! Godt å høre at du er ved godt mot :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sarri :D/>

Så fint å høre fra deg igjen. Glad du føler det går litt bedre - måtte det vare du :)/>

Krysser fingrene for at det går fint med nedtrapping av kortison denne gangen.

 

Ja - vi har hatt en fantastisk høst med sommerlige temperaturer helt til nå faktisk. Blitt litt værforandring de siste dagene, men man kan vel ikke forvente annet nå i siste halvdel av oktober.

Merker jo godt at høsten er her når jeg sykler på jobb om morgenen - det er mørkt. Men jeg er godt rustet med refleksvest og lys på sykkelen både framme og bak - og på sidene :P/>

 

Fikk en god treningstur i går. Godt å være i gang igjen liksom. Gryta med finnbiff var nydelig. Veier ikke maten - men estimerer nogenlunde. Ble kanskje litt i overkant på middagssida i går. Men resten av dagen gikk fint.

 

Fortsatt godt mot....

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag allerede - dagen flyr avgårde :o/>

 

Treningsfri i går - men fikk en god økt på tirsdag. Så jeg ligger i rute så langt :P/>

Planen er treningstur i dag - og været er helt nydelig. Så da har man ingen unnskyldning. Skal hente et barnebarn som kommer hjem på helgefri - men går helt fint med trening etter det.

Kyllingwok står på menyen i dag - masse grønnsaker og lite fett. Den optimale slankemenyen :P/>

 

Går egentlig helt greit. Jeg kjenner at kroppen trives med et sunnere kosthold. Bare så innmari dumt at man faller tilbake til gamle vaner :o/>

 

Har fått helt dilla på stikking. Etter å ha lagt alt som heter strikkepinner på hylla i maaange år var det utrolig gøy å starte igjen. Og siden vi venter et helt nytt lite barnebarn i desember er det babytøy som står på agendaen :D/>

Kanskje det kan hjelpe til med å holde fingrene unna godteskåla også :lol:/>

 

Nyt dagene da dere...

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk til en god times treningstur i går på tross av sen middag og kaffebesøk. Må innrømme å spise en hvetebolle til kaffen - men det ble bare en :P/>

Synes det er så godt når jeg klarer å stoppe etter et stykke. Da kan man unne seg litt innimellom synes jeg. Og da føler man heller ikke at man forsaker alt.

Litt av alt - et godt motto :D/>

 

Ellers står helga for tur. Vi planlegger hjemmekveld i dag. Lammekoteletter med gresk salat - jammi :D/>

Blir litt verre i morgen. Da skal vi på dugnadsfest med god middag og god drikke. Men jeg har bestemt meg for å kjøre. Og der sparer jeg mange kalorier :lol:/>

 

Lang markatur er planlagt på søndag. Og om været holder hva det lover blir det en flott høsttur. Man får nyte været mens man har det B)/>

 

Ukas lille:

"Livet er 10% det som hender deg og 90% hvordan du takler det!"

 

Ha ei strålende helg :D/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og veiedag i går. Fikk ikke tid til oppdatering - men den komme her :rolleyes:/>

 

Resultat uke 42:

Ned 0,5 kg - rimelig fornøyd med det :)/>

Gjennomsnittlig kcal: 1532

Kostholdsscore: 6,8

Treningspoeng: 13,5

Gjennomsnittlig skritt: 10824

Alt i alt en grei uke :D/>

 

Satser videre jeg. Har jo satt et gjennomsnitt på 0,3 kg pr uke - og den perset jeg denne uka :P/>

 

Blir nok ei mer utfordrende helg denne gangen. Sosialt lag i alle fall på lørdag. Men får holde litt igjen i kvardagen - satse på treningspoeng - holde oppe fokus - skrittelleren på og plutselig er jeg enda et hakk nærmere normalvekt :)/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering i et heller stille forum :o/>/>

 

Har ikke vært en flittig trimmer denne uka - kun en tur så langt. Håper på en tur i dag da - men har en avtale i kveld så det spørs om jeg får tida til å strekke til. Blir nok litt overtidsjobbing også :(/>/>

 

Og fredag er fridag med god mat og drikke i heimen - så da blir det heller ikke.

Lørdag er det bursdag på dagen og vennebesøk på kvelden :P/>/>

Jaja - får satse alt på søndagen da :D/>/>

 

Maten har gått greit for så vidt. Ingen store utskeielser i alle fall - satser på at det går greit resten av uka også.

I dag blir det i alle fall lettsalta torsk til middag. Med stekt løk i stedet for bacon ;)/>/>

 

Været - brukanes. Meldt regn - men ikke kommet enda. Håper det holder seg borte til jeg er kommet hjem. Sykler i dag - uten regntøy :D/>/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hallo min venn, går det bra? :)

 

Jeg sliter meg gjennom dagene i gråvær og regn. I dag har jeg vært hos tannlege og fått satt inn en midlertidig tann mens jeg venter på ei krone...

 

Lyspunktet er en tur til Las Palmas de to første ukene i desember. Selv om jeg da må hive meg rundt for å få kjøpt julegaver før vi drar. Gavene er det viktigste. Jula kommer om ikke tak og vegger luktet av grønnsåpe.

 

Jeg veier ti kilo mer enn deg, men jeg går ikke opp mer tror jeg. Jeg er veldig forsiktig med mat, fysioterapeuten min foreslår å prøve å kutte ut alt sukker, betennelser i kroppen ernæres seg visst av sukker??? Men det er ikke lett. Vi spiste lammestek forrige søndag og plutselig forsynte jeg meg med mer tyttebær !! Det er det jo mye sukker i! Det er sukker i alt.

 

Ha en fin uke, Mia. Tenker på deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Godt nytt år til alle brukere av disse sidene :D/>/>

Jaha - så var det plutselig et helt nytt og ubrukt år foran oss. Må vi forvalte det på beste måte :)/>/>

 

Siden et nytt år er en fortreffelig anledning til å starte med blanke ark - så gjør jeg det ;)/>/>

Har slettet alle tidligere data - og nye er lagt inn. Kom jo ikke noe nærmere målet i 2016 jeg - men satser friskt i 2017 allikevel. Stor tro på meg selv og mine valg :P/>/>

 

Man kan jo ikke gi opp heller da.....

 

Slutten av 2016 ble en periode med en stor nedtur på privatfronten. Men vi satser friskt videre der også. Stoler på de gode prognosene og satser på at alt går vår veg.

Ikke bare nedturer da - ble bestemor igjen på slutten av året - lykke :D/>/>

 

Nå satser jeg fult ut på å endre vekta i løpet av 2017. Satser pent og forsiktig - men satser :D/>/>

Kjenner jo at kroppen ikke har det godt. Tungt å gå toppturer - tungt å knytte skoa - tungt å holde følge med barnebarna. Og akkurat det må jeg gjøre noe med nå ;)/>/>

 

Så ja - jeg er tilbake!!

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Mia :)

 

Godt nytt år og gratulerer med den lille! :)

 

Jeg har tenkt så på dere, men har ikke kommet inn her, har logget inn, men får beskjed om at jeg må være innlogget for å svare.... blir så frustrert.

 

Håper alt går bra framover!!

 

Vi hadde en fin og god tur til Las Palmas. Jeg fikk jo gått litt mer og jeg badet hver dag. Og jeg la ikke på meg!!! Det var vel godt gjort?

 

Det nye året startet på legevakta for meg. Nyrebekkenbetennelse var diagnosen og nå går jeg på antibiotika i tillegg til kortisonen. Matlysten er ikke på topp...

 

Velta mi i dag var 96,8.

 

Ikke akkurat noe å glede seg over, men det kunne jo vært verre etter et år medkortison.

 

Jeg håper at ting skal bedre seg dette nye året, selv om jeg fikk en dårlig start.

 

Klem fra meg, så må vi holde kontakten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg Sarri :)/>/>/>/>

 

Tusen takk for det :D/>/>/>/>

Ja - barnebarn er gull verdt. Og det er mange år siden vi hadde spebarn i huset :D/>/>/>/>

Ellers går det etter forholdene bra. Vi har tenkt å vinne denne kampen.

Starter behandlinger i slutten av januar.

 

Så bra at du fikk utbytte av sydenturen da.

Og en stor klapp på skuldra for å klare å holde vekta - på ferie! Står respekt av det.

Kanskje du har godt av sol og varme - og må reise oftere :D/>/>/>/>

 

Ikke så bra å starte de nye året på legevakten da. Må jo snart være nok nå :mellow:/>/>/>/>

 

Men du - vi satser fint og forsiktig dette året. Jeg skal ha på plass bedre treningsvaner og et kosthold som er sundt og til å leve med. Vet jo hva som skal til etter alle disse år. Det er bare å sette det ut i live.

Håper du får det lettere også - og at dette er året du kan kaste alt som heter kortison ;)/>/>/>/>

 

Og så må vi ikke glemme å nyte livet - med alle sine opp og nedturer. Kose oss de dagene alt går på skinner - og ta fram alt av galgenhumor og pågangsmot når det butter imot.

Vi lever :D/>/>/>/>

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var først uka i januar over :)/>

 

Gikk ikke så hakkanes gale dette. Kunne jo vært et bedre resultat - men jeg har som en målsetting å klare 0,3 kg pr. uke. Og det klarte jeg jo - med 100 gram som ekstrabonus :lol:/>

 

Har kommet i gang med trening også. Eller trening og trening fru blom ;)/>

Men har i alle fall kommet oss ut på raske treningsturer i 4 av ukas 7 dager - og det er jeg strålende fornøyd med.

Har jo fremdeles store intensjoner om å innføre litt styrketrening sånn dann og vann. Må prøve å få til det altså.

Grunnen er at jeg egentlig ikke kan fordra å trene styrke - men elsker å gå. Gåturer fortrinnsvis i marka. Nå på vinteren derimot må jeg holde meg på veien. Ingen lysløype i nærheten av meg.

Søndag ble det markatur da - deilig :)/>

 

Styrketrening - prøve denne uka :P/>

 

- mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ikke vært her inne på leeenge. Men det betyr ikke at jeg har kuttet ut altså ;)/>

I overkant mye jobbing nå i januar - som alltid :P/>

Så den fritida jeg har er blitt prioritert til familien og heimen. Logger jeg inne her går minuttene raskt :)/>

 

Veide meg i dag - og jammen var det gått ned en hel kilo ;)/>

Så det går an å slanke seg uten å gå å vekta også da :lol:/>

Har jo hatt det i bakhodet hele tida - men har nok slurvet med veiing og sunnhetsgehalten i produktene jeg har brukt. Men funker jo det også ;)/>

 

Trening - dårlig samvittighet. Selv om jeg lovet meg selv å legge bort den samvittigheten gnager den allikevel.

Vel - kanskje det er det som må til for å starte opp.

Har jo hatt mine treningsturer - men styrketrening er ikke på prioriteringslista.

 

Og denne uka vet jeg ikke helt hvordan jeg skal putte inn turene mine heller.

Blir i alle fall ingen i dag og ingen i morgen heller. Men onsdag og torsdag ser foreløpig bra ut i så måte.

 

Minestronesuppe ala Grete Roede til middag i dag - sunt og godt :)/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Mia!

 

Endelig kom jeg inn igjen! Har prøvd flere ganger....skjønner ikke dette jeg.

 

Ned enkilo! Det er jo bra. Ikke stress med styrke hvis du ikke kommer igang, plutselig så vil du det tenker jeg.

 

Jeg skal ta røntgen av knærne mine i morgen, veldig spent på hva ortopeden sier. Ellers kan jeg bare melde om at jeg ikke legger på meg.....det er jo alltids litt det også.

 

Du har jo litt å tenke på for tiden også da, du får fortelle hvordan det går etterhvert.

 

Jeg har greid å trappe litt ned på kortison nå, så nå står jeg på 11,25 mg. Det er jo fortsatt mye, men jeg har prøvd 4 ganger siden april, og først nå har det gått. Får ta det som en liten bedring. Men jeg greier ikke å trene, ikke det aller minste...

 

Ha ei fin uke :)

 

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sarri :)/>

 

Så koselig når du stikker innom. Ikke at jeg har vært her så mye selv i det siste heller da :P/>

Prøver å tenke sundt kosthold i kvardagen. Ikke alltid det er like vellykka da. Som i går - middag hjemme og middag borte :mellow:/> Resultat - langt over dagsbehovet mitt.

Og i kveld er det venninnelag med god mat. Men da spiser jeg ikke middag hjemme først altså :rolleyes:/>

 

Ingen oppgang på vekta - det er kjempeflott Sarri. Mye vunnet om du klarer å holde den stabil. Så ser vi tiden an.

Blir litt sånn som meg med styrke. Lover å ikke stresse for mye med det - tar meg heller en langt treningstur :)/>

 

Små skritt - både med medisiner og trening og mat - da kommer vi i mål - en gang :D/>

 

Ellers går det tålelig bra. Behandlinger mandag til fredag og skal være ferdig 1. mars. Håper bare at alle uhumskheter er knekket da.

Må jo være optimist ;)/>

 

Ha en flott uke du også - store klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Mia

 

Nå kom jeg akkurat fra undersøkelse og røntgen. Jeg skal få protese i kneet innen en mnd. Blir litt skjelven av å tenke på det! De skulle se om jeg kunne greie meg med halvprotese, det er en mindre operasjon .

 

Godt å høre at behandling er i gang hos dere, kjenner mange dette har gått veldig bra med. Tvi tvi!!

 

Nå kunne jeg bare klikke på svar uten å logge inn! Og ellers får jeg ikke svart selv med omfattende innlogg. Forstå det den som kan!

 

Når dette er over, skal jeg melde meg på kurs igjen, blir ikke ordentlig greie på det på egenhånd for meg. Trenger støtte fra kursleder...og jeg trenger virkelig å bli lettere.

 

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei Sarri ;)/>/>

 

Ja - det høres jo skummelt ut med operasjon og nytt kne. Men ei venninne av meg har skifta begge - og det funker som bare det. Nå kan hun gå uten smerter :)/>/>

 

Vi må vel innse at vi er kommet i reperasjonsalderen :unsure:/>/>

Og da er det jo godt av noe kan skiftes ut - og noe kan repareres.

 

Forstår den med kurs altså. Jeg vurderer sterkt kurs jeg også. Eneste som funker i lengden.

Har jo gått forholdsvis greit - men nå er jeg på veg opp igjen. Veide meg her forleden - og valgte glatt å la være å registrere :P/>/>

Får sette inn et støt denne uka for å komme meg ned igjen.

Slurver skikkelig med måltidene nå når jeg er alene i ukene <_</>/>

 

Har 1,5 uke igjen av behandling. Da får vi krysse fingrene for at resultatet blir som vi håper :)/>/>

 

Ellers er jeg veldig sløv med å registrere her inne for tida. Så mye annet som opptar meg nå.

Men innom for å sjekke om du har vært her :D/>

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, forstår godt at slanking ikke står i fokus midt oppi alt det andre dere har av bekymringer for tiden. Å slanke seg krever fullt fokus!

 

Det gikk ikke så fort med nytt kne som ortopeden lovet, men 22.mars skal det skje! Fikk noen uker ekstra til å grue meg! Og jeg blir bare dårligere for hver dag som går. Har fått et treningsopplegg av fysioterapeuten min, men alle muskler er så såre og stive på grunn av Polymyalgia og for lite aktivitet. Det er ikke lett å utføre dette.

 

Vi får komme sterkere tilbake tror jeg. 97 kg er ikke det beste for meg på noe vis, hverken fysisk eller psykisk. Blir jo så lei meg av å være så tjukk. Så kurs må det bli når jeg kommer lenger ned på kortison.

 

Blir nok bedre for deg også når dere er to igjen. Og så sundt som mulig er det vel lurt å leve. Håper alt godt for dere. Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei

Så lenge siden jeg har vært aktiv på Roede sidene at jeg ikke kan med dette "nye" systemet. Var aktivt med for mange år siden.

Jeg har meldt meg på Roede nettkurs og skal gå ned 13 kilo. Jeg har vært på kurs i fire uker og gått ned snart 4 kilo. Jeg er 51 år veier 84.5 kilo. Trener 3-4 ganger i uka. I morgen skal jeg på corebar time,og gleder meg til det. Jeg skal spise 1600 kcal dersom jeg er aktiv. Jeg har byttet til rolig jobb og får lite hverdagsaktivitet, det er litt utfordrende. Håper jeg kan kjempe sammen med deg Mia og dine medspillere her inne.

 

MVH Nikkoline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er vi i mars gitt. En nydelig tid vi går inn i nå :D/>

 

Skulle jo så gjerne ønsket at målet var nærmere. Men du verden så vanskelig det er å være målrettet helt på egen hånd. Og spesielt vanskelig når livet butter imot. Da er det lett å trøstespise.

Nå begynner ting og falle litt på plass her i heimen - og vi kan nyte våren.

Og kiloene er der - det får man bare godta. Og så får en jobbe videre derfra. For nedover skal jeg.

Satser på å komme ned til 85 til 17. mai. Det er 2,5 kg og 10 uker til.

Får ta det over tid dette. Og så vurderer jeg til høsten om det blir kurs.

 

Så koselig om du vil være med Nikkoline :D/>

Har ikke være aktiv her inne i det siste. Men nå er jeg forhåpentlig med for fult igjen :)/>

 

Skal starte med yoga i dag :)/>

Har alltid hatt lyst til det. Prøvde litt for maaange år ( og mange kilo!) siden. Men avstand til kurssted ble for langt.

Nå er det et kurs som går over 3 uker - med 2 dager i uka. Så da gir jeg det en ny sjanse :D/>

 

Sarri - går det bra med deg? Nærmer seg den 22. mars nå. Dette kommer helt sikkert til å gå bra.

 

Nå gjelder det om å holde fokus da. Registrere mat og trening - og så satse stegforsteg.

 

Ha en finfin uke alle sammen.

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en positiv opplevelse på yoga i går :)/>

Vi var 8 damer - alle nybegynnere - og ingen var av de supertynne ;)/>

 

Bare å finne sittestillingen er et stykke krevende arbeid for damer litt opp i åra - med stive hofter og knær. Var nok ikke noe elegant syn når vi formelig måtte brekke oss opp for å skifte stilling :lol:/>

Men det gikk bra - med litt støtte her og der. Og kurslederen var utrolig søt.

Håper jeg finner min indre styrke sånn etter hvert. Til og begynne med har jeg nok med å sitte rett uten å synke sammen - og å puste samtidig :rolleyes:/>

 

Trodde jeg ville være pinnestiv i hofter og knær i dag. Men det er jeg ikke. Vi jobbet med rygg, hofter og nakke. Følte at med de rolige og sakte bevegelsene ville jeg ikke merke noe stølhet i dag. Men jeg kjenner at vi har jobba med de områdene.

 

Gleder meg til onsdag :)/>

 

Mat - litt i overkant. Hadde stekt laks til middag - med potetmos, stekte gulerøtter og rømme.

 

I dag er det venninnekveld. Da vet jeg det blir masse god mat. Får prøve å begrense inntaket.

 

Vi står på damer. Et lite fall - og vi reiser oss glatt igjen. Rister litt på skuldrene og fortsetter ;)/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velvel - var jo ikke denne veien det skulle gå :o/>

Ingen unnskyldning - bare dårlige valg. Koste med der og da - men ikke da jeg gikk på vekta i dag.

 

Nå får jeg prøve å ta meg selv i nakken - for dette kan gå fryktelig ille kjenner jeg :blink:/>

Dårlig med trening - bare de 2 øktene med yoga. Og så har jeg bakt masse nydelig gjærbakst for å fylle fryseboksen liksom. Ikke bare den som ble fylt nei :mellow:/>

 

Jaja - spist er spist. Det kan jeg ikke gjøre noe med nå. Det jeg kan gjøre noe med er å følge min supre og sunne kostholdsplan. og å la være å bake :P/>

 

Satser videre jeg - og plutselig en dag er jeg 85!!

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag og nye muligheter :D/>

Våknet til en våt og grå dag. Ser ut til å lette litt nå da - i alle fall er dagen ørlite lysere enn for en time siden.

 

Full fres på jobb - møter og dokumenter som skal innleveres i dag.

 

Dagen i går gikk ganske så greit. Yoga-instruktøren var blitt syk - så da ble det treningstur i stedet. Og vi hadde en nydelig ettermiddag som resulterte i en lang tur.

I dag er det kurs klokka seks til ni - så da blir det ingen trening :P/>

 

Seibiff med coleslaw etter GR-oppskrift til middag - kjempegoe. Etter treningsturen ble det 1 rugsprø med skinkeost og paprika + en stor kopp med te. Gikk egentlig helt fint det. Både kropp og sjel var fornøyd :lol:/>

 

Så resultat for dag 1:

Inntak: 1531 forholdsvis sunne kalorier :)/>

Kostholdscore på 8,0 - tror ikke jeg har fått full score noen gang

Treningstur som resulterte i 3,5 treningspoeng og 15225 skritt fordelt på hele dagen - men mest på turen ;)/>

 

Fornøyd med dagen jeg :D/>

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg skulle får tid til en liten oppdatering hver dag - det gikk ikke nei :blink:/>

 

Prøver å registrere mat og trening hver dag da. Ikke alltid det gå heller. Tar jammen tid dette. Og må jo innrømme at det ikke står først på prioriteringslista heller.

 

Men stoda så langt denne uka er ikke så hakkanes gal. Tror jeg har klart å holde meg rundt 1600 kcal pr. dag. Ble litt over i går - da kom jeg hjem til nybakt brød. Det lukta deilig gjærbakst i hele huset :D/>

Og til middag var det Thaisuppe med torsk ( nydelig!), og de før nevnte nybakte - lunka :unsure:/> Men jeg klarte å styre unna smør - klapp på skuldar for den :rolleyes:/>

I dag er jeg lovet reker. Og siden det er fredag blir det nok litt god vin til ;)/>

 

Trening er ikke helt der den skal. Har 2 trenignsturer så langt - en lang og en kortere.

I dag blir det ingen trening. Og i morgen planlegger vi en tur på et hagesenter for innkjøp av nye frukttrær. Må fornye litt. De gamle er veldig gamle - bærer lite frukt og ikke så god frukt heller. Så nå satser vi på Aroma.

Får satse på en laaaang tur søndag da.....

 

Ukas lille:

Hjerneceller kommer og hjerneceller går, men fettceller lever evig :D/>

 

Ha ei fantastisk helg da dere

 

-mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Stikker innom her på tråden til deg..

Tenkte å fortelle deg at jeg flytter inn på den gamle tråden

 

Bestemødre på vei mot en sprekere hverdag..

 

Der "bodde" jeg før og vil fortsette der. Glemte å sjekke om det var liv i tråden og det var det faktisk.Flere fantastiske fine damer som ikke gir opp men går på med nytt mot hver dag..

 

Håpet at det gikk an å slette den siste tråden jeg startet men må kanskje få hjelp av teknikere i systemet..

 

Kom gjerne innom oss også :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...