Gå til innhold

Mia tar grep - igjen


Anbefalte innlegg

Gratulerer, jeg er kjempeimponert!! :D Jeg ville gjerne gitt deg blomster. Ser ut til at mannen din må være hjemme hos deg.

 

Selv har jeg ei dårlig uke. Har ikke vært bra i magen og har ikke fått trena eller spist riktig. Var i bursdag hos svigersønn på lørdag og måtte ta parasett for å orke å gå.

I går var jeg hos lege når treninga mi var og i dag må jeg gå i en begravelse. Sønnen til en venninne døde plutselig, under 40 år.

Men vekta står hvertfall stille.

 

I morgen får vi overnattingsgjester fra Sørlandet. Påskeaften skal vii bursdag til vårt 17 årige barnebarn og 2. dag får vi huset fullt med barn og barnebarn. Ikke mye tid til å trene og tenke på meg selv. Målet mitt må være å ikke gå opp denne påsken tror jeg.

 

Ellers har iskalde vinder feiet over oss her også. Kuldegrader om natta. Men et nydelig vær når en ser det innefra.

 

Huset er vasket og ryddig og rent til gjestene kommer. Så helgefølelsen siger på.

Ha en fin PÅske B)

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søte deg :)

 

Ikke alltid vi får gjordt som vi ønsket. Med dine aktiviteter framover er jeg ening i den "hold-vekten" strategien ;)

Det finnes tider og perioder hvor vi må slippe taket litt - men så kommer vi oss tilbake til de gode vanene etterpå.

Og det gjør vi vet du Sarri - koser oss litt ekstra nå - og setter inn støtet etterpå :P

 

Har bestilt time hos min fastlege til etter påske. Er spent på om målinger og sånt viser bedring. Har hatt sånn måling på meg noen ganger på grunn av et blodtrykk som legen ikke var helt fornøyd med. Men etter et døgns måling var det ingen grunn til medisinering. Men det er jo på grensen da. Nå håper jeg at det er bedre :rolleyes:

 

Så trist å måtte gå i sånne begravelser. Begravelser er jo triste da - men så unge mennesker burde ha mange gode år foran seg.

 

Kos deg masse med familien din - det skal jeg også. Er bedt til min sønn og hans samboer på middag i dag. Skal bli spennende. Første gang han inviterer mammen og pappen på middag faktisk :D

 

God påske til deg Sarri - vi tastes utover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt god PÅske!

 

Ja nå har gjestene våre reist tilbake til Sørlandet. De dro avgårde i nærmest snøstorm. Vi fikk tatt oss en lang tur, jeg med staver og det gjorde godt.

 

Gikk på vekta i dag og det var veldig bra må jeg si, hadde stått stille. Det var jeg fornøyd med. Nå er det 17års bursdag i dag og hele familien til lammestek til 2.dag.

 

Legen min ringte før Påske. Alle resultater av blodprøver var veldig bra, men jeg har alt for høy senk. Han var litt bekymret tror jeg. Men jeg tror det er maven min som er skyld i det. Jeg har hatt noen anfall av disse divertiklene. Etter Påske skal jeg levere avføringsprøver og så skal jeg til sykehuset å ta rektoskopi, tror jeg det het. Så skal jeg også ha døgnmåling av blodtrykket. Det blir mye greier. Men det var hvertfall positivt med de andre blodprøvene.

Nå spiser jeg knekkebrødet som jeg baker etter GR oppskrift. Det er veldig godt. Og så har jeg eplesider-eddik i vannmugga. Så jeg kommer hvertfall på do.

 

Gleder meg til bursdag i dag. 17Åringen vår er verdens beste gutt. Snill og pen og flink og god. Jeg er så glad i ham. Hører du bestemorhjertet mitt? Han har en spesiell plass der.

 

N¨å må jeg bare fortsette å være fornuftig resten av diise dagene også, så kommer de enklere hverdagene igjen.

 

Ha det bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mia. Nå fant jeg deg nesten ikke. Du må ikke bli borte for meg.

Har vært og veid meg i dag og under over alle under jeg hadde gått ned 0,8!!!

Trodde jeg hadde gått opp, men håpet på stillstand.

7,7 kg i alt fra januar. Jeg er kjempefornøyd jeg. Men det var ingen forandring på målene mine.

Går det bra med deg?

 

Klem fra Sarri. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooppss - jeg er her jeg :)

 

Litt vel hektisk på jobb etter fridager i påsken - og full fres på hjemmebane også. Har nesten ikke hatt tid til å tenke på meg selv :rolleyes:

 

Du har jammen vært flink da som har klart det kunststykke å gå ned nesten en kilo i påska!! Den står det respekt av Sarri :D

Og at prøvene var så bra - det er jo enda bedre. En av grunnene til at vi bare må fortsette dette prosjektet vårt. Vi blir jo ikke yngre - men vi blir sprekere :P

 

Går vel forsåvidt greit med meg - men litt "grums" i går faktisk. Fikk overraskelsesbesøk på ettermiddagen. Skikkelig koselig det altså - men det gikk jo utover trimturen min da - og inntak av skillingsbolle (!) At det går an sier nå jeg :P Får ta meg skikkelig sammen i dag. Da blir det tur før middag. Min kjære er på "dugnadsarbeid" hos vår sønn - så jeg har lovet han ferdig middag etterpå :)

 

Har ikke veid meg denne uka jeg - så nå blir det spennende til mandag. Blir en utfordring da. Vi der bedt ut fredag - og skal i 60-års kalas på lørdag. Vet det blir masse fristelser begge plasser. Men på lørdag er jeg sjåfør - så da sparer jeg iallefall de vinkaloriene ;)

 

Begynner å merke at jeg har holdt på en stund nå - kjenner jeg har lettere for å skli litt ut innimellom. Har en jobb å gjøre der ;)

Men vi gir oss ikke du. Dette skal være vår vår.....

 

Klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre fra deg!

 

Ja fristelsene står i kø! Jeg har vært i Oslo i dag. Sammen med 3 gamle kollegaer. Ordnlig dametur. Gikk på taket på Operaen, det hører jo med. Jeg hadde ikke vært der før.

 

Så var vi på utstillingen av konglige gaver, som Harald og Sonja gav folket i gave. Vi koste oss der i flere timer

 

Så i dag vet jeg ikke hva jeg har fått i meg av kalorier. Men vi avsluttet med løksuppe på en fransk restaurant. Den var vel hvertfall grei.

 

Veldig vanskelig med hva jeg skal putte i meg denne uka. På grunn av at jeg skal ta avføringsprøve, kan jeg ikke spise noen ting. Så nå må det god planlegging til.

 

Sant det du sa at det er for lett å lure litt unna etter en tid. En går litt lei, men det gjelder å være standhaftig. Så stå på! :angry:

 

Vi greier dette.

 

Klem Sarri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med bytur med venninner da :)

Og det går nok bra angående kaloriene - av og til må vi bare slippe taket. Men bare av og til ;)

Har ikke vært og besøkt hovedstaden på mange år jeg - kanskje på tide med en tur dit snart. Må jo besøke opraen jeg også ;)

 

Ellers en grei dag i går - var standhaftig og flink. Gikk en lang trimtur på ca 1 mil - men føler meg tung i kroppen. Og nå har jeg ikke "råd" til å sluntre unna - snart sommer og jeg vil nyte den i et mindre "omfang" enn i fjor :P Så ja - vi står på Sarri :)

 

Litt endringer i planene våre i dag. Skulle egentlig ut på besøk - men nå blir vi hos oss istedenfor. Har sendt mannen ut for å handle reker og hvitvin. Da blir det iallefall en noenlunde mager servering når jeg står over maionesen! Men så har vi jo hvitvinen da ;)

Vel - skal iallefall kose meg med gode venner..

 

Håper disse prøvene dine går greit - ekstra utfordrende for deg i matveien da. Men må man så må man.

 

Lykketilklem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatten kjempefin styrketime, er så fornøyd med meg selv. Jeg la på litt mer vekter på noen av øvelsene også.

 

Vet du, litt majones kan du ta. Du får et hjerte! :D

Jeg sliter med for lite fett i kosten, så jeg bruker litt majones iblant.

 

Men det jeg gjør om dagen som jeg har litt tro på er: knekkebrødet i GR-boka og vann med eplecider-eddik. Leste på nettet at eplecidereddik skulle hjelpe med vektnedgang når en var på diett. Synes faktisk at det er litt godt også. 2 ss i ei mugge med vann. :unsure:

 

Ellers får dere ha en hyggelig kveld. Jeg legger på meg av reker, men det går av igjen innen tirsdag. Har veldig lett for å binde vann når jeg spiser salt. Men det er jo heldigvis midlertidig.

 

Oslotur kan anbefales. Trist å se regjeringskvartalet som står der innpakket og kirker og bygninger som fremdeles har vinduer med plater istedenfor glass, men det er jo historie vi opplever det også.

 

 

Klem :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff :angry: Nå har jeg vært i fryseboksen og hentetmeg et frossent steinhardt sjokoladekake-stykke. Jeg ble kjempemett og uopplagt av det, men jeg prøvde ikke å stå imot engang. Skal huske den ekle følelsen jeg har nå.

 

Nå tar jeg¨på meg og går en tur i skauen med pudlen. :rolleyes: Håper det hjelper. Mannen min er på forball-kamp. Det ble på en måte: Når katten er ute danser musene på bordet. Noe så dumt! :(

 

Nå går jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du begripe at vi skal være så dumme - damer i vår alder :(

Kjenner akkurat den følelsen du - må likseom "utnytte" muligheten når vi er allene hjemme.

Lurer på hvor mange sjokoladeplater jeg har stappa i meg på veg hjem fra handleturen - og sjokoladepapiret behøringt kastet før noen ser det. Eneste vi lurer er oss selv :rolleyes:

Hjelper med tur Sarri - iallefall på samvittigheten ;)

 

Har gått ganske greit for meg i dag. Men det har ikke vært en optimal uke - så jeg er skikkelig spent på hva vekta viser i morgen.

Får sette et punktum og ta et par intensive uker før kursslutt.

Har bestemt meg for nok et kurs før sommeren. Håpet er å komme såpass ned da at jeg kan starte på Holdvekten-kurs etter sommerferien. Vil nok mangle noen kilo på drømmevekta - men tror jeg innser realitetene og senker krava noe :)

 

 

Ellers blir det ei krus varm te i sofakroken sammen med boka mi i kveld. Får lade opp til jobb i morgen.

 

Håper turen var bra forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig så god morgen ;)

 

Et merkelig vær på disse kanter nå om dagen. Sol og blå himmel det ene øyeblikket - snøbyger det neste :huh:

Vel - det er iallefall litt snø i disse bygene. Iskald vind er det også - så kanskje vi ikke kan pakke bort vinterjakkene helt enda ;)

 

Ellers er det kurs og spinning i dag. Veldig spent på resultatet - "prognosen" sier litt ned :P Men det er ikke alltid min vekt og kurslederens stemmer overens - så vi får vente å se!

Har iallefall gått inn 1 cm rundt livet. Resten av målingene tar jeg siste kursdag.

Gjennomsnittlig inntak: 1588 kcal - godt i overkant. Har gitt meg selv 1400 kcal pr dag!

Kostholdsscore 5,2 - dårlig der også. Burde være nærmere 10!

!4,3 trimpoeng - det er godkjent ;)

Gjennomsnittlig 68902 skritt - burde være over 70000.

 

Så jeg har et forbedringspotensiale for å si det slik - og jeg satser friskt denne uka :)

Ned med kcal'ene - mer kostholdsbevist og flere skritt - god plan :rolleyes:

 

Vel folkens - her nytter det ikke å sluntra unna. Alt skal behørig noteres - små og uskyldige inntak lukes bort - sunnheten lenge leve ;)

 

Klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøvær her også. Kom ikke på styrketrening, torde ikke legge i vei med sommerdekk. Rokkeringen og jeg får ta en økt. Så har jeg kjøpt en sånn stor ball på GR. Den var veldig billig. Fant et treningsprogram på nettet.

 

Ja, vi rydder pent etter oss etter utskeielsene. Nesten som om en har begått et lovbrudd og må slette alle spor. :mellow:

 

Drittprøvene er i boks og jeg kan spise laks og makrell i tomat og banan igjen. Dette er noe jeg har savnet denne uka. Til onsdag skal jeg få en sånn døgnmåler av blodtrykket, har gjort dette en gang tidligere. Tror nesten blodtrykket stiger bare av at den jobber så overraskende.

 

Lykke til i kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden - her er sol og neste kuldegrader. Var nede i 4 minus i natt - og det er uvanlig på disse kanter. Stakkars blomstene mine - håper de overlever :mellow:

 

Ellers var det veiing og spinning i går. Må vel si meg fornøyd med en nedgang på 0,6 kg etter påsken. Vet jo med meg selv at det kunne vært bedre - man jammen kunne det vært verre også :rolleyes:

Vekt nå er 80,1 og en BMI på 29,4. Er overlykkelig over at BMI'en er under 30 - og det store målet ( i første omgang!) er å registrere en BMI på under 27. Da må jeg nok ned til rundt 73 kg - og det er jo ikke helt umulig da :P

 

Planen i dag er fiskekaker til middag - trimtur og rydding av klesskap. Er klær der som jeg ikke kan bruke lenger - og de skal bort ;)

 

Hadde laks til middag i går jeg Sarri - og makrell i tomat går det i her også. Man samler hjerter for harde livet må vite. Og godt er det jo også ;)

Håper det går greit med prøvene dine. Må du vente lenge på svar?

Du forresten - hvor fant du det treningsprogrammet til ball? Jeg har også en sånn liggende. Kanskje jeg skal tørke støv av den :P

 

Måtte dagen bli riktig så trivelig :)

Klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, Mia! 200 g så er du under 80. Det må være fantastisk. Og BMI førlger jo automatisk med.

Gleder meg til det blir min tur. Har så vidt vært under 80 første gangen jeg gikk på kurs. og da gikk jeg ned 20 kg. Men da jeg giftet meg veide jeg 49kg, så jeg har vært virkelig tynn. Mannen min sier at vi ikke var helt ferdig utviklet den gangen. Han veide 62. Og han veier 20 mer han også, men er fortsatt slank.

Vi må ikke ha sånne dumme utskeielser, med tur i fryseboks etter frossen sjokoladekake o.l. Det må være fordi vi er i selskap at vi spiser litt kake og andre kaloribomber. Da er det jo hyggelig også. Ikke det grann hyggelig med fryseboks-besøk.

Jeg søkte på trening med ball og fant en liten filmsnutt med en gruppe og en fysioterapeut. Min ball er for stor, men noe greier jeg, men jeg ramler av og det kan nesten være litt farlig når en ikke har en gymsal til rådighet.

Fikk til trening på egenhånd i går, 20 min med rokkering og styrke med vekt og noen øvelser på ballen. I dag går jeg på trening på SPENST. Hvis jeg er superflink i dag, så kan jeg komme under 82 morgenvekt hjemme, uten en tråd. Skal på kurs i morgen til offisiell veiing.

 

Vi står på og lar oss ikke stoppe :)

 

Ha en fin dag uten noen glipp. Jeg prøver også! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,4 i dag, :rolleyes: og det er jeg fornøyd med, selv om jeg skulle ønske at det var 3kg. Så på Slankekrigen i går, og de går ned så det suser, men de har jo mye å ta av da.

 

Jeg svømte en halv time før jeg gikk på kurset i dag. Det er en behagelig form for trim syns jeg.

 

Nå har jeg vært hos lege og fått blodtrykksmåler som jeg skal ha til i morgen. Jeg blir så stressa av det, at jeg er helt anpusten. Og blodtrykket er skyhøyt. :( Kan ikke være bra! Syns det er vont også. Ser bare fram til å få det av igjen.

Er ikke helt i humør, nei! :angry:

 

Har forresten gått ned 8,1 nå.

 

Jeg får lide meg gjennom dette døgnet. Du hører fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med blodtrykket Sarri?

Er jo ikke noe behagelig å gå med det på seg nei - godt det bare er et døgn ;)

 

Jeg har flippa litt ut jeg disse dagene. Var på basar med kaffe og kaker på onsdag. Konfirmanten vår synger i kor - og de samler inn penger til tur til Spania i sommer. Så da måtte mormora stille da. Men hun behøvde jo ikke "stappe" i seg sjokoladekake. Det gjorde hun dessverre :o

Ikke har jeg trent heller. Har hatt tusen unnskyldninger for meg selv - unnskyldninger som er bare tull egentlig. For jeg har kunnet lurt inn en time i ny og ne. Men der har jeg skuffa også.

Den dårlige samvittigheten ligger på lur - og da er turen kort til skuffer og skap for å sjekke "innholdet". Det må jeg kutte ut. Så dårlig samvittighet er herved offisielt avskaffa - og jeg går videre med friskt mot :D

 

 

Stå på damer - vi nærmer oss mål sakte men sikkert :)

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to! :(

Jeg som aldri spiser sjokolade utenom lørdag, har spist en hel eske kremtopper :unsure: . Denne blodtrykksmålinga har stresset meg forferdelig. Så vidt jeg kunne se, så har jeg et blodtrykk som går helt til himmels. Legen var ikke på jobb i går, så jeg håper han ringer i dag.

Ikke gikk jeg på trening i dag og jeg har sovet veldig dårlig. Nei dette er ikke positivt.

 

Men det virkelig positive er jo at dårlig samvittighet er avskaffet. Ble så lettet over å høre det, så da er jo resten av dagen reddet. Skulle nesten hatt det skriftelig, limt opp på kjøleskapet. Skal tenke litt på det.

 

Hva er det i veien med oss? :mellow:

Fornuftige voksne damer med godt vett, som ikke kan holde seg i skinnet. Betaler tusenvis av kroner for å gå ned i vekt og så prøve å lure seg selv. Nei, nå er vi ferdige med tull for denne uka. Hele helgen spiser vi sundt og riktig, ENIG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felles skjebne osv ;)

 

Ja - vi er noen merkelig skapninger. Får liksom litt panikk av og til - en sånn tvangstanke om å trykke ned altfor mye. Istedefor å kose seg med litt :o

 

Så ja - er med på den sunne helga jeg. Litt skal jeg unne meg - i full offentlighet ;) Men sunt skal det bli. Må man så må man - forresten det ble feil - dette vil man jo:D

 

Krysser fingrene for gode måleresultater hos deg Sarri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg glad for at det er en ny uke med blanke ark. :rolleyes:

 

Venter fortsatt på at legen skal ringe. Blir stressa av det også jeg. Har lav terskel for stress for tiden, merker jeg. ;) .

 

Har vært på en times styrke i dag og gått 50 min. med mann og hund.

 

Men så er det symøte i kveld. Håper på GR venlig mat. Jeg har ikke fortalt at jeg går på kurs og ikke at jeg har gått ned 8 kg. Syns det er litt rart at de ikke har sett det, men kanskje de er veldig diskrete. De har jo aldri sagt at de syns jeg er for tjukk heller. HM... :unsure:

 

Lykke til med veiing! Så tastes vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel være glad og lykkelig for at vekta ikke viste oppgang denne uka - men var kliss lik som ved forrige veiing.

Ståda er som følge:

Vekt 80,1 - BMI 29.4

Tenk å ligge så nær 7-tallet og ikke klare å komme dit. Tror det er psykisk :P

Gjennomsnittlig kcal: 1571 - kostholdsscore: 5,5

Altfor dårlig her også :mellow:

Antall trimpoeng: 5,5 - antall skritt: 37.888

Dette var ingen lystelig lesing - så her må en ta seg selv i nakken :angry:

 

Vel - ny uke og nye muligheter Sarri :)

Håper du får svar fra denne legen snart. Jeg var på kontroll i går jeg også. Og blodtrykket mitt var strålende sa han. EKG'en var også fin.

Ble tatt masse blodprøver - og de får jeg vel svar på etterhvert. Men regner med at alt er OK jeg ;)

 

Skal i venninnelag i kveld - så da står jeg over middagen hjemme.

Du - jeg tror nok de ser det. Er likt hos meg - ingen har kommentert det direkte i klubben - bare sånn "manntilmann" :)

Men har fått høre det på by'n at jeg er blitt så slank.

Er liksom en sånt bådeog følelse hos meg når det blir kommentert. Fra noen er det helt greit - mens jeg godt kan unnvære kommentarene fra folk jeg skjelden eller aldri har kontakt med.

Det er jo positive kommentarer da - bevares - men litt sånn uggen følelse allikevel :rolleyes:

 

Håper det går fint med din veiing. Jeg meldt meg på et kurs til - hadde håpet på 5 kilo til før juli. Blir knallhard det - men man må jo sette seg mål :P

 

Lykke til med veiing hos deg også. Og du - vi satser friskt denne uka sant?

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig at blodtrykket ditt var bra da! :) Legen ringte og jeg må doble dose av medisin og skal til ny kontroll om 14 dg. Avføringsprøve var bra, men har fått time til rektoskopi i juni.

 

Jeg hadde gått ned 0,5 kg, og det må jeg si meg fornøyd, med etter den skrale uka. Hadde jeg vært like flink hele uka som jeg var de 2 siste dagene, så hadde det vel vært 1,5 kg tenker jeg.

 

Siste gang om en uke for meg, og jeg fortsetter med et nytt kurs. Hvis jeg ikke gjør det, så har jeg jo ikke oppnådd det jeg gjerne vil.

Da skal jeg skrive resultatene mine. :mellow:

 

Frisk satsing neste uke, ja. Nå må vi ikke lure oss selv.

 

Vi får backe hverandre opp! Ikke noe tull!

 

 

Har forresten konfirmant om 14 dg. jeg også. I går skrev jeg sang, og den ble ganske fin. Har ikke særlig erfaring med sånt, så det var moro å få det til.

 

Klem og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke du er da - sang og allting :)

Jeg nøyer meg med en liten tale jeg - er absolutt ingen taler - men noen ord må jeg få til. Klarte det til søstera iallefall - så det går vel bra. Er jo bare familien så det er ikke såå skummelt :P

Holder forresten på med en albun med bilder og nøye utvalgte sitater fra oppveksten til konfirmanten. Masse arbeid med å finne fram bilder og - klistrer og limer og koser meg :D

 

Ellers går det sin skjeve gang. Legen min ringte - jeg måtte ta ny prøve siden sukkeret var for høyt. Syntes det var litt rart - har aldri fått påvist for høyt sukker før. Og nå som jeg har gått ned masse kilo og allting. Men jeg hadde jo spist lunsj rett før prøven - hadde ikke time før kl. 2! Og den nye prøven var helt fin - tok den fastende da :)

 

Nei - vi får bare fortsette Sarri. Denne gangen skal vi i mål!!

Så nå setter vi inn støtet - tenker hekto for hekto - og så kommer kiloene av seg selv - nesten....

 

Stå på - dette kan vi ;)

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mia! :)

 

Bare noen ord i full fart. Har helga di gått bra? For en gangs skyld har det klaffa for meg. Fant en ribbebit i frysa og stekte den, veide og spiste og satt meg ned for å skrive inn og fikk sjokk. Tenkte at det var vel som korletter, men den gang ei. Hadde i grunnen bare fruktrasjonen igjen etterpå. Men det greide jeg :rolleyes:

Har ikke gått opp,kanskje litt ned. Spent på onsdag og siste gang på dette kurset.

 

Vi har bryllupsdag i dag, og da pleier vi å gå på gresk restaurant. Gleder meg til det, får bare velge fornuftig. Tror jeg kjører, så kan jeg drikke vann og mannen min nyte det han vil. Vi har vært gift i 47 år! Ikke til å tro :lol:

Stort sett hatt det bra også!!

 

Jeg skal fortsette på nytt kurs jeg også.

 

Vi står på!

 

Klem Sarri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulera med bryllupsdag Sarri :)

Ja - kan du forstå hvor årene har blitt av? Vi kan feire 41 år i september. Nesten så vi er "museumsgjenstander" etter hvert vi som kan feire så mange år sammen :D

Håper du koste deg masse med den greske maten forresten.

 

Har vært full fres her. Måtte droppe siste kurskveld - ble invitert i selskap og bare måtte proritere det denne gangen. Men jeg fortsetter jo på kurs - så neste veiing blir mandag den 7.

 

Har ikke gått så hakkanes gale tror jeg. Ble nok i overkant i selskapet i går da - men godkjent for resten.

 

Har kost meg på terassen i et aldeles nydelig sommervær i dag. Mai startet iallefall supert - med sol og sommerlige temperaturer. Nå håper jeg det fortsetter i samme lei B)

 

 

Lykke til på veiing onsdag da - og så fortsetter vi i fin stil utover.

 

mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi fortsetter!!!

 

Hadde gått ned en kg, så det hjelper med full innsats. Skulle jo hatt det hver uke. Til helgen er det konfirmasjon, og da har jeg tenkt å virkelig skeie ut, hvis jeg greier det da.

 

Her er tallene mine:

 

Vekt 81, 5 ned 9,7)

BMI 30,7 (startet på 34,3)

Mål: ned 45 cm.

 

Så nå er virkelig BMI på vei ned til under 30. Har missunt deg det litt, men nå hjelper det for meg også.

 

11 trimpoeng pr uke, 2,4 styrkepoeng. kostholdscore 6,0.

 

Tenker litt på å skaffe meg skritt-teller. det får bli neste kurs.

 

I dag har jeg vokset hake og overleppe, farvet øyebryn og formet dem, og til fredag skal jeg til frisør. Har ikke lyst til å kjøpe så mye nytt tøy før jeg har gått ned litt mer. Nå har jeg noe som er brukelig, men går jeg ned 5 til så må jeg nok gå til nyanskaffelse.

Det verste er bukser, for de glir av, men jeg kjøpte meg et belte. Det har jeg nesten ikke hatt før. Dette var min belønning til meg selv, ikke noe godt å spise altså!!

 

Dette var vel nok sjøldigging. Nå er det bare resten som står igjen.

 

Ha en fin uke (resten). Vi står på og gir ikke opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...