Gå til innhold

Mia tar grep - igjen


Anbefalte innlegg

Uff - har liksom ikke helt klart å holde meg i skinnet jeg :mellow:

Har spist saker og ting som jeg ikke burde - og ikke spist saker og ting som jeg og kroppen min har godt av.

Trimminga har også lidd under min sløvhet :angry:

 

Men nå er der full skjerpings. Starter på kurs igjen i dag - og dette kurset skal jeg ha fult utbytte av.

Kommer til å blir tøft - men får være flink å registrere her inne - og få litt støtte og oppmuntring fra deg Sarri ;)

 

Har ikke lyst å veie meg i dag da. Lurte meg på vekta hjemme - og har der har jeg gått opp 0,5 kg. Og det stemmer nok det tenker jeg B)

 

Så nå er det "bare" å sette opp sunne menyer - finne fram treningstøyet - og "just do it!!"

 

Og så:

GRATULERA med strålende nedgang Sarri :) Du ligger så nær BMI under 30!! Det føles så godt å komme under den fedme-kategorien synes jeg - og du er der nå. Bare bittelitt til - så stå på :D

 

Lurt med nytt belte - og ikke minst litt sjølpleie. Det fortjener vi virkelig.

Jeg har måttet gå til anskaffelse av noen nye bukser jeg. Hadde ikke noen som passet. Med unntak av en drakt jeg hadde kjøpt for mange år siden. Den sitter perfekt nå - og jeg har fått masse skryt :rolleyes:

 

Men nå girer vi opp du - skal ikke være bortkastende penger dette ;)

 

Håper å "se" deg her inne videre også. Trenger at det er noen som virkelig forstår hvor mye vi legger i dette!!

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo min slankevenn! :lol:

 

Jeg måtte nesten le litt her jeg sitter i all min elendighet.

Nå var vi så flinke og alt gikk riktig bra og så glir vi utpå igjen. Klart vi trenger støtte i å gå på kurs.

 

Har nok vært litt overmodig jeg. Alt bra forige uke, så da spiste jeg først kake(sjokolade) og så raste alt ut. Så ble jeg syk, maven min er helt ute på tur, jeg går på 2 forskjellige antibiotika og blir helt nedkjørt av det. Gikk på vekta og veide 1 kg mer enn forige uke. Tenkte at jeg orker ikke å gå å veie meg og ha gått opp, men så leste jeg det du skrev og lo litt og tenkte at her er det bare å bite i det sure eplet og fortsette. :) Takk for at du er der!

 

Var i konfirmasjon i går hos min lille konfirmant, jeg sier lille, for hun er psykisk utviklinghemmet. Så hun blir vår lille jente bestandig. Hun var så fin og blid og god. Ny flott bunad hadde hun også.

Bunaden min veier 6 kg fant jeg ut, den er kjempetung og jeg har slept rundt på flere kilo enn det hele tiden. Denne kunne jeg jo ta av, og det var godt.

 

Nytt kurs til onsdag for meg, så da må jeg være superflink igjen disse 2 dagene for å begrense feilgrepene. (Ikke helt perfekt i går heller kan man si).

 

Vi drar til Hellas 2 uker. Skal til Lesvos. Kanskje godt å¨ha kurset i bakhodet da. Drar 19. mai. B)

 

Hører vel fra deg etter veiing i dag, Vi får bare tilstå og gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha - da var jeg veiet og funnet for tung ;)

 

Prognosen stemte nok den - jeg hadde gått opp 0,5 kg :huh:

 

Tror det er en sperre et eller annet sted oppi hodet som stritter imot 7-tallet jeg. Nå har jeg ligget å vaket rundt 80 lenge. Så målet mitt til neste veiing er under 80. Da skal 7-tallet fram. Satser på det tross konfirmasjon til helga :)

 

Dumt med den magen du - håper den antibiotikane tar knekken på uhumskhetene. Noe du er plaget med jevnlig eller?

Fikk påvist gallestein her tidligere jeg - etter noen heftige smertetoker der jeg formelig krøp på gulvet.

Men har ikke kjent noe til dette på iallefall 1 år - heldigvis. Kanskje mitt nye kosthold har hatt litt å si på utviklingen :)

 

Gratulerer med vel overstått konfirmasjon forresten. Tenker konformanten var flott i bunaden sin ja. Blir jo en litt annen hverdag med en psykisk utviklingshemmet i heimen - både på godt og vondt. Min venninne har en sønn - han er 24 år - voksen mann utenpå og liten gutt inni. Masse gleder - og litt bekymringer/kjemping mot et helsevesen som av og til er litt vel firkanta <_<

 

Og du som snart skal surfe rundt i den greske øyverdenen. Jeg elsker de greske øyene - og vi reiser dit nesten hvert år - fortrinnsvis til Kreta B). Men vi var på Lesvos for et par år siden. Mitt håp er å besøke noen av disse småøyene. Aberet der er at vi da må reise via Oslo. Det gjorde vi da vi besøkte Lesvos. Måtte ha overnatting i Oslo både på utreise og hjemreise. Det forlenger og fordyrer turen en del da.

 

Så da gjelder det å ha fult fokus Sarri - vi står på. Og du - ikke skipp veiinga. Surt å ha gått opp - men man får liksom satt et punktum og kan gå videre derfra :P

 

Og - vi er jammen flinke som står på. Det skal vi ha :D

 

Klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen!

 

Jeg har bestemt meg for å vente med kurs til høsten. Var så dårlig med diare i dag( bivirkning av medisin) så jeg fikk ikke gått til kurset. Da blir jeg borte 4 ganger og det er jo halve kurset. Da syns jeg det blir litt dyrt. Skal prøve å holde vekten og helst komme på 7-tallet jeg også, på egen hånd og ved hjelp og støtte av deg :rolleyes::rolleyes:

Noe jeg har erfart er at jeg kan følge kostholdet til punkt og prikke, men hvis jeg ikke trener så går jeg ikke ned. Så når jeg bare blir ferdig med kuren min så får jeg komme igang igjen.

 

Vi har det samme problemet her. Fra Torp, som ligger 10 min. unna, går det bare tur til Kreta og Rhodos. Men dra til Kreta vel og ta båt til Santorini, derfra kommer du til øyer i hele Egeerhavet. Naxos er vårt yndlingsted. Ellers tror jeg vi har vært på 30 øyer, vi bare elsker grekere og maten og absolutt alt. Jeg har gått på gresk-kurs også. Uten å påstå at jeg kan gresk, men jeg kan lese...

 

Jeg har en tarmsykdom som heter Divertikulose. Og den slår til, og slår meg ned med jevne mellomrom. Når jeg blir veldig dårlig må det antibiotika til og det er noe herk, jeg får alltid mange bivirkninger, så jeg lider meg gjennom.

 

Datteren min måtte opperere for gallestein for noen år siden. Tror nok det dukker opp igjen hvis du ikke er forsiktig. Hun tåler dårlig feit mat og sjokolade, selv om hun har fjernet galleblæra.

 

Jeg er sikker på at kroppen lager en sperre når en kommer til tall som en sliter med å komme under, og når en greier det, så spretter vekta opp igjen hvis en har den minste utskeielse. Det gjelder å komme godt under... :angry:

 

Målet ditt ligger nærme nå, så tenk deg godt om og ha en plan for konfirmasjonen.

 

Vi støtter hverandre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg om den trimmen Sarri - uten trening klarer jeg ikke å gå ned.

Og en gang må vi jo ta over alt ansvaret selv for dette nedivekt-prosjektet vårt. Kan jo ikke gå på kurs hele livet :P

Det koster jo såpass mye også - så da vil man jo ha fult utbytte av det. Lurt av det å vente da. Vi vet jo hva som skal til - så det er bare å stole på seg selv. Skal nok være heiagjeng jeg ;)

 

Høres ikke godt ut med de mageturene dine da. Glad jeg slipper denslags. Og jeg krysser fingrene for at disse galleproblemen mine holder seg i sjakk.

 

Vi besøket forresten Naxos for første gang i 2010. Da reiste vi via Santorini. Har noen venner som bruker å reise via Athen og Pireus for å øyhoppe. Er ikke helt der vi - men noen flere øyer vil jeg oppleve.

Ikke verst å kunne lese gresk da Sarri - skulle likt å lært litt fler ord enn de vanlige turistfrasene.

 

 

Så ja - jeg får holde meg i skinnet under konfirmasjonen. Er forresten ikke det verste for meg med selskaper. Da har jeg som regel en plan. Verre når jeg tutler rundt allene hjemme - da er det lett å falle for diverse fristelser da. Kan til og med trykke i meg kokesjokolade - noe jeg egentlig ikke er særlig glad i :unsure:

Forstå det den som kan.

 

Men nå skal jeg under 80 - mitt mål er å komme ned til en 40-størrelse. Ingen flere plagg før jeg kan iføre meg en 40-størrelse ;)

 

Stå på Sarri - vi vet vi kan!!

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen ;)

Er iallefall sol hos meg - men varmen lar vente på seg. Var vel rundt 7 grader i dag tidlig. Er vel noenlunde det somme som vi hadde rundt juletider :angry:

 

Ellers var det veiing i går - og det gikk bra :)

Hadde gått ned 1,4 kg. Det er riktignok på 2 uker - men kjempebra dette da. Og endelig under 80 :rolleyes:

 

Ligger nå på 78,7 kg - og har en BMI på 28,9

Mitt neste delmål er 75 kg. Det hadde jeg håpet å nå før sommeren.

Det vi si 0,5 kg i uka det - fram til juli.

Kommer til å bli tøft - men hvem har sagt at slanking er lett ;)

 

Og så kommer vi til mitt endelige mål som vil ligge rundt 67 - 68 kg. Da er jeg i kategori normalvekt.

Tenk om jeg hadde nådd det før jul :lol:

 

Går greit med deg Sarri?

Jeg sliter en del jeg for tiden - spesielt med trening.

Så nå må jeg prioritere meg og trimmen denne uka.

 

 

Gikk forresten fint med konfirmasjonen. Konfirmanten strålte i sin nye bunad og mormor holdt tale :)

Sol hadde vi også - selvom det var kaldt.

 

Så nå gjelder det å holde tunga rett i munnen - 17.mai og allting. Men satser på at det går bra :)

 

Måtte alle få en strålende uke - selv med dårlige værprognoser!

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel hjemme etter årets 17.mai feiring. En feiring i et noe ruskete vær - for å si det mildt :huh:

 

Var iskaldt og regn - aldeles ikke trivelig å oppholde seg utendørs. Men vi fikk med oss barnetoget på formiddag og folketoget på ettermiddag.

God og varm ertesuppe hjalp på frosne sjeler - og så ble det et stykke bløtkake til kaffen. Det ble dagens utskeielse - ikke verste det ;)

 

Vel hjemme - ut av finstasen - rett i godstolen med te og krimbok ;)

 

Så blir det en arbeidsdag i morgen - og ny helg. Godt vi har mai med alle sine helligdager - selv om vi "mistet" en i dag.

 

Fikk nettopp melding fra venner i Portugal - de har sol og 27 grader. Litt misunnelig ja....

 

Men alt i alt en fine dag.

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 17. mai :)

 

Vi hadde veldig dårlig værmelding her, men halve barnetogen gikk unna i sol, så kom hagel og regn. Klissvåte unger , de minste ropte på mamma og de voksne langs veien frøs og ropte hurra til de små. Bunaden ble enda tyngre, så vi dro rett hjem, skiftet og gjorde istand til familien, Pølser og bløtkake, med jordbær og blåbær.

 

Nå er jeg ferdig med antibiotikaen og håper at jeg er bra, men jeg har ikke trent på halvannen uke, og til lørdag drar vi til Lesvos.Jeg får satse på å komme igang igjen fra 3. juni!! Nå går det ikke bra :angry:

 

Så flink du hadde vært, jeg er stolt av deg. Nå har jeg noe å strekke meg etter, trodde en stund at jeg skulle ta deg igjen, men her har det gått den gale veien noen dager.

 

Så det kom en melding Leser den og kommer tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink i dag også skjønner jeg. Nå er du i rute. :)

 

I morgen skal jeg pakke og lørdag morgen drar vi. B)

 

Du hører fra meg når jeg kommer hjem. Vær standhaftig og ta KONTROLLEN. Skal gjøre så godt jeg kan jeg også, selv om jeg er på ferie.

 

Klem. :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innom og ønske god tur til Lesvos Sarri ;)

Åh - jeg misunner deg deg turen. Er såå klar for sol og varme jeg nå - men det lar jo vente på seg her iallefall :unsure:

 

Vi drar ingen steder før juli vi i år. Men savner den vårturen vi pleier å ta. 17. mai i fjor feiret vi i over 20 grader i Roma :)

 

Og du må nyte dagene i den greske øyverden - og så er det full fres på nedoverstigen etterpå vet du :P Kan ikke slippe opp for lenge heller. Kosa deg Sarri!!

 

Klem fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag - kurs og spinning i dag :P

Gleder meg faktisk til spinningtimen - og det overrasker meg faktisk :)

Men vi er en herlig gjeng med damer/jenter i samme situasjon - der jeg er desidert eldst. Men det tar jeg som et kompliment til meg selv. De andre damene på min alder går ordinært kurs. Så jeg er ikke så rent lite stolt. Og jeg henger iallefall ikke etter de yngre jentene :D

Så jeg må rette en takk til vår herlige, unge kursleder. Hun er en inspirasjonskilde :)

 

Ellers har det gått så som så med dietten da. Har småspist litt av hvert som kroppen min ikke har godt av.

Så jeg har ingen god følelse med hensyn til vekta.

Men trimma har jeg.

I går klarte jeg å jogge opp en bratt og lang stigning. Det har vært et av mine treningsmål siden jeg startet dette prosjekter i høst.

Og nå klarte jeg det ;)

 

 

Ellers er sommeren kommet til min kant. Vi hadde en fantastisk søndag - litt skyer kommet inn nå ser jeg - men temperaturen er sommerlig :)

 

Måtte vi alle få en fantastisk uke

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag - kurs og spinning i dag :P

Gleder meg faktisk til spinningtimen - og det overrasker meg faktisk :)

Men vi er en herlig gjeng med damer/jenter i samme situasjon - der jeg er desidert eldst. Men det tar jeg som et kompliment til meg selv. De andre damene på min alder går ordinært kurs. Så jeg er ikke så rent lite stolt. Og jeg henger iallefall ikke etter de yngre jentene :D

Så jeg må rette en takk til vår herlige, unge kursleder. Hun er en inspirasjonskilde :)

 

Ellers har det gått så som så med dietten da. Har småspist litt av hvert som kroppen min ikke har godt av.

Så jeg har ingen god følelse med hensyn til vekta.

Men trimma har jeg.

I går klarte jeg å jogge opp en bratt og lang stigning. Det har vært et av mine treningsmål siden jeg startet dette prosjekter i høst.

Og nå klarte jeg det ;)

 

 

Ellers er sommeren kommet til min kant. Vi hadde en fantastisk søndag - litt skyer kommet inn nå ser jeg - men temperaturen er sommerlig :)

 

Måtte vi alle få en fantastisk uke

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine innerste følelser for vekta stemte den - men bare opp 200 gram :P

Forferdelig irriternede å måtte ta av de samme gramma gang på gang - men må man så må man ;)

 

Ellers ei flott spinningøkt der jeg virkelig ga jernet. Var helt pumpa da jeg gikk av sykkelen - men følelsen etterpå var herrrlig :)

 

Ellers har vi fortsatt sommer gitt. Håper den holder seg til i morgen for da har jeg fri B)

Nydelig vær i går også - men da måtte jeg hente gemalen på flyplassen. Så gikk glipp av ettermiddagssola på terrassen.

I dag må resten av hagemøblene ut - vaskes og strigles - klargjøres til sommerens mange og varme dager

( forhåpentligvis) :lol:

 

 

Vi koser oss i sommerlige temperaturer med sunne alternativer og masse trimming dere ;)

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her holder vi koken gitt ;)

 

Hadde fryktelig lyst på is i går - men var standhaftig og tok meg en yoghurt i stedet. Nesten så jeg kan føle glorien gitt :D

 

Det flotte sommerværet fortsetter - og med fridag i går ble det en perfekt dag.

Var ute hele dagen - sunn mat med rundstykke til lunsj og oppskåret grønnsaker som snacks - og masse vann. Perfekt.

Hadde en nydelig salat til middag - og - må jeg innrømme - et ørlite glass iskald hvitvin. Aldeles perfekt ;)

 

Jobb i dag da - men finvære skal vare har værvarslinga sagt. Og jeg tror på alle som sier vi får fint vær.

Måtte det vare hele helga - da blir det båttur og friluftsliv for alle penga B)

 

Nyt sommeren - dette har vi fortjent :)

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så ble det fredag - og nå nærmer det seg langhelg B)

 

Med det utrolig flotte været vi har nå kommer den helga til å bli strålende :)

 

Har blitt litt dårlig med trimturene de siste dagene. Hadde store ambisjoner i går - men ble bedt med på båttur. Og det fristet faktisk mer enn en svett treningsøkt ;)

Var utrolig flott også da - surfe midtfjords med et glass hvitvin og grilla laks. Hadde kun et glass vin - og er fornøyd med det iallefall.

 

Blir ingen treningstur i dag heller. Har invitert gjester på reker og hvitvin - og da starter vi litt tidlig for å kunne nyte mest mulig av ettermiddagen og kvelden :P

Får pøse på med masse vann innimellom vinglassene - regner med at det skal gå bra da :)

 

Ønsker alle ei flotte pinsehelg.

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig fredag ;)

 

Ble møtt med iskald hvitvin da jeg kom hjem fra jobb - den ble inntatt i bikini i hagen B)

 

Fortsatte med ferske reker - med mer hvitvin. Fortsatt i hagen - men da litt mer kledd :P

 

Så det ble ingen trening - og i overkant av kalorier. Nevnte jeg jordbær og hvitvin utpå kvelden?

Jaja - får bøte på dette i morgen. Var iallefall en fantastisk, nydelig ukeslutt :D

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart helg igjen - lurer på hvor denne uka har blitt av ;)

 

Hadde ingen veiing på mandag - og det kan kanskje være like bra. Ble i overkant på matbudsjettet hele helga - men du verden for en fantastisk pinse :D

Så derfor hadde jeg tenkt å sette inn støtet iallefall fra tirsdag. Det ble ikke helt som planlagt gitt. Men nå er jeg tilbake i kvardagen - og det skal jeg være hele helga.

Må jo få litt igjen for kursavgiften :P

 

Har tenkt å melde meg på Hold-vekten-kurs etter dette kurset. Kunne godt tenkt meg ned noen kilo til. Men har nå inngått en avtale med meg selv. Jeg holder vekten utover høsten - og så tar jeg en ny bestemmelse utpå nyåret.

Kjenner litt på at nok er nok. Men har panikk for å gå opp igjen dette som jeg har klart å ta av så langt.

 

Men har noen uker enda da - og et par kilo til skal jeg klare :)

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen klarte jeg å forsove meg i dag - hadde glemt å sette klokka :unsure:

Så da ble det en hektisk morgen da - med frokost inntatt på jobben. Må jo få i meg måltidene mine.

Slett ikke ideelt - men men...

Heldigvis ikke ofte det skjer - kan ikke huske sist :P

 

Ellers har jeg store planer om en lang treningstur etter jobb i dag - før middag. Min kjære er på jobb - så jeg er alene i 3 uker - og kan legge opp løpet akkurat som jeg vil ;)

 

Været har endret seg siden pinsehelga. Den gode varmen er det slutt på - ligger nå rundt 10 grader - som normalt kan man si.

Men det er iallefall sol! Så finner vi live for kulingen er det slett ikke verst B)

 

Måtte vi alle få ei fantastiske og aktive helg :rolleyes:

 

Dagens lille:

"Å leve er ikke nok;)

Solskinn, frihet og en liten blomst må man også ha!"

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god mandagsmorgen :)

 

Veldig så fort disse helgene fyker avgårde da. Vel - ikke bare helgene forresten. Ukene raser også ivei. Starter på jobb mandagsmorgen - og plutselig er det fredag ;)

 

Helga har forløpt veldig greit egentlig. Har hatt noen lange og flotte treningsturer - menyen har vært sunn og god. Eneste utskeielsen var en kroneis på lørdag. Var ganske mange kalorier der da - men man har jo sine tilmålte frimerker. Og mine gikk da til is :P

 

I dag er det veiing - spent på den. Jeg veier meg ikke hjemme - så like spent hver gang :rolleyes:

Og så en hard økt med spinning da - gleder meg faktisk ;)

 

Har tenkt å utnytte dagene denne uka - notere mat og mengder og treningspoeng. Har holdt på såpass lenge nå at det lett glir litt ut. Men de ukene jeg har igjen på kurs må jeg være pinlig nøyaktig for å få gode resultater. Så jeg satser for fult :D

 

Vi gir alt dere - det er nå det gjelder!!

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var jammen mandagen over ;)

 

Var på kurs i går - etterfulgt av ei knallhard spinningøkt :P

 

Vekta viste ned 0,5 kilo - og det sier jeg meg fornøyd med.

Vekta viser nå 78,2 kilo - BMI 28,7 - midjemål 85 cm

Kostholdsscore i går: 4,9. Det er for dårlig. Ble bare mager kost - og altfor lite kcal.

Men sånn er det når det er veiedag - da skal man liksom "bøte på " alle synder gjordt i løpet av uka ;)

 

Planen i dag:

Bedt til middag hos min søte mamma - stekt fisk. Er redd den er stekt i overkant med smør - men er jo knallande goe da :)

Og så blir det treningstur på 90 minutter.

Og blir det tid til overs venter noen urteplaner på å komme i jorda :)

 

Nyt dagen dere - har regnet her på morgenen. Men nå kommer sola gjennom ( er bare 9 grader da!).

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Mia! :rolleyes:

 

Nå er jeg hjemme igjen, men jeg har hatt problemer med PC n. Nå har jeg lånt et adapter, så nå går det bedre. Tok ut kontakter før jeg dro og det har den visst ikke tålt.

 

Har hatt 2 flotte uker på Lesvos, med sol og torden og regn, men vi har badet nesten hver dag 19-21 i vannet. Men vi fikk da trimmet, bakker opp og bakker ned. Det var rene unnarennet til Holmenkollen opp til hotellet. Både min mann og jeg hadde krampe i beina om natta etter all klatring. Så hold deg fast- jeg har gått ned 1 kg på disse 2 ukene. Har aldri skjedd før når jeg har vært¨på ferie. Jeg har danset mye også, Jeg danser internationat folkedans, og det var gruppa jeg er med i som dro på tur. Vi hadde kurs også, og danset om kveldene på lokale tavernaer. Har hatt mye moro. Men det blir for mye alkohol når en er mange sammen, så jeg var sikker på at det hadde gått den gale veien.

Så til deg! Du har da vært kjempeflink! :):) Flott BMI også. Bare det å komme under 80 må jo være en tilfredstillelse. Gleder meg til det blir min tur. Har nok en sperre der jeg også. Du slet jo litt med den, men nå som du er under, går det jo flott :)

Nå skal jeg gå på trening, trena i går også. Da var det mer enn en mnd siden jeg var der sist. Tok det litt forsiktig med vektene.

 

Sarri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo på deg!

Jeg har vært så forferdelig støl og lemster etter trening mandag og tirsdag. Tror ikke en muskel i kroppen ikke verker. Vondt å sette seg og vondt å reise seg opp igjen.

Veide meg i dag morges, og jeg veide 80,8. Det er det minste på jeg vet ikke hvor mange år. Nå synes jeg 7-tallet nærmer seg for meg også.

Siden jeg ikke går på kurs nå, så velger jeg mandag som veiedag jeg også. I blanke messingen før frokost. :o

 

Fint vær i dag og ikke så kaldt heller. Får jobbe litt i hagen.

 

Vi tastes. :rolleyes:

 

Sarri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trivelig å "se" deg igjen - og så trivelig at turen var til de grader vellykka :)

Og først av alt: Et kjempehurrarop - gratulera med nedgang på ferie. Tror aldri jeg har opplevd det gitt. Men nå viser jo du at det går an ;) Du har nok dansa masse da ja - sikkert utrolig gøy :)

 

Og nå ligger 7-tallet rett rundt hjørnet. Bare stå på Sarri - så kommer det fram. Jammen slet jeg ja - men det måtte gi tapt til slutt :P

 

Har fri i dag - så da har jeg tatt ei økt i hagen jeg også. Er ikke noe hagemenneske jeg - men ikke så verst når jeg først har kommet meg ut.

Har akkurat dusja og skal på bursdagskaffe til min søster - men må først få kjøpt en liten gave da. Vi gir ikke hverandre gaver egentlig - bare sånne små "tullegaver".

 

Vi tastes utover du - stå på. Stølheten viser at det virker tenker jeg :P

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Hadde en kjempetrivelig dag i går.

Min søster serverte kjøttboller av kylling og lam med en nydelig salat til. Og så var det rabarbrapai og is. Spiste av alt jeg - men var flink og forsynte meg med måte ;)

Var sol og fint - og vi spiste ute i hagen.

Sånne dager vil jeg ha mange av i sommer B)

 

Ellers en flott treningstur på 1 time og 40 minutter - før dagen ble avsluttet ute i kveldsol med en kopp te og ei god bok.

 

Planen i dag er å besøke et hagesenter rett etter jobb. Må invistere i noen nye hageplanter. Og også vurdere innkjøp av nye hagemøbler. Har sett på noen råstilige - koster skjorta - men lurer på om jeg skal spandere dem på meg. Kan jo være en påskjønnelse for alle kiloene jeg har gått ned ;)

 

Ellers - satser på en sunn og flott dag :)

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte dem jeg - hagemøblene altså :D

Og utrolig nok - de var satt ned ca 3 tusen :mellow:

Så istenenfor 13 tusen kom jeg unna med 10 - jammen ikke hver dag jeg er så heldig :)

 

Ellers bra dag matmessig. Var på besøk hos noen venner som jeg ikke har sett på lenge - og de var høylydt imponert over vektnedgangen. Og jeg er stolt selv også da. Synes jeg har gjordt en formidabel jobb. Nå er det gøy å handle klær :D

 

Treningstur ble det også - kveldstur kan man si. Var hjemme halv ti - byttet til treningstøy og avgårde bar det - 1 time og 30 minutter!

Kan dokke se "glorien" :D:D

 

Ny dag - nye utfordringer. Skal har mine to minste barnebarn på overnatting. De er 15 og 12 - så små er de jo ikke da.

Men det blir trivelig ;)

 

Ta godt vare på dokke sjøl. Helgå skal nytas!!

 

Dagens lille:

" Jo mer du har levd, desto mer kan du nyte det når du blir gammel og tenker tilbake!"

 

mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...