Gjest madeleinerenate Skrevet November 17, 2011 Rapporter Share Skrevet November 17, 2011 Jeg digger friluftsliv , gåturer på sommeren og ski på vinteren . Kjempe glad å svømme , men finnes ikke svømmetilbud før i 2013 , grunnet bygging av badeland . Kan kjøre 2 timer til badeland . " angst " får treningssenter ... Litt om meg ! Men må komme i gang med trening ! Min kjære ønsker å kjøpe ellipsemaskin , sykkel til spinning og tredemølle . Hvordan kan en lage en god treningsplan ut fra dette ? Trenger masse tips til kom i gang trening , eventuelt hvordan startet dere treningen den gangen dere skulle starte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anci Skrevet November 18, 2011 Rapporter Share Skrevet November 18, 2011 For tredemølle finnes det masse fine programmer for å lære å løpe (evt fortere og lengre). Hvis du er forholdsvis ny på løping kan jeg anbefale Couch 2 5k (c25k), men det finnes jo programmer for folk som er bedre trent også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar