Gjest PeCaSo Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 Jeg har tenkt på om jeg skal ønske meg, eller kanskje helt enkelt kjøpe meg, en pulsklokke i julegave. Det finnes så mange og velge mellom. Jeg ser nå på nettet og trur jeg falt for polar sine klokker. Er det noen som har erfaring med disse klokkene og kan dele litt av dette her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
storvilbliliten Skrevet November 24, 2011 Rapporter Share Skrevet November 24, 2011 Jeg har ei pulsklokke, polar sin klokke, ikke den dyreste, men den gir meg det jeg trenger. jeg får sett pulsen, kcal jeg forbrenner, lagrer mine siste treningsfiler. pulsbelte er ikke stivt på polar sine klokker, det er en viktig ting i følge min man, man merker den ikke så mye da jeg er som sakt kjempe fornøyde med min klokke, men du må vite hva trenger du den til, vil du har muligheter til å overføre resultatene til dataen, og bruke treningsprogram der inne må du nok opp litt i sum for å få med overføringskabel. Bor du i nærheten av Gmax så har de tilbud nå på pulsklokker. Lykke til med valget, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerivrig Skrevet November 26, 2011 Rapporter Share Skrevet November 26, 2011 Jeg har nettopp jøpt meg en Polar FT40. Kjøpte den på flust.no med trumfpoeng. Ikke så mye å si annet enn at jeg synes det er kult å følge med på puls og kaloriforbruk. Og jeg reagerer ikke på at beltet er ubehagelig på noe vis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Relizme Skrevet Desember 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 Jeg har tenkt på om jeg skal ønske meg, eller kanskje helt enkelt kjøpe meg, en pulsklokke i julegave. Det finnes så mange og velge mellom. Jeg ser nå på nettet og trur jeg falt for polar sine klokker. Er det noen som har erfaring med disse klokkene og kan dele litt av dette her inne? Jeg har en polar klokke,kjempe fornøyd med både klokka og båndet! i Tilleg har jeg sån fotpad,som viser km avstand osv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PolarErMinVenn Skrevet Desember 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 Jeg har en polar klokke,kjempe fornøyd med både klokka og båndet! i Tilleg har jeg sån fotpad,som viser km avstand osv:) Jeg er helt enig! Har også polar pulsklokke (FT60), kjempefornøyd! Den kn jg svømme med også, det er jo kjekt =) Pappa har også en, som han sendte inn for den var tom for batteri (etter nedten 3 år!) Og betalte ingen ting for det annet enn porto! Jeg syntes samtidig det er kjempemotivasjon å bruke pulsklokke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar