Gjest anjah Skrevet Desember 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 Startet i går men har jo ikke aning på hva jeg skal føre det inn som. Noen ide? (holdt på og dø når jeg startet igjen btw ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kristepine Skrevet Desember 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2011 Er ikke den ca 20 minutter med styrke når du trekker fra hopp og sprett og oppvarming? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PolarErMinVenn Skrevet Desember 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2011 Jeg bruker pulsklokke og haddde mellom 190 og 200 kcal når jeg holdt på =) så det blir rundt 1TPÂ men vi er jo alle forskjellig når det kommer til puls og innsats da, Ville dele det alikevel =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lilleklump Skrevet Desember 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 jeg fører det som 25 min styrketrening. Det kaloriantallet som kommer opp ligger litt under det jeg får på pulsklokka mi, men det kommer litt ann på dagsformen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar