Gjest Siri1357 Skrevet Desember 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 Heisann, alle sammen <3 Jeg er tilbake på GR etter 8 måneder. Jeg startet GR kurs i november i fjor, gikk ned 9,5 kg. har gått ned litt selv siden jeg sluttet i mars. Startvekt 94,4----------- 01.11.10 82,2----------- 06.12.11 65kg-----------MÅL Ikke veldig mye å skryte av drøye 12kg på et helt år, men alt hjelper. Må starte en ny tråd for å holde motivasjonen oppe... alle innlegg motiverer og hjelper meg, så skriv gjerne inn egne opplevelser, tips og råd.. Ønsk meg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ninjastar Skrevet Desember 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2011 Hallo! 12 kg ned på et år er da veldig mye bedre enn det motsatte! Utrolig bra at du ikke har gått alt opp igjen etter at du sluttet på kurset. Du har et veldig bra utgangspunkt for resten av ferden nedover, vil jeg si:) Du har jo gått kurs og vet hva som skal til. Så det er vel bare å starte opp igjen med det du allerede kan - skal du gå kurs nå, også? Ellers synes jeg det hjelper veldig å holde fokus ved å skrive og lese her inne. Da blir det ikke så lett å "skulke", synes jeg:) Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Siri1357 Skrevet Desember 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 Jeg kommer ikke til å starte på kurs igjen enda, mulig jeg hopper på ett etter jul en gang. Jeg startet jo i november i fjor, og hadde som mål å gå opp maks 1kg i jula, jeg gikk opp 600gram.. det var jeg superfornøyd med. Ja jeg syntes det hjelper å holde kontakten med andre i samme situasjon som meg, denne siden er en kjempe inspirasjon pga alle gode tips og råd. Jeg prøvde lavkarbo en periode, men det funket ikke for meg, jeg kunne rase ned 4 kg på en uke og opp 4kg neste uke.. jeg ønsker å leve sunt resten av livet heller enn å rase raskt ned og spise fett!!! Man må prøve å feile litt for å komme dit man vil, tror jeg Jeg veier og måler meg hver onsdag... Holder dere oppdatert på resultatene! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Siri1357 Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Hei, igjen Er tilbake på nett etter masse surr med de nye Roede sidene... Noen andre som har hatt problemer? Jaja.. jeg har iallefall gått OPP i vekt i jula... MASSE!! Men det har kommet noe godt ut av det hele. Jeg er nemlig fullt motivert nå. Jeg har sluttet å røyke, begynnt å jogge (noe jeg trodde var fysisk umulig for meg) Første gang løp jeg 1,5km uten stans... igår jogget jeg 6-8km/t 5.08km DØDSSTOLT av meg selv Vekt 12.01.12 = 84.2kg Delmål 10.03.12 = 75.0kg Hovedmål 10.07.12 = 65.0kg Skal følge meny 1 med 1300 kcal pr dag. Det ser ut til å funke fint. Hvordan går det med dere andre på nyåret?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar