Gå til innhold

Fra 100 til ca 60


Gjest Vocci
 Share

Anbefalte innlegg

gratulerer med flott nedgang :D jeg har bilder på mitt tyngste, og de er ikke pene.. men bra motivasjon til når jeg kommer lenger ned i vekt, tipper jeg.

 

Jeg har ett bilde jeg også som en venn har tatt av meg. Det var en stor grunn til at jeg meldte meg på GR.

Jeg hadde kjøpt en jakke som jeg syntes var skikkelig lekker og når jeg fikk se bilde PÅ FACEBOOK så jeg at det ikke var så lekkert å se ut som en stuffet pølse :o

 

Glad for det nå for det var jo noe sånt som måtte gi meg motivasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

mhm, kjenner meg igjen i den.. har masse klær jeg trodde jeg så bra ut i, så ser jeg sjokkbilder med de klærne i ettertid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Vanskelige uker.

Det har vært både opp og ned dette kurset.

Opp 100g sist uke

Ned 1,8 uken før.

Opp 400 g uken før det.

Totalt vekttap dette kurset er 4,6 kg. Og det er jo innenfor det som er greit.

Og jeg har bestemt meg for å ikke begynne å bli misfornøyd når det stopper litt.

Da er det jo fare for å ryke utpå igjen....

 

Totalt vekttap er 21,6 kg og det er jo bra. + jeg har gått over halve veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

Vanskelige uker.

Det har vært både opp og ned dette kurset.

Opp 100g sist uke

Ned 1,8 uken før.

Opp 400 g uken før det.

Totalt vekttap dette kurset er 4,6 kg. Og det er jo innenfor det som er greit.

Og jeg har bestemt meg for å ikke begynne å bli misfornøyd når det stopper litt.

Da er det jo fare for å ryke utpå igjen....

 

Totalt vekttap er 21,6 kg og det er jo bra. + jeg har gått over halve veien :)

 

syns du er flink jeg! :lol: man må bare ta den tiden man trenger til å gå ned. sakte men sikkert, er bedre enn å gi opp og gå rett opp de kiloene du har kjempet for å gå ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juuhuu 1,4 ned :rolleyes:

 

Nå har jeg begynt på mitt 4 kurs. totalt ned 23 kg på de 3 jeg har gått så langt.

Ikke bare det. men med denne siste nedgangen så har min bmi kommet under 30. Ett delmål oppnådd.

 

Kjenner at motivasjonen kommer snikende tilbake B)

Gleder meg til sommeren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,3 denne uken.

Mål neste uke er å holde motivasjonen oppe.

Nå nærmer jeg meg en vekt som jeg ikke har sett på iallefall 15 år.

Jeg har ikke sett 7X og jeg kjenner at nå begynner det å bli skummelt. Beveger meg snart utenfor det som har vært min comfortsone.

Nå gjelder det å bevise for meg selv at jeg kan klare dette.

Denne uken må jeg til med registrering og veiing av alt som går i gapet.

Jeg må være streng med meg selv for å ikke gi opp og si meg fornøyd. For jeg kan ikke være fornøyd enda.

Kaos i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk lesing dette har vært. Du har jobbet trutt og tappert fra dag en. Er full av beundring. :D

 

Stå på videre, dette vil du klare :P

 

Tusen takk for oppmuntrene ord :)

 

Blir spennende å se vekten i morgen.

I dag var det ikke mindre enn tre kaker på jobb. Klarte uten problemer å si nei til alle.

Stolt B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert vocci, og for en god følelse det er når en føler at en klare å takle slike fristelser. :D

 

Hentet min mor idag, skal være her til over 17. mai. Har en bekjent som driver restaurant, og vi var invitert innom på vei hit. Spiste kveite, nydelig, og jeg bad om å få det servert uten saus. Min mor hadde dessert, tiramisukake, et kjempestykke. Jeg stod over, vil heller kose meg litt 17. mai, fikk vann i munnen, så jo helt fantastisk ut, siklet ikke, men det var nok hakket før :P

 

Vi står på videre, for i mål skal vi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert vocci, og for en god følelse det er når en føler at en klare å takle slike fristelser. :D

 

Hentet min mor idag, skal være her til over 17. mai. Har en bekjent som driver restaurant, og vi var invitert innom på vei hit. Spiste kveite, nydelig, og jeg bad om å få det servert uten saus. Min mor hadde dessert, tiramisukake, et kjempestykke. Jeg stod over, vil heller kose meg litt 17. mai, fikk vann i munnen, så jo helt fantastisk ut, siklet ikke, men det var nok hakket før :P

 

Vi står på videre, for i mål skal vi :P

 

Så flink du har vært :)

 

Veide meg i går.

0,6 ned :)

Ned er ned B)

 

Nå blir det utfordringer de neste dagene. 17. Mai og minien har bursdag dagen etter.

To dager med fullt hus og mye kaloriholdige rester.

Tror jeg bare får sende kaker og fjas med gjestene hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

To uker siden jeg veide meg.

1,2 ned :)

Nå viser vekten 80,3.

0,4 så ser jeg 7 tallet og det må jo være 15 år siden sist.

Håper jeg klarer det for helgen som kommer blir utfordrende med muligens en del flytende kalorier.

Men om det ikke jeg ser 7 tallet neste uke så vil jeg iallefall se det uken etter B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Etabeta78

To uker siden jeg veide meg.

1,2 ned :)

Nå viser vekten 80,3.

0,4 så ser jeg 7 tallet og det må jo være 15 år siden sist.

Håper jeg klarer det for helgen som kommer blir utfordrende med muligens en del flytende kalorier.

Men om det ikke jeg ser 7 tallet neste uke så vil jeg iallefall se det uken etter B)

 

IMPONERT!! skikkelig motiverende lesning.

Lykke til videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

To uker siden sist.

 

Jeg så akkurat IKKE 7x tallet forrige uke. Da var det 0,3 ned. Så vekten stoppet på 80,0. :blink:

På tirsdag var ny veiedag. 1,4 ned. Juuhuu... Deilig.

Nå er kurset over men vi er invilget en ekstra veiing på tirsdag og DA skal jeg klare meg 8 uker uten kurs.

Vi har muligheten til å meld oss på ett kurs med 4 valgfrie veiedager. Men jeg vil utfordre meg selv litt. Dette er jo som sagt en livstilsendring og jeg har ikke tenkt å gå på ukentlige kurskvelder resten av livet :)

Det jeg har bestemt meg for når jeg når vekten min er minimun to hold vekten kurs. Dvs to år. Også får jeg se etter det.

 

Jeg har avtalt med mannen min at jeg skal veie meg med han en fast dag i uken i sommer. Da vil jeg jo ha litt kontroll.

 

Nå må jeg ut å kjøpe helt ny sommergarderobe for ingenting passer.

28 kg i diff fra forrige sommer gjør sitt. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig bra jobba vocci :D

 

Tror det er lurt med hold vekten kurs, har meldt meg på fra august.

 

Kos deg med ny garderobe, og gjør sommeren fin på alle måter :)

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

 

Jepp, i mål skal vi :) Du har jo også vært kjempeflink. Når var det du startet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet i midten av januar, så det har gått jevnt ned. Måtte det bare bli slik med de siste også. Men det kan jo lett stoppe opp litt mot slutten. Er flink med maten, men det har ikke blitt tid til fullt så mye trim som tidligere. Men turene med hunden blir ca 15 tp pr uke, så ikke helt borte vekk :)

 

Du har jo vært veldig flink, og kommet langt på vei. Regner med det føles veldig bra :)

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet i midten av januar, så det har gått jevnt ned. Måtte det bare bli slik med de siste også. Men det kan jo lett stoppe opp litt mot slutten. Er flink med maten, men det har ikke blitt tid til fullt så mye trim som tidligere. Men turene med hunden blir ca 15 tp pr uke, så ikke helt borte vekk :)

 

Du har jo vært veldig flink, og kommet langt på vei. Regner med det føles veldig bra :)

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

 

Du har vært kjempe flink. Jeg har holdt på to månder mer enn deg. Jeg startet i november.

 

Jeg har veldig lite trimpoeng. Det er ikke mange jeg klarer på en uke. Men må starte med litt styrke snart slik at jeg får strammet opp det som kan strammes opp B)

 

I dag hadde jeg min siste veiing hos kurslederen før sommeren.

 

0,9 ned.

Dvs nøyaktig 29 kg siden jeg startet. Det er så deilig.

Nå er det bare ca 11kg igjen.

Juuhuu.

 

JA vi står på og JA vi er superflinke. Målet er ikke langt unna B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...