Gå til innhold

Fra 100 til ca 60


Gjest Vocci
 Share

Anbefalte innlegg

Tilbake etter sommerferien.:)

 

Jeg har tatt sommerferie fra GreteRoedesidene men ikke fra livsstilen. Noe som har lønnet seg.

I går var min første veiing etter 9uker "alene"

Ned 5,1 kg

Jubel :P

Totalt vekttap er 34,1 kg. Det er så deilig.

I sommer har jeg gjort aktiviteter som jeg bare har kunne drømt om tidligere.

Og jeg har KOST meg B)

Jeg satser på at dette er mitt siste kurs noen gang. Dvs bort sett fra hold vekten kurs. Jeg skal gå iallefall to slike. Dette for å stabilisere skikkelig og for å ha muligheten til å fange opp hvis vekten skulle mot formodning komme snikende igjen.

Jeg er nå 5,9 kilo fra mitt justerte mål. Jeg vet nå at jeg skal iallfall nå det. Så får jeg se om jeg er fornøyd da eller om det trengs ett par justeringkilo.

Hva vet jeg. Jeg har ikke vært slik vektmessig siden jeg var under 20 år og det begynner å bli en stund siden.

 

B) B) B) B) B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ny oppdatering B)

 

Jeg gikk ned 1kg på de to første ukene.

Jeg var å veide meg i dag. Ned 1,7kg siste uken.

Det betyr at jeg er 3,2 kg unna målet mitt.

JEG KOMMER TIL Å KLARE DET :D

 

JUHHUUUUU :P :P B):P:P

 

 

Kjempebra, du er kjempe flink. Gratulerer.

Jeg er også på god vei. 4 uker siden jeg startet, men synes det går over all forventning.

Gleder meg til jeg har like mye og glede meg over som deg og ny garderobe.

( jeg er flink telle og reg mat, og selv om jeg har har spist ett sjokoladekakestykke så har jeg ikke kommet opp i anbefalt kcal idag. tidligere hadde jeg sikkert spiste 5 stykker alene, så dette går rette veien :huh: )

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå er jeg nærmere målet enn noen gang B)

Denne uken gikk jeg ned 1,1kg.

Nå er det bare 1,9 kg igjen før den virkelige jobben begynner.

Da skal jeg holde meg der. Passe på at jeg ikke går noe særlig mer ned eller opp.

Stabil vekt.. Hmmm det blir en ny erfaring B)

 

November begynner jeg på hold vekten kurs :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Oi! Gratulerer med flott resultat. Og bare 1,9 igjen? Det er jo ingen ting! Misforstå meg rett, jeg forstår at du vil ned de siste 1,9, men det er jo helt fantastisk at du er så nærmt målet! Og de 1,9 forsvinner forhåpentligvis på nullkommasvisj!

Men så begynner jo den egentlige jobben. Stabiliseringen. Det er jo det som er det vanskeligste med hele vektnedgangen synes jeg. Å klare å finne en rytme som passer i hverdagen som kombinert med gjerne det lille ekstra i helgene får snittvekten tilbake der man vil være. Hold vekten kurs er nok kjempelurt, det har jeg og tenkt å benytte meg av når jeg er i mål. Om jeg må gå der i 2 år så er det greit, for jeg vil aldri tilbake der jeg var da jeg satte i gang sist.

 

Lykke til med siste innspurt!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Gratulerer med flott resultat. Og bare 1,9 igjen? Det er jo ingen ting! Misforstå meg rett, jeg forstår at du vil ned de siste 1,9, men det er jo helt fantastisk at du er så nærmt målet! Og de 1,9 forsvinner forhåpentligvis på nullkommasvisj!

Men så begynner jo den egentlige jobben. Stabiliseringen. Det er jo det som er det vanskeligste med hele vektnedgangen synes jeg. Å klare å finne en rytme som passer i hverdagen som kombinert med gjerne det lille ekstra i helgene får snittvekten tilbake der man vil være. Hold vekten kurs er nok kjempelurt, det har jeg og tenkt å benytte meg av når jeg er i mål. Om jeg må gå der i 2 år så er det greit, for jeg vil aldri tilbake der jeg var da jeg satte i gang sist.

 

Lykke til med siste innspurt!!! :)

 

Tusen takk for det :)

Ja, det er nå jobben virkelig begynner. Og den har jeg tenkt å ta. Jeg har bestemt meg for iallefall 2 hold vekten kurs. Så da blir det iallefall to år.

 

De siste kiloene er de som har vært mest synlig pr kilo som har forsvunnet.

Det er kjempekjekt å være så nærmt målet. Regner med jeg har kommet i mål i løpet av Oktober og da har jeg brukt ganske nøyaktig ett år.

B)

Denne uken er det ikke veiing. Så blir spennende neste uke :) Kanskje jeg er i mål da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...