Gjest vampen Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Huff dette er så utrolig demotiverende Nå har jeg holdt på i 3 uker og står fremdeles stille. Det er forsåvidt bare den siste uka jeg har telt kalorier og holdt meg unna usunn mat, men jeg burde jo sett noen få gram i nedgang i det minste. Aktivitetsnivået mitt har jeg også gjort en stor forandring i siden nyttår men det hjelper visst ikke. Og magemålene er like store... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*bolla* Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Da var det veiedag igjen da jenter Hvordan har uka vært for dere? Her har jeg endelig begynt å se litt resulteter. I forrige uke var jeg kjempeflink og skrev ned alt jeg spiste, men i helgen har jeg gått på noen smeller. Ikke fullt så mange som forrige helg da, så jeg trøster meg med at jeg blir jo flinkere. Merker jeg synes det er lettere når jeg er alene om dagen, når ikke mannen eller eldstejenta er hjemme.. Til tross for helgens smeller endte jeg opp med 1 kg mindre på vekta i dag Jeg var også flink til å trene styrke forrige uke (AU!) selv om jeg ikke fikk så mange andre TP. Dermed har jeg også gått ned 8,5 cm totalt rundt om på kroppen, av de er 2cm rundt midjen! Så nå kjenner jeg at jeg er supermotivert til å begynne på en ny uke. Har faktisk allerede vært ute på tur Håper dere også har hatt en god uke jenter! Slugg: Pass på å ikke bli demotivert når du går på en smell. Spist er spist, men da er det viktig å ikke tenke at "ja, nå har jeg allerede begynt, så da kan jeg jo bare fortsette".. Men er du sikker på at det er 1000kcal i en tacomiddag? Vi spiser taco nesten hver uke, og jeg har regnet ca 400 kcal. Da er det med 150 gram kjøtt, 2 skjell, 20 gram ost, 50 gram yoghurt nat. mild og lett, og så mye jeg orker av tacosaus og grønnsaker.. Vampen: Velkommen inn til oss Hyggelig at vi blir fler! Jeg synes 1600 kcal høres ut som passe. Den følger i alle fall jeg, og jeg har ikke merket noe på melka. Jeg har masse melk, og jenta mi legger på seg i overkant mye (350g i uke ), så det går i alle fall ikke ut over næringen i melka.. Jeg har erfart at vekta mi gjerne står stille en stund for så å slippe. Og da går jeg gjerne ned fort. Men jeg har også erfart å stå stille når jeg ikke drikker nok. Prøv å få i deg 2-3 liter vann om dagen så du går ofte på do. Og det kan kankje være lurt å kutte ned på saltet som binder vannet i kroppen Ikke bli demotivert og gi opp. Bare stå på, så skal du se det går veien! Lykke til med ny uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cali84 Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Ny rapport:) Vekta viste ned 1,1kg:) og magen inn 3cm!!! Jippi:) Uken har gått veldig greit, ble litt snop fredag og lørdga, men ikke søndag(viste det var veiing på mandag). Har ikke fått beveget meg så mye jeg ville, men litt...gått noen gode bakker med vogna:) I dag er det svinesteik med grønsaker tl middag, og kanskje en tur i kveld hvis det slutter å snø...Hvis ikke får det bli trening inne:) Ønsker dere alle en god uke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest vampen Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Vampen: Velkommen inn til oss Hyggelig at vi blir fler! Jeg synes 1600 kcal høres ut som passe. Den følger i alle fall jeg, og jeg har ikke merket noe på melka. Jeg har masse melk, og jenta mi legger på seg i overkant mye (350g i uke ), så det går i alle fall ikke ut over næringen i melka.. Jeg har erfart at vekta mi gjerne står stille en stund for så å slippe. Og da går jeg gjerne ned fort. Men jeg har også erfart å stå stille når jeg ikke drikker nok. Prøv å få i deg 2-3 liter vann om dagen så du går ofte på do. Og det kan kankje være lurt å kutte ned på saltet som binder vannet i kroppen Ikke bli demotivert og gi opp. Bare stå på, så skal du se det går veien! Lykke til med ny uke Jeg er ikke flink til å drikke nok nei, men jeg går på do hver dag. Jeg har imidlertidig gått på do et par ganger etter jeg veide meg så kanskje vekta er litt snillere om jeg veier meg i morgen. Salt spiser jeg nesten ikke i det hele tatt (nesten ikke ferdigfabrikata og ikke salt i maten). Takk for oppmuntringen, håper kroppen min er som din og snart begynner å gå ned. Hvordan gjør dere det de dagene dere trener mye? Spiser dere ekstra? Jeg blir nemlig så utrolig sulten av hard trening, og om jeg ikke spiser ekstra blir jeg så utrolig slapp og sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest vampen Skrevet Januar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Veide meg på nytt i dag og endelig viste vekta at jeg hadde gått ned. -0.6 kg på meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slankeveronika Skrevet Januar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Så flinke dere har vært denne uka, jenter :-) Min uke har ikke vært like bra som de to forgående; bare ned 0,5 kg og - 1 cm i midjemål denne uka... men man får vel ta med seg alt som er av nedgang :-) Fikk min første bortepåbesøk utfordring på fredag, synes jeg klarte meg ganske bra...man må liksom finne en mellomting mellom å fråtse og å ikke være uhøflig ved å ikke spise noe som helst! Håper neste uke blir bedre for meg... Takk for at dere minner meg på å drikke vann! Noen ganger glemmer man nesten at det er en så viktig del av det å gå ned i vekt og å skape et sunt kosthold :-) Lykke til med uka som ligger foran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest heidi1985 Skrevet Januar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 Hei Beklager at jeg ikke har vært helt med i det siste, ukene bare flyr og mye som skal gjøres før jeg veldig snart skal tilbake i jobb! Har trent et par ganger i uka, i tillegg til fire skiturer de siste to ukene. Lillemor har også fått være med i pulken og da påstår iallefall pulsklokka mi at kaloriene bare fordufter i en voldsom fart! Vekta viste 75,8kg igår. Skal prøve å få tatt nye mål rundt mage og hofte osv til neste uke! Velkommen til oss alle nye! Stå på jenter! Dere er råflinke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slugg Skrevet Januar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 Heia jenter:) her kommer endelig mine mål:) Jeg har rett og slett ikke hatt tid til å skrive inn, da lillemann er så krevende på kveldene når jeg har planlagt å sette meg ned å registrere og skrive på forumet. men bedre sent en aldri:) Sist uke viste vekta nedgang på 1,3 kilo!!! Jeg er så glad og lykkelig over resultetet!! Kjempestolt av meg selv. Det jeg har gjort anderledes den siste uka er at jeg har vært flink å gå trilleturer, samt at jeg har økt kaloriintaket til rundt 1900.. det funker vist!! Magemålet står ganske stille bare ned 0,2 cm, men har på følelsen at det er mer neste mandag:) klumpen: det hadde sikkert bare blitt 400 kalorier når jeg spiste taco, hvis jeg hadde spist taco som et normalt menneske, men når jeg spiser taco så spiser jeg taco.. og ikke bare litt!! huff huff.. men jeg fikk verdens beste motivasjon til ikke å spise mer taco på en stund, for lillegutten min fikk skikkelig vondt i magen av det, så det blir lenge til neste gang. Heldigvis tåler han ikke sjokolade heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slugg Skrevet Januar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 Ny rapport:) Vekta viste ned 1,1kg:) og magen inn 3cm!!! Jippi:) Uken har gått veldig greit, ble litt snop fredag og lørdga, men ikke søndag(viste det var veiing på mandag). Har ikke fått beveget meg så mye jeg ville, men litt...gått noen gode bakker med vogna:) I dag er det svinesteik med grønsaker tl middag, og kanskje en tur i kveld hvis det slutter å snø...Hvis ikke får det bli trening inne:) Ønsker dere alle en god uke! Så flink du er!! Når du trener inne, -Hva gjør du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest vampen Skrevet Januar 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2012 Huff her går det veldig tregt nedover, bare -0,4 denne uka. Jeg går minst en times rask trilletur hver dag og jeg blir så ekstremt sulten pga det og amminga. Spiser dere opp det ekstra dere forbrenner ved trening? Jeg ligger på 1800 kalorier i snitt, og det er sikkert litt for mye om jeg vil ned fortere. Men jeg er i perioder så sulten at jeg blir svimmel så jeg er litt usikker på om jeg burde kutte ned på inntaket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slugg Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Hei jenter:) Jeg har hatt en dårlig uke. Jeg har bare gått ned 0,2 kg og magemålet står helt stille. Uka som var var preget av at samboeren min og søstra mi hadde bursdag så det ble kakeselskap torsdag til søndag.. blææ... men jeg er med fatt mot, denne uka blir bedre og neste mandag skal jeg få gode resultater.. I går og i dag har jeg hatt omganssyke så det har blitt lite både mat og tur, håper at jeg greier å komme meg uttenfor huset i morgen og trille en liten tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slugg Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Huff her går det veldig tregt nedover, bare -0,4 denne uka. Jeg går minst en times rask trilletur hver dag og jeg blir så ekstremt sulten pga det og amminga. Spiser dere opp det ekstra dere forbrenner ved trening? Jeg ligger på 1800 kalorier i snitt, og det er sikkert litt for mye om jeg vil ned fortere. Men jeg er i perioder så sulten at jeg blir svimmel så jeg er litt usikker på om jeg burde kutte ned på inntaket? Hei Vampen:) hvis du går en time rask tur hver dag (WOW! FLINKA) og i tillegg ammer så tror jeg du trenger 1800 kalorier. minst! jeg økte mitt inntak til 1900 kalorier og gikk ned 1,3 kg uken etterpå, så jeg tror jo at man kan gå ned litt lite hvis kroppen ikke får nok kalorier. du kan jo prøve å spise f.eks 2000 kalorier en uke og se hva som skjer? Hvis du i tillegg blir svimmel i perioder prøver jo kroppen å si noe til deg:) Hvis du er usikker kan du jo gå på den siden hvor man regner ut hvilken meny man skal ligge på, og legge til 400-500 kalorier pga amming og se hva du får opp:) Jeg spiser ikke ekstra når jeg har trent, jeg har lagt inn i menyberegningen at jeg er middels aktiv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*bolla* Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Hei jenter Dagen i går var veldig travel så da fikk jeg ikke skrevet inn målene mine. Forrige uke gikk heller dårlig. Rot og stress hele uka, og i helgen ble det MYYYYE kos. Pizza, popcorn, kake, sjokolade og brus førte til dårlige resultater på vekta i går. Jeg har gått ned heeele 200 gram denne uken!! Målen viste 2,5 cm ned, 0,5 av dem rundt midjen. Denne uken SKAL bli mye bedre! Jeg har bestemt meg for å prøve 1900 kcal i noen uker for å se om det går bedre. Synes det er litt vanskelig da, er jo så utroooolig mye mat! Har slitt med å komme opp i 1600, så blir spennende å se hvordan dette skal gå.. Hvordan ser en dag ut hos dere nå? Jeg prøver å variere, men det blir mye brødmat gitt. Som oftest havregryn til frokost, brødskiver til lunch, middag og så brødmat til kvelds igjen. Jeg dropper mellommåltidet og legger det heller til på kveldsrasjonen. Spiser jo ikke frokost før i 10-tiden Slugg: God bedring! Håper du snart er på beina igjen (Får se det positive i omgangssyken at du fikk en liten kickstart på slanke-uka Hehe.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slankeveronika Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Hei jenter! Så flinke dere alle er! Det er jammen ikke lett å holde motivasjonen oppe i alle disse ukene, så at man får noen dårlige dager innimellom, tror jeg vi bare må finne oss i :-) Heldigvis gikk denne uka noe bedre enn den forrige, selv om jeg gjerne kunne tenkt meg å ta en kilo i uka...ned 0,8 og inn 2,5 cm i midjen denne uka. Er jo egentlig fornøyd med det, men blir jo så utålmodig! Vil jo så gjerne føle meg fin og slank igjen... Gledelig nok nådde jeg mitt første delmål ved å gå ned som jeg gjorde denne uka, så nå skal jeg unne meg et nytt klesplagg! Det gleder jeg meg veldig til :-) Har ikke hatt lyst til å kjøpe klær på aldri så lenge, så skal bli hyggelig å kjøpe noe fint til seg selv! Håper dere alle fortsatt er motiverte til å fortsette mot en sunn og frisk kropp :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest vampen Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Hei Vampen:) hvis du går en time rask tur hver dag (WOW! FLINKA) og i tillegg ammer så tror jeg du trenger 1800 kalorier. minst! jeg økte mitt inntak til 1900 kalorier og gikk ned 1,3 kg uken etterpå, så jeg tror jo at man kan gå ned litt lite hvis kroppen ikke får nok kalorier. du kan jo prøve å spise f.eks 2000 kalorier en uke og se hva som skjer? Hvis du i tillegg blir svimmel i perioder prøver jo kroppen å si noe til deg:) Hvis du er usikker kan du jo gå på den siden hvor man regner ut hvilken meny man skal ligge på, og legge til 400-500 kalorier pga amming og se hva du får opp:) Jeg spiser ikke ekstra når jeg har trent, jeg har lagt inn i menyberegningen at jeg er middels aktiv.. Hmmm. Hvis jeg ikke tar med turene skal jeg ligge på 1300 kcal, og med amming stemmer jo 1700-1800. Jeg tror ikke jeg bør spise enda mer for tidligere har jeg kun gått ned om jeg lå mellom 1000-1300 kalorier selv når jeg trente. Men da vet jeg i allefall at jeg ikke burde spise mindre! Jeg går forresten ikke hver eneste dag, men 5-6 ganger i uka og som oftest 1-1,5 time så totalen blir mer enn 7 timer i uka. Jeg hadde 13,4 trimpoeng forrige uke i allefall. Det er noe jeg begynte med etter nyttår, og det er utrolig godt å ha kommet i gang med det! Nå blir jeg rastløs om jeg ikke er ute på tur så jeg gruer meg til minusgradene som er meldt den neste uka. Jeg triller ikke ute i -15 til -20 med lille frøkna. God bedring Slugg, og grattis med resultater til dere andre! Mine måltider er: Musli til frokost Brød til lunsj En nutrilettbar som mellommåltid eller brød Middag (Alt mulig) Brød/musli/nutrilett/frukt til kvelds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slugg Skrevet Februar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 Hei jenter! Så flinke dere alle er! Det er jammen ikke lett å holde motivasjonen oppe i alle disse ukene, så at man får noen dårlige dager innimellom, tror jeg vi bare må finne oss i :-) Heldigvis gikk denne uka noe bedre enn den forrige, selv om jeg gjerne kunne tenkt meg å ta en kilo i uka...ned 0,8 og inn 2,5 cm i midjen denne uka. Er jo egentlig fornøyd med det, men blir jo så utålmodig! Vil jo så gjerne føle meg fin og slank igjen... Gledelig nok nådde jeg mitt første delmål ved å gå ned som jeg gjorde denne uka, så nå skal jeg unne meg et nytt klesplagg! Det gleder jeg meg veldig til :-) Har ikke hatt lyst til å kjøpe klær på aldri så lenge, så skal bli hyggelig å kjøpe noe fint til seg selv! Håper dere alle fortsatt er motiverte til å fortsette mot en sunn og frisk kropp :-) Hva endte du opp med i belønning til deg selv? Jeg gleder meg til å handle når jeg kommer til mitt første delmål på 84:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest vampen Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Jeg har hatt en utrolig dårlig helg matmessig, eller fredag og lørdag da. Ellers har jeg økt kaloriene opp til ca 1800 denne uka og resultatet med helgas utskeielser er +1 kg. Jeg pleier å ha en helt annen vekt på tirsdager så det er tydelig at jeg skeier ut i helgene. Jeg venter derfor til i morgen med å notere vekta Men siden flere kalorier funker dårlig, har jeg bestemt meg for å gå litt ned på inntaket. 1500-1600 tenker jeg at bør hjelpe. Nå fullammer jeg ikke lenger, for de siste to ukene har frøkna endelig begynt å spise mer så nå ammer jeg bare 4-5 ganger i døgnet, og da trenger jeg enda færre kalorier. Været i dag gjør at trilletur frister særdeles lite men jeg får komme meg ut likevel! Det ble bare 4 turer forrige uke pga planer og minusgrader så nå må jeg komme i gang igjen. Skal jeg nå mitt første delmål på 77 kg innen 1 mars må jeg stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slugg Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Jeg har gått ned 1,2 kilo denne uka, og er nå nede på 87.4 kilo. JIPPI!!! Det var jo nesten ikke nedgang forrige uka, så jeg tenker at litt av ukas nedgang skulle vært forrige uka. altså ca 1,4 kilo på 2 uker:) Men... magemålet står bom stille!!! ARRRG.. Er det noen av dere som vet om det kan skylles at jeg har tatt keisersnitt og at man kommer til å ha "kulemage" rett over operasjonsåret?? tror jo ikke det selv, men synes at det er så rart at ikke magen går mer inn. Men nå har jeg bestemt meg for å være litt strengere med meg selv.. ikke snop annet en lørdag, ikke under noen omstendigheter overstige 1800-1900 kalorier, og minst en time tur hver dag:) Så får vi se hvordan det går:) PS! Jeg har foresten kjøpt meg en rockering med vekter som skal testes ut;) hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*bolla* Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Hei hei jenter! FY, så flinke dere er! Slankeveronica: Gratulerer så mye med å ha nådd første delmål forrige uke! Det må ha vært en herlig følelse Jeg er også veldig nysgjerrig på hva du endte opp med som belønning.. Vampen: Jeg også økte inntaket denne uken til 1800-1900 kcal, og det gikk heller dårlig.. Men at du har gått opp en kilo tror jeg ikke. Tror nok det bare er vann og (unnskyld!) bæsj Som du sier viser nok vekta noe helt annet i morgen når du har fått litt "utslipp".. hehe.. Slugg: WOW! 1,2 kg ned.. Superflinka!! Ang "kulemagen" vet jeg i alle fall at de jeg kjenner som har hatt keisersnitt har hatt denne en god stund etter. Den smyger seg rooolig vekk i løpet av et års tid. Ikke stress med den du, gled deg heller over alle de andre stedene på kroppen som krymper Vel, her i gården har det gått heller dårlig ja. Vekta i dag viste 75,3 - akkurat det samme som sist uke. Jeg har ikke hatt de alt for ille utskjeielsene heller, så det er tydelig at 1800-1900 kcal er for mye for meg. Får holde meg på 1600 tenker jeg. Målene var heller ikke mye å skryte av.. 2 cm ned rundt om på kroppen - 0,5 cm rundt midjen. Nå skal det være sagt at jeg nesten ikke trimmet noe forrige uke. Var jo aaalt for kaldt til å trille, og det er den eneste trimmen jeg har for tiden. I mars skal jeg begynne å trene på SATS igjen, så da blir det litt lettere å oppnå nok trimpoeng. Må virkelig stå på denne uken om jeg skal nå første delmål på 74 i tide. Der er jo belønningen å gå ut med mannen på Valentines dag. Kommer jo til å gjøre det uansett (tross alt ikke alt for ofte vi har muligheten til det for tiden), men ville følt det var ekstra stas om jeg hadde klart det før da. Neste uke tror jeg derfor at jeg venter med å veie meg på tirsdag i håp om at den viser bitte litt mindre enn mandagen.. Ønsker dere en kjempefin slankeuke jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slankeveronika Skrevet Februar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Så mange flinke damer her :-) Denne uka har vært litt "så som så" for meg...ikke fått beveget meg noe som helst, men klart å holde meg til riktig mat hvertfall! Det endte med - 0,5 kg og - 0,5 cm i midjemål. Vet jo at man skal være fornøyd med all nedgang, men det er som jeg sa etter forrige uke; man vil liksom at ting skal bevege seg litt raskere ;-) Men man får trøste seg med at man kommer i mål bare man fortsetter! Jeg skulle jo belønne meg selv for å nå første delmål forrige uke...det gjorde jeg også! Endte opp med å kjøpe meg en genser jeg hadde sett på en stund. Så det er jeg veldig fornøyd med! Vil jo ikke kjøpe masse tøy nå heller...er jo ikke denne størelsen jeg planlegger å være ;-) Håper dere alle får en fin og produktiv uke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest vampen Skrevet Februar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Så mange flinke damer her :-) Denne uka har vært litt "så som så" for meg...ikke fått beveget meg noe som helst, men klart å holde meg til riktig mat hvertfall! Det endte med - 0,5 kg og - 0,5 cm i midjemål. Vet jo at man skal være fornøyd med all nedgang, men det er som jeg sa etter forrige uke; man vil liksom at ting skal bevege seg litt raskere ;-) Men man får trøste seg med at man kommer i mål bare man fortsetter! Jeg skulle jo belønne meg selv for å nå første delmål forrige uke...det gjorde jeg også! Endte opp med å kjøpe meg en genser jeg hadde sett på en stund. Så det er jeg veldig fornøyd med! Vil jo ikke kjøpe masse tøy nå heller...er jo ikke denne størelsen jeg planlegger å være ;-) Håper dere alle får en fin og produktiv uke! Du har jo allerede gjort en kjempejobb da! Og 0,5 kg er nedgang det! Mye mer enn jeg kan skryte av i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slugg Skrevet Februar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2012 TJOHOO, så bra det gikk denne uken. Ned 1,6 kilo og 5 cm i magemål... Hehe trodde ikke det hadde gått så bra denne uken, for jeg har spist mange usunne kalorier, samt ligget på ca 2000 kalorier flere dager. Men jeg har vært flink å gå tur på ca en time hver dag:) Hvordan gikk det med dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest vampen Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Her har også vekta endelig sluppet! Jeg har ligget et par hundre kalorier lavere i snitt, og bare skeiet ut en dag. Da drakk jeg en del også så egentlig trodde jeg det skulle gå veldig dårlig denne veiingen. Siden jeg gikk opp en halvkilo forrige uke har jeg gått ned halvannen kilo. Deilig! nå virker ikke målet uoverkommelig lenger. Jeg har trappet kraftig ned på ammingen så da er det nok veldig riktig at jeg ligger lavere på kaloriene nå. Siden jeg har hatt rundt 10 trimpoeng i uka lå jeg først på ca 1800 kcal i snitt. Nå har jeg ligget på 1600-1700 kcal så det er tydelig mye mer riktig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slankeveronika Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 WOW!! Slugg og Vampen!! dere har jo virkelig gjort en innsats denne uken :-) Veldig imponerende! Fortsetter dere sånn, så når dere jo målet deres på null komma niks ;-) Gikk ok med meg denne uka...- 0,8 kg og - 0,5 cm i midjemål. Det går jo sakte men sikkert nedover med meg da! Men kunne ønske det gikk fort men sikkert ;-) Håper ¨å nå mitt endelige mål innen juni er ferdig jeg da, men vi får se hvordan det går! Hva med dere andre? Har dere satt dere noe tid som dere ønsker å nå målet deres til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slugg Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Her har også vekta endelig sluppet! Jeg har ligget et par hundre kalorier lavere i snitt, og bare skeiet ut en dag. Da drakk jeg en del også så egentlig trodde jeg det skulle gå veldig dårlig denne veiingen. Siden jeg gikk opp en halvkilo forrige uke har jeg gått ned halvannen kilo. Deilig! nå virker ikke målet uoverkommelig lenger. Jeg har trappet kraftig ned på ammingen så da er det nok veldig riktig at jeg ligger lavere på kaloriene nå. Siden jeg har hatt rundt 10 trimpoeng i uka lå jeg først på ca 1800 kcal i snitt. Nå har jeg ligget på 1600-1700 kcal så det er tydelig mye mer riktig for meg. Så flott!! Da har det jo gått strålende med deg denne uka. Ser at vi begge har ca 2 kilo igjen til delmålet. Skal vi inngå en avtale om at vi greier det før 1 mars? Hva skal belønningen din være når du greier det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar