Gjest Menda Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Ikke superfart, men det går da sakte nedover. Ned 200 g denne uka, til 74,8. Men jeg er litt redd for hvordan det går i påska, blir jo litt ekstra kos med sjokolade og kaker når ungene (ja, de er jo voksne, da) kommer hjem. Jeg må prøve å motivere meg og forberede meg på forhånd. Huske at jeg har lov til å kose meg litt, men ikke stappe i meg. Får håpe viljestyrken holder. Ellers kommer det jo nye sjanser etter påske. Ønsker deg en god påske Så flink du er Tremor Om man ikke føler man går ned så mye, så går det riktig veien, det er det viktigste Jeg glemte å skrive legge inn vekta mi på fredag. Hos meg har det stagnert litt og det er nok fordi jeg har trent mye, og jeg tror det må være at det er muskler. For denne uka viste 100 gram ned....men jeg gir ikke opp, jeg skal ned enda 5-6 kg til før jeg er fornøyd Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest treklovermamma73 Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Gokveld Menda og Tremor Dåkker e kjempe flenk!! Dåkker vil nok begge nå målet før sommeren! Lykke til videre vekta i dag viste 78,7kg -så vekta beveg sæ sakte men sikkert ned mot 75 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tremor Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Jeg har klart meg bra gjennom påska og ligger nå rundt 75kg. Jeg føler egentlig at jeg har det bra med det, klærne sitter fint nå og jeg føler meg vel. Jeg kommer til å fortsette med å spise sunt og være aktiv med turgåing, men ikke stresse med å skulle gå ned mer. Går jeg likevel mer ned er det en ekstra bonus. Men jeg runder av min deltagelse på tråden her. Takk for følget, det har vært nyttig å være med. Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar