Gjest HildeAstrid Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 Minus 0,3 kg sist uke. Nærmer meg delmålet 2.mai 74,3kg. Er nå 75,2 kg Så får vi se neste uke etter 5 late dager med god mat og vin i Barcelona. Ha ei fin uke alle sammen Hilsen Hilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet Mai 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Åååå! Barcelona. En herlig by. Kos deg masse HA! Tar detox med jevne mellomrom jeg også. Føler virkelig at det renser opp. Har du prøvd tarmskylling? Har lyst til å prøve jeg, samtidig som jeg synes det er litt "creepy". Har blitt frarådet det av noen, mens de som driver med det mener det er helt topp selvfølgelig. God 1. mai til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet Mai 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 VEIEDAG. Plan fra 12/1-12. 1.Første delmål nyttår til påske =12 uker: ned 10kg JA! ned 10,6 etter påske (trukket fra opp/ned-gang påske) 2.Andre delmål påske til st.Hans =10 uker: ned 8kg Resultater: uke15: ned 1,2 uke16: ned 1,8 uke17: ned 1,3 Nå blir det nok i beste fall stillstand på meg et par uker dessverre, for det er mye som skjer her, men så må jeg komme superstrengt tilbake om jeg skal klare målet mitt, og det VIL jeg! Heia alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximor Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 hei alle samman ikke ned denne uken så kjedelig… men sånn er det bare, håper det skjer noe snart.. Ha en fin helg alle sammen klem synøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hemulen Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 Hallo folkens Jeg har tatt noen veiefrie dager og forsøkt å ikke tenke så mye vekt Tror jeg er så opphengt i vekt at det går på psyken, og at den derfor ikke går nedover. Nå fokuserer jeg på kostholdt, trening og forberedelser til Styrkeprøven (jenterittet). Tar nå en dag av gangen og forsøker å få gjennomført mine kost-/treningsplaner Ønsker dere en fin uke, håper sommeren snart melder seg for alovor, slik at vi kan henge bort boblejakka Klem fra Heidi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HildeAstrid Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Heisan. Stillstand på meg sist uke. Ikke rart etter 5 dager i Barcelona Skal få trent 3 dager denne uka. So long folkens Hisen Hilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet Mai 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2012 Har vært bortreist jeg og ikke veid meg. Kost meg veeeldig mye, så jeg har nok gått opp litt, men det var igunn med i beregningen. Fra neste uke må det bli kjempestrengt igjen. Stå på alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hemulen Skrevet Mai 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 Hei jenter Stille her inne og det skjønner jeg. Vi bruker vel mye tid ute for å samle alle D-vitaminene vi kan Jeg ønsker dere en riktig fin pinse, kos dere både med været, maten, godt drikke og trimmen Klem fra Heidi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximor Skrevet Mai 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 Hei:) ja stille her inne, vi nyter solen;)har vært på vekta idag og ned 0,7 er veldig fornøyd, endelig løsnet litt igjen:)) ha en strålende pinse alle sammen:)) klem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HildeAstrid Skrevet Mai 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 Hei Synnøve og Heidi Savner kontakten vår her inne. Håper vi kan meldes av og til med positive oppdateringer. Jeg har tydeligvis nådd et vektplatå. Vekta rikker seg ikke. Har gått ned 8 kg siden jul og er veldig fornøyd med det. To buksestørrelser ned Prøver nå å spise litt annerledes og variere kcal forbruket for å se om jeg kommer ut av vektplatået. Synnøve; har du gjort noe spesielt for å få vekta nedover igjen? Har nettopp lastet ned Endomondo så nå skal det trenes Ønsker dere en fin Pinseferie. Hilsen Hilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximor Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 Hei Hilde Nei har vel egentlig ikke gjort så mye, prøver bare å spise nok mat;) tror jeg har ligget litt for lavt. men ser ut som det nå har løsnet litt, er spent på vekta imorgen;) Jeg har også lastet ned endomondo:)) ha en fin dag klem synøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximor Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Hei alle sammen ned 0,6 siste uken og er veldig fornøyd med det deilig når vekta endelig går den riktige veien. Problemet mitt har nok vært at jeg har fått i meg for lite mat..så ser ut som det hjalp og legge på litt..håper det fortsetter i ukene fremover. lykke til alle sammen klem synøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HildeAstrid Skrevet Juni 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2012 Så bra Synnøve Jeg gikk heldigvis nes 0,7kg forrige uke. Er spent på vekta mandag. Jeg har endret noe på det jeg spiser. Prøver å få i meg mer protein enn tidligere. Varierer kcal inntaket fra dag til dag men slik at gjennomsnittet for ei uke blir riktig. Har lest endel i det siste som at stress ikke er gunstig når man skal redusere vekta. Fikk noen tips om enkle yoga øvelser som skal gjøres på kveldstid slik at kroppen blir mer avslappet. Skal prøve disse øvelsene Nå har vi nydelig vær i nord selv om temperaturen ikke er særlig høy. Nydelig med sykkel og fjellturer. Fikk svidd av 1500 kcal i dag. Stå på videre mine venner. Hilsen Hilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hemulen Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Ja, her var det stille. Er vel kanskje i litt sommermodus Det er ihvertfall jeg. Nå er det bare 14 dager igjen til jeg skal sykle Gjøvik-Oslo = 13,7 mil. Gleder meg veldig til det Samme helg starter jeg min 4 ukers ferie som skal tilbringes i hjemlandet i campingvogna mi. Blir noen småturer rundt omkring og en tur på hytta på fjellet. Føler at nå trenger jeg bare ro Har ikke gått noe ned bare litt opp, men har trent masse styrke (PT-timer) i våres. Til høsten skal jeg sette opp en kostplan sammen med min trener så skal vi nok se at jeg også skal få av noen kilo. Har vært litt mye i det siste halve året med noe stress som jeg vet ikke gir vekttap. Et virus som har sittet ganske lenge i og satt meg tilbake treningsmessig og litt problemer i heimen. Derfor vil jeg bruke sommerferien til å "hente" meg inn igjen og starte høsten (1. aug.) med ny giv. Kanskje jeg utvider medlemsskapet til Gull-klubben. Til dere jeg ikke "snakker/ser" før ferien, ønsker jeg dere alle en riktig god sommer. Kos dere, men gjør som meg, ta noen treningsturer innimellom Sommerklem fra Heidi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Hallo jenter! Jeg er ikke noe flink innpå her for tida, men jeg er i siget altså. Satser hardt på å være "delvis flink" i sommer og på den måten holde vekta. Så er det full innsats fra uti august igjen. Da blir det ingen bønn. Håper vi skal ha noen delmåls-tråder her inne utover høsten. Stå på alle sammen, og kos dere masse (men kanskje litt magrere?) Heia oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hemulen Skrevet Juli 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 Hei folkens - er det noen igjen her?? Er det interesse for å fortsette denne tråden? Vet at mange av dere er sikkert på ferie, men om det er noen som er hjemme som ønsker å være med, så gi et signal Vi skal jobbe oss videre nedover - og nå er målet frem til jul - og da trenger vi motivasjon Fortsatt god sommer. Heidi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximor Skrevet August 6, 2012 Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 Hei Heidi Jeg er fortsatt med, har nok hatt det litt for godt på ferie Har fortsatt en uke av ferien igjen,men skal være hjemme så skal prøve komme meg inn i rutiner igjen. Jeg blir gjerne med deg videre mot neste mål. Hva skal vi kalle tråden? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet August 14, 2012 Rapporter Share Skrevet August 14, 2012 Hei. Er med jeg også. Vi lager vel en ny tråd? Skal vi ta helt til jul i et jafs, eller ha et mellommål? Er 18 uker fra føstkommende mandag til julaften. Vi satser på en sterk høst dere! Heia oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximor Skrevet August 14, 2012 Rapporter Share Skrevet August 14, 2012 JULEMÅL 2012:)) kanskje,eller andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet August 15, 2012 Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Høres bra ut Synøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hemulen Skrevet August 18, 2012 Rapporter Share Skrevet August 18, 2012 Jeg blir med på Julemål 2012 Vi oppretter gruppa og så legger vi status og evt. delmål inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar