Gå til innhold

Sommermål 2012


Gjest Hemulen
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest nessie87

Spinning før 07 om morran!! bøyer meg i støvet for deg Hilde!

 

Ned 700 g denne uka :) sier meg meget fornøyd med det, håper å få se 91 et eller anna neste uke!

I morgen blir det svømming og torsdag spinning, håper å få med meg spinningen på lørdag også i tillegg til et par gåturer!

 

Gir gass her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Andre veiedag.

 

Plan:

Start 12/1

Første delmål påske =12 uker: ned 10kg

(Andre delmål st.Hans =10 uker: ned 8kg)

 

Resultater:

uke1: ned 2,5

uke2: ned 1,9

uke3:

 

Rest til påske: 5,6

 

Har trent bra også,

kroppen har sjokk, men hjernen er fornøyd med meg (he he) B)

 

Stå på jenter,

tenk hvor sunne og spreke vi skal bli! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jobba Kess :D Og vafflene var deg vel unt Hilde. Da er vi to ihvertfall ferdige med bursdagene våre dette året. Godt for alt som er unnagjort :D

 

Nå har jeg gjort unna en liten skitur på 4,2 km og 484 kcal :D Alle monner drar. Klar til styrke og spinn75 imorgen :P

 

Hilsen fra ei som ikke gir opp :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Hei dere, jeg ville egentlig ikke veie meg på onsdagen men jeg tok sjansen og den viste ned 0,9 på kurset så jeg er sykt fornøyd.

 

nå veier jeg da altså 71,8 og gått ned 1,1 kg siden jeg startet 11 januar. håper den viser litt mer nedgang på onsdagen. har et mål om ned 5 kg til første kurset er over, altså 29 februar.

 

jeg vil gjerne gå på 2 kurs til, for jeg vil ned til 57 tilslutt. men redd jeg ikke får fortsette på kurs. huff for kursveilederen mener jeg ikke bør ned så mange kg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Var på Rockspinn i går - 50 min. Svidde 574 kcal :rolleyes:

 

Nå er det helg og tid for god mat, rødvin og 70% sjokolade. Skal også gå i marka.

 

Gratulerer med vektnedgang til Englejente og Synnøve - veldig bra.

 

Ønsker alle ei super helg B)

 

 

Hilsen Hilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Flotte greier jenter!

Var på trening i går og følte eg måtte kaste opp, trodde det kom til å gå over så kasta i mej nokre pillera og gjekk på jobb men er nok omgangssyke eller noe.

Trodde faktisk ej bare hadde tatt i litt for hardt under treninga men når man bare blir verre så.. håper eg ikkje smittet noen på jobb, jobbe jo i restaurant :-( er heldigvis av de som vasker hendene hele tiden!

 

Så spøker for min aktive helg sia ej endelig ha fått fri, så dere får trene litt ekstra for meg..

 

Nyt helga jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det helg igjen da :D Måtte kontrollveie meg idag for å se hva som skjer i helga. Hadde gått ned 0,6 kg siden mandag og det er jeg fornøyd med :rolleyes: Har nå spist pizza bakt med grovt mel og fiberfint mel, karbonadedeig og grønnsaker. Koser meg med et glass rødvin. Skal også følge matplan imorgen og søndag samt at jeg skal trene/gå på ski. Blir spennende å se hva vekta da viser på mandag :huh: Klarte virkelig å la være å kjøpe snacks på butikken idag og for meg er det en bragd :P

 

Ønsker dere alle en fortreffelilg helg. Husk å kose dere litt også da :rolleyes:

 

Fredagshilsen fra Heidi :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Bra nedgang Heidi :rolleyes:

 

I dag har jeg gått en fjelltur med staver og piggsko. Hard skare så det gikk fint. Sol og strålende vær. Fikk svidd av 848 kcal og gjennomsnittspuls på 140 (Gikk i 1 time 40 min).

 

Trenger sårt disse ekstra kcal å gå på resten av dagen. Vi skal ha portugisisk aften med hvit bacalao(mye ost og fløte!!), deilig portugisisk vin, ostefat med portvin til dessert :o Sist men ikke minst så har jeg laget Pavlova kake.Jaja vi må jo kose oss av og til.Er i allefall godt forberedt og har ikke spist særlig mye hittil i dag.

 

Ha en superfin lørdag alle sammen.

 

Hilsen Hilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er denne lørdagskvelden snart over for min del og jeg sitter igjen og er fornøyd med dagen/kvelden :D For første gang på leeeenge har det ikke stått chips på bordet og det er fantastisk. Det er nemlig min største svakhet. Jeg har kost meg med rødvin og 30 g Japp i tillegg til god kalkunfilet middag med tilbehør :D Imorgen venter en real treningsøkt høyst sannsynlig på ski. Ble ikke noe idag da jeg tok husarbeid istedet. Men har vært ute 3 turer med hunden. Håper dere andre også har klart dere bra. Nå er det snart ny uke, nye veiedager, mer trening og nye utfordringer :blink: Ha en fin søndag.

 

Heidi :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er denne lørdagskvelden snart over for min del og jeg sitter igjen og er fornøyd med dagen/kvelden :D For første gang på leeeenge har det ikke stått chips på bordet og det er fantastisk. Det er nemlig min største svakhet. Jeg har kost meg med rødvin og 30 g Japp i tillegg til god kalkunfilet middag med tilbehør :D Imorgen venter en real treningsøkt høyst sannsynlig på ski. Ble ikke noe idag da jeg tok husarbeid istedet. Men har vært ute 3 turer med hunden. Håper dere andre også har klart dere bra. Nå er det snart ny uke, nye veiedager, mer trening og nye utfordringer :blink: Ha en fin søndag.

 

Heidi :wub:

 

Og hiver bare innpå at idag ble det en skitur og 650 kcal + en rask tur med hunden på 20 min som ga 117 kcal. Så denne dagen har vært grei :D Nå er jeg spent på vekta imorgen tidlig :P Det ble 15,1 TP denne uka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Så flink du har vært i helga Heidi :D

 

 

Spent på veiing i morra. Lørdagen var ikke i slankingens tegn for meg...... :wub:

 

Her er treningsplanen min kommende uke:

 

Mandag 50 min Intervallspinn + 30 min styrke

Tirsdag 50 min spinning kl.0645 :unsure:

Torsdag 50 min Rockspinn + 30 min styrke.

Lørdag og søndag tur i marka enten på ski eller med piggsko.

 

Følger med godt igang med trening så nå drives jeg av lysten til å trene.

 

Ønske alle lykke til med vekta, spising og trening denne uka.

 

Hilsen Hilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk for nagativt på lørdagen nå, Hilde, slike dager skal vi unne oss. :rolleyes:

 

Min treningsplan denne uka:

 

Mandag: Spinn 4x4 intervall + styrke

Tirsdag: Ski

Onsdag: Styrkesirkel30 og Spinn 75

Torsdag: Magedans ( :P)

 

Lørdag og søndag skal jeg jobbe i Holmenkollen som funksjonær under skiskyting. Men skal prøve å få lagt inn en tur på ski etter endt dager. Har gått opp en 800 m løype rett utenfor blokka jeg bor i og den tar jeg noen runder i bare for å få trent litt når jeg ikke rekker noe annet. Idag ble det 5,6 km og 650 kcal. Så dette hjelper.

 

Ønsker alle en god ny uke :D

 

Hilsen Heidi :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Huff en nedtur :angry: Stillstand denne uka. Det er vel lørdagens utskeielser som ennå sitter igjen.

 

Jaja får bare bite tennene sammen og stå på denne uka.

 

 

Trenger oppmuntring :o

 

 

Hilsen Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit når det står stille Hilde, verre når det peker oppover - så se fremover og legg denne lørdagen bak deg :)

 

For min del var det veldig positivt, ned 2,1 :D Jeg gikk opp 0,4 forrige uke og de har falt av pluss litt til. Tror også det fortsatt er litt vann. Men denne helgen ble superbra for min del. Ikke noe snacks. Og som jeg har skrevet før, så koste jeg meg med en flaske rødvin fordelt på fredag og lørdag. Var veldig bevisst på mat og måltider hele helgen og nå ser jeg resultatet. 30 g Japp delt opp i skiver til et par kopper kaffe smakte godt :D

 

Har gått inn på en avtale med meg selv - skal ikke spise snacks i hele februar. Det er fordi det er det svakeste for meg, ikke bare litt men tømme bollen har jeg vært god på ;)

 

Ha en fin uke og lykke til med veing.

 

Hilsen fra Heidi :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så bra Heidi :D

 

Har vært på spinning i kveld. Må bare se positivt framover selv om vekta stod i ro.

 

Stå på videre Heidi - æ heie på dæ :P

 

Du også Hilde og jeg heier på deg, nå skal vi klare oss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredje veiedag.

 

Plan:

Start 12/1

Første delmål påske =12 uker: ned 10kg

(Andre delmål st.Hans =10 uker: ned 8kg)

 

Resultater:

uke1: ned 2,5

uke2: ned 1,9

uke3: ned 0,5

uke4:

 

Rest til påske: 5,1

 

Den forbaskede alkoholen!

Det ble noen vinglass både fredag og lørdag, og det går bare ikke det altså, f...'er opp hele opplegget, selv om jeg var nøye med maten.

Grrrr .... :angry:

 

Men; det var hvertfall nedgang da, og ikke opp. :blink:

 

Stå på alle sammen! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det ikke skitur igår, men opprettholdt plan idag og "kastet bort" 809 kcal :D Har meldt meg på en spinn 1 og styrke sirkel 30 imorgen. Skal sykle rolig, men pushe på styrke :P Er fortsatt veldig fornøyd med kostholdet, måtte det bare holde.

 

Ha en fin ukeslutt B)

 

Heidi :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...