Gjest OleBrum Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Fikk ikke se 72 tallet denne mandagen heller!!! Men jeg så 71-tallet 71,8 kg. Er kjempefornøyd! Regner selvsagt med at de ciderene spiller en rolle, men det er jo strengt tatt ikke veldig mye alkohol. Tror ikke det har veldig mye å si. Kanskje er et mer riktig tall 72,5 kg, men tar det jeg får jeg. Får vel oppgang neste uke da.. menmen. Wow.... for eit supert resultat! Gratulerer så masse med nedgangen Her er det enda 2 dagar til veging, og har nok ete litt for mykje godteri i helga Har heldigvis fått trena ein del. Gjekk 65 min tur både på laurdag og søndag, og i dag har eg gått og trena intervall (rask gange/jogg) i 40 min Skal på spinning/styrke i morgon også, så eg håper det gjer litt utslag på vekta i alle fall No må det bli litt kveldsmat; kjenner at eg er svolten etter treninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellensto Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Hei damer! Ramla litt ut her, hadde et par uker med mikroskopisk nedgang og deppa ut litt, men gir IKKE opp! Og i dag ble det eeeeendelig en skikkelig nedgang, minus 1,7 kg og 2 cm på midjen. Hurra! Da er jeg på 61 kg og nærmer meg første delmål. Grattis til alle som har vært så flinke og holder ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matglad1 Skrevet Mars 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 Men jeg så 71-tallet 71,8 kg. Er kjempefornøyd! Regner selvsagt med at de ciderene spiller en rolle, men det er jo strengt tatt ikke veldig mye alkohol. Tror ikke det har veldig mye å si. Kanskje er et mer riktig tall 72,5 kg, men tar det jeg får jeg. Får vel oppgang neste uke da.. menmen. WOW..... ble imponert jeg. Så hyggelig lesning. Hurra !!! for oss alle som jobber oss frem uke for uke mot et bestemt vektmål. Det føles litt lettere nå når solen skinner og våren er her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matglad1 Skrevet Mars 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 Hei damer! Ramla litt ut her, hadde et par uker med mikroskopisk nedgang og deppa ut litt, men gir IKKE opp! Og i dag ble det eeeeendelig en skikkelig nedgang, minus 1,7 kg og 2 cm på midjen. Hurra! Da er jeg på 61 kg og nærmer meg første delmål. Grattis til alle som har vært så flinke og holder ut! WOW .. til deg også. Jeg blir så innspirert av å lese disse hyggelig resultatene. Stå på jenter !!!! Dette skal vi klare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Movistar Skrevet Mars 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 Det føles litt lettere nå når solen skinner og våren er her. HAHA!! NAKK FOR DEG SELV! Hilsen Bergenser Vi har visst fått en tidlig høst i 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matglad1 Skrevet Mars 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 HAHA!! NAKK FOR DEG SELV! Hilsen Bergenser Vi har visst fått en tidlig høst i 2012 Vi får håpe at godværet snart kommer til Begen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Movistar Skrevet Mars 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 Ja i dag var det faktisk slik at man kunne få vårfølelse. Så lenge man ikke så mer enn rett fram. For bare litt oppi fjellsidene hang tåkeskyene tungt. Kan ikke huske sist jeg så en skyfri himmel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet Mars 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 Ja i dag var det faktisk slik at man kunne få vårfølelse. Så lenge man ikke så mer enn rett fram. For bare litt oppi fjellsidene hang tåkeskyene tungt. Kan ikke huske sist jeg så en skyfri himmel! Håper på bedre vær hos dere snart. Her er snøen nesten borte:) Og det er deilig å kunne bruke mindre klær. Og sko uten redsel for å ramle ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Litt sein med å rapportere veginga mi, men gjekk ikkje så bra denne veka Opp 800 gram til 87,8 kilo... Kjempesurt Har vore flink å trene og drikke vatn, og har vore ganske flink med maten, bortsett frå litt utskeielsar i helga. Veit ikkje heilt kva eg skal endre på for å få fart på nedgangen, men det skal vel gå Her har vi fortsatt delvis snø, men vegane er bare så det er berre å kle på seg og gå ut Ein del regn har det vore, men pytt sann...det er berre å kle på seg Kjempedeilig når ein først kjem seg ut Hittil denne veka har det blitt intervalltrening på mandag, spinning og styrke på tirsdag og torsdag; totalt 8,5 trimpoeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 God mandags morgen dere ! Hvordan har det gått med dere i dag ? Jeg har hatt bra nedgang denne uka. -1,1 kg. YES Nå fikk motivasjonen en dytt i mer riktig retning I dag skal jeg kose meg med en deilig middag. Og prøve å trene litt. Det må bli mer trening på meg denne uka. Har ikke klart å få mer enn 10 poeng enda. Skal prøve å slå det. Ha en god uke alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matglad1 Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 God mandags morgen dere ! Hvordan har det gått med dere i dag ? Jeg har hatt bra nedgang denne uka. -1,1 kg. YES Nå fikk motivasjonen en dytt i mer riktig retning I dag skal jeg kose meg med en deilig middag. Og prøve å trene litt. Det må bli mer trening på meg denne uka. Har ikke klart å få mer enn 10 poeng enda. Skal prøve å slå det. Ha en god uke alle sammen! Så flink du har vært Blir så glad over å lese slike resultater. Her har det ikke vært noen endring hverken i vekt eller cm siden forige uke, enda jeg har trent som en gal 16 TP. Veier 59,8 og er 69,5 cm rundt midjen. Håper på et bedre resultat neste uke. Hsa en fin uke damer Gleder meg til å lese flere resultater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Movistar Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 tikker inn i morgen, jeg rakk ikke tenke på veiing i morges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 Så flink du har vore komal 1,1 kilo er kjempebra Og matglad1; stillstand er bedre enn å gå opp i vekt. Tenker at resultatet kjem til neste veke Sjølv har eg ein god følelse før veginga på onsdag. Har hatt 2 veker med masse trening og føler at det kjennest på buksene 11,7 trimpoeng denne veka og enda meir veka før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 Så flink du har vært Blir så glad over å lese slike resultater. Her har det ikke vært noen endring hverken i vekt eller cm siden forige uke, enda jeg har trent som en gal 16 TP. Veier 59,8 og er 69,5 cm rundt midjen. Håper på et bedre resultat neste uke. Hsa en fin uke damer Gleder meg til å lese flere resultater. Her er jeg enig med Olebrum. Stillstand er bedre enn å gå opp i vekt. Neste uke blir det bedre resultater Matglad. Det er bare å stå på For noen tp har aldri klart så mange jeg. Olebrum: håper du klarer deg like bra som meg denne uka Moviestar: venter spent på resultatet Lykke til videre. Dette her klarer vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Movistar Skrevet Mars 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2012 72,0 - 200 gram opp men svært fornøyd åkke som. Målet for mars er 71,5 og det er fortsatt innen rekkevidde =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet Mars 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2012 72,0 - 200 gram opp men svært fornøyd åkke som. Målet for mars er 71,5 og det er fortsatt innen rekkevidde =) Bra du ikke er misfornøyd Yup det er fortsatt "litt av mars" igjen og du kan heeeelt sikkert klare å nå målet ditt. Good luck movistar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet Mars 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2012 Her er jeg enig med Olebrum. Stillstand er bedre enn å gå opp i vekt. Neste uke blir det bedre resultater Matglad. Det er bare å stå på For noen tp har aldri klart så mange jeg. Olebrum: håper du klarer deg like bra som meg denne uka Moviestar: venter spent på resultatet Lykke til videre. Dette her klarer vi. Tok deg på ordet eg, komal, og klarte meg akkurat like bra som deg Ned 1,1 til 86,7 kilo Superfornøgd; endeleg ser eg noko anna enn 87 og 88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest henriette20 Skrevet Mars 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2012 Hei! Kan jeg også slenge meg på her? Er litt ny på dette med å prate på forum, så jeg tenkte jeg skulle prøve meg Jeg begynte på mitt første GR kurs 5 mars, med en startvekt på 92,4. Gikk ned 2 kg den første uken og 1,1 nå sist uke. Delmål 1 er 85 kg, håper på å klare 2 kg denne uken slik at jeg får det fine 5kg klistermerket til neste uke Har veiedag på mandager, så det gjør det veldig viktig å holde seg i tøylene i helgen. Vil komme meg ned til 75 kg til juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet Mars 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2012 Tok deg på ordet eg, komal, og klarte meg akkurat like bra som deg Ned 1,1 til 86,7 kilo Superfornøgd; endeleg ser eg noko anna enn 87 og 88 Wao gratulerer olebrum :)Stå på ! Det er bare så godt å kunne se kiloene rase av Velkommen Henriette20! Du har vært superflink som har gått ned så mye de 2 første ukene. Fortsetter du slik kommer du helt sikker til å klare å gå ned 2 kg til. og nå målet ditt til sommeren. Det er massevis av motivasjon man får her på forumet ! Denne uka tror jeg nok ikke jeg vil gå ned noe. Har hatt superutskeileser på mandag og tirsdag. veide meg på onsdag og hadde opp en hel kg Men får se hvordan det blir til mandagen. Lykke til neste veiing dere . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Då var nok ei helg overstått og ei ny veke står for døra. Påska nærmar seg med stormskritt; berre ei veke igjen Har vore på hytta til svigerfar i helga Ikkje like lett å passe på maten når ein ikkje er heime, men har fått gått mykje på langrenn og har i tillegg vaska ned halve hytta. Enda totalt på 15 trimpoeng denne veka Håper det gir bra utslag på vekta denne veka også Lykke til med veginga denne veka, alle sammen, og velkommen til deg henriette20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet Mars 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2012 Hei hei alle sammen . Igjen mandag og tid for veiing. Trodde det skulle bli oppgang denne uka. Har verken registrert mat eller tp. Hatt altfor mye å gjøre. Til i går visste vekta opp en hel kg. Trente 2 timer og passet på maten i går. Og faktisk gikk jeg ned 0,1 kg Jeg er fornøyd jeg. For å ikke ha gått opp. Denne uka MÅ jeg prøve å få mer nedgang. Hvordan har det gått med dere ? Håper alle får en god uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matglad1 Skrevet Mars 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2012 Hei hei alle sammen . Igjen mandag og tid for veiing. Trodde det skulle bli oppgang denne uka. Har verken registrert mat eller tp. Hatt altfor mye å gjøre. Til i går visste vekta opp en hel kg. Trente 2 timer og passet på maten i går. Og faktisk gikk jeg ned 0,1 kg Jeg er fornøyd jeg. For å ikke ha gått opp. Denne uka MÅ jeg prøve å få mer nedgang. Hvordan har det gått med dere ? Håper alle får en god uke. Vi får trøste oss sammen og si litt nedgang er bedre enn ingenting. Selv har jeg gått ned 100 gr. og veier nå 59,7 kg. Ikke noe stort resultat, men jeg er glad for litt nedgang. Det er lettere å holde motivasjonen oppe da. I dag skal jeg gå en tur i matpausen på jobb og trene zumba i kveld. Satser på å få minst 10 TP denne uka. Lykke til med veiingen jenter. Jeg håper at noen har gått mere ned i vekt og kan inspirrere oss som sliter litt med å stå på Ha en flott uke damer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellensto Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Uhu, glad forrige uke, denne uka var ikke like glad, har gått opp 700gram! Får håpe det var utslag av at jeg glemte å veie meg mandag og gjorde det tirsdag morgen i stedet ;-). Må nok skjerpe meg, men synes det er så vanskelig å skrive opp alt... Holder hardt å nå første delmål innen søndag... Glad på vegne av alle dere andre som er så flinke :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Som med fleire av dokke går det saaaaakte, men sikkert nedover Ned 300 gram til 86,4 kilo. Skulle sjølvsagt ønske at det var meir, men det går i alle fall rett veg Har fått trena kvar dag hittil denne veka, men har ikkje vore like flink matmessig. Vi hadde påskelunsj for foreldra i barnehagen der eg jobbar i går, og sjølvsagt så vart det en del restar. Og når pastasalaten står på bordet så klarer ikkje eg å la ver.... Pastasalat er berre så godt , men dessverre ikkje så sunt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Vi får trøste oss sammen og si litt nedgang er bedre enn ingenting. Selv har jeg gått ned 100 gr. og veier nå 59,7 kg. Ikke noe stort resultat, men jeg er glad for litt nedgang. Det er lettere å holde motivasjonen oppe da. I dag skal jeg gå en tur i matpausen på jobb og trene zumba i kveld. Satser på å få minst 10 TP denne uka. Lykke til med veiingen jenter. Jeg håper at noen har gått mere ned i vekt og kan inspirrere oss som sliter litt med å stå på Ha en flott uke damer Gratulerer med den lille nedgangen du hadde Matglad Myyyeeeeee bedre å gå ne enn opp. Yupp. Du får stå på denne uka,så skal vi se hvordan det går. Får iallefall håpe på litt bedre resultater. Ønsker å komme meg på 68 som er en kilo ned. Men vi får se hvordan det går. Dette skal vi klare sammen . Stå på . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar