Gjest awsam Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Uhu, glad forrige uke, denne uka var ikke like glad, har gått opp 700gram! Får håpe det var utslag av at jeg glemte å veie meg mandag og gjorde det tirsdag morgen i stedet ;-). Må nok skjerpe meg, men synes det er så vanskelig å skrive opp alt... Holder hardt å nå første delmål innen søndag... Glad på vegne av alle dere andre som er så flinke :-) Vi får bare holde motivasjonen oppe ellensto. Så skal vi nok klare å gå ned. Sakte men sikkert Lykke til videre. Så snakkes vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Som med fleire av dokke går det saaaaakte, men sikkert nedover Ned 300 gram til 86,4 kilo. Skulle sjølvsagt ønske at det var meir, men det går i alle fall rett veg Har fått trena kvar dag hittil denne veka, men har ikkje vore like flink matmessig. Vi hadde påskelunsj for foreldra i barnehagen der eg jobbar i går, og sjølvsagt så vart det en del restar. Og når pastasalaten står på bordet så klarer ikkje eg å la ver.... Pastasalat er berre så godt , men dessverre ikkje så sunt Gratulere til deg også Olebrum. Det er bare så deilig å se nedgang Skjønner godt at du ikke klarte å motstå pastasalaten . Tror heller ikke jeg hadde klart det. Det er bare å fortsette. Skal si jeg v ar flink i dag. Mannen henta kebab til middagen i dag. NEI sa jeg til meg selv,denne uka mååå jeg gå ned mer og da må jeg motstå dette. Selvom jeg sikla lenge,men det gikk. Spiste laksefilet istedenfor. Flinke meg Natti natt jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Gratulere til deg også Olebrum. Det er bare så deilig å se nedgang Skjønner godt at du ikke klarte å motstå pastasalaten . Tror heller ikke jeg hadde klart det. Det er bare å fortsette. Skal si jeg v ar flink i dag. Mannen henta kebab til middagen i dag. NEI sa jeg til meg selv,denne uka mååå jeg gå ned mer og da må jeg motstå dette. Selvom jeg sikla lenge,men det gikk. Spiste laksefilet istedenfor. Flinke meg Natti natt jenter. Så flink du var Det krev virkelig viljestyrke å seie nei når folk serverer ting vi er glad i! Eg er nok ikkje like flink til det... Her har vinteren invadert oss Det har komt minst 20 cm tung nysnø i natt og litt dagen før Får sjå korleis det går med den planlagde påska.... Hadde planlagt hyttetur med lange skiturar, gåturar og solkos i hytteveggen Ser dårleg ut, og det fristar virkelig ikkje med masse snø akkurat no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellensto Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 God påske damer! Her er det svak fremgang igjen, ned 0,4 siden sist, da havner jeg på 61 kg - og greide ikke første delmål på 60 kg innen 1. april :-( Men kommer dit snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 God påske damer! Her er det svak fremgang igjen, ned 0,4 siden sist, da havner jeg på 61 kg - og greide ikke første delmål på 60 kg innen 1. april :-( Men kommer dit snart! Er heilt sikker på at du når delmålet ditt ganske snart Og 0,4 ned er bra; alt som er ned er eit skritt i riktig retning Stå på! Her har det blitt litt stopp i treninga mi Har hatt 2 veker med trening nesten kvar dag, men no har vi store mengder med snø så det er ikkje så lett å gå på tur. Og i går kveld fekk eg feber så då er det vel best å ta det med ro nokre dagar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Her har det blitt litt stopp i treninga mi Har hatt 2 veker med trening nesten kvar dag, men no har vi store mengder med snø så det er ikkje så lett å gå på tur. Og i går kveld fekk eg feber så då er det vel best å ta det med ro nokre dagar Ellensto: gratulerer med nedgangen ned er ned som jeg alltid sier . Olebrum: du bør ta det litt med ro med treningen til du blir bedre. La kroppen komme seg først. Og du er jo flink med trening sånn ellers. Da skal dette gå bra. Jeg har ikke gått ned noe og heldigvis ikke opp heller. Stillstand. Gjorde alt riktig,spiste sunt og trente mye. Har nesten stoppet opp etter 7 kgs nedgang. Men skal ikke gi meg . Det kommer . skal stå på videre. Ha en fortsatt fin dag. Og god uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matglad1 Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Glemte å skrive ned vekta mi her i går. Har dessverre gått opp, men ikke mye. Veide i går 59,8 kilo, så oppgangen var på 0,1 kilo. Midjemålet er fremdeles 69,5 cm. Håper på at jeg klarer å holde den strenge linje når det kommer til mat og trening nå i påsken. Ha en flott paske !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Glemte å skrive ned vekta mi her i går. Har dessverre gått opp, men ikke mye. Veide i går 59,8 kilo, så oppgangen var på 0,1 kilo. Midjemålet er fremdeles 69,5 cm. Håper på at jeg klarer å holde den strenge linje når det kommer til mat og trening nå i påsken. Ha en flott paske !!! Ikke noe deilig følelse å gå opp nei Matglad. Men det er ikke mye du har gått opp. Det skal rase ned snart igjen skal du se Jeg som ikke hadde gått ned noe i går,har allerede i dag gått ned 100 gram. Så forhåpentlig blir det mer til mandagen:) Bare jeg holder meg unna de store påskeeggene fylt med sjokolade Som det frister . Jeg hadde ikke tenkt på å kjøpe så mye godteri for barna i påsken,men broren min kom i går med 3 store påske egg. Kunne ikke si nei til han. De er ikke til deg, men til barna sa han. Jeg skal gjøre mitt beste for å holde meg unna de. Yup jeg skal klare det ! Ha en fortsatt fin dag dere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Hadde som mål å nå mitt neste delmål på 85 kilo innan påske, og i dag viste vekta 84,9 kilo Ned 1,5 kilo siste veka Gjett om eg er fornøgd!!! No reiser vi på hytta i nokre dagar, og håper at eg skal klare å halde vekta til vi kjem igjen. God påske alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matglad1 Skrevet April 4, 2012 Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 Hadde som mål å nå mitt neste delmål på 85 kilo innan påske, og i dag viste vekta 84,9 kilo Ned 1,5 kilo siste veka Gjett om eg er fornøgd!!! No reiser vi på hytta i nokre dagar, og håper at eg skal klare å halde vekta til vi kjem igjen. God påske alle sammen Gratulerer med nådd delmål Det er hyggelig lesning som inspirerer meg til å holde meg unna påske fristelser. Ha en flott påske på hytta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matglad1 Skrevet April 4, 2012 Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 Bare jeg holder meg unna de store påskeeggene fylt med sjokolade Som det frister . Jeg hadde ikke tenkt på å kjøpe så mye godteri for barna i påsken,men broren min kom i går med 3 store påske egg. Kunne ikke si nei til han. De er ikke til deg, men til barna sa han. Jeg skal gjøre mitt beste for å holde meg unna de. Yup jeg skal klare det ! Ha en fortsatt fin dag dere. Jeg har akkurat det samme problemet som deg Mine svigerforeldre kom innom med påskeegg til oss alle i går, og mitt var fylt av alt jeg elsker ; Lakris, sjokolade... Men jeg har lagt det i det høyeste skapet og har bestemt meg for å holde fingrene unnna. Spiser jeg kun en bit, er hele egget tømt på et blunk. Men dette skal vi klare... Vi får bare fokusere på at snart er det tid for sommerklær og at det da er flott å ha gått ned enda noen kilo. God påske til dere alle..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet April 4, 2012 Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 Olebrum: gratulerer med oppnåd delmål Håper å nå min til uka ( krysser fingre) . Matglad : det er faktisk veldig vanskelig for meg å styre meg når det gjelder denne sjoko lysten. I dag mens jeg vasket kjøkkenet,klarte jeg å få i meg 2stk melkerull(ikke hele sjokoladen altså). Da lille begynte å gråte for noe. jeg la vekk sjokoladen og heldigvis har jeg ikke spist noe mer etter det. Men jeg har lagt en marsipanegg til siden. Det skal være belønningen min hvis jeg klarer å gå ned til uka og ikke spiser mer av sjokoladene. Hvis ikke går den i søpla. Elsker marsipanegg så er sikker på at det ikke blir mer sjoko på meg. Hvordan går det med deg da ? Natti natt alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet April 8, 2012 Rapporter Share Skrevet April 8, 2012 Då var eg tilbake etter påskeferie på hytta Var der frå tirsdag til søndag, og har hatt mykje bedre ver enn meldingane tilsa Har ikkje vore flink med maten; har hatt fleire usunne middagar og ete altfor mykje godteri ....men, eg har vore flink til å drikke vatn og trene Måtte ta treningsfri søndag og mandag på grunn av at eg var sjuk, men har frå tirsdag gått på langrenn eller på gåtur. Trur eg har sett ny personleg rekord med 17,5 trimpoeng på 6 dagar Så får eg sjå om det held til å halde vekta frå forrige veke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet April 9, 2012 Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 God mandags morgen dere ! Vel det ble bare 500 grams nedgang denne uka. Men må vel si meg fonøyd med det jeg I går veide jeg mindre. Fikk først lyst på skrive igår dagens vekt,men det er jo mandagen som teller. Hvordan gikk det med dere da jenter ? Ha en fin uke . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet April 9, 2012 Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 God mandags morgen dere ! Vel det ble bare 500 grams nedgang denne uka. Men må vel si meg fonøyd med det jeg I går veide jeg mindre. Fikk først lyst på skrive igår dagens vekt,men det er jo mandagen som teller. Hvordan gikk det med dere da jenter ? Ha en fin uke . Gratulerer med nedgang Er imponert over at du klarer nedgang i påska. Sjølv har eg ingen forhåpningar om nedgang etter alle utskeielsane, men er fornøgd viss vekta står stille Har sett inn nådestøtet med masse trening og håper at dei siste kiloane rasar av dei neste 4 vekene. Konfirmasjonen til sønnen min er 5 mai og då håper eg at bunaden passar. Har gått 30 min, jogga 20 min og styrke 20 min i dag = 2,6 trimpoeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Florence1 Skrevet April 9, 2012 Rapporter Share Skrevet April 9, 2012 Gratulerer med nedgang Er imponert over at du klarer nedgang i påska. Sjølv har eg ingen forhåpningar om nedgang etter alle utskeielsane, men er fornøgd viss vekta står stille Har sett inn nådestøtet med masse trening og håper at dei siste kiloane rasar av dei neste 4 vekene. Konfirmasjonen til sønnen min er 5 mai og då håper eg at bunaden passar. Har gått 30 min, jogga 20 min og styrke 20 min i dag = 2,6 trimpoeng Har veiedag i morgen på kursets 5 uke, gruer meg skikkelig. Har spist endel nei mat i påsken, men har vært flink å trene. Hele 15 TP siste uke. Har til i forrige uke gått ned 2,1 kg, syns det går seint, men blir veldig motivert å lese her inne på innleggene deres stå på damer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Gratulerer med nedgang Er imponert over at du klarer nedgang i påska. Sjølv har eg ingen forhåpningar om nedgang etter alle utskeielsane, men er fornøgd viss vekta står stille Har sett inn nådestøtet med masse trening og håper at dei siste kiloane rasar av dei neste 4 vekene. Konfirmasjonen til sønnen min er 5 mai og då håper eg at bunaden passar. Har gått 30 min, jogga 20 min og styrke 20 min i dag = 2,6 trimpoeng Du har vært kjempeflink med trimmen. Tror nok ikke du har gått opp . Men jeg venter spent på resultate . Matglad: hvordan gikk det med deg ? Florence1: hva veide du på kurset ? Håper det gikk bra med deg . Nå må jeg virkelig legge meg hvis jeg skal få meg litt søvn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Florence1 Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Du har vært kjempeflink med trimmen. Tror nok ikke du har gått opp . Men jeg venter spent på resultate . Matglad: hvordan gikk det med deg ? Florence1: hva veide du på kurset ? Håper det gikk bra med deg . Nå må jeg virkelig legge meg hvis jeg skal få meg litt søvn Ble veid i går på kurset. Ned 1,1 kg siste uke. Er kjempe fornøyd med det, trur TP mine gjorde utslaget og det at jeg klarte i mye større grad å være oppe i 1600 kcal per dag. Har også redusert på styrketreninga fra 4 gang per uke til 2 tar spinning i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Her vart det ingen gledeleg nyhet 1,5 kilo opp Trur årsaka er tungt fordøyeleg mat (2 pinnekjøttmiddaga og potetball) og litt for mykje godteri.... Men pytt sann; her er det berre å brette opp ermane og fortsette Florence1: superflott resultat Kjempedeilig når en får sånne flotte resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Florence1 Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Her vart det ingen gledeleg nyhet 1,5 kilo opp Trur årsaka er tungt fordøyeleg mat (2 pinnekjøttmiddaga og potetball) og litt for mykje godteri.... Men pytt sann; her er det berre å brette opp ermane og fortsette Florence1: superflott resultat Kjempedeilig når en får sånne flotte resultat Ole Brum: Men nu er du i gang igjen dette klare du! Se på dette som en normal variasjon. Jul og påske er utfordrende perioder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 Føler at eg er på riktig vei igjen, til tross for oppgangen forrige veke. Føler meg mindre oppblåst i magen, og har generelt ein god følelse Har hatt 2 treningsfrie dagar no pga ei vond tå, men i dag var det på igjen med litt jogging. Målet mitt når eg starta med vektnedgangen i haust var å kome inn i bunaden min igjen før konfirmasjonen til sønnen min i mai, men hadde egentlig gitt opp håpet i og med at det har stått litt stille etter jul. I dag skulle dattera mi sjekke om bunaden hennar fortsatt passa, og ho masa då om at eg skulle prøve min. Eg meinte at det ikkje var vits i, men ho klarte å få meg til å prøve. Og gjett om det var ein opptur Fekk på meg bunaden, men den er fortsatt litt for trang over brystet. Har fortsatt 3 veker igjen der eg kan jobbe hardt for å få igjen siste hektene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matglad1 Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Har i løpet av påsken klart å gå opp 0,5 kg. Er glad det ikke er mer, da min mor insisterte på å spise pinnekjøtt, deserter og kaker. Jeg klarte ikke å stå imot og dyttet i meg. Men nå er jeg på den smale sti igjen og vekta er i dag 60,3 kg og livvidden 69,5 cm. Håper dere også er klar for en ny uke med trim og vektreduksjon. Ha en flott uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet April 16, 2012 Rapporter Share Skrevet April 16, 2012 Har i løpet av påsken klart å gå opp 0,5 kg. Er glad det ikke er mer, da min mor insisterte på å spise pinnekjøtt, deserter og kaker. Jeg klarte ikke å stå imot og dyttet i meg. Men nå er jeg på den smale sti igjen og vekta er i dag 60,3 kg og livvidden 69,5 cm. Håper dere også er klar for en ny uke med trim og vektreduksjon. Ha en flott uke Det går den riktige veien Matglad. Og dette er ikke så ille. Du greier deg bra Jeg har gått ned en kg denne uka. Veier nå 67,5 kg. Håper å kunne beholde det. Men er litt usikker på siden jeg hadde tannverk og ikke fikk spist noe særlig tyggbar mat. Men i dag har jeg vært hos legen og spist ganske mye faktisk. Men jeg skal prøve å være forsiktig så det ikke raser opp til neste uke. Olebrum: er det ikke motiverende å endelig se resultate av alt slite man har gjort Veldig spennende å se om bunaden passer deg helt perfekt ( og det tror jeg den skal gjøre) keep it up !! Ha en super uke alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matglad1 Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Det går den riktige veien Matglad. Og dette er ikke så ille. Du greier deg bra Jeg har gått ned en kg denne uka. Veier nå 67,5 kg. Håper å kunne beholde det. Men er litt usikker på siden jeg hadde tannverk og ikke fikk spist noe særlig tyggbar mat. Men i dag har jeg vært hos legen og spist ganske mye faktisk. Men jeg skal prøve å være forsiktig så det ikke raser opp til neste uke. Olebrum: er det ikke motiverende å endelig se resultate av alt slite man har gjort Veldig spennende å se om bunaden passer deg helt perfekt ( og det tror jeg den skal gjøre) keep it up !! Ha en super uke alle sammen! Tusen takk for oppmuntringen Det får meg til å stå på, selv om vi har kake på jobben i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Flott resultat komal og 0,5 opp fiksar du Matglad. Vekta varierer mykje frå dag til dag så 0,5 er ingenting. Er sikker på at det ordnar seg til neste veke Her har det ikkje gått heilt etter planen matmessig, men ikkje heilt ille heller. Har ei hektisk veke med mykje møte og får heller ikkje trimma så mykje, men klorar meg fast og prøver så godt eg kan Hadde 1,5 time fri mellom jobb og personalmøte i dag, og då prioriterte eg faktisk 45 minutt gåtur. Kjenner eg får abstinensar når eg ikkje får trena Egentlig litt rart.... eg har vore sofagris i mange år..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar