matglad1 Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Flott resultat komal og 0,5 opp fiksar du Matglad. Vekta varierer mykje frå dag til dag så 0,5 er ingenting. Er sikker på at det ordnar seg til neste veke Her har det ikkje gått heilt etter planen matmessig, men ikkje heilt ille heller. Har ei hektisk veke med mykje møte og får heller ikkje trimma så mykje, men klorar meg fast og prøver så godt eg kan Hadde 1,5 time fri mellom jobb og personalmøte i dag, og då prioriterte eg faktisk 45 minutt gåtur. Kjenner eg får abstinensar når eg ikkje får trena Egentlig litt rart.... eg har vore sofagris i mange år..... Så flink du var å gå deg en tur. Så hyggelig at du kjenner at du vil trene, kjenner det selv at jeg blir rastløs uten å ha hatt fysisk aktivitet. Vi er kanskje på vei mot en ny livsstil og sofagristilværelsen er bare et minne fra i fjor. Veide meg i dag morgens og da var vekta 59,8 kilo, så det har mye å si på dagsformen. Stå på damer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 85,8 og ned 0,6 kilo Har tatt av meg litt av det eg gjekk opp forrige veke, men hadde ønska at det var meir.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matglad1 Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 85,8 og ned 0,6 kilo Har tatt av meg litt av det eg gjekk opp forrige veke, men hadde ønska at det var meir.... Men som vi sier her inne "Ned er Ned ". 0,6 kilo er ikke lite, det er utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Men som vi sier her inne "Ned er Ned ". 0,6 kilo er ikke lite, det er utrolig bra Yup enig med Matglad her. Ned er ned Olebrum!! Vær glad for nedgangen. Hvordan går det med treningen hos dere? Jeg har ikke trent hele uka. Er så lei liksom. Skjønner ikke hva som går av meg. Men jeg trenger litt motivasjon for å trene. Har gått ned 9 kg,det er snart 10 kg ... Kan ikke gi opp nååå. Men finner ikke lysten til treningen. What to dooo ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Yup enig med Matglad her. Ned er ned Olebrum!! Vær glad for nedgangen. Hvordan går det med treningen hos dere? Jeg har ikke trent hele uka. Er så lei liksom. Skjønner ikke hva som går av meg. Men jeg trenger litt motivasjon for å trene. Har gått ned 9 kg,det er snart 10 kg ... Kan ikke gi opp nååå. Men finner ikke lysten til treningen. What to dooo ? Kjem meg stort sett ut kvar dag, men har ikkje fått vore på spinning og styrke sidan forrige tirsdag. Blir ikkje same trimmen med berre gåtur, men det er bedre enn ingenting Kjenner at eg har blitt litt avhengig av denne treninga Prøver å variere treninga, så eg ikkje går så fort lei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matglad1 Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 Mandagsrapport fra meg. Jeg veier i dag 59,3 kilo og har gått ned 1,0 kilo siden forige uke. I tillegg har jeg gått ned 0,5 cm rundt midjen. Er storfornøyd og ser at det hjelper å være streng på maten og gå mye. Har gått minst 10000 skritt hver dag. Håper dere også har fått gode resultater. Ha en flott uke ! Gleder meg til å lese oppdateringene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 Mandagsrapport fra meg. Jeg veier i dag 59,3 kilo og har gått ned 1,0 kilo siden forige uke. I tillegg har jeg gått ned 0,5 cm rundt midjen. Er storfornøyd og ser at det hjelper å være streng på maten og gå mye. Har gått minst 10000 skritt hver dag. Håper dere også har fått gode resultater. Ha en flott uke ! Gleder meg til å lese oppdateringene deres. Gratulerer såååååå masse med hele 1kgs nedgang Matglad. Du har vært veldig flink. Jeg derimot har gått opp 500 gram. Har vært ganske lat i uka som gikk. Treningsmessig altså. Så nå skal jeg ta meg selv skikkelig i nakken. For dette kan ikke fortsette. Jeg vil så gjerne kunne være stolt av meg selv å kunne si,nå har jeg gått ned 10 kg. Håper den dagen kommer snart. Må bare stå på altså. Ha en fin uke alle sammen. Og stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet April 24, 2012 Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 Mandagsrapport fra meg. Jeg veier i dag 59,3 kilo og har gått ned 1,0 kilo siden forige uke. I tillegg har jeg gått ned 0,5 cm rundt midjen. Er storfornøyd og ser at det hjelper å være streng på maten og gå mye. Har gått minst 10000 skritt hver dag. Håper dere også har fått gode resultater. Ha en flott uke ! Gleder meg til å lese oppdateringene deres. Gratulerer 1 kg er superbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet April 24, 2012 Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 Gratulerer såååååå masse med hele 1kgs nedgang Matglad. Du har vært veldig flink. Jeg derimot har gått opp 500 gram. Har vært ganske lat i uka som gikk. Treningsmessig altså. Så nå skal jeg ta meg selv skikkelig i nakken. For dette kan ikke fortsette. Jeg vil så gjerne kunne være stolt av meg selv å kunne si,nå har jeg gått ned 10 kg. Håper den dagen kommer snart. Må bare stå på altså. Ha en fin uke alle sammen. Og stå på. Opp 500 gram er heldigvis ikkje verdens undergang, sjølv om det er surt. Stå på med treninga i veka som kjem så trur eg du ser bedre resultat neste veke Eg har som du fått til lite trening i veka som var. Kun nokre gåturar og det blir det ikkje så mange trimpoeng av. I dag kom eg meg endeleg på spinning/styrke igjen Deilig, og så blei det 2,9 TP Håper at lite trening ikkje har øydelagt resultata mine denne veka....Vi får sjå i morgon tidleg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Opp 500 gram er heldigvis ikkje verdens undergang, sjølv om det er surt. Stå på med treninga i veka som kjem så trur eg du ser bedre resultat neste veke Eg har som du fått til lite trening i veka som var. Kun nokre gåturar og det blir det ikkje så mange trimpoeng av. I dag kom eg meg endeleg på spinning/styrke igjen Deilig, og så blei det 2,9 TP Håper at lite trening ikkje har øydelagt resultata mine denne veka....Vi får sjå i morgon tidleg Det har du rett i Olebrum,skal se fremover og trene mer . Så skal dette gå bra. Hvordan gikk det med deg i dag ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Det har du rett i Olebrum,skal se fremover og trene mer . Så skal dette gå bra. Hvordan gikk det med deg i dag ?? 84,9 i dag Ned 0,9 og tilbake til vekta eg hadde før påske Kjempefornøgd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 84,9 i dag Ned 0,9 og tilbake til vekta eg hadde før påske Kjempefornøgd! Det er jo kjempebra Olebrum. Så flink du har vært. Føler jeg er den eneste som går opp istedenfor å gå ned. Mn jeg gir ikke opp altså. Har jo sett resultater,selv om veeldig tregt. Men stå på du ,dette klarer vi Ha en fortsatt fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matglad1 Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Det er jo kjempebra Olebrum. Så flink du har vært. Føler jeg er den eneste som går opp istedenfor å gå ned. Mn jeg gir ikke opp altså. Har jo sett resultater,selv om veeldig tregt. Men stå på du ,dette klarer vi Ha en fortsatt fin dag. Nei, du må ikke gi opp.Jeg har heller ikke hatt nedgang hver uke. Det viktigste er å se målet for seg og jobbe jevnt og trutt for å komme dit. Jeg synes vi alle har kommet langt. Men nå skal vi stå på !!! De siste kiloene skal bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Det er jo kjempebra Olebrum. Så flink du har vært. Føler jeg er den eneste som går opp istedenfor å gå ned. Mn jeg gir ikke opp altså. Har jo sett resultater,selv om veeldig tregt. Men stå på du ,dette klarer vi Ha en fortsatt fin dag. Du er absolutt ikkje den einaste som går opp Du er i godt selskap med mange av oss andre. Berre 2 veker sidan eg gjekk opp 1,5 kilo på grunn av utskeielsane i påska. Har gått opp mange av vekene sidan eg starta i haust. Men likevel så har eg gått ned 14,5 kilo til saman. Så ikkje gi opp Trur kanskje at desse oppgangane våre skjerpar lysta vår til å jobbe endå litt meir for å nå målet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matglad1 Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 Mandagsrapport fra meg. Veier i dag 60,2 kilo og har gått opp 0,9 kilo siden forige uke Skjønner det ikke helt, da jeg har vært flink å trimmet og spist det jeg skal, men slik er det. Men uansett er motivasjonen på topp, så jeg har ikke tenkt å gi meg med dette. Målet for neste uke er ned 0,4 kilo og det skal jeg klare Lykke til med veiingen deres og ha en flott uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 Mandagsrapport fra meg. Veier i dag 60,2 kilo og har gått opp 0,9 kilo siden forige uke Skjønner det ikke helt, da jeg har vært flink å trimmet og spist det jeg skal, men slik er det. Men uansett er motivasjonen på topp, så jeg har ikke tenkt å gi meg med dette. Målet for neste uke er ned 0,4 kilo og det skal jeg klare Lykke til med veiingen deres og ha en flott uke Det er som om jeg skulle ha skrevet det. Har gått opp 0,3 siden forrige uke. 0,5 forrige uke, 0,3 denne uka. Altså 0,8 tilsammen. Har trent mye,ingen utskeielser. Men opp i vekt. Som du sier så skal vi ikke gi opp. Dette skal vi klare sammen Ha en god uke alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 Fortvil ikkje, eg er heilt sikker på at det ordnar seg for dokke begge to Berre fortsett med det gode arbeidet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matglad1 Skrevet Mai 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 Fortvil ikkje, eg er heilt sikker på at det ordnar seg for dokke begge to Berre fortsett med det gode arbeidet Takk for støtten. Jeg hadde store utskjeielser i går, med Big Mac meny på McDonalds, Is og kaker. Men idag er det tilbake på den smale sti. Skal trene i lunsjpausen, så noe av den dårlige samvittigheten fra utskjeielsene fra i går blir borte. Håper dere alle får en flott uke ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet Mai 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 Her var det heller ikkje store gledeshyl over veka resultat Vekta i dag viste det same som forrige veke; 84,9 Men det er heilt greitt. For den komande veka har eg ingen store forhåpningar om nedgang. Vi skal ha konfirmasjon på laurdag, og eg har tenkt å skikkeleg kose meg i helga (uten å ha dårleg samvittighet). Ikkje kvar dag sønnen min blir konfirmert Så får det heller bli litt oppgang denne veka. Men....trimmen skal eg prioritere Skal ha 2 dagar fri no før helga og SKAL sette av tid til trening innimellom handling, matlaging, pynting og stryking Er godt i gang med vekas trim; 6,8 TP fordelt på 1 times gåtur og 2 timar stavgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 Her var det heller ikkje store gledeshyl over veka resultat Vekta i dag viste det same som forrige veke; 84,9 Men det er heilt greitt. For den komande veka har eg ingen store forhåpningar om nedgang. Vi skal ha konfirmasjon på laurdag, og eg har tenkt å skikkeleg kose meg i helga (uten å ha dårleg samvittighet). Ikkje kvar dag sønnen min blir konfirmert Så får det heller bli litt oppgang denne veka. Men....trimmen skal eg prioritere Skal ha 2 dagar fri no før helga og SKAL sette av tid til trening innimellom handling, matlaging, pynting og stryking Er godt i gang med vekas trim; 6,8 TP fordelt på 1 times gåtur og 2 timar stavgang Bra det ikke var oppgang Olebrum Så for det heller bli denne uka. Kos deg på konfirmasjonen. Så får du gi ekstra neste uke. Bare å stå på. Ha en fortsatt god dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 Bra det ikke var oppgang Olebrum Så for det heller bli denne uka. Kos deg på konfirmasjonen. Så får du gi ekstra neste uke. Bare å stå på. Ha en fortsatt god dag. Gjett om eg har kosa meg Vi hadde ein strålande flott konfirmasjonsdag saman med familie og venner. Masse god mat vart det, og eg har ikkje hatt tid til å trimme sidan tirsdag. Men , men, ein helg åleine gjer heldigvis ikkje at vi går opp igjen det vi har tatt av oss I morgon er det tilbake til normal mat og masse trim igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellensto Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Hei og god mandag! Er litt av og på her, men det er fordi dagene flyr og ikke fordi jeg har gitt opp - selvom også det er fristende for tiden, er veldig på stedet hvil :-( Nå har jeg gått litt opp igjen også, har vært på jentetur til Venezia og mye middager ute - blir ikke nedgang av sånt nei. Så fasit denne uka er 61,7 - opp noen 100 gram siden forrige veiing for tp uker siden. midjen er på 75, ikke så verst. Ny uke med nye muligheter, skjønt tre dager på konferanse ikke er det enkleste utgangspunktet... Herlig uke alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matglad1 Skrevet Mai 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 Glemte at det var mandag i går, men her min rapport. Jeg veier 60,2 kilo denne uken også. Har ikke fått trenet så mye forige uke, men gir meg fremdeles ikke. Håper dere alle får en flott uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest awsam Skrevet Mai 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 Glemte at det var mandag i går, men her min rapport. Jeg veier 60,2 kilo denne uken også. Har ikke fått trenet så mye forige uke, men gir meg fremdeles ikke. Håper dere alle får en flott uke. Bra d ikke er oppgang. Stå på ! Jeg har gått ned 1 kg denne uka. Veier nå 67,3 kg. Ha en fortsatt god uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest OleBrum Skrevet Mai 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 Bra d ikke er oppgang. Stå på ! Jeg har gått ned 1 kg denne uka. Veier nå 67,3 kg. Ha en fortsatt god uke. Supert komal, 1 kilo er kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar